Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meghan muokannut jopa kihlasormuksensa

Vierailija
26.06.2019 |

En ole ikinä kuullut että joku muokkaa jopa kihlasormuksensa, varsinkaan jos se on aviomiehen suunnittelema. Käsittämätöntä kontrollointia joka tasolla kyllä.

Kommentit (511)

Vierailija
121/511 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulhasen antaman sormuksen vaihtaminen on tavallista varallisuuden kertymisen mukaan. Minulla on menossa kolmas sormus, jossa timantti edellisiä suurempi

Vierailija
122/511 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulhasen antaman sormuksen vaihtaminen on tavallista varallisuuden kertymisen mukaan. Minulla on menossa kolmas sormus, jossa timantti edellisiä suurempi

Ehkä teidän pyrkyreiden piireissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/511 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tää ei kyllä ole tapana kuninkaallisilla tai paremmissa piireissä.

Vierailija
124/511 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Catherine ei ikinä olisi niin typerä että lähtisi muuttamaan sormuksen tyyliä- koon pienentäminen ja suurentaminen on normihomma eikä Meghanin kohdalla siitä ole nyt kyse.

Catherinekin on nimenomaan tehnyt juuri näin.

Catherine ei tod ole muuttanut sitä Dianan sormusta.

No ei tpdellakaan ole muuttanut -se sormus on jo käsite. Kokoa joskus muutetaan siis sen sormeen menevän osan osalta ja se on normihomma.

Vierailija
125/511 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrya lainaten "luulet tietäväsi".

Vierailija
126/511 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, mä tiedän omasta tuttavapiiristäkin useamman naisen, joka on ihan vaihtanut kokonaan miehen hommaaman kihla- tai vihkisormuksen. Rakkaudella nekin ukkelit ovat sormusta valinneet, mutta ei ole mitään järkeä pitää kohteliaisuudesta kallista korua, joka ei ole mieleinen.

Minusta Meghanin sormuksen uusi versio on paljon kauniimpi, sirompi ja kevyempi kuin Harryn design. Ja onhan siinä nuo kivet ja idea ennallaan. Harryn leveä kultarengas on raskas, ruma, jopa sinettisormus tulee mieleen. Enpä itsekään olisi tykännyt, ja Meghanhan tuota käyttää, joten eiköhän se ole tärkeintä, että kalliit kivet pysyvät käytössä ja koru on käyttäjälleen mieleinen.

Lahjan antajan kannattaa miettiä, mitä antaa etenkin, jos lahjan saajan maku on kovin tarkka. Harryn olisi kannattanut suunnitella sormus yhdessä Meghanin kanssa, niin olisi tullut kerralla mieleinen.

Vierailija
127/511 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daily Mail kannattaa valkoisten ylivaltaa nykyään, eli vähän kannattaa suhtautua kriittisesti niiden KKK-juttuihin. Meghan on puoliksi musta, joten totta kai kirjoittavat rumasti.

Kate ja Camilla ovat myös muokanneet omat sormuksensa oikein kunnolla.

Vierailija
128/511 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä sanottava että se Harryn sormus oli kyllä harvinaisen ruma. Onneksi Meghan sai nyt hyvän tekosyyn muokata sen mieleisekseen.

Vierailija
129/511 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilaria Baldwinilla on kihla ja vihkisormus just eikä mun makuun. Joskus pisti silmään instassa.

Vierailija
130/511 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on CNN sarjis jossa Meg tehty  kokomustaksi ....

Vierailija
131/511 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen historiaan jäävän perhesormuksen tyyliä ei ole sopivaa vaihdella. Ne ovat käsitteitä, eivät kertakäyttökappaleita.

Vierailija
132/511 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihmetellyt että onko se Meghan ihan kotinsa vanki kun hänestä ei ole paparazzi kuvia lähes ollenkaan avioitumisensa jälkeen? Ressukka joutuu piilottelemaan neljänseinän sisällä ja häntä vielä syytetään julkisuustyrkyksi vaan sen takia kun työnsä on julkista.

Vierailija
133/511 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen historiaan jäävän perhesormuksen tyyliä ei ole sopivaa vaihdella. Ne ovat käsitteitä, eivät kertakäyttökappaleita.

Olihan Harrykin jo mennyt muokkailemaan Dianan koruja että sai tohon sormukseen ton timantin.

Vierailija
134/511 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan Harrykin jo mennyt muokkailemaan Dianan koruja että sai tohon sormukseen ton timantin.

Mutta ei ollut historiaan jäävä kihlasormus eikä vihkisormus kuitenkaan?

Vierailija
135/511 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla väitetään usein, että Meghan maksaa itse vaatteita ja muutakin. Miksi maksaisi, jos on tarjolla maksaja.

Kannattaa Meghanin pitää rahansa USA:ssa , ovat siellä paremmassa turvassa kuin kuohuvassa Englannissa.

Vierailija
136/511 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, mä tiedän omasta tuttavapiiristäkin useamman naisen, joka on ihan vaihtanut kokonaan miehen hommaaman kihla- tai vihkisormuksen. Rakkaudella nekin ukkelit ovat sormusta valinneet, mutta ei ole mitään järkeä pitää kohteliaisuudesta kallista korua, joka ei ole mieleinen.

Minusta Meghanin sormuksen uusi versio on paljon kauniimpi, sirompi ja kevyempi kuin Harryn design. Ja onhan siinä nuo kivet ja idea ennallaan. Harryn leveä kultarengas on raskas, ruma, jopa sinettisormus tulee mieleen. Enpä itsekään olisi tykännyt, ja Meghanhan tuota käyttää, joten eiköhän se ole tärkeintä, että kalliit kivet pysyvät käytössä ja koru on käyttäjälleen mieleinen.

Lahjan antajan kannattaa miettiä, mitä antaa etenkin, jos lahjan saajan maku on kovin tarkka. Harryn olisi kannattanut suunnitella sormus yhdessä Meghanin kanssa, niin olisi tullut kerralla mieleinen.

Jos on naimisiinmennessä jo menossa niin narsistisen ihmisen kanssa joka määrää sun rakkaudenlahjan ulkonäköä niin se kertoo jo kaiken siitä morsiamesta.

Vierailija
137/511 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on naimisiinmennessä jo menossa niin narsistisen ihmisen kanssa joka määrää sun rakkaudenlahjan ulkonäköä niin se kertoo jo kaiken siitä morsiamesta.

Ja Harrylle ja koko maailmalle kyse oli vielä erittäin erityisen ihmisen Dianan kivistä ja lahjasta enemmänkin kuin sydäverellä. Ja tämä menee sitten tekemään tuon niin voi voi, lisää on tulossa ja paljon.

Vierailija
138/511 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan en itsekään pitäisi rumaa sormusta, ois kannattanu miehen ottaa mun mausta paremmin selvää tai antaa valita sormus itse eikä pakottaa vaimoa käyttämään sormusta josta tämä ei pidä.

Vierailija
139/511 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut. Hän vain peri ne itse kivet. Ei ne olleet aiemmin koruissa.

Vierailija
140/511 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Meghan-ketjut on sitten hyvää viihdettä. Olette te pöljiä, meagainista vouhottajat. Ettekö käsitä, että itse te otatte Meghanin kokoajan esille, ei hän itseään tyrkytä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan