Psykologia 2020
Aloitan tän ketjun hyvissä ajoin Psykologia 2019 -ketjun innoittamana. En kirjotellut siihen paljonkaan, mutta sain tukea ja vinkkejä siitä. Pyrin nyt ekaa kertaa ja ilmeisesti parin kymmenen koepisteen päähän jäi. Haaveena sisäänpääsy 2020. Onnittelut sisään päässeille, mutta aletaan toistemme tsemppaaminen tulevaan hyvissä ajoin!
Eli, julistan vuoden 2020 pääsykokeisiin valmistautumiseen avatuksi. Itse lähden nyt kavereiden kanssa terassille ja aloitan huomenna :)
Kommentit (8137)
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte millaiset pisteet pitäisi ainereaalia varten olla? Voisikohan mihinkään riittää psyka L, pitkä englanti E ja lyhyt matematiikka M ...
Ei ikävä kyllä. :( Ohi menee kaikki lyhyen matikan E ja L ja niitähän riittää. Ainereaali ei ole pisteitä, kirjaimia vain.
Kieltämättä hieman huvittavaa katsoa opintopolkua, kun mulla on kutosvaihtoehtona Helsingin yliopisto, Oikeustieteellinen tiedekunta, ja peruuntunut, hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle :D
Eli on ne jotkut laskelmat psykan päässäkin tehneet jo! Eivät ole vaa syöttäneet niitä!
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä hieman huvittavaa katsoa opintopolkua, kun mulla on kutosvaihtoehtona Helsingin yliopisto, Oikeustieteellinen tiedekunta, ja peruuntunut, hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle :D
Eli on ne jotkut laskelmat psykan päässäkin tehneet jo! Eivät ole vaa syöttäneet niitä!
ONNEA!!! Paljonko sulla pisteitä?! (Psykaan siis.)
Vierailija kirjoitti:
Ooohhhh, wau!!! Onneksi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ONNEA!!! Paljonko sulla pisteitä?! (Psykaan siis.)
Ja mikä ainereaalirivi? Mihin kaikkialle hait psykaan?
1. Jyväskylä
2. Joensuu
3. Helsinki
4. Turku
5. Tampere
6. Helsinki oikis, ylemmät psykologiaa.
148,1. LLLLL+L
Joko pisteet on laskettu vasta tietyissä psykan laitoksissa, ja ne venaavat muita, tai sitten valtakunnallisesti opintopolku jotenkin määrittää, että nyt ei voi antaa psykan tuloksia etc. koska siellä on f5 hakkaamassa kaikki oikislaiset/kauppislaiset/di:t ja yrittävät täten jaksottaa tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikiksen pisteet oli jo täällä. Skrollaa. Vaikka en sinne hakenu tai tähdännyt, niin melkein oisin Hki päässyt ja Turkuun oisin.
silmät sirrissä skrollannut, ei löydy :P jos joku ne osaa sanoa niin kertokoon :D
> Helsinki 131.8
> Turun yliopisto 127.5
> Vaasa 125.1
> Rovaniemi 119.4
> Itä-Suomi 122.5
oho Roin pisteet, helpolla pääsee siis todistusvalinta. Mitkä painotukset oikikseen, äikkä, pitkä kieli, yhteiskuntaoppi, historia, matikkakin kai käy jos L siis palikka.
No eihän tuo nyt auttanut muuta kuin että raja jossain porossa on korkeintaan 148,1. :D
Jatkamme kuumottelua!
Apua! Hain psykaan 1. Turku 2. Tampere 3. Jyväskylä 4. Joensuu. 5. Ja 6. Oli logopedia ja sieltä tuli tieto että oisin päässy mut peruuttu ku pääsee johonkin korkeammalle. Mulla pisteitä vähän yli 133 ja rivi LLLEE. Mihinköhän mahtaa riittää?
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte millaiset pisteet pitäisi ainereaalia varten olla? Voisikohan mihinkään riittää psyka L, pitkä englanti E ja lyhyt matematiikka M ...
Riippuu mitä oot kirjottanu äikästä? Luulis että ainereaalissa tärkeimmät on psyka ja äikkä. Luulen toki et halutumpiin kaupunkeihin vaaditaan jo erittäin hyvää arvosanaa myös matikasta
Käyttäjä81888 kirjoitti:
Apua! Hain psykaan 1. Turku 2. Tampere 3. Jyväskylä 4. Joensuu. 5. Ja 6. Oli logopedia ja sieltä tuli tieto että oisin päässy mut peruuttu ku pääsee johonkin korkeammalle. Mulla pisteitä vähän yli 133 ja rivi LLLEE. Mihinköhän mahtaa riittää?
Vähintään Jyväskylään, todnäk siitä ylöspäinkin!
Onnea sinullekin!
Käyttäjä81888 kirjoitti:
Eikä! Onneks olkoon! Monen maissa toi ilmesty sinne? Voiskohan ne kumminki tulla tänään??
Aika jännää! 133p / ainereaali pääsee siis ainakin Joensuuhun. Minkälaiset arvosanat sulla oli ainereaaliin?
Onko kellään muulla tullu vastaavaa tietoa, jotka hakenut psykalle + jonnekkin muualle?
Nyt kaikki, joilla on jotain alempana ja alle 133 pistettä, katsomaan mars!
Vierailija kirjoitti:
Aika jännää! 133p / ainereaali pääsee siis ainakin Joensuuhun. Minkälaiset arvosanat sulla oli ainereaaliin?
Ainereaaliin juuri tuo LLLEE
No vau, onnea teille, jotka tiedätte jo jonnekin päässeenne!! Itellä ei tokari todellakaan tuu riittämään (haluan vain Helsinkiin) joten amk-arvontaa odotellessa. Nauttikaa ja iloitkaa hienosta työstänne ja opiskelupaikasta :)
Millasiakohan rajoja voisi odottaa sitten ensi vuonna, että nouseeko vai laskeeko tästä vuodesta vai pysyykö samanlaisina ...
Noin mullakin tuli lääkikseen pääsytieto, että alemmat oli peruuntunu ja lopulliset tulokset tuli vielä samana päivänä. Jeee, onnea teille!