Psykologia 2020
Aloitan tän ketjun hyvissä ajoin Psykologia 2019 -ketjun innoittamana. En kirjotellut siihen paljonkaan, mutta sain tukea ja vinkkejä siitä. Pyrin nyt ekaa kertaa ja ilmeisesti parin kymmenen koepisteen päähän jäi. Haaveena sisäänpääsy 2020. Onnittelut sisään päässeille, mutta aletaan toistemme tsemppaaminen tulevaan hyvissä ajoin!
Eli, julistan vuoden 2020 pääsykokeisiin valmistautumiseen avatuksi. Itse lähden nyt kavereiden kanssa terassille ja aloitan huomenna :)
Kommentit (8137)
Hei. Kai tajuatte, että ei voi vielä spekuloida rajoja sen perusteella, onko tullut sitä”peruuntunut, hyväksytty ylemmälle”.
LISÄTIETOJANAPPI ei oo muuta ku tre kohdalla = muiden kaupunkien tietoja ei oo syötetty. Ei voi siis vielä tehdä spekulaatiota, ennen ku lisätietojanappi on kaikis kaupungeis
T. Veeti
Vierailija kirjoitti:
Hei. Kai tajuatte, että ei voi vielä spekuloida rajoja sen perusteella, onko tullut sitä”peruuntunut, hyväksytty ylemmälle”.
LISÄTIETOJANAPPI ei oo muuta ku tre kohdalla = muiden kaupunkien tietoja ei oo syötetty. Ei voi siis vielä tehdä spekulaatiota, ennen ku lisätietojanappi on kaikis kaupungeis
T. Veeti
Miksi te ette oo enää jonneja? Ei oo enää parikymppisten nimi?
T. vähän vanhempi lissu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. VeetiMiksi te ette oo enää jonneja? Ei oo enää parikymppisten nimi?
T. vähän vanhempi lissu
Onneksi olkoon! Vuoden 2020 eniten boomer -kommentti myönnetään sinulle.
Siinä tapauksessa ainoa mitä tiedämme on, että 133; LLLEE pääsee Tampereelle.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta LLL varmistaa sen, että emme tiedä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. VeetiMiksi te ette oo enää jonneja? Ei oo enää parikymppisten nimi?
T. vähän vanhempi lissuOnneksi olkoon! Vuoden 2020 eniten boomer -kommentti myönnetään sinulle.
Emmä ihan niin vanha ole. Edes vanhempani eivät ole niin vanhoja. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt sentään jotain tiedämme. Minulla 144p ja LLLL-E. Tämän perusteella tiedän, että pääsen ainakin kakkostoiveeseeni Tampereelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt sentään jotain tiedämme. Minulla 144p ja LLLL-E. Tämän perusteella tiedän, että pääsen ainakin kakkostoiveeseeni Tampereelle.
Tuolla ainereaalirivillä pääset kyllä Helsinkiinkin, voit tulla mua sit haukkumaan, jos et pääsekään.
Joku muu, jolla Tampere ja joku ei-psyka sen alla?
Okei nyt näköjään jokaisessa lisätietoja-laatikko. Itellä pisteitä 133 ja Tampereen journalistiikan kohdalla lukee peruuntunut. Ainereaalissa ei psykan L joten 133 pisteellä pääsee ainakin jonnekkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että pääset Tampereelle?
Lisäpalkit ilmestyneet opintopolkuun! Vielä näyttää olevan alempi hakukohde(Oikis) hyväksytty eikä peruuntunut, eli nyt on ainakin varmaa ettei 135,8p ja LEL rivi riittänyt Helsingin psykalle!
Psykan tulokset saattavat tulla jo tänään. Ainakin DI sain tulokset helatorstainan klo 21:30
Lukee kyllä ettei viikonloppuna tulis mutta jos helatorstainaki tuli🤔
Mul on vähä päälle 131 pistettä ja kans peruuntunu mun 6. vaihtoehto. Kaikkiin yliopistoihin hain joten jonneki se nähtävästi riittää!
Vierailija kirjoitti:
Lisäpalkit ilmestyneet opintopolkuun! Vielä näyttää olevan alempi hakukohde(Oikis) hyväksytty eikä peruuntunut, eli nyt on ainakin varmaa ettei 135,8p ja LEL rivi riittänyt Helsingin psykalle!
Psykan tulokset saattavat tulla jo tänään. Ainakin DI sain tulokset helatorstainan klo 21:30
Sulla siis Helsingin psyka ykkösenä ja kakkosena oikis vai onko muita psykan hakukohteita myös?
Vierailija kirjoitti:
Mul on vähä päälle 131 pistettä ja kans peruuntunu mun 6. vaihtoehto. Kaikkiin yliopistoihin hain joten jonneki se nähtävästi riittää!
Millanen ainereaali sulla mahtaa olla? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millanen ainereaali sulla mahtaa olla? :)
Pelkkää E:tä kaikki (Ps, Äi, Maa, Ena, Fy, -, Sab), joten epäilen et tulisin ainereaalivalinnas valituks :D et todistuspisteillä mennään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla siis Helsingin psyka ykkösenä ja kakkosena oikis vai onko muita psykan hakukohteita myös?
Turku viimeisenä hakukohteena, mutta sain sitä ylempänä olevasta oikiksesta opiskelupaikan, joten se Turun vaihtoehto automaattisesti peruuntui riippumatta pisteistä
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla oli kuudes vaihtoehto?
Tuosta jälkimmäisestä ei muuten tiedä. Itellä täydet pisteet todistusvalinnassa, mutta Helsingin yliopiston kohdalla ei lue mitään, eikä lue mun tokassa vaihtoehdossakaan, jonne mut hyväksyttiin jo aikaisemmin. (Kemia) Ei siis lue mitään "peruuntunut" yms. ja olis aika kummallista jos täysillä pisteillä ei pääsisi Helsinkiin.