Mies lähti festareille
Mies lähti kolmeksi päivää festareille kavereineen. Mua ahdistaa suunnattomasti. Pelkään, että se pettää mua siellä. Periaatteessa ei ole mitään syytä epäillä moista, mutta ahdistaa silti! Tuntuu kuin joku istuisi
rintakehän päällä. Olo on aivan karmea, mutta ei aikuista ihmistä voi kieltää menemästä. Edellisessä suhteessä mua on petetty ja pahasti. Siitä se pelko kai juontaa juurensa.
Olin tästä ahdistunut jo viikkoja etukäteen ja nyt kun ne festarit todella alkaa tuntuu, etten pysty olemaan. Töihin ei pysty keskittymään, ruokahalu on poissa, palelee, päässä pyörii karmeita ajatuksia miehestä vehtaamassa toisten naisten kanssa. :( Ei ole tervettä tämmönen. Tarttisin varmaan ihan oikeesti jotain rauhottavia... Miten tästä olosta pääsee eroon? Onko muita yhtä hulluja, joilta sais vertaistukea?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lähti tuskaan, niin huoli pois. Siellä on enemmistö karvaisia mörököllejä. Toisaalta naiset siellä on elämää kokeneita aikuisia naisia, jotka ottavat mitä tahtovat.
Niin tai näin, sun pitää tehdä jotain tuolle mustasukkaisuuden tunteellesi. Epäreiluinta on sylkeä kaikki paha olo miehesi päälle.Olen menossa Tuskaan, ja olen aikuinen nainen. En aio kuitenkaan sekoilla varattujen miesten kanssa.
Ap:lle sanon, että on vain luotettava toiseen. Ja mustasukkaisuuteen on apua saatavilla, käytä sitä.
Onneksi kaikki varatut aina kertoo olevan varattuja :) Eli pidä huosut jalassa niin aloittajalla on parempi mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee varjostamaan miestä sinne festareille. Sillähän tuo selviää.
Jos ap:n mies lähti iskelmäfestareille, niin mä voin tarjoutua vakoilemaan! :D
Otatko viereesi yöksi, että pystyt vakoilemaan 24/7?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lähti tuskaan, niin huoli pois. Siellä on enemmistö karvaisia mörököllejä. Toisaalta naiset siellä on elämää kokeneita aikuisia naisia, jotka ottavat mitä tahtovat.
Niin tai näin, sun pitää tehdä jotain tuolle mustasukkaisuuden tunteellesi. Epäreiluinta on sylkeä kaikki paha olo miehesi päälle.Olen menossa Tuskaan, ja olen aikuinen nainen. En aio kuitenkaan sekoilla varattujen miesten kanssa.
Ap:lle sanon, että on vain luotettava toiseen. Ja mustasukkaisuuteen on apua saatavilla, käytä sitä.
Paskapuhetta.
Muutama sidu ja terävä snapsi, niin istut paljussa jonkun hevisoturin nivusia kaivamassa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinnehän se lähti. Mutta jätetään kumminkin vakoilut väliin. :D
Mitä, jos mies pettääkin muualla? Kuitenkin suurimman osan ajasta hänkin viettää muualla kuin festareilla.
mies testeihin kun tulee kotia päi
N40
Alota tolla omahoitojutulla ja sit terapia. Oikeesti, tekee sun elämän helvetiksi ja vähän pelkään, että miehes elämän myös.
Vierailija kirjoitti:
N40
Mun ukko kärähti kun otin sen eteisessä suikkarilla vastaan ja muna maistui ja haisi kortsulle.
Taatusti panee ja *ussii siellä! Teltat tai mökit käy kuumina kiimasta.
mustis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinnehän se lähti. Mutta jätetään kumminkin vakoilut väliin. :D
Ai ai. Ei ne Himoksen iskelmäorgiat pidä sisällään mitään siveellistä. Siellä kyllä ollaan aika vapaamielisiä, ja avoimesti touhutaan monien kanssa. Toivottavasti miehesi otti kortsut mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle sanon, että on vain luotettava toiseen. Ja mustasukkaisuuteen on apua saatavilla, käytä sitä.Onneksi kaikki varatut aina kertoo olevan varattuja :) Eli pidä huosut jalassa niin aloittajalla on parempi mieli.
Ot, mutta varatut saavat helpommin yhdenyönsuhteita. Sormus nimettömässä, niin vienti on taattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Mun ukko kärähti kun otin sen eteisessä suikkarilla vastaan ja muna maistui ja haisi kortsulle.
Meillä ei maistunut kortsu vaan vieras nuori pimspa.
Tiedän miltä nuori pimspa maistuu koska olen semmoista nuorempana maistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle sanon, että on vain luotettava toiseen. Ja mustasukkaisuuteen on apua saatavilla, käytä sitä.Onneksi kaikki varatut aina kertoo olevan varattuja :) Eli pidä huosut jalassa niin aloittajalla on parempi mieli.
Ot, mutta varatut saavat helpommin yhdenyönsuhteita. Sormus nimettömässä, niin vienti on taattu.
Toi on niin totta. Vientiä riittää silloin, kun laitan sormuksen nimettömään. Muuten ei niinkään.
Tiedän tuon tunteen Olen kokenut tuon saman. Itse pääsin eroon tuosta, kun nykyinen mieheni on osoittautunut uskolliseksi. Olen myös ajatellut, että jos hän pettäisi niin samalla hetkellä tämä meidän 42 vuotta kestänyt suhde muuttuu avoimeksi suhteeksi. Ketään ei voi omistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Meillä ei maistunut kortsu vaan vieras nuori pimspa.
Tiedän miltä nuori pimspa maistuu koska olen semmoista nuorempana maistanut.
Ja meillä haisi kakka. Naiset on aina huolissaan muista naisista, mutta yhtäläisesti ne miehet pettää miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä, jos mies pettääkin muualla? Kuitenkin suurimman osan ajasta hänkin viettää muualla kuin festareilla.
100 km sääntö. Se mitä tapahtuu yli 100 km päästä kotona ei kuulu kotiin. En ymmärrä miksi ihmiset satuttaa itseään jollakin uskollisuussäännöllä sillä eihän enään muutenkaan eletä raamatunmallin mukaan.
"Olen epämiellyttävä vanhahko mies. Etsin 30-45 -vuotiasta naista, aikuista naista, isoa naista kanssani Tuska-festareille. Olisi kiva, jos olisit ikäistäsi vanhemman näköinen. Olisi tärkeää, että olet todella kokenut, mielellään toisella kierroksella. Ei haittaa, vaikka sinulla olisi jo lastenlapsiakin. Voisimme kävellä pitkin festareita ja ostaisin sinulle kaljaa, siideriä, jallua, mitä tahansa haluatkin. Teitä voisi olla useampi, jotta olisi koko ajan 1-2 naista yhtä aikaa käsipuolessani, jotka kannattelisivat minua kun olen kaatokännissä. RSVP palstalle."
Vierailija kirjoitti:
En usko. Kolme päivää kaukana kotoa ja kännissä on eri juttu. Siitä ei kovin todennäköisesti jää kiinni. Humala voi viedä harkintakyvyn ja niin pois päin... :(
https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/itsehoito-ja-oppaat/itsehoito…
Tuossa mielenterveystalon mustasukkaisuuden omahoito-opas. Ikävä tunne, mutta vain tunne, jolla ei ole mitään tekemistä miehesi kanssa, ainoastaan sinun oman sisäisen maailman. Siitä selviää kyllä, kun työskentelee itsensä kanssa. Hienoa, että tunnistat ja myönnät ongelman! T. Psyk. Sh