Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lotta Näkyvä eronnut

Kommentit (696)

Vierailija
481/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen pariskunta, joka menee naimisiin, kun ei osaa erota. Lisäksi Lotta halusi, että isä on vielä elossa häiden aikaan, eli hänen vuoksi nuo häät järjestettiin. Se ei sitten kantanutkaan tämän pidemmälle, mikäpä siinä.

Mutta traumaa taitaa tällä nuorella naisella olla. Mm. vanhempien avioero ja tuo jatkuva suorittaminen perheen perintönä. Ehkäpä siellä vuorilla löytyy se oikea minä ja neiti uskaltaa rauhoittua ja lopettaa suorittamisen.

Lotan sielu ei pysy matkassa mukana, kun se ramppaa siellä sun täällä.

Vierailija
482/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva nainen aikoo huiputtaa kaikki kasitonniset. Vaatii myös paljon rahaa ts sponsoreita. Jotenkin tuntuu ihan järjenvastaiselta nuo suunnitelmat.

Sinun järkeäsi ei kannata yleistää. Paljon rahaa sinulle on vähän jollekin toiselle.

Ny ei oo kyse monimiljönääristä joka huiputtaa. Lotalle 100 000 on paljon rahaa. Hänen täytyy saada mainostamlla jotain tuotetta.

Mistä on tuo tieto että Gasherbrumin reissu maksaisi sata tonnia Lotalle. En millään usko. Se on raha joka pulitetaan Everestistä silloin kun lähdetään ihan ykkösluokan firman kanssa asioimaan. On sherpalaumaa ja gurmeekokit ja patruunakaupalla lisähappea ja teltassa sänky ja matto. Lotta ja Don G2:lla hieman eri meiningillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva nainen aikoo huiputtaa kaikki kasitonniset. Vaatii myös paljon rahaa ts sponsoreita. Jotenkin tuntuu ihan järjenvastaiselta nuo suunnitelmat.

Sinun järkeäsi ei kannata yleistää. Paljon rahaa sinulle on vähän jollekin toiselle.

Ny ei oo kyse monimiljönääristä joka huiputtaa. Lotalle 100 000 on paljon rahaa. Hänen täytyy saada mainostamlla jotain tuotetta.

Mistä on tuo tieto että Gasherbrumin reissu maksaisi sata tonnia Lotalle. En millään usko. Se on raha joka pulitetaan Everestistä silloin kun lähdetään ihan ykkösluokan firman kanssa asioimaan. On sherpalaumaa ja gurmeekokit ja patruunakaupalla lisähappea ja teltassa sänky ja matto. Lotta ja Don G2:lla hieman eri meiningillä.

Perustuu varmaan tähän juttuun: https://www.menaiset.fi/artikkeli/lifestyle/matka/lotta-nakyva-suunnitt…

Ja av-tyyliin kiinnitetään huomiota vain summaan, ei siihen mistä vuoresta on kyse. Eikä sillä toki suurta väliä olekaan. Kallista lystiä kiipeily on ihan millä tahansa vuorella

Vierailija
484/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tässä ketjussa kirjoitteleva ei selvästi tiedä hevonkukun vertaa Lotan ja miehensä parisuhteesta, taloudellisesta tilanteesta tai tulevaisuuden suunnitelmista 😀. Keskustelun käyttövoimana on puhdas kateus.

Kappas, kateushullukin tuli paikalle. Tervetuloa! Haluatko perustella, mitä kadehdittavaa avioerossa on? Itselleni ei oikein aukea. 

Lotta on kaunis ja uskaltaa haaveilla suuria ja tehdä kanssa eikä istu nurkassa häpeämässä itseään kuten kunnon suomalaisen kuuluu tai kuuraamassa vessaa kuten kunnon lätkävaimon kuuluu. Ergo raivoisa tarve painaa alas sinne missä kaikki muutkin rämpii. Perisuomalainen reaktio. Kiipeilyskenesssä on hyvin toisenlainen tunnelma. Sinne on seuloutuneet ihmiset jotka tekee eikä silloin ole tarvetta lytätä muita.

Ai hei Lotta, säkin oot täällä. :)

Tämä on ehkä naurettavin ja säälittävin kommentti, mihin täällä vauva-palstalla aina silloin tällöin törmää. 

Aina kun jonkun ihmisen haukkuminen on hyvässä vauhdissa ja sitten joku laittaakin eriävän kommentin on vakiona vastata tälle, että " ai hei sinäkin ****** olet täällä.  Ihan kuin kukaan muu ei voisi olla asiasta eri mieltä, kuin haukuttava asian omainen itse.

No minä nyt en kuitenkaan ole Lotta, mutta sanon silti, että Lotta on ihana tyttö. Kaunis , herttainen ja tekee mitä itse haluaa.  Ja ymmärtää myös sen, että suhteessa ei kannata väkisin pysyä jos se ei suju vaan parempi on lähteä eri suuntiin.

Uli uli on Meganin ja Saaran jälkeen iskenyt Lottaan! Mikä näitä kaikkia naisia yhdistää? Palstatila ja riippumattomuus uli ulin ahtaista raameista. Eikö naiset enää tottele uli? Ei niin, ja jäät yksin lopuksi ikääsi vinkumaan!

No jopas jotakin! Olen aina kuvitellut, että palstan uli uli on joku mies, joka täällä mollaa naisia, mutta se olenkin näköjään minä. 

Minä en kyllä koskaan ole ajatellutkaan, että naisetn pitäisi minua totella ja  ihan yksin en ainakaan ihan lähiaikoina ole jäämässä, kun minulla on mies ja 4 lastakin. Lapset toki jo lähes aikuisia  ja osa jo pois kotoakin, mutta mies tuskin on mihinkään lähdössä.

Meganista ja Saarasta en tiedä mitään, joten niistä en koskaan ole mitään kommentoinut.

Nyt se palstan uli uli on sitten paljastunut :D Se olenkin minä 55 vuotias nainen , äiti ja vaimo. 

Ja anteeksi vaan kaikille, että puolustan Lottaa, mutta minusta hän on herttainen ihminen.

T: uli uli

Tunteekos tämä 55-vuotias nainen, äiti ja vaimo Lotan hyvinkin, kun tietää hänen olevan herttainen. Itse olen tavannut Lotan pari kertaa ja saanut kaikkea muuta kuin herttaisen kuvan. Toki en häntä tunne, joten voi olla ettei esittänyt minulle oikeaa minäänsä. 

No minä olen tavannut paljonkin ihmisiä elämäni aikana jotka eivät välttämättä ole aina niin herttaisia olleet, mutta kun heihin on paremmin ja pitemmän ajan kuluessa tutustunut, niin ihan mukaviahan he ovat olleet. 

Toiset ihmiset ovat taas alkuun olleet (sen pari kertaa, kun on pikaisesti tavannut) todella mukavia, mutta pitemmän päälle on saanut huomata, ettei ne niin mukavia olleetkaan. 

Ei ihmistä voi parin kerran tapaamisen ( minkähänlaisia ne teidän tapaamiset lie olleet) perusteella tuomita. Et varmasti voi sanoa tuntevasi Lottaa vaikka olet hänet muutaman kerran nähnyt.

Minäpä olenkin elämäni aikana oppinut lukemaan ja ymmärtämään lukemaani. Siinä sinulla on vielä paljon petrattavaa, vaikka paljon ihmisiä olet tavannutkin. Aloita vaikka miettimällä, mitä tarkoittaa lause "Toki en häntä tunne"

Silti pystyy näköjään arvostelemaan ja sanomaan, ettei Lotta vaikuttanut herttaiselta.  Jos ei kerran tunne, ei kannata haukkua/arvostella/ sanoa, ettei tunnu mukavalle ihmiselle.

Vierailija
485/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tässä ketjussa kirjoitteleva ei selvästi tiedä hevonkukun vertaa Lotan ja miehensä parisuhteesta, taloudellisesta tilanteesta tai tulevaisuuden suunnitelmista 😀. Keskustelun käyttövoimana on puhdas kateus.

Kappas, kateushullukin tuli paikalle. Tervetuloa! Haluatko perustella, mitä kadehdittavaa avioerossa on? Itselleni ei oikein aukea. 

Lotta on kaunis ja uskaltaa haaveilla suuria ja tehdä kanssa eikä istu nurkassa häpeämässä itseään kuten kunnon suomalaisen kuuluu tai kuuraamassa vessaa kuten kunnon lätkävaimon kuuluu. Ergo raivoisa tarve painaa alas sinne missä kaikki muutkin rämpii. Perisuomalainen reaktio. Kiipeilyskenesssä on hyvin toisenlainen tunnelma. Sinne on seuloutuneet ihmiset jotka tekee eikä silloin ole tarvetta lytätä muita.

Tämä on ehkä naurettavin ja säälittävin kommentti, mihin täällä vauva-palstalla aina silloin tällöin törmää. 

Aina kun jonkun ihmisen haukkuminen on hyvässä vauhdissa ja sitten joku laittaakin eriävän kommentin on vakiona vastata tälle, että " ai hei sinäkin ****** olet täällä.  Ihan kuin kukaan muu ei voisi olla asiasta eri mieltä, kuin haukuttava asian omainen itse.

No minä nyt en kuitenkaan ole Lotta, mutta sanon silti, että Lotta on ihana tyttö. Kaunis , herttainen ja tekee mitä itse haluaa.  Ja ymmärtää myös sen, että suhteessa ei kannata väkisin pysyä jos se ei suju vaan parempi on lähteä eri suuntiin.

Uli uli on Meganin ja Saaran jälkeen iskenyt Lottaan! Mikä näitä kaikkia naisia yhdistää? Palstatila ja riippumattomuus uli ulin ahtaista raameista. Eikö naiset enää tottele uli? Ei niin, ja jäät yksin lopuksi ikääsi vinkumaan!

No jopas jotakin! Olen aina kuvitellut, että palstan uli uli on joku mies, joka täällä mollaa naisia, mutta se olenkin näköjään minä. 

Minä en kyllä koskaan ole ajatellutkaan, että naisetn pitäisi minua totella ja  ihan yksin en ainakaan ihan lähiaikoina ole jäämässä, kun minulla on mies ja 4 lastakin. Lapset toki jo lähes aikuisia  ja osa jo pois kotoakin, mutta mies tuskin on mihinkään lähdössä.

Meganista ja Saarasta en tiedä mitään, joten niistä en koskaan ole mitään kommentoinut.

Nyt se palstan uli uli on sitten paljastunut :D Se olenkin minä 55 vuotias nainen , äiti ja vaimo. 

Ja anteeksi vaan kaikille, että puolustan Lottaa, mutta minusta hän on herttainen ihminen.

Tunteekos tämä 55-vuotias nainen, äiti ja vaimo Lotan hyvinkin, kun tietää hänen olevan herttainen. Itse olen tavannut Lotan pari kertaa ja saanut kaikkea muuta kuin herttaisen kuvan. Toki en häntä tunne, joten voi olla ettei esittänyt minulle oikeaa minäänsä. 

No minä olen tavannut paljonkin ihmisiä elämäni aikana jotka eivät välttämättä ole aina niin herttaisia olleet, mutta kun heihin on paremmin ja pitemmän ajan kuluessa tutustunut, niin ihan mukaviahan he ovat olleet. 

Toiset ihmiset ovat taas alkuun olleet (sen pari kertaa, kun on pikaisesti tavannut) todella mukavia, mutta pitemmän päälle on saanut huomata, ettei ne niin mukavia olleetkaan. 

Ei ihmistä voi parin kerran tapaamisen ( minkähänlaisia ne teidän tapaamiset lie olleet) perusteella tuomita. Et varmasti voi sanoa tuntevasi Lottaa vaikka olet hänet muutaman kerran nähnyt.

Minäpä olenkin elämäni aikana oppinut lukemaan ja ymmärtämään lukemaani. Siinä sinulla on vielä paljon petrattavaa, vaikka paljon ihmisiä olet tavannutkin. Aloita vaikka miettimällä, mitä tarkoittaa lause "Toki en häntä tunne"

Silti pystyy näköjään arvostelemaan ja sanomaan, ettei Lotta vaikuttanut herttaiselta.  Jos ei kerran tunne, ei kannata haukkua/arvostella/ sanoa, ettei tunnu mukavalle ihmiselle.

Ei tietyn vaikutelman saaminen edellytä toisen ihmisen tuntemista. Se muodostuu ihan itsestään, kun ollaan tekemisissä tavalla tai toisella. Joistain ihmistä väistämättä saa ei-niin-mukavan vaikutelman. Ei sen kertominen ole arvostelua tai haukkumista. Se on oman kokemuksen kuvaamista. Sama juttu kuin vaikkapa siinä, että kertoo kokeneensa ahdistavana, kun opettaja käski pitämään esitelmän luokan edessä. Se ei ole opettajan haukkumista tai arvostelemista, vaan oman kokemuksen kuvaamista. Siihen jokaisella on täysi oikeus. 

Vierailija
486/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, 24 sivua entisen missin avioerosta. Kyllä tällä palstalla omat ongelmat ja vajavaisuudet ihmisenä unohtuu.

Vierailija
487/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistelisin, että keskustelupalstalla on nimenomaan tarkoitus kertoa oma mielipiteensä. Jos se jollekin on se, ettei Lotta vaikuttanut mukavalta, on ihan ok kertoa se. Yhtä ok kuin kertoa se, että jonkun mielestä Lotta vaikutti herttaiselta. Kumpikaan näistä ei välttämättä kerro mitään Lotan oikeasta luonteesta. Ne ovat vain mielipiteitä ja näkemyksiä, joita keskustelupastoilla on tarkoitus vaihtaa. Ei mitään henkilökohtaista. 

Vierailija
488/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani ruotsalaisten jääkiekkoilijoiden työsuhde-eduista, kun ei edes appiukon hautajaisiin saa palkallista vapaapäivää

Vierailija
489/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huolissani ruotsalaisten jääkiekkoilijoiden työsuhde-eduista, kun ei edes appiukon hautajaisiin saa palkallista vapaapäivää

Vielä enemmän huolestuttaa aviomiehet jotka pitää sitä päivän palkkaa tärkeämpänä kuin appiukon hautajaisia.

Vierailija
490/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normitoimintaa monilla muillakin aloilla. Myös Suomessa. Vain lähisukulainen on riittävän läheinen, jotta vapaata tippuu. Appiukkohan ei ole mitään sukua.

Vierailija
491/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normitoimintaa monilla muillakin aloilla. Myös Suomessa. Vain lähisukulainen on riittävän läheinen, jotta vapaata tippuu. Appiukkohan ei ole mitään sukua.

Mitä järkeä on pelata Ruotsissa jos siellä ei saa sen verta liksaa että vois ottaa pari päivää palkatonta vapaata että pääsis vaimon tueksi appiukon hautajaisiin.

Vierailija
492/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä enemmän huolestuttaa aviomiehet jotka pitää sitä päivän palkkaa tärkeämpänä kuin appiukon hautajaisia.

Ei siinä palkasta ole kyse. Kyllä kiekkoilijalla on varaa pitää vaikka viikko palkatonta vapaata. Kiekkoilijoilla vain ei ole aina mahdollisuutta itse valita, saavatko vapaata vai eivät. Siinä maailmassa pelataan himppasen eri säännöillä kuin ns. normaalissa työelämässä. Pelaajat ovat siellä vain pelinappuloita, joita seurajohto pyörittelee miten tykkää. Jos se ei kelpaa pelaajaa, on pian entinen pelaaja. 

Vierailija
493/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salaisuutesi paljastui! Hauska tutustua! :) Minä taas olen se, jolla on monta alter egoa. Jos "puolustan" Sara Sieppiä, tulee aina "Morjens Sara"! Samoin useiden muiden suhteen :D

Lisäksi ilmeisesti oleilen usein yksinäni täällä itselleni vastailemassa ja kinaamassa, koska "kaikissa kommenteissa on ihan samat kirjoitusvirheet". Pitäisikö minun olla huolissani?

Vierailija
494/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä palkasta ole kyse. Kyllä kiekkoilijalla on varaa pitää vaikka viikko palkatonta vapaata. Kiekkoilijoilla vain ei ole aina mahdollisuutta itse valita, saavatko vapaata vai eivät. Siinä maailmassa pelataan himppasen eri säännöillä kuin ns. normaalissa työelämässä. Pelaajat ovat siellä vain pelinappuloita, joita seurajohto pyörittelee miten tykkää. Jos se ei kelpaa pelaajaa, on pian entinen pelaaja. 

Juu aivan varmasti Kristian on niin korvaamaton ettei voi paria päivää poissa olla. Onhan jääkiekkokin tärkeydessään aivokirurgiaa vastaavaa. Kristian ei ole välittänyt riittävästi. Tai on niin paska pelaaja että on koko ajan veitsenterällä jatko. Veikkaan vahvasti edellistä.

Vierailija
495/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta antanut joskus me naisiin haastattelun. Aika hurjaa kun oli ulkona myrskynnyt niin Lotan täytyi pissiä pulloon teltassa. Don herrasmies huputti pään. Kivahan siellä on makoilla kylki kyljessä. Jokohan ovat huiputtaneet G2

Vierailija
496/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkujuttuja. NHL:ssä ei saa vapaapäivää välttämättä edes oman lapsen synnytykseen osallistumiseen. Eikä se muissakaan liigoissa välttämättä onnistu. Ei varsinkaan, jos on pudotuspeliaika ja ko. pelaaja sattuu olemaan ns. ykköskorin miehiä. Ykkössentteri tai vastaava kun ei ole korvattavissa jollain nelosketjun miehellä ja kun puhutaan miljoonabisneksestä (NHL), jokainen pelaa oli kotona mikä tilanne tahansa. Monihan pelaa jopa loukkaantuneena.

Vierailija
497/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilman muuta on vain rahasta kiinni viihtykö ihminen paremmin jenkkilässä Hesan kokoisessa kaupungissa vai ruotsalaisella maaseudulla Kuopion kokoisessa maalaistaajamassa. Koska nainen on esine jolla ei saa olla omaa tahtoa ja omia mieltymyksiä.

Kyllä stadissa viihtyy oikein hyvin. Lottahan asuu Vantaalla. Luulis KTM tutkinnolla saavan Ruotsista töitä. En tiedä missä päin Kristian pelaa.

Vierailija
498/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs teet, jos työnantaja ei anna vapaata. 

Vierailija
499/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NHL jatko olisi pitänyt todennäköisesti yhdessä. Ruotsiin joutuminen ei ollut hohdokasta ja joutui keksimään uutta jännää.

Joulukuussa agoncagualla luultavasti tapahtui jotain isoa kun jäi D kanssa kahden kun toinen mimmi sairastui. Siitähän on nyt juurikin puolen vuoden harkinta-aika ja nyt se ero.

Kristianin puolesta harmittaa kun juuri silloin kun olisi tarvinnut tukea jotta löisi itsensä läpi änärissä niin joutuukin tuEi4 kea toista ja oma keskittyminen peleihin varmaan ihan sekaisin. Todella toivon että kolmatta ei eroon liity ja ei ole joutunut Donin aisuriksi.

Muuten hyvä, mutta erojutun yhteydessä kerrottiin, ettei pari ole vielä jättänyt virallista erohakemusta. Eli harkinta-aika ei ole vielä edes alkanut.

miten on ehtinyt kun on Pakistanissa

Vierailija
500/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näkyvä tämä eukko oikein on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan