Mies lähti festareille
Mies lähti kolmeksi päivää festareille kavereineen. Mua ahdistaa suunnattomasti. Pelkään, että se pettää mua siellä. Periaatteessa ei ole mitään syytä epäillä moista, mutta ahdistaa silti! Tuntuu kuin joku istuisi
rintakehän päällä. Olo on aivan karmea, mutta ei aikuista ihmistä voi kieltää menemästä. Edellisessä suhteessä mua on petetty ja pahasti. Siitä se pelko kai juontaa juurensa.
Olin tästä ahdistunut jo viikkoja etukäteen ja nyt kun ne festarit todella alkaa tuntuu, etten pysty olemaan. Töihin ei pysty keskittymään, ruokahalu on poissa, palelee, päässä pyörii karmeita ajatuksia miehestä vehtaamassa toisten naisten kanssa. :( Ei ole tervettä tämmönen. Tarttisin varmaan ihan oikeesti jotain rauhottavia... Miten tästä olosta pääsee eroon? Onko muita yhtä hulluja, joilta sais vertaistukea?
Kommentit (143)
mustis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies lähti kans Tuskaan kavereineen. Olen ollut minäkin parina vuonna. Suurin osa ärjyäijiä ja muijia jotka pistelee huumeita menemään vessassa. Ei tuolla ole mitään uhkaa sun äijälle, valinnan varaa aivan liikaa tuskin osuu vampin tielle. Mä kuskasin omani sinne autolla, pussasin ja toivotin hauskaa viikonloppua!
Mun mies ei lähteny Tuskaan, vaan himokseen iskelmäfestareille.
No ei sitten mitään hätää. Ei ne viisikymppiset jaksa enää panna eikä kukaan syty dressmanin setävaatteista. Voit olla rauhassa.
Eksäsi käytös on aika kaukana ap:sta, joka tiedostaa pelon syyn, ja on alusta saakka kysellyt mitä asialle voisi tehdä. Eihän se pelko ja entiset kokemukset pelkällä tiedostamisella ja järkeilyllä katoa.