Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Il:ssä gynekologin kommentti "sun iässäki täälä pitäisi käydä synnytyksen eikä ehkäisyn takia"

Vierailija
28.06.2019 |

https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000006157405.html

On täysin asiatonta, että lääkärit otravat kantaa potilaidensa lapsenteko suunnitelmiin. Kyllä potilas sen ottaa itse puheeksi, jos on ajankohtainen asia ja haluaa kysyä jotain. Kellekkään ei tule yllätyksenä, että hedelmällisyys laskee

Kommentit (447)

Vierailija
441/447 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän siitä on päästy, kun ei Turun YTHS:llä ole enää gyneä ollenkaan. 

Vierailija
442/447 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu kommentti gynekologilta. Totta joka sana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/447 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Fiksu kommentti gynekologilta. Totta joka sana. 

Tuossahan ei ole yhtään mitään minkä voisi määritellä todeksi. Totuus on totuus, mielipide on mielipide. Eikä kukaan voi päättää toisen ihmisen puolesta mitä missäkin iässä pitää tehdä, tai pitääkö ollenkaan ja mitä pitää jos pitää. Gyne on hyvä ja lisääntyy itse jos asia on lähellä sydäntä.

Vierailija
444/447 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistoilla ollaan olevinaan niin tiedostavaa porukkaa. Pitää olla turvallinen tila, jossa kenenkään seksuaalista itsemääräämisoikeutta ei loukata. Historiaa täytyy sensuroida, mikäli se tuntuu epämukavalta. Luentojen aluissa on sisältövaroitukset. Israel-Palestiina -kysymyksessä ei saa olla edes neutraali.

Sitten toisaalta luennoilla opettaja näyttää videoita, joissa työntää tavaraa takapuoleen. YTHS:llä häärii jo ties monetta kymmenettä vuotta putkeen tämä mainittu ronskeja puhuva gynekologi, joka tekee kaikkensa, että saa potilaalle epämukavan olon. 

Lisäksi, peruskouluissa ei saa hiiskua Jeesuksesta sanallakaan, mutta Ramadan-julisteita liimaillaan seiniin opettajien toimesta.

Kyllä meillä on täällä Suomessa aivan erinomainen koulutusjärjestelmä, josta muualla maailmassa kannattaa ottaa mallia. Ilmankos PISA-tuloksetkin ovat sitä mitä ovat... 

Vierailija
445/447 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut HP:n vastaanotolla siinä 15 v. sitten. Käytös ei ollut  vain epäasiallista vaan täysin asiatonta, epäammatillista Sanoin asiasta YTHS:n vastaanotossa. Kertoivat, että moni on valittanut, mutta on kuulemma hyvä gyne. Annoin palautteen myös Harrille itselleen, mutta laukoi samat rumat kommenttinsa päin naamaa mulle uudelleen. En suostunut menemään vastaanotolleen enää tämän jälkeen. Enkä ole herkkis tai moderni woke-nainen. En siis ihmettele hänestä heränneitä kohuja. Olen käynyt monella lääkärillä ja useammalla gynellä. Yleensä persoonnallisimmatkin osaavat kunnioittaa potilasta. 

Vierailija
446/447 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten elämään ja valintoihin puututaan aina vain. Joko se voisi vihdoinkin loppua. Koska miehiä painostetaan heidän arvovalinnoissaan? Koska ja missä heitä patistetaan perheen perustamiseen?

Ja miksi miesten hedelmällisyysasioihin ei puututa? Päihteiden käyttö vaikuttaa siittiöihin ja vanha ikä. Mitä vanhempi isä sen enemmän riskejä. Miehilläkään ei ole aikaa ikuisesti. 

Vierailija
447/447 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain yksityisellä, Mehiläisessä Kuopiossa, samankaltaisen kommentin gyneltä. Hain e-reseptiä, vasta-valmistuneena yo:lta, eli en ollut enää yths:n vastaanotolle kelpoinen. 

Kyseinen gyne paheksui, ehkäisyn uusimistani. Kertoi, että nainen on väärän miehen kanssa, jos ei halua lapsia. 

No, olen edelleen sen saman miehen kanssa ja meillä on lapsia. 

Emne vain olleet vastavalmistuneina niitä valmiina tekemään. 

Ja tuosta e-reseptin uusimisesta typerine kommentteineen maksoin tuplasti sen, mitä julkisella - tai yths:llä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä