Mies lähti festareille
Mies lähti kolmeksi päivää festareille kavereineen. Mua ahdistaa suunnattomasti. Pelkään, että se pettää mua siellä. Periaatteessa ei ole mitään syytä epäillä moista, mutta ahdistaa silti! Tuntuu kuin joku istuisi
rintakehän päällä. Olo on aivan karmea, mutta ei aikuista ihmistä voi kieltää menemästä. Edellisessä suhteessä mua on petetty ja pahasti. Siitä se pelko kai juontaa juurensa.
Olin tästä ahdistunut jo viikkoja etukäteen ja nyt kun ne festarit todella alkaa tuntuu, etten pysty olemaan. Töihin ei pysty keskittymään, ruokahalu on poissa, palelee, päässä pyörii karmeita ajatuksia miehestä vehtaamassa toisten naisten kanssa. :( Ei ole tervettä tämmönen. Tarttisin varmaan ihan oikeesti jotain rauhottavia... Miten tästä olosta pääsee eroon? Onko muita yhtä hulluja, joilta sais vertaistukea?
Kommentit (143)
Miksi sinä et ymmärrä sitä, että mies haluaa olla kavereidensa kanssa? Vai onko hän joka viikonloppu menossa ilman sinua?[/quote]
Ei onneks ole joka viikonloppu. Ja ymmärrän, että haluu juhlia kavereiden kanssa, mutta en ymmärrä, minkä takia kolme päivää on rellestettävä. Jos ollaan parisuhteessa niin miks pitäis hillua päiväkaudet festareilla, jotka on täynnä houkutuksia? No, toivottavasti arvostaa, että saa mennä. Mulla on nimittäin muutama kaveri jotka ei kuuna päivänä päästäis ukkojaan tommoselle reissulle...
mustis kirjoitti:
Miksi sinä et ymmärrä sitä, että mies haluaa olla kavereidensa kanssa? Vai onko hän joka viikonloppu menossa ilman sinua?
Ei onneks ole joka viikonloppu. Ja ymmärrän, että haluu juhlia kavereiden kanssa, mutta en ymmärrä, minkä takia kolme päivää on rellestettävä. Jos ollaan parisuhteessa niin miks pitäis hillua päiväkaudet festareilla, jotka on täynnä houkutuksia? No, toivottavasti arvostaa, että saa mennä. Mulla on nimittäin muutama kaveri jotka ei kuuna päivänä päästäis ukkojaan tommoselle reissulle...
Päästää? Miten aikuista ihmistä voi kieltää? Ehkä he eivät halua mennä, mutta tuo, että joku kieltää tekemästä jotain on outoa. Kyllä minä ainakin hermostuisin todella, jos mieheni kieltäisi/yrittäisi kieltää minua menemästä vaikka Ruisrockiin naisporukalla, kuten joka vuosi on ollut tapana... Enkä ole mitään houkutuksia sieltä bongannut näin varattuna ihmisenä, sinkkuna oli eri meiningit.
mustis kirjoitti:
No onhan sitä tullu jankutettua ennen kun se on hermostunu. Mulle ei vaan mene jakeluun, minkä takia varatun miehen on päästävä kolmeks päivää rilluttelemaan sinkkukavereineen :/ Eikö yks päivä riitä?! Niin ja pettäjä-exäni suuttu samantien, kun mainitsin epäilyistäni...
Nää teoriat pettäjistä/uskollisista ei oikein vakuuta. Joo-o, jos heti raivostuu pettämisepäilyksistä niin usein se varmaan todennäköisemmin tietää sitä että on jotain piiloteltavaa. Mutta jankkaamalla varmaan saa pinnan kiristymään vaikkei pettäiskään. Toisaalta paatunut pettäjä ei tällaisesta välttämättä hätkähdä.
Toisekseen, usein epäileväistä ja mustasukkaista pidetään itseään pettäjänä. Että sitä epäilee mitä itse tekee. Nyt kuitenkin painotetaan pelkoa ja huonoja kokemuksia. Olisiko se sitten reilua jos toinen jankkaamisesta alkaisi syytellä pettäjäksi? -eri
Sen tiedän ettei jankkaaminen ja syyllistäminen ole tippaakaan reilua, eikä tuntuis kivalta, jos toinen kuulustelis samanlailla mua. Yritän sitä viimeseen asti välttää, mutta joskus ne mustasukkaiset ajatukset ottaa vallan enkä pysty hillitsee itteeni.
Tietenkään sen jankutuksen jälkeen ei oo tippaakaan parempi olo. Päinvastoin. Tuntee vaan ittensä entistä huonommaks ja ajattelee, että nyt se kyllästyy muhun lopullisesti ja pettää ainakin... Menee arvostus toisen silmissä ja omissa, itsetunto senkun laskee.
Suhteen alussa ei ollu ongelmaa, koska sillon alkuhuumassa oli toiselle maailman keskipiste. Sitten kun se hiipui niin alko ongelmat. Mutta joo kylläpähän se terapia on se, mistä voisin saada apua paskaan itsetuntooni.
Pitäis mennä nukkuu, kun aamulla töitä, mutta yksin kotona rupee taas pyörimään päässä kauhukuvat villeistä festareita. Helvetti.
Siis tarkennuksena tohon aiempaan, että tuo epäilyksen tunne on itsellekin tuttu aiempien kokemusten takia. Eli syy jankkaamiselle ja epäilyille ei oo outoja, päinvastoin. Mutta syitä pettämiselle voi nähdä myös siellä missä niitä ei ole.
Toisaalta ei oo oikein muutakaan vaihtoehtoa kuin sanoa ääneen mistä jankkaus johtuu. Auttasko se jos pyytäis toista laittamaan jonkun viestin festareilta tms? Jotenkin pitäisi saada lähestyttyä ongelmaa uudella tavalla eikä vanhalla toimimattomaks havaitulla.
Jos mies ei saa lihaa kotona,se hankkii sitä muualta.
Kai pakkasit miehelle kumit mukaan, ettei tartte pettämisen lisäksi tauteja stressata?
Kai te nyt viimeiseksi harrastitte seksiä ennen kuin hän lähti?
JÄTÄ SE. Mitäs lähti. Sulla on täysin väärä mies. Tuollaiset saavat jäädä sinne festarille. Toivo että joku
ottaisi ja veisi matkoihinsa.
JÄTÄ SE. Mitäs lähti. Sulla on täysin väärä mies. Tuollaiset saavat jäädä sinne festarille. Toivo että joku
Vierailija kirjoitti:
mustis kirjoitti:
Miksi sinä et ymmärrä sitä, että mies haluaa olla kavereidensa kanssa? Vai onko hän joka viikonloppu menossa ilman sinua?
Päästää? Miten aikuista ihmistä voi kieltää? Ehkä he eivät halua mennä, mutta tuo, että joku kieltää tekemästä jotain on outoa. Kyllä minä ainakin hermostuisin todella, jos mieheni kieltäisi/yrittäisi kieltää minua menemästä vaikka Ruisrockiin naisporukalla, kuten joka vuosi on ollut tapana... Enkä ole mitään houkutuksia sieltä bongannut näin varattuna ihmisenä, sinkkuna oli eri meiningit.
No mun mielestä ei voikaan kieltää, mutta muutama kaveri kieltää. Mä en kiellä. saa kyllä mennä, mutta sitten kärvistelen mustasukkaisten ajatusten kanssa, kun en osaa luottaa. Ja siitä haluaisin todellakin eroon. Jotenkin vaan tuntuu, että sitten se pettäminen sattuu enemmän, jos on vaan sokeasti luottanut. Aiemmin olin sinisilmäinen ja sain sitten kärsiä. Tiedän kyllä, että vanhat suhteet ei saisi vaikuttaa. No, vaikuttaa kumminkin ja siksi on pakko hankkia apua ennen kuin tuhoan koko suhteen. :(
Vierailija kirjoitti:
Tottakai!
Vierailija kirjoitti:
Ai että jättäisin, koska lähti festareille? Aika typerä syy olis jättää rakastamansa ihminen. Eri asia sitten, jos pettää.
mustis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai!
Ja sä meinaat nyt, että hänen tekee mieli jotain toista naista, vaikka on juuri harrastanut seksiä rakastamansa naisen kanssa? Sori, mutta en ymmärrä. Tai sitten et vain oikeasti luota mieheesi.
Ketju ilmentää kivasti miten useiden naisten elämät pyörivät miesten ympärillä. Ripustaudutaan kaulaan, vahditaan, vaaditaan, itketään ja jopa maistellaan kullista haiseeko kondomilta tai vieraan pillulta. Aika sairasta ja säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
What?
Vierailija kirjoitti:
Ketju ilmentää kivasti miten useiden naisten elämät pyörivät miesten ympärillä. Ripustaudutaan kaulaan, vahditaan, vaaditaan, itketään ja jopa maistellaan kullista haiseeko kondomilta tai vieraan pillulta. Aika sairasta ja säälittävää.
Kyllä tämän myös jotkut miehetkin osaavat.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei saa lihaa kotona,se hankkii sitä muualta.
Hohhoijaa
Vierailija kirjoitti:
Mies tuo sinulle tuliaisia kotiin. Klamydian.
Musta olis kiva, jos mies tois kotiin sen bändin.
Se mitä festareilla tapahtuu, jää festareille. Sama juttu risteilyjen kanssa tai poikien lomareissujen kanssa ulkomaille. Ei tarvitse olla penaalin terävin kynä tietääkseen, mitä näillä reissuilla tapahtuu - sinkkutytöille riittää vientiä. Tiedän kokemuksesta.
Ap olet ehkäpä väärän tyyppisen ihmisen kanssa. Sinä haluat parisuhteen, jossa tehdään ja käydään yhdessä. Viihdytään toisen seurassa, eikä kaivata päivä- tai viikkokausien reissuja muussa porukassa kumppanista erillään. Puolisosi taas haluaa harrastaa male romanceja, bromanceja. Nämä kaverit eivät frendejään käräyttele, vaikka jotain tapahtuisikin.
Et tule koskaan pääsemään täysin yli epäilyksistäsi ja todennäköisesti käy niin, että kun vihdoin hellität ja opit vähän luottamaan, hän pettää tuon luottamuksen. Vaihtoon siis. Tsemppiä!
Mikset sinäkin kävisi sillä aikaa panemassa vierasta, niin sitten olisi puntit tasan? Mielestäni se olisi hyvin reilua.
No siks koska tämä on poikien reissu. Tyhmä kysymys.