Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti festareille

mustis
27.06.2019 |

Mies lähti kolmeksi päivää festareille kavereineen. Mua ahdistaa suunnattomasti. Pelkään, että se pettää mua siellä. Periaatteessa ei ole mitään syytä epäillä moista, mutta ahdistaa silti! Tuntuu kuin joku istuisi
rintakehän päällä. Olo on aivan karmea, mutta ei aikuista ihmistä voi kieltää menemästä. Edellisessä suhteessä mua on petetty ja pahasti. Siitä se pelko kai juontaa juurensa.

Olin tästä ahdistunut jo viikkoja etukäteen ja nyt kun ne festarit todella alkaa tuntuu, etten pysty olemaan. Töihin ei pysty keskittymään, ruokahalu on poissa, palelee, päässä pyörii karmeita ajatuksia miehestä vehtaamassa toisten naisten kanssa. :( Ei ole tervettä tämmönen. Tarttisin varmaan ihan oikeesti jotain rauhottavia... Miten tästä olosta pääsee eroon? Onko muita yhtä hulluja, joilta sais vertaistukea?

Kommentit (143)

Vierailija
41/143 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ite ihan samanlainen 😅 luulen luottavani, mies ei ole tehnyt mitään mikä osottaisi epäluottamusta, mutta oma epävarmuus on niin järkyttävää että ihan samoja fiiliksiä koen itse. Jonkin verran helpottaa kun puhun miehelle suoraan näistä ajatuksista. On ollut todella ymmärtäväinen :)

Vierailija
42/143 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä, jos mies pettääkin muualla? Kuitenkin suurimman osan ajasta hänkin viettää muualla kuin festareilla.

100 km sääntö. Se mitä tapahtuu yli 100 km päästä kotona ei kuulu kotiin. En ymmärrä miksi ihmiset satuttaa itseään jollakin uskollisuussäännöllä sillä eihän enään muutenkaan eletä raamatunmallin mukaan. 

Meillä on vaimon kanssa kavennettu tätä sääntöä 2km.

Paljon helpompi lähteä paneen kun ei tarvitse mennä niin kauaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/143 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on kolmen päivän festarit tänä vkl? 🤔

Himos

Miksi tää on saanu alapeukkuja? Ohan siellä...

Vierailija
44/143 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mustis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee varjostamaan miestä sinne festareille. Sillähän tuo selviää.

Jos ap:n mies lähti iskelmäfestareille, niin mä voin tarjoutua vakoilemaan! :D

Sinnehän se lähti. Mutta jätetään kumminkin vakoilut väliin. :D

Ai ai. Ei ne Himoksen iskelmäorgiat pidä sisällään mitään siveellistä. Siellä kyllä ollaan aika vapaamielisiä, ja avoimesti touhutaan monien kanssa. Toivottavasti miehesi otti kortsut mukaan.

Olen siellä itsekin useamman kerran ollut, eikä ne mitkään orgiat sentään ole. Mutta mun kokemus on, että jos jossain liikkuu porukka varattuja miehiä keskenään, ne on aina naisia vonkaamassa. Itseäni ja kavereitani on monesti pyydetty jatkoille, kun ollaan porukalla liikenteessä. Eikä tietenkään olla lähdetty varattujen matkaan, kun varattuja ollaan itsekin... En sitten tiedä kuinka yleistä on, että naisporukka metsästää miehiä samaan malliin.

Vierailija
45/143 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ite ihan samanlainen 😅 luulen luottavani, mies ei ole tehnyt mitään mikä osottaisi epäluottamusta, mutta oma epävarmuus on niin järkyttävää että ihan samoja fiiliksiä koen itse. Jonkin verran helpottaa kun puhun miehelle suoraan näistä ajatuksista. On ollut todella ymmärtäväinen :)

No se on hyvä, että on ollut ymmärtäväinen. Mun mies taas on sanonut, että ei ole normaalia ja että oon sairaalloisen mustasukkainen. Ja ihan oikeessahan se on, mutta jotain ymmärrystä olis kiva saada.

Vierailija
46/143 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisihän ap:n tietää että J ä n n ä m i e h e t käy festareilla tekemässä ties mitä. Elämä on valintoja...

Vierailija
47/143 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on hyvä, että on ollut ymmärtäväinen. Mun mies taas on sanonut, että ei ole normaalia ja että oon sairaalloisen mustasukkainen. Ja ihan oikeessahan se on, mutta jotain ymmärrystä olis kiva saada.

Jos mies on heti hyökkäysasemissa ja haukkumassa sinut vainoharhaiseksi hulluksi, niin mitä todennäköisesti kyseessä on pettävä mies. Toki, jos tyylisi on jankuttaa asiaa tuhansia kertoja ja laitat sanoja toisen suuhun, koska LUULET tietäväsi, niin sellaisesta nyt hermostuu kuka tahansa

Vierailija
48/143 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni harrasti noita ryyppyreissuja kavereidensa kanssa (mm. festareita ympäri Suomea) ja alkuun se olikin minulle ok enkä kokenut mitään mustasukkaisuutta ja itsekin kävin tyttöporukalla. Sitten jossain vaiheessa aloin huomaamaan, kun alkoi kummasti instagramiin ja faceen tulemaan näiden reissujen jälkeen minulle tuntemattomia naisia seuraajiksi ja päätinpä sitten kysyä, keitä he ovat. Eivät kuulemma "ketään" ja minä v*ttumainen vainoharhainen hullu akka voisin lopettaa kyselemisen.

Tuo hänen tapansa ilmaista asia minulle nostatti kyllä aikamoiset epäilykset. Kuitenkin oltiin jo asuttu 2 vuotta saman katon alla ja vasta sitten "heräsin" tähän tilanteeseen, että ei ole kyse mistään viattomista jätkien reissuista. Kyllä minä unohduin saman tien, kun laittoi kotioven kiinni.

Kyllä sieltä sitten paljastui kaikenlaista ihan koko seurustelumme ajalta.

Kun sitten aloin pääsemään vihdoin yli tästä kaikesta tapasin nykyisen mieheni ja alkuun meilläkin oli sitä, että niskavillat nousi saman tien pystyyn, kun kuulin hänen suunnittelevan jotain jätkien reissuja. Hän ei koskaan ole hermostunut ja on todellakin osoittanut olevansa luottamuksen arvoinen :)

Vierailija
49/143 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni harrasti noita ryyppyreissuja kavereidensa kanssa (mm. festareita ympäri Suomea) ja alkuun se olikin minulle ok enkä kokenut mitään mustasukkaisuutta ja itsekin kävin tyttöporukalla. Sitten jossain vaiheessa aloin huomaamaan, kun alkoi kummasti instagramiin ja faceen tulemaan näiden reissujen jälkeen minulle tuntemattomia naisia seuraajiksi ja päätinpä sitten kysyä, keitä he ovat. Eivät kuulemma "ketään" ja minä v*ttumainen vainoharhainen hullu akka voisin lopettaa kyselemisen.

Tuo hänen tapansa ilmaista asia minulle nostatti kyllä aikamoiset epäilykset. Kuitenkin oltiin jo asuttu 2 vuotta saman katon alla ja vasta sitten "heräsin" tähän tilanteeseen, että ei ole kyse mistään viattomista jätkien reissuista. Kyllä minä unohduin saman tien, kun laittoi kotioven kiinni.

Kyllä sieltä sitten paljastui kaikenlaista ihan koko seurustelumme ajalta.

Kun sitten aloin pääsemään vihdoin yli tästä kaikesta tapasin nykyisen mieheni ja alkuun meilläkin oli sitä, että niskavillat nousi saman tien pystyyn, kun kuulin hänen suunnittelevan jotain jätkien reissuja. Hän ei koskaan ole hermostunut ja on todellakin osoittanut olevansa luottamuksen arvoinen :)

ohis, mutta miten nämä menneet paljastuivat edellisestä suhteesta? Ex alkoi laulaa kun menetettävää ei ollut? Toisaalta miten uudessa suhteessa voi olla tuosta niin varma. Voihan pettäjälläkin olla erilainen taktiikka, ei se raivostuminen aina ole se ainoa tapa reagoida.

Vierailija
50/143 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle festareilla pääasia on musiikki ja fiilis. Panohommat ei ole päällimmäisenä mielessä. Ehkä juuri sen vuoksi naiset tulevat iskemään minua, kun en ole kieli pitkällä ahtereissa kiinni. Diggailen musasta.

Ehkä naiset sitten huomaavat tälläiset asiat, ja tekevät näitä aloitteita. En valita.

Vierailija
51/143 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen epämiellyttävä vanhahko mies. Etsin 30-45 -vuotiasta naista, aikuista naista, isoa naista kanssani Tuska-festareille. Olisi kiva, jos olisit ikäistäsi vanhemman näköinen. Olisi tärkeää, että olet todella kokenut, mielellään toisella kierroksella. Ei haittaa, vaikka sinulla olisi jo lastenlapsiakin. Voisimme kävellä pitkin festareita ja ostaisin sinulle kaljaa, siideriä, jallua, mitä tahansa haluatkin. Teitä voisi olla useampi, jotta olisi koko ajan 1-2 naista yhtä aikaa käsipuolessani, jotka kannattelisivat minua kun olen kaatokännissä. RSVP palstalle."

:D

Vierailija
52/143 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mustis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on heti hyökkäysasemissa ja haukkumassa sinut vainoharhaiseksi hulluksi, niin mitä todennäköisesti kyseessä on pettävä mies. Toki, jos tyylisi on jankuttaa asiaa tuhansia kertoja ja laitat sanoja toisen suuhun, koska LUULET tietäväsi, niin sellaisesta nyt hermostuu kuka tahansa

No onhan sitä tullu jankutettua ennen kun se on hermostunu. Mulle ei vaan mene jakeluun, minkä takia varatun miehen on päästävä kolmeks päivää rilluttelemaan sinkkukavereineen :/ Eikö yks päivä riitä?! Niin ja pettäjä-exäni suuttu samantien, kun mainitsin epäilyistäni...

Vierailija
53/143 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mustis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan sitä tullu jankutettua ennen kun se on hermostunu. Mulle ei vaan mene jakeluun, minkä takia varatun miehen on päästävä kolmeks päivää rilluttelemaan sinkkukavereineen :/ Eikö yks päivä riitä?! Niin ja pettäjä-exäni suuttu samantien, kun mainitsin epäilyistäni...

Nää teoriat pettäjistä/uskollisista ei oikein vakuuta. Joo-o, jos heti raivostuu pettämisepäilyksistä niin usein se varmaan todennäköisemmin tietää sitä että on jotain piiloteltavaa. Mutta jankkaamalla varmaan saa pinnan kiristymään vaikkei pettäiskään. Toisaalta paatunut pettäjä ei tällaisesta välttämättä hätkähdä.

Toisekseen, usein epäileväistä ja mustasukkaista pidetään itseään pettäjänä. Että sitä epäilee mitä itse tekee. Nyt kuitenkin painotetaan pelkoa ja huonoja kokemuksia. Olisiko se sitten reilua jos toinen jankkaamisesta alkaisi syytellä pettäjäksi? -eri

Vierailija
54/143 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh ap, miltä sun mies näyttää??

Vierailija
55/143 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provinssiin lähti Seinäjoelle. Toivottavasti muisti ottaa kondomit mukaan 👍

Vierailija
56/143 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan sitä tullu jankutettua ennen kun se on hermostunu. Mulle ei vaan mene jakeluun, minkä takia varatun miehen on päästävä kolmeks päivää rilluttelemaan sinkkukavereineen :/ Eikö yks päivä riitä?! Niin ja pettäjä-exäni suuttu samantien, kun mainitsin epäilyistäni...[/quote]

Nää teoriat pettäjistä/uskollisista ei oikein vakuuta. Joo-o, jos heti raivostuu pettämisepäilyksistä niin usein se varmaan todennäköisemmin tietää sitä että on jotain piiloteltavaa. Mutta jankkaamalla varmaan saa pinnan kiristymään vaikkei pettäiskään. Toisaalta paatunut pettäjä ei tällaisesta välttämättä hätkähdä.

Toisekseen, usein epäileväistä ja mustasukkaista pidetään itseään pettäjänä. Että sitä epäilee mitä itse tekee. Nyt kuitenkin painotetaan pelkoa ja huonoja kokemuksia. Olisiko se sitten reilua jos toinen jankkaamisesta alkaisi syytellä pettäjäksi? -eri[/quote]

Sen tiedän ettei jankkaaminen ja syyllistäminen ole tippaakaan reilua, eikä tuntuis kivalta, jos toinen kuulustelis samanlailla mua. Yritän sitä viimeseen asti välttää, mutta joskus ne mustasukkaiset ajatukset ottaa vallan enkä pysty hillitsee itteeni.

Tietenkään sen jankutuksen jälkeen ei oo tippaakaan parempi olo. Päinvastoin. Tuntee vaan ittensä entistä huonommaks ja ajattelee, että nyt se kyllästyy muhun lopullisesti ja pettää ainakin... Menee arvostus toisen silmissä ja omissa, itsetunto senkun laskee.

Suhteen alussa ei ollu ongelmaa, koska sillon alkuhuumassa oli toiselle maailman keskipiste. Sitten kun se hiipui niin alko ongelmat. Mutta joo kylläpähän se terapia on se, mistä voisin saada apua paskaan itsetuntooni.

Pitäis mennä nukkuu, kun aamulla töitä, mutta yksin kotona rupee taas pyörimään päässä kauhukuvat villeistä festareita. Helvetti.

Vierailija
57/143 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mies pitää kuukausi karanteenissa jos tulee takaisin.

Miksi ette menneet molemmat, turha täällä itkeä.

Vierailija
58/143 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuo sinulle tuliaisia kotiin. Klamydian.

Esiintyykö klamydia festareilla?

Vierailija
59/143 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkosi jyskyttää tuntematonta vosua teltassa par aikaa.

Vierailija
60/143 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mustis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli jankutuksesta hermostuu, kuin kuka tahansa ihminen - jopa se seesteisin lehmänhermo. Samoin pinna palaa, jos ei saa mennä kavereidensa kanssa ilman, että joku syyttelee ja epäilee.

Miksi sinä et ymmärrä sitä, että mies haluaa olla kavereidensa kanssa? Vai onko hän joka viikonloppu menossa ilman sinua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme