Voiko akateeminen nainen kiinnostua alemmin koulutetusta?
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateemisena naisena tapailen akateemisia naisia. Pääsääntöisesti.
Eikö joku miehekäs rekkalesbo kävisi yliopiston prinsessalle;)
Ei - kyrpiikö amista?
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa on niin monesti on tinderissä mätsi kadonnut kun kerron olevani metallimies.
M32
Sä voit ajatella että se on heidän menetyksensä ja hajotkoon he ylemmyydentuntoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei - kyrpiikö amista?
Amis ansaisee paremman kumppanin kuin sinä jolle luokkayhteiskunta tai kastiyhteiskunta on vielä todellisuutta. Mutta meillä kaikilla on unelmamme. Toisilla pienemmät toisilla suurimmat suelun laadun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa on niin monesti on tinderissä mätsi kadonnut kun kerron olevani metallimies.
M32
Eikö amisnaisillekaan kelpaa? En minä ainakaan pelkän ammatin takia olisi kiinnostumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Eikö amisnaisillekaan kelpaa? En minä ainakaan pelkän ammatin takia olisi kiinnostumatta.
Amisnainen tietää että amismiesten palkat eivät ole järin hyviä. Siksi amisnainen haluaaki n akateemisen miehen.
Totta helvetissä voi. Kunhan mies vaan on Alfa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Amisnainen tietää että amismiesten palkat eivät ole järin hyviä. Siksi amisnainen haluaaki n akateemisen miehen.
Tämä on jännä juttu, kun toisaalta tässä keskustelussa moni väittää, että amis tienaa paremmin kuin akateemiset, ja nyt sitten taas toisaalta sanotaan noin, että ei tienaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei - kyrpiikö amista?
Amis ansaisee paremman kumppanin kuin sinä jolle luokkayhteiskunta tai kastiyhteiskunta on vielä todellisuutta. Mutta meillä kaikilla on unelmamme. Toisilla pienemmät toisilla suurimmat suelun laadun mukaan.
jos jotakuta kiinnostaa niin vaihdoin akateemiset pätkätyöt vakituiseen duunarityösuhteeseen muutama vuosi sitten ja sen jälkeen ei ole ollut töistä ja rahasta pulaa. En pyöri enää akateemisissa piireissä ja akateemiset naiset ja niiden jutut lähinnä huvittavat minua, kun niitä joskus näkee kapakoissa. Ajatus vaihtaa alaa lähti alunperin halusta kokeilla sosiologista osallistuvaa tutkimusta, mutta työ vei mennessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Tämä on jännä juttu, kun toisaalta tässä keskustelussa moni väittää, että amis tienaa paremmin kuin akateemiset, ja nyt sitten taas toisaalta sanotaan noin, että ei tienaa.
Putkimies tai joku prosessiinhoitaja tienaa paremmin kuin lastentarhanopettaja. Pääosin akateemiset tienaavat enemmän.
Voisin kiinnostua, mutta en ehkä sellaisesta, jolle vain raha on tärkeää, eikä työn mielekkyys ja kiinnostavuus. Itse olen opiskellut kiinnostuksesta alaa kohtaan, enkä rahan takia. Humanisteja ei olla rahan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei - kyrpiikö amista?
jos jotakuta kiinnostaa niin vaihdoin akateemiset pätkätyöt vakituiseen duunarityösuhteeseen muutama vuosi sitten ja sen jälkeen ei ole ollut töistä ja rahasta pulaa. En pyöri enää akateemisissa piireissä ja akateemiset naiset ja niiden jutut lähinnä huvittavat minua, kun niitä joskus näkee kapakoissa. Ajatus vaihtaa alaa lähti alunperin halusta kokeilla sosiologista osallistuvaa tutkimusta, mutta työ vei mennessään.
Oliko tämä tutkimus sitä että "soluttauduit" duunarien joukkoon, millaisia havaintoja teit duunariluokan henkisestä tilasta😂 Onko suvussasi paljon hengen jättiläisiä😂
Vierailija kirjoitti:
Voisin kiinnostua, mutta en ehkä sellaisesta, jolle vain raha on tärkeää, eikä työn mielekkyys ja kiinnostavuus. Itse olen opiskellut kiinnostuksesta alaa kohtaan, enkä rahan takia. Humanisteja ei olla rahan takia.
Akateemisia on moni muukin kuin humanisti. Työ kannattaa valita niin, että saa riittävän rahan ja harrastukset mielenkiinnon mukaan.
Amiksille ihmislajin parhaimmistoa voi kumma kyllä edustaa sellainen ihminen, joka on saanut itselleen mahdollisimman paljon materiaa mahdollisimman pienellä vaivalla - akateemisilla sen sijaan on usein aivan päinvastainen ajattelutapa. Kehitystä ei siellä yliopiston suunnalla välttämättä lasketa lainkaan materiassa.
Ihmisiä ei tietenkään saisi koskaan niputtaa pelkän koulutuksen perusteella, mutta jos omat kokemukset sitä jatkuvasti puoltavat, niin tällaisia ikäviä stereotypiota voi syntyä kumpaankin suuntaan. Esim. omien kokemusteni perusteella liian moni koulutukseen liittyvä asia voi ärsyttää amiksia, jolloin he pyrkivät nollaamaan ja nolaamaan sellaiset ihmiset, joilla on sillä saralla jotain enemmän kuin heillä.
Puhun nyt siis lähinnä omista kokemuksistani, joita keräsin duunarihommia opiskeluiden ohessa tehdessäni. Valitettavasti tässä vain kävi niin, että vaikkei minulla ollut juuri mitään käsitystä duunariammattien harjoittajista ennen tätä koitosta, niin parin vuoden mittainen työskentelyni näiden kanssa oli täynnä kiusaamista, nälvintää ja muuta yhtä ala-arvoista käytöstä, joten jatkossa kaipaan tulevalta puolisoltani lähinnä kaikkea päinvastaista kuin mitä koin liki kidutuksen puolelle menneessä työssäni. Varmaankin ihan samoin perustein moni kympin tyttö oppii jo peruskoulussa karttamaan amikseen menneitä: koska heistäkin amikset kiusaavat, nälvivät, ovat ikäviä ja luultavasti pahoinpitelisivät heidät, jolleivat jäisi siitä kiinni. Omien kokemusteni mukaan osa amiksista jättää käytöksensä yläasteelle, mutta osa jatkaa sitä myös työelämässä - ja epäilemättä parisuhteessa. Siitä syystä en itse edelleenkään amista toivo, koska sellainen tietää omissa mielikuvissani aina jotain pahaa, kieroilua, alistamista, henkistä tai fyysistä väkiváltaa.
Fiksusti käyttäytyvän, kieli- ja kirjoitustaidolla varustetun komean amiksen huolisin yhä siinä tapauksessa, ettei hän lauo yhtä rasvaisia vitsejä kuin junttimaisilta insinööreiltä voi kuulla. Kyse on lopulta käytöksestä (jonka pitäisi olla seuran mukaan joustavaa), eikä oppiarvoista. Todistustaakka on vain kokemusteni perusteella valitettavasti siirtynyt sinne amisten suuntaan siten, että heidän pitää ensin vakuuttaa olevansa muuta kuin näitä stereotyyppisiä itseään koulutetumpien kiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Amisnaiset kelpaisi mutta kun ei ole mätsiä tullut heidän kanssaan vaikka sydäntä painan koulutuksesta riippumatta. Lääkäri tai tarjoilija niin ei minulle ole väliä jos muuten natsaa 🙂
M32
Voi! En viehäty akateemisuudesta eikä yksikään akateeminen mies ole tähän mennessä kiinnostanut. Itsellä AMK-tutkinto ja kandi suoritettuna.
Käytännönläheinen ja rento mies kelpaisi. Palauttaisi maankamaralle ja hauskuuttaisi kun uppoudun ajatuksiini liikaa. Toki akateeminenkin mies voi näin tehdä, mutta ymmärrätte pointin.
Ei missään nimessä, akateemisesti koulutetut kun ovat Jumalia (Olettaen että sellaisia on olemassa).
Vierailija kirjoitti:
Voi! En viehäty akateemisuudesta eikä yksikään akateeminen mies ole tähän mennessä kiinnostanut. Itsellä AMK-tutkinto ja kandi suoritettuna.
Käytännönläheinen ja rento mies kelpaisi. Palauttaisi maankamaralle ja hauskuuttaisi kun uppoudun ajatuksiini liikaa. Toki akateeminenkin mies voi näin tehdä, mutta ymmärrätte pointin.
Kaipaat jonki laista modernia jaloavilliä etkä arvosta amismiestä itsenään.
En voisi kiinnostua miehestä jolla on niin huono itsetunto että miettii tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
M32
Moni daami ei tajua mitä tuo tarkoittaa. Ehkä käytät satojentuhansien hiontakoneita ja teet niihin ohjelmat.
M32