Lotta Näkyvä eronnut
Kommentit (696)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huolissani ruotsalaisten jääkiekkoilijoiden työsuhde-eduista, kun ei edes appiukon hautajaisiin saa palkallista vapaapäivää
Vielä enemmän huolestuttaa aviomiehet jotka pitää sitä päivän palkkaa tärkeämpänä kuin appiukon hautajaisia.
Mitäs teet, jos työnantaja ei anna vapaata.
Ei voi riskeerata työpaikkaa. Eikö Lotta ymmärtänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lewis Hamilton tuli Hintsan hautajaisiin. Mutta Kristian näkyvä on liian korvaamaton.
Lewis Hamilton on yksilölajin edustaja ja sen verran tasokas kuski, ettei pesti ole yhdestä ajosta kiinni. Lisäksi hautajaiset eivät tainneet olla F1-kisan aikaan, joten Lewis oli täysin vapaa tulemaan. Kristian Näkyvä sen sijaan on joukkuelajin edustaja eikä lainkaan niin tasokas että voisi itse sanella missä pelaa ja milloin. Lisäksi hautajaiset osuivat ilmeisesti tärkeän ottelun kanssa samaan aikaan eikä Kristian näin ollen ollut vapaa tulemaan paikalle. Ei se minustakaan ole inhimillistä, ettei pelaaja pääse vaimon tueksi hautajaisiin, mutta näin se vaan menee. Joukkuelajeissa harvoin huomioidaan inhimillisiä puolia. Raha se on mikä siellä ratkaisee ja rahaa saa vain menestymällä.
Lewiksellä ei ollut ajoa. Tottakai hänenkin täytyy olla ajamassa silloin kun on ajot. Jos on vielä nk ykköskuski. Mani mani hani hani
Vierailija kirjoitti:
Aikaa löytyy suhteelle jos haluaa ja rakastaa toista.
Löytyisikö selitys sille miksi juuri tämän suhteen on pakko jatkua kun kummallakaan ei selvästi näytä olevan kovin suurta kiinnostusta panostaa? Onko tää joku älä riko kaavaa -juttu. Kaavaihmiset ahdistuu kun blondi-stereotypiaa haastetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mieheni kertoisi että alkaa huiputtamaan kasitonnisia, ja hengissä selviytymismahdollisuudet urakasta on alle 10%, olisin lähes varma tuleva leski. Eroaisin mielummin. Karseaa elämää odottaa kotona toisen kuolemaa. Joutuisin myös luopumista perheenlisäyshaaveista.
En kestäisi sitäkään että näkisin miestäni vuoden aikana ehkä kuukauden ja loput tosi TV:ssä. Seuraisin kuinka mies viettää telttaöitä toisen naisen kanssa, kun itse kärvistelisin vailla läheisyyttä seuranani instagramin alusvaatekuvat miehestäni.
Eiköhän tämä avioliitto loppunut käytännössä jo viimeistään aconcagualle.
Sitä ennen mieheni olisi valinnut pelata Ruotsissa pikkukylien jääkiekkojoukkueissa (Örebro tällä hetkellä runkosarjan kymmenes neljästätoista ja vastaa jotain Kalpaa, paitsi että Örebrossa on vähemmän asukkaita kuin Kuopiossa) jonkun vähäisen palkanlisän takia vaikka kotimaastakin löytyy maailman kovatasoisimpiin kuuluva liiga. Sen lisäksi olisin istunut yksin itkemässä isäni hautajaisissa ja ruvennut miettimään että löytyisikö maailmasta joku harrastus josta saisin muuta ajattelemista.
Se mies valitsi sen uran jo ennen kuin edes tapasi tulevaa rouvaansa, joten turhaan ulvot tästä samasta asiasta tuhatta kertaa. Lotta tiesi, mitä puolison työ on ja ihan itse silti sen puolisokseen valitsi. Ruotsin liiga on paljon tasokkaampi kuin Suomen ja palkatkin ovat siellä ihan eri luokkaa. Katsos kun jopa kaikkivaltiaasta Oulun Kärpistä parhaat pelaajat (viimeisimpänä Ville Leskinen, googlaa kun et kuitenkaan tiedä kuka hän on) lähtevät ennemmin Ruotsiin kuin jäävät Suomeen. Kyllä se jotain kertoo Ruotsin liigan tasosta ja palkoista. Kannattaa ihan oikeasti ottaa edes perusteiden verran selvää jääkiekkomaailmasta ennen kuin tulee aiheesta kertomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mieheni kertoisi että alkaa huiputtamaan kasitonnisia, ja hengissä selviytymismahdollisuudet urakasta on alle 10%, olisin lähes varma tuleva leski. Eroaisin mielummin. Karseaa elämää odottaa kotona toisen kuolemaa. Joutuisin myös luopumista perheenlisäyshaaveista.
En kestäisi sitäkään että näkisin miestäni vuoden aikana ehkä kuukauden ja loput tosi TV:ssä. Seuraisin kuinka mies viettää telttaöitä toisen naisen kanssa, kun itse kärvistelisin vailla läheisyyttä seuranani instagramin alusvaatekuvat miehestäni.
Sitä ennen mieheni olisi valinnut pelata Ruotsissa pikkukylien jääkiekkojoukkueissa (Örebro tällä hetkellä runkosarjan kymmenes neljästätoista ja vastaa jotain Kalpaa, paitsi että Örebrossa on vähemmän asukkaita kuin Kuopiossa) jonkun vähäisen palkanlisän takia vaikka kotimaastakin löytyy maailman kovatasoisimpiin kuuluva liiga. Sen lisäksi olisin istunut yksin itkemässä isäni hautajaisissa ja ruvennut miettimään että löytyisikö maailmasta joku harrastus josta saisin muuta ajattelemista.
Suomessa voi siirtää urheilutulostaan verovapaasti urheilijarahastoon enintään 50 % verovuoden urheilutulon bruttomäärästä, kuitenkin enintään 100 000 euroa.
Ruotsissa taas seura voi maksaa rahastoon niin paljon kuin haluaa ja sillä on iso merkitys pelaajalle joka ajattelee elämää peliuran jälkeen.
Eli kun mies on rahanahne se on hienoa.
Jos vastuullinen tulevaisuuden ajattelu ja toimeentulon turvaaminen peliuran jälkeenkin on rahanahneutta, niin kyllä. Sen verran rahanahne pitäisi olla ihan jokaisen aikuisen ihmisen, että huolehtii itse toimeentulostaan. Sitä ei toki voi ymmärtää, jos elelee Kelan rahoilla ja viettää päivät palstaillen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huolissani ruotsalaisten jääkiekkoilijoiden työsuhde-eduista, kun ei edes appiukon hautajaisiin saa palkallista vapaapäivää
Vielä enemmän huolestuttaa aviomiehet jotka pitää sitä päivän palkkaa tärkeämpänä kuin appiukon hautajaisia.
Ei siinä palkasta ole kyse. Kyllä kiekkoilijalla on varaa pitää vaikka viikko palkatonta vapaata. Kiekkoilijoilla vain ei ole aina mahdollisuutta itse valita, saavatko vapaata vai eivät. Siinä maailmassa pelataan himppasen eri säännöillä kuin ns. normaalissa työelämässä. Pelaajat ovat siellä vain pelinappuloita, joita seurajohto pyörittelee miten tykkää. Jos se ei kelpaa pelaajaa, on pian entinen pelaaja.
Juu aivan varmasti Kristian on niin korvaamaton ettei voi paria päivää poissa olla. Onhan jääkiekkokin tärkeydessään aivokirurgiaa vastaavaa. Kristian ei ole välittänyt riittävästi. Tai on niin paska pelaaja että on koko ajan veitsenterällä jatko. Veikkaan vahvasti edellistä.
Helppo huudella, kun ei ole mitään havaintoakaan siitä, millaista jääkiekkoilijan (tai muunkaan ammattiurheilijan) elämä todellisuudessa on. Siellä on ihan jokainen ihan koko ajan veitsenterällä. Ei tarvitse paljoa töpeksiä niin ei ole pelipaikkaa tiedossa. Ei ole välttämättä siltikään, vaikka ei töpeksisi. Joukkuelajeissa pelaajat eivät ole ihmisiä, vaan pelinappuloita ja kauppatavaraa.
Se on kuitenkin ihan itse vapaaehtoisesti valittu "ura".
Tietysti on. Ihan samoin kuin jääkiekkoilijan kanssa avioituminen on ihan itse vapaaehtoisesti valittu vaihtoehto. Kristian pelasi ensimmäiset ammattilaispelinsä vuonna 2008, kolme vuotta ennen kuin edes tapasi tulevan rouvansa. Ei voinut tulla siis yllätyksenä, mitä mies työkseen tekee ja jos vähänkään on älliä päässä perehtyy ennen avioitumista myös siihen, mitä sellainen työ vaatii. Ken leikkiin ryhtyy ja sitä rataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs teet, jos työnantaja ei anna vapaata.
Ei voi riskeerata työpaikkaa. Eikö Lotta ymmärtänyt?
Ilmeisesti ei, kun piti lehdistölle itkeä kuinka mies ei tukenut häntä ja yhyy-yhyy. Taisi muutenkin olla täysin pihalla siitä, mitä kiekkovaimon todellisuus oikeasti on. Ei se estä omankin uran luomista, mutta kyllä se ura on pitkälti luotava sen miehen pelien ehdoilla, jos aikoo joskus puolisoaan tavatakin. Lotta ei tähän malliin sopinut ja siksi kävi niin kuin kävi.
Tässä jutussa on vain kaksi faktaa jotka tiedetään. Toinen on se ettei Lotta viihtynyt Ruotsin maaseudulla Kuopion kokoisessa mestassa. Ja toinen se että Kristian laittoi rahan ja uran Lotan edelle. Enää puuttuu selitys sille miksi kummankaan tästä lapsettomasta pariskunnasta pitäisi uhrata elämänsä ja miksi sen uhraajan pitää olla juuri Lotta. Kun KUMMALLAKAAN ei selvästi ole riittävää kiinnostusta parisuhdetta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lewis Hamilton tuli Hintsan hautajaisiin. Mutta Kristian näkyvä on liian korvaamaton.
Lewis Hamilton on yksilölajin edustaja ja sen verran tasokas kuski, ettei pesti ole yhdestä ajosta kiinni. Lisäksi hautajaiset eivät tainneet olla F1-kisan aikaan, joten Lewis oli täysin vapaa tulemaan. Kristian Näkyvä sen sijaan on joukkuelajin edustaja eikä lainkaan niin tasokas että voisi itse sanella missä pelaa ja milloin. Lisäksi hautajaiset osuivat ilmeisesti tärkeän ottelun kanssa samaan aikaan eikä Kristian näin ollen ollut vapaa tulemaan paikalle. Ei se minustakaan ole inhimillistä, ettei pelaaja pääse vaimon tueksi hautajaisiin, mutta näin se vaan menee. Joukkuelajeissa harvoin huomioidaan inhimillisiä puolia. Raha se on mikä siellä ratkaisee ja rahaa saa vain menestymällä.
Fotmulatallille raha on nro 1 ja loisto kuljettajat. Silloin kun on ajot niin siellä täytyy olla just eikä 15 pvä. Kilpailu MM .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tärkeä ottelu oli kyseessä? SHL:ssä näköjään ottelut pelataan lauantaisin ja torstaisin. Hintsan hautajaiset oli maanantaina.
Ehkä kannattaa ottaa selvää asioista. Kristian Näkyvä pelasi kauden 2016-2017 Linköping HCssä. Hintsan hautajaiset olivat maanantaina 5.12.2016. Linköping HC pelasi silloin SHLn ottelun Malmö Red Hawksia vastaan.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/vm8Ewj/linkoping-vann-m…
HamiltonistaWii hautajaisissa - Formula 1n kilpailukausi oli päättynyt jo 27.11.2016.
Ja ennen kuin joku tulee selittämään taas mitään "mutkun se on vaan yksi peli kyllä sen voi jättää väliin" kerrottakoon, että pelaaja ei voi itse valita pelaako vai ei. Jos valmentaja sanoo, että sinä pelaat tänään, silloin sinä pelaat. Jos alat niskuroida, ei sinun tarvitse kovin kauaa olla ammattipelaaja. Aina löytyy joku toinen, joka on valmis ottamaan sinun paikkasi ja pelaamaan tilanteessa kuin tilanteessa. Harva ihminen on valmis luopumaan työpaikastaan vain päästäkseen appiukon hautajaisiin.
tai oot niin hyvä että tiedät että on niitä muitakin ottajia. Kuka lähtee lätkämiehen völijyyn niin tietää että mennään lätkän mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä jutussa on vain kaksi faktaa jotka tiedetään. Toinen on se ettei Lotta viihtynyt Ruotsin maaseudulla Kuopion kokoisessa mestassa. Ja toinen se että Kristian laittoi rahan ja uran Lotan edelle. Enää puuttuu selitys sille miksi kummankaan tästä lapsettomasta pariskunnasta pitäisi uhrata elämänsä ja miksi sen uhraajan pitää olla juuri Lotta. Kun KUMMALLAKAAN ei selvästi ole riittävää kiinnostusta parisuhdetta kohtaan.
Perustelepa tuo kakkosfakta. Eli millä tavoin Kristian laittoi rahan ja uran Lotan edelle? Siksikö kun ei lähtenyt tämän kanssa vuoria huiputtamaan, vaan jäi suosiolla tienaamaan elantoaan? Siitähän nuo ongelmat ovat juttujen mukaan lähteneet kärjistymään, kun Lottaa on kiinnostanut telttailu Don Bowien kanssa enemmän kuin oman miehen seura.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkujuttuja. NHL:ssä ei saa vapaapäivää välttämättä edes oman lapsen synnytykseen osallistumiseen. Eikä se muissakaan liigoissa välttämättä onnistu. Ei varsinkaan, jos on pudotuspeliaika ja ko. pelaaja sattuu olemaan ns. ykköskorin miehiä. Ykkössentteri tai vastaava kun ei ole korvattavissa jollain nelosketjun miehellä ja kun puhutaan miljoonabisneksestä (NHL), jokainen pelaa oli kotona mikä tilanne tahansa. Monihan pelaa jopa loukkaantuneena.
Miljoonat korvaa jos mies ei pääse synnytuksern mukaan. Kiva muutaman tuhannen käsveska tai koru lievittää varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tärkeä ottelu oli kyseessä? SHL:ssä näköjään ottelut pelataan lauantaisin ja torstaisin. Hintsan hautajaiset oli maanantaina.
Eipäs muuten olekaan vaan joitakin otteluja myös tiistaisin. Ja aivan varma olen siitä että Hamiltonilla on kalenterit täynnä aina vuoden ympäri tärkeämpiä asioita kuin Näkyvällä. Kyse on siitä mitä arvostaa.
Hamilton määrittää itse menonsa. Jääkiekkoilijan menot määrittää seura. Siinä on iso ero.
kyllä se Leviksenkin on ajettava silloin mitä talli sanoo ja tavattava minuutilleen sponsorit. Eriasia kaikenmaailman kissanristijäiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs muuten olekaan vaan joitakin otteluja myös tiistaisin. Ja aivan varma olen siitä että Hamiltonilla on kalenterit täynnä aina vuoden ympäri tärkeämpiä asioita kuin Näkyvällä. Kyse on siitä mitä arvostaa.
Hamilton määrittää itse menonsa. Jääkiekkoilijan menot määrittää seura. Siinä on iso ero.
kyllä se Leviksenkin on ajettava silloin mitä talli sanoo ja tavattava minuutilleen sponsorit. Eriasia kaikenmaailman kissanristijäiset
Tai mainostajat joista maksetaan hänelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ksi nyt Tukholmasta saa KTM tutkinnolla röitä. Eihän se Lönköpii oo kovin kaukana Tukholmasta. Tukholma on isompi stadi mitä meidän stadi. Lähtikö Kristian Lotan takia jenkeistä lähemmäs Lottaa??????? Siellähän ne dollarijäät on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallan väittää, että jos Lewis Hamiltonin tasoinen kuski sanoo, että tämä tapaaminen ei nyt sovi, saadaan aivan varmasti järjestettyä toinen ajankohta. Ei tuon tason kaveria väkisin laiteta tapaamisiin. Toki tuon tason kaveri ei ihan kevein perustein niistä tapaamisista edes kieltäytyisi. Kyllä hänkin tietää vallan hyvin kuka hänen palkkansa maksaa ja mitä se edellyttää. Esimerkiksi nämä Hintsan hautajaiset olisivat takuulla jääneet väliin, jos samaan aikaan olisi ajettu formulakisa. Ihan samoin kuin Kristianilla jäivät väliin, koska samaan aikaan hänen joukkueensa pelasi. Siksi onkin täysin järjetöntä moittia Kristiania siitä, että hän ei ollut paikalla vaikka Lewis Hamilton, jolla oli jo kausi ohi, oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallan väittää, että jos Lewis Hamiltonin tasoinen kuski sanoo, että tämä tapaaminen ei nyt sovi, saadaan aivan varmasti järjestettyä toinen ajankohta. Ei tuon tason kaveria väkisin laiteta tapaamisiin. Toki tuon tason kaveri ei ihan kevein perustein niistä tapaamisista edes kieltäytyisi. Kyllä hänkin tietää vallan hyvin kuka hänen palkkansa maksaa ja mitä se edellyttää. Esimerkiksi nämä Hintsan hautajaiset olisivat takuulla jääneet väliin, jos samaan aikaan olisi ajettu formulakisa. Ihan samoin kuin Kristianilla jäivät väliin, koska samaan aikaan hänen joukkueensa pelasi. Siksi onkin täysin järjetöntä moittia Kristiania siitä, että hän ei ollut paikalla vaikka Lewis Hamilton, jolla oli jo kausi ohi, oli.
Ei voi moittia Kristiania. Jos olis lähtenyt hautajaisiin niin työpaikka olisi mennyt todennäköisesti. Moni mies olisi pannut jo aiemmin pelin poikki jos vaimoa ei näy aikoihin. Taitaa olla liian kiltti.
S
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustelepa tuo kakkosfakta. Eli millä tavoin Kristian laittoi rahan ja uran Lotan edelle? Siksikö kun ei lähtenyt tämän kanssa vuoria huiputtamaan, vaan jäi suosiolla tienaamaan elantoaan? Siitähän nuo ongelmat ovat juttujen mukaan lähteneet kärjistymään, kun Lottaa on kiinnostanut telttailu Don Bowien kanssa enemmän kuin oman miehen seura.
Suomessa pelataan kiekkoa masilmanmestaruustasolla, jopa ei-NHL-nobodyjen joukkueella kuten just nähtiin. Ei Kristianin ura yhtään sen enempää loppuisi Suomessakaan lähempänä Lottaa pelaamalla. Mutta Kristiania kiinnosti enemmän raha kuin Lotta. Ja Lottaa kiinnosti enemmän elämä Suomessa ja oma ura kuin ruotsin maaseutupitäjissä Kristianin kanssa kökkiminen. Ja kummallakin on valintaansa sama täysi oikeus.
Avioerohakemus jätetty 26.6. Itä-Suomessa yhdessä. Joko Lotta huiputtanut G2. ?
Se on kuitenkin ihan itse vapaaehtoisesti valittu "ura".