Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä minua s..siä harrastamattomana tylsimyksenä huvittaa, että Pridessä marssitaan minunkin "aseksuaalisuuteni" puolesta

Vierailija
25.06.2019 |

En minä kutsu itseäni millään "aseksuaali" termillä, eikä minun vuoksi tarvitse kulkuetta järjestää. En tarvitse mitään sen kummallisempia oikeuksia kuin seksiä harrastavatkaan ihmiset, herran jestas sentään.
Menee kyllä jotenkin yli toi touhu.
Ymmärrän että homojen oikeuksien puolesta on aikoinaan marssittu, ja jotkut haluavat marssia vieläkin, koska jossain vinkuintiassa niitä vielä vainotaan. Mutta sitä en ymmärrä että jaellaan näitä tekotaiteellisia identiteettejä kaikille, minutkin sateenkaarihippi luokittelisi ilmanmuuta ainakin aseksuaaliksi, luultavasti siihen keksittäisiin vielä jotain extraa päälle. Ja vain sen vuoksi, etten minä nussi enää, koska en saanut siitä touhusta koskaan mitään kiksejä. Jos olisin mies, luultavasti pitäisin siitä touhusta, mutta ei se minulle naisena anna mitään, että joku mies kyntee päälläni ja laukeaa.

Että eiköhän jätetä ne identiteetit vähemmälle pikkuhiljaa ja keskitytä tärkeämpiin asioihin kuin pyörimään sen oman uniikin navan ympärillä.
Itseäänhän ihmiset mainostavat tolla kulkueella, ei se mitään muuta ole.

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla on vietetty aseksuaalisuuden viikkoa, jolloin tehdään näkyväksi aseksuaalisuuteen liittyviä näkökulmia ja aseksuaalien omaa ääntä. Setan haastattelema Savu Rökman toivoo, että ihmisillä olisi enemmän tietoa aseksuaalisuudesta ja että siitä kerrottaisiin peruskouluissa.

”Haluan myös saada enemmän aseksuaaleja roolimalleja mediaan. Todella harva esimerkiksi televisiosarjojen hahmo on aseksuaali, ja monesti aseksuaalisuus esitetään vikana tai outoutena. Aseksuaalisuus pitää esittää yhtä neutraalina asiana, kuin ei-aseksuaalisuuskin esitetään”, Savu Rökman sanoo.

Aseksuaalit ovat pitkään olleet Setan jäsenjärjestöjen toiminnan piirissä, mutta eivät vielä järjestäytyneitä omaksi yhdistyksekseen. Aseksuaalit ovat suoraan ja Setan jäsenjärjestöjen kautta vaikuttaneet viime vuosina erityisesti siihen, että aseksuaalisuus näkyisi teemana Setan toiminnassa ja vaikuttamistyössä, sillä Seta koetaan Suomessa toimijaksi, jolle tiedon jakaminen aseksuaalisuudesta ja aseksuaalien hyvinvoinnin edistämisestä kuuluu.

Valtakunnallinen Seta on kutsunut kokemuskouluttajia työntekijäpäiväänsä sekä järjestänyt 29.9.2018 pyöreän pöydän keskustelun aseksuaalien tarpeista ja toiveista. Setan ammattilaisille suunnatuissa koulutuksissa seksuaalisen suuntautumisen ja sukupuolen moninaisuutta käsiteltäessä kerrotaan myös aseksuaalisuudesta.

Seksuaalikasvatus ei Suomessa ota huomioon aseksuaalisuuden kirjoa. Normit liittyen ihmisten läheis- ja rakkaussuhteisiin ja seksikäyttäytymiseen ovat tiukassa ja haittaavat ja vaikeuttavat monen elämää ja heikentävät hyvinvointia. Aseksuaalisuutta tehdään näkyväksi muun muassa purkamalla suhdenormia. Suhdenormit määrittävät, että parisuhteeseen kuuluisi aina seksi, jota tulisi olla vain oman kumppanin kanssa. Sama normi jättää näkymättömiin myös monisuhteiset ihmiset. Tässä norminpurkutyössä voidaan hyödyntää esimerkiksi Setan kehittämää Normipyöritys-menetelmää.

Vierailija
62/152 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa nyt ymmärtää, seksiä harrastamaton ihminen ei kuulu mihinkään "seksuaalivähemmistöön", tätä yritän selittää.

Onko vaikea ymmärtää. 

On turha keksimällä keksiä identiteetti ja vähemmistö, jota syrjitään. Ihminen joka ei halua seksiä, ei ole sen kummallisempi kuin se joka haluaa seksiä. Ei se ole mitenkään erikoisseksuaali, vaan nimenomaan pysyy erossa seksuaaliasioista.

ap

Seksin harrastamatta jättäminen omasta valinnasta ei ole seksuaalinen suuntaus, mutta aseksuaalisuus on, halusit sitä tai et. Aseksuaalisuus = ei tunne seksuaalista vetoa ollenkaan tai lähes ollenkaan. Sellainen seksuaalisuus ihmisellä ei ole tilastollinen eikä kulttuurinen normi, ja siksi aseksuaalit ovat mukana Pridessa. Heidän kokemansa ongelmat ilmenevät ihmissuhteissa ja ulkopuolisuuden tunteessa, siinä mielessä heillä on yhteistä muiden vähemmistöjen kanssa. Ei Pridessa ole mitään mittatikkua, kuinka näkyvästi sorrettu pitää olla jotta voidaan tuoda esille tietoa kyseisestä suuntautumisesta.

Jotenkin tosi ihmeellistä, että ihminen joka ei Pridea koe tarpeelliseksi itselleen kokee kuitenkin voivansa toimia portinvartijana kyseiselle liikkeelle. Vihjailu siitä, että sateenkaariyhteisö tilaisuuden tullen väkisin löisi aseksuaalin leiman otsaasi on naurettava. Jos et koe olevasi aseksuaali, älä ota osaa Prideen. Ihmisen aseksuaalisuus on silti todellinen ilmiö, josta selvästikään ei vielä ole tietoa sinulla tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marssin myös heteroiden, muunsukupuolisten, polyamoristen jne. oikeuksien puolesta. Mä olen ihan hirveän vähän kiinnostunut sun tai naapurin pariskunnan panopuuhista tai seksittömyydestä, mutta kovin kiinnostunut ihmisoikeuksista.

Ihmisoikeudet ovat vain tällainen hetkellinen välivaihe, kun nykyinen "Pax Romana" sen mahdollistaa. Onneksi tämä yltäkylläisyys loppuu kun väestönkasvun annetaan jatkua holtittomasti ja leikitään ilmastouskonnoilla. Sadat miljoonat tulevat kuolemaan ja sitten on taas rauhallista ja mies sanoo taas mitä nainen tekee, tai itkee ja tekee.

Vierailija
64/152 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluamme Setassa lisätä asiallista tietoa aseksuaalisuudesta ja näyttää aseksuaalisuus osana seksuaalisen suuntautumisen moninaisuuden kirjoa. Haluamme myös toimia järjestönä niin että aseksuaalit kokevat itsensä jatkossa tervetulleeksi Setaan ja sen jäsenjärjestöihin, joissa muutamissa onkin jo paljon kattojärjestöä pidempään onkin jo pitkään ollut hienoa aseksuaalisuuteen liittyvää toimintaa”, Setan pääsihteeri Kerttu Tarjamo kertoo.

Aseksuaaleille vertaistoimintaa järjestävät tällä hetkellä Jyväskylän Seta, Turun Seta, Oulun Seta ja Pirkanmaan Seta. Pirkanmaan Setan hallinnoiman Sinuiksi-palvelun vertaisvälityksen kautta voi keskustella puhelimitse aseksuaalivertaisen kanssa ja verkkosivujen kysy-vastaa-palstalla on aseksuaalisuutta koskevia pohdintoja ja niihin asiantuntijoiden vastauksia. Aseksuaalien suljetussa Facebook-ryhmässä voi keskustella aseksuaalisuudesta vertaisten kanssa.

Vierailija
65/152 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millos pidetään pedo- ja nekropride?

Seksuaali-identiteetit määritellään aikuisten, suostumukseen kykenevien ihmisten mukaan.

Ei ole erikseen mitään ”suuhunpissijä-prideakaan”, koska se on fetissi, niin kuin vaikkapa nekrokin (vaikkakin jälkimmäinen astetta karumpi, ja parafilialuokituksessa).

Vierailija
66/152 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmosella on toki pointtinsa, mutta on ihan saamarin raskasta lukea tuollaista möyhötystä. Kolmosen rautalangasta vääntäminen, capsin paneminen ja jänksääminen ovat kaikki niitä piirteitä, jotka nostattavat tietyissä piireissä vastareaktioita Pridea, seksuaalivähemmistöjä ja feminismiä kohtaan. Toivoisin, että tarkastaisit tapasi argumentoida, saisit tällöin sinällään oikean asiasi mahdollisesti paremmin läpi.

Vierailija
67/152 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, eihän aseksuaalisuudella tai transeudella tai aromanttisuudella olekaan mitään tekemistä meidän ihan tavan perus homotalliaisten kanssa. Voisivat perustaa oman "heteroita, mutta edgyllä tavalla" liikkeensä.

Vierailija
68/152 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaali-identiteetit määritellään aikuisten, suostumukseen kykenevien ihmisten mukaan.

Ei ole erikseen mitään ”suuhunpissijä-prideakaan”, koska se on fetissi, niin kuin vaikkapa nekrokin (vaikkakin jälkimmäinen astetta karumpi, ja parafilialuokituksessa).

Entäs pedo-nekro-uloste-Pride? Onkos se miten rankkaa mielestäsi?

Vierailija
69/152 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malla_tunturi_1 kirjoitti:

Kirjoitatko myös nimimerkillä "Silppu-silpuksi2"?

https://www.vauva.fi/users/silppu2

Itse kirjoitan ainoastaan alla näkyvällä nimimerkillä, ja erittäin harvoin silloinkin!

En kirjoittanut, minulla ei ole täällä mitään nimimerkkiä.

Kerroin vain mitä Pridestä ajattelen, koska minäkin olisin "seksuaali-identiteetiltäni" näiden pridettäjien mielestä "aseksuaali".

Eikö ole aika hassua, että jos ei ole seksuaalinen, silti saa ihan oman sanan, jossa mainitaan seksuaalisuus. 

Itseasiassa se on aika loukkaavaa ihmisen mielestä, joka ei tunne itseään yhtään seksuaaliseksi. Onkohan sateenkaarilahkolaiset yhtään miettineet sitä asiaa?

ap

Mieti sinä sitä a:ta siinä seksuaalisuuden edessä. Seksuaalisuus on ihan yleinen käsite ja yleisellä tasolla jaotellessa seksuaalisuutta on ihan luonnollista käyttää seksuaalisuus-sanaa.

Vierailija
70/152 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule alas tornistasi ja lakkaa kuvittelemasta olevasi joku jumala. Sinä et aseksuaalina, tai muutenkaan, voi puhua kaikkien vähemmistöjen puolesta. Miten simppeli pitää olla, ettei ymmärrä sitä, että monet vähemmistöleimat vaikuttavat elämään huomattavasti enemmän kuin aseksuaalisuus? Jos olet avoimesti homo, ts. parisuhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa, ei sinulle aukea edes samojen työpaikkojen ovet kuin heteroille. Muista vähemmistöistä puhumattakaan. Aseksuaalisuus on helppo pitää salassa, oikeastaan se pysyy salassa melko automaattisesti.

Helvetti että olikin typerä aloitus.

Miksi sinua muuten loukkaa se, jos joku ei halua seksiä?

On ihan oikeasti olemassa ihmisiä, jotka syntyvät asekuaaleiksi. Miksi vihaat heitä?

Luin kommenttini uudestaan, enkä kyllä käsitä yhtään miten voisit saada sellaisen kuvan että vihaan aseksuaaleja tai heidän aseksuaalisuutensa loukkaisi minua. Ole siis hyvä ja perustele, jäi kiinnostamaan. :D

/3

Erittäin ikävät fiilis tuli. En tiedä oletko sama vastaaja. Mutta on tuntuma että henkilö on raivoissaan.

En ole raivoissani, mutta huomattavan ärsyyntynyt aloittajan kuvitelmasta, että koska häntä ei syrjitä seksuaalisuutensa vuoksi, ei syrjitä ketään muutakaan. Että ei tarvita mitään marsseja, koska ap ei koe tulleensa syrjityksi. Hän puhuu aloituksessaan keisarina kaikkien puolesta, vaikka ei mistään mitään tunnu tietävän. Aseksuaaleja vastaan minulla ei tietenkään ole mitään, se nyt varmaan on selvä.

/3

Kerros nyt mistä edes tunnistat ja tiedät ketkä ei harrasta seksiä? 

Kyllä me ollaan ihan samanlaisia ihmisiä kuin muutkin, samoilla oikeuksilla ja laeilla.

Vai mitä erioikeuksia minä sun mielestäsi "aseksuaalina" tarvitsisin, koska en harrasta seksiä?

ap

Siis miten voit nyt ymmärtää mun viestit noin väärin? Tuli ihan epätodellinen olo.

Meinasin alkaa tavuttaa, mutta se on raskasta, joten listaan:

1. En tunnista ketkä harrastavat seksiä ja ketkä eivät, eikä minua myöskään tippaakaan kiinnosta tällaiset asiat.

2. Et tarvitse erioikeuksia, etkä niitä myöskään seksuaalisuutesi perusteella ansaitse (kuten ei yhtään kukaan muukaan).

3. Kommenttini pointti on se, että sinä et voi puhua muiden puolesta. Jos sinä et koe syrjintää, se ei tarkoita etteikö joku muu voisi kokea. Oli hän sitten aseksuaali, homoseksuaali, biseksuaali, transseksuaali tai ihan mikä tahansa -aali tai muupäätteinen tyyppi. Monet aseksuaalit kokevat olevansa yhteiskunnassa eri asemassa kuin heteroseksuaalit, se että sinä et koe jotain ei tarkoita että muut eivät kokisi. En osaa tätä enää enempää teroittaa.

/3

Enhän minä muiden puolesta ole puhunutkaan, mutta aseksuaalit voisitte jättää pois hömppämarssiltanne.  Meitä ei syrjitä mitenkään, maailma on yliseksualisoitu, mutta sille ei mitään voi.

Jos ihminen ei välitä seksistä, kaikkein vähiten se haluaa että se leimataan joksikin seksuaalifriikiksi, joka vaatii erioikeuksia ja jonka puolesta hörhöt marssivat. 

ap

Et muka puhu muiden puolesta ja koko loppuviestin puhut me-muodossa muidenkin aseksuaalien suulla kuin omallasi. Mikset ihan oikeasti anna muiden aseksuaalien päättää ihan itse mitä ajattelevat.

Ja eikö näiden pride-juttujen tarkoitus ole nimenomaan olla leimaamatta ketään friikiksi vaan antaa kaikkien kukkien kukkia? Miksi sinä leimaat itse Prideen osallistuvia friikeiksi ja erioikeuksia vaativiksi hörhöiksi? Mitä ihmeen erioikeuksia he ylipäätään ovat muka vaatimassa?

Hei, miksi olet niin vihainen ja mihin oikein pyrit tällä? En halua että kukaan on vihainen minun puolestani.

Toinen aseksuaali

Vierailija
71/152 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transnaiset on kuumia!!! <3<3<3

M35

Vierailija
72/152 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule alas tornistasi ja lakkaa kuvittelemasta olevasi joku jumala. Sinä et aseksuaalina, tai muutenkaan, voi puhua kaikkien vähemmistöjen puolesta. Miten simppeli pitää olla, ettei ymmärrä sitä, että monet vähemmistöleimat vaikuttavat elämään huomattavasti enemmän kuin aseksuaalisuus? Jos olet avoimesti homo, ts. parisuhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa, ei sinulle aukea edes samojen työpaikkojen ovet kuin heteroille. Muista vähemmistöistä puhumattakaan. Aseksuaalisuus on helppo pitää salassa, oikeastaan se pysyy salassa melko automaattisesti.

Miksi sinua muuten loukkaa se, jos joku ei halua seksiä?

On ihan oikeasti olemassa ihmisiä, jotka syntyvät asekuaaleiksi. Miksi vihaat heitä?

Luin kommenttini uudestaan, enkä kyllä käsitä yhtään miten voisit saada sellaisen kuvan että vihaan aseksuaaleja tai heidän aseksuaalisuutensa loukkaisi minua. Ole siis hyvä ja perustele, jäi kiinnostamaan. :D

/3

Erittäin ikävät fiilis tuli. En tiedä oletko sama vastaaja. Mutta on tuntuma että henkilö on raivoissaan.

En ole raivoissani, mutta huomattavan ärsyyntynyt aloittajan kuvitelmasta, että koska häntä ei syrjitä seksuaalisuutensa vuoksi, ei syrjitä ketään muutakaan. Että ei tarvita mitään marsseja, koska ap ei koe tulleensa syrjityksi. Hän puhuu aloituksessaan keisarina kaikkien puolesta, vaikka ei mistään mitään tunnu tietävän. Aseksuaaleja vastaan minulla ei tietenkään ole mitään, se nyt varmaan on selvä.

/3

Kerros nyt mistä edes tunnistat ja tiedät ketkä ei harrasta seksiä? 

Kyllä me ollaan ihan samanlaisia ihmisiä kuin muutkin, samoilla oikeuksilla ja laeilla.

Vai mitä erioikeuksia minä sun mielestäsi "aseksuaalina" tarvitsisin, koska en harrasta seksiä?

ap

Siis miten voit nyt ymmärtää mun viestit noin väärin? Tuli ihan epätodellinen olo.

Meinasin alkaa tavuttaa, mutta se on raskasta, joten listaan:

1. En tunnista ketkä harrastavat seksiä ja ketkä eivät, eikä minua myöskään tippaakaan kiinnosta tällaiset asiat.

2. Et tarvitse erioikeuksia, etkä niitä myöskään seksuaalisuutesi perusteella ansaitse (kuten ei yhtään kukaan muukaan).

3. Kommenttini pointti on se, että sinä et voi puhua muiden puolesta. Jos sinä et koe syrjintää, se ei tarkoita etteikö joku muu voisi kokea. Oli hän sitten aseksuaali, homoseksuaali, biseksuaali, transseksuaali tai ihan mikä tahansa -aali tai muupäätteinen tyyppi. Monet aseksuaalit kokevat olevansa yhteiskunnassa eri asemassa kuin heteroseksuaalit, se että sinä et koe jotain ei tarkoita että muut eivät kokisi. En osaa tätä enää enempää teroittaa.

/3

Enhän minä muiden puolesta ole puhunutkaan, mutta aseksuaalit voisitte jättää pois hömppämarssiltanne.  Meitä ei syrjitä mitenkään, maailma on yliseksualisoitu, mutta sille ei mitään voi.

Jos ihminen ei välitä seksistä, kaikkein vähiten se haluaa että se leimataan joksikin seksuaalifriikiksi, joka vaatii erioikeuksia ja jonka puolesta hörhöt marssivat. 

ap

Et muka puhu muiden puolesta ja koko loppuviestin puhut me-muodossa muidenkin aseksuaalien suulla kuin omallasi. Mikset ihan oikeasti anna muiden aseksuaalien päättää ihan itse mitä ajattelevat.

Ja eikö näiden pride-juttujen tarkoitus ole nimenomaan olla leimaamatta ketään friikiksi vaan antaa kaikkien kukkien kukkia? Miksi sinä leimaat itse Prideen osallistuvia friikeiksi ja erioikeuksia vaativiksi hörhöiksi? Mitä ihmeen erioikeuksia he ylipäätään ovat muka vaatimassa?

Lerro nyt sitten, miten sinua on aseksuaalina loukattu, ja mitgä yhteistä sinulla on minun kanssa. Jos siis olet sellanen seksuaalivähemmistöön kuuluva kummajainen, minä en ole. Minä en vain pidä seksistä, enkä ole seksuaalinen.

Miten seksin inhoaja muka haluaisi kuulua SEKSUAALIvähemmistöön, aivan absurdi väite.

ap

En ole aseksuaali. Otin vain kantaa sinun tapaasi puhua me-muodossa vaikka väität ettet muiden puolesta puhuisi. Lisäksi ihmettelin haluasi leimata prideen osallistuvia ihmisiä friikeiksi ja hörhöiksi.

Sinä saat vapaasti olla kuulumatta seksuaalivähemmistöön. Kukaan ei pakota. Kukaan ei ole juuri sinua mitenkään leimannut. Sinä saat vapaasti elää ja olla osallistumatta prideen eikä sinua siitä kukaan moiti. En vaan ymmärrä miten se pride sinua näin paljon suututtaa, jos ja kun se ei kerran sinua koske eikä sinuun liity. En minäkään siihen osallistu, mutta ei minua häiritse tippaakaan se, että jotkut muut ihmiset osallistuvat. Minun elämääni tuo tapahtuma ei ole milloinkaan vaikuttanut mitenkään, ei sen enempää negatiivisesti kuin positiivisestikaan.

Vierailija
73/152 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei voi puhua edes kaikkien aseksuaalien puolesta, mutta niputathan sinäkin kaikki aseksuaalit samaan aseksuaaliseen nippuun, vaikka olemme yksilöitä. Yksilönä hänellä on vapaus ajatella toisin kuin mitä minä aseksuaalina ajattelen. Meillä aseksuaaleilla kun voi olla erilaisia mielipiteitä :)

On myöskin törkeää vähätellä aseksuaalien kohtaamaa vainoa. Aseksuaaleja syrjitään ja haukutaan kyllä, eikä se pysy mitenkään salassa kun koskaan ei suostu kenenkään kanssa panolle/seurustelemaan. Kyllähän sen kaikki tietävät kuka panee ketä, koska ihmiset puhuvat ja toiset tyhmät uskovat.

SItähän minä olen tässä keskustelussa yrittänyt sanoa, että monet aseksuaalit osallistuvat marssiin sillä todellakin tuntevat tulevansa syrjityksi. Ap ei ymmärrä, miten yksikään aseksuaali koskaan missään voisi kokea näin, kun ei hänkään, joten marssia ei tarvita.

Enkä todellakaan ole niputtanut aseksuaaleja mihinkään yhteen nippuun, täysin päinvastoin. Taas yksi lukutaidoton ilmottautui keskusteluun mukaan.

/3

Vierailija
74/152 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marssin myös heteroiden, muunsukupuolisten, polyamoristen jne. oikeuksien puolesta. Mä olen ihan hirveän vähän kiinnostunut sun tai naapurin pariskunnan panopuuhista tai seksittömyydestä, mutta kovin kiinnostunut ihmisoikeuksista.

Ihmisoikeudet ovat vain tällainen hetkellinen välivaihe, kun nykyinen "Pax Romana" sen mahdollistaa. Onneksi tämä yltäkylläisyys loppuu kun väestönkasvun annetaan jatkua holtittomasti ja leikitään ilmastouskonnoilla. Sadat miljoonat tulevat kuolemaan ja sitten on taas rauhallista ja mies sanoo taas mitä nainen tekee, tai itkee ja tekee.

Sinä taas ainoastaan itket, etkä ole naista nähnytkään.

Vierailija
75/152 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmosella on toki pointtinsa, mutta on ihan saamarin raskasta lukea tuollaista möyhötystä. Kolmosen rautalangasta vääntäminen, capsin paneminen ja jänksääminen ovat kaikki niitä piirteitä, jotka nostattavat tietyissä piireissä vastareaktioita Pridea, seksuaalivähemmistöjä ja feminismiä kohtaan. Toivoisin, että tarkastaisit tapasi argumentoida, saisit tällöin sinällään oikean asiasi mahdollisesti paremmin läpi.

En ole käyttänyt capsia yhdessäkään viestissä, mutta huomaatko miten liitit sen kommentteihini, koska ne ärsyttävät sinua? :D Juuri siksi "öyhötystä" tarvitaan.

/3

Vierailija
76/152 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa sitä häiriintyäkin jos aseksuaalien puolesta marssitaan. Te ette voi sanella asioita meidän puolestamme.

T. Toinen aseksuaali

Ja entä ne aseksuaalit jotka ovat itse siellä marssilla mukana? "Saavatko" marssia omasta puolestaan?

Vierailija
77/152 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä taas ainoastaan itket, etkä ole naista nähnytkään.

Sanoin vain totuuden, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. En ole koskaan ollut kiinnostunut pimpillisistä naisista. Kuvottava ajatus.

Vierailija
78/152 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei voi puhua edes kaikkien aseksuaalien puolesta, mutta niputathan sinäkin kaikki aseksuaalit samaan aseksuaaliseen nippuun, vaikka olemme yksilöitä. Yksilönä hänellä on vapaus ajatella toisin kuin mitä minä aseksuaalina ajattelen. Meillä aseksuaaleilla kun voi olla erilaisia mielipiteitä :)

On myöskin törkeää vähätellä aseksuaalien kohtaamaa vainoa. Aseksuaaleja syrjitään ja haukutaan kyllä, eikä se pysy mitenkään salassa kun koskaan ei suostu kenenkään kanssa panolle/seurustelemaan. Kyllähän sen kaikki tietävät kuka panee ketä, koska ihmiset puhuvat ja toiset tyhmät uskovat.

Vainoa? Ilkeät puheet eivät ole vainoa. Missä aseksuaaleja murhataan, uhataan ja syrjitään sen vuoksi, etteivät he halua harrastaa seksiä?

Vierailija
79/152 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa sitä häiriintyäkin jos aseksuaalien puolesta marssitaan. Te ette voi sanella asioita meidän puolestamme.

T. Toinen aseksuaali

Ja entä ne aseksuaalit jotka ovat itse siellä marssilla mukana? "Saavatko" marssia omasta puolestaan?

No eikait siellä kukaan sellainen marssi, jota ei seksi kiinnosta... Kaikenlaisia...

Vierailija
80/152 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs pedo-nekro-uloste-Pride? Onkos se miten rankkaa mielestäsi?

Miksi päätit tulla tänne provoilemaan, kun aikuiset yrittävät keskustella asiallisesti? 🤔