Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lotta Näkyvä eronnut

Kommentit (696)

Vierailija
501/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lewis Hamilton tuli Hintsan hautajaisiin. Mutta Kristian näkyvä on liian korvaamaton.

Vierailija
502/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huolissani ruotsalaisten jääkiekkoilijoiden työsuhde-eduista, kun ei edes appiukon hautajaisiin saa palkallista vapaapäivää

Vielä enemmän huolestuttaa aviomiehet jotka pitää sitä päivän palkkaa tärkeämpänä kuin appiukon hautajaisia.

Ei siinä palkasta ole kyse. Kyllä kiekkoilijalla on varaa pitää vaikka viikko palkatonta vapaata. Kiekkoilijoilla vain ei ole aina mahdollisuutta itse valita, saavatko vapaata vai eivät. Siinä maailmassa pelataan himppasen eri säännöillä kuin ns. normaalissa työelämässä. Pelaajat ovat siellä vain pelinappuloita, joita seurajohto pyörittelee miten tykkää. Jos se ei kelpaa pelaajaa, on pian entinen pelaaja. 

Juu aivan varmasti Kristian on niin korvaamaton ettei voi paria päivää poissa olla. Onhan jääkiekkokin tärkeydessään aivokirurgiaa vastaavaa. Kristian ei ole välittänyt riittävästi. Tai on niin paska pelaaja että on koko ajan veitsenterällä jatko. Veikkaan vahvasti edellistä.

Helppo huudella, kun ei ole mitään havaintoakaan siitä, millaista jääkiekkoilijan (tai muunkaan ammattiurheilijan) elämä todellisuudessa on. Siellä on ihan jokainen ihan koko ajan veitsenterällä. Ei tarvitse paljoa töpeksiä niin ei ole pelipaikkaa tiedossa. Ei ole välttämättä siltikään, vaikka ei töpeksisi. Joukkuelajeissa pelaajat eivät ole ihmisiä, vaan pelinappuloita ja kauppatavaraa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lewis Hamilton tuli Hintsan hautajaisiin. Mutta Kristian näkyvä on liian korvaamaton.

Lewis Hamilton on yksilölajin edustaja ja sen verran tasokas kuski, ettei pesti ole yhdestä ajosta kiinni. Lisäksi hautajaiset eivät tainneet olla F1-kisan aikaan, joten Lewis oli täysin vapaa tulemaan. Kristian Näkyvä sen sijaan on joukkuelajin edustaja eikä lainkaan niin tasokas että voisi itse sanella missä pelaa ja milloin. Lisäksi hautajaiset osuivat ilmeisesti tärkeän ottelun kanssa samaan aikaan eikä Kristian näin ollen ollut vapaa tulemaan paikalle. Ei se minustakaan ole inhimillistä, ettei pelaaja pääse vaimon tueksi hautajaisiin, mutta näin se vaan menee. Joukkuelajeissa harvoin huomioidaan inhimillisiä puolia. Raha se on mikä siellä ratkaisee ja rahaa saa vain menestymällä. 

Vierailija
504/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tärkeä ottelu oli kyseessä? SHL:ssä näköjään ottelut pelataan lauantaisin ja torstaisin. Hintsan hautajaiset oli maanantaina.

Vierailija
505/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tärkeä ottelu oli kyseessä? SHL:ssä näköjään ottelut pelataan lauantaisin ja torstaisin. Hintsan hautajaiset oli maanantaina.

Kysy Linköpingistä tai missä tuo nyt silloin pelasikaan. Siellä varmasti osataan vastata, miksi ei vapaata herunut. Turhaan me sitä täällä spekuloidaan, kun emme totuutta tiedä. 

Vierailija
506/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipäs muuten olekaan vaan joitakin otteluja myös tiistaisin. Ja aivan varma olen siitä että Hamiltonilla on kalenterit täynnä aina vuoden ympäri tärkeämpiä asioita kuin Näkyvällä. Kyse on siitä mitä arvostaa.

Vierailija
507/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipäs muuten olekaan vaan joitakin otteluja myös tiistaisin. Ja aivan varma olen siitä että Hamiltonilla on kalenterit täynnä aina vuoden ympäri tärkeämpiä asioita kuin Näkyvällä. Kyse on siitä mitä arvostaa.

Hamilton määrittää itse menonsa. Jääkiekkoilijan menot määrittää seura. Siinä on iso ero.

Vierailija
508/696 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaa ottaa selvää asioista. Kristian Näkyvä pelasi kauden 2016-2017 Linköping HCssä. Hintsan hautajaiset olivat maanantaina 5.12.2016. Linköping HC pelasi silloin SHLn ottelun Malmö Red Hawksia vastaan.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/vm8Ewj/linkoping-vann-m…

Hamiltonista hautajaisissa - Formula 1n kilpailukausi oli päättynyt jo 27.11.2016.

Vierailija
509/696 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaa ottaa selvää asioista. Kristian Näkyvä pelasi kauden 2016-2017 Linköping HCssä. Hintsan hautajaiset olivat maanantaina 5.12.2016. Linköping HC pelasi silloin SHLn ottelun Malmö Red Hawksia vastaan.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/vm8Ewj/linkoping-vann-m…

Hamiltonista hautajaisissa - Formula 1n kilpailukausi oli päättynyt jo 27.11.2016.

Ja ennen kuin joku tulee selittämään taas mitään "mutkun se on vaan yksi peli kyllä sen voi jättää väliin" kerrottakoon, että pelaaja ei voi itse valita pelaako vai ei. Jos valmentaja sanoo, että sinä pelaat tänään, silloin sinä pelaat. Jos alat niskuroida, ei sinun tarvitse kovin kauaa olla ammattipelaaja. Aina löytyy joku toinen, joka on valmis ottamaan sinun paikkasi ja pelaamaan tilanteessa kuin tilanteessa. Harva ihminen on valmis luopumaan työpaikastaan vain päästäkseen appiukon hautajaisiin. 

Vierailija
510/696 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko näkyvissä jo pitkään

Vierailija
511/696 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko näkyvissä jo pitkään

Kyllä.

Vierailija
512/696 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ketju, sisältää kaiken naisen valintojen haukkumisesta ja vieraan parisuhteen yksityiskohtien ruotimisesta kasitonnisten huiputtamiseen, jääkiekkoseurojen työkäytänteihin ja formulakuskin aikataulun kartottamiseen vuodelta X :D

Vierailija
513/696 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni kertoisi että alkaa huiputtamaan kasitonnisia, ja hengissä selviytymismahdollisuudet urakasta on alle 10%, olisin lähes varma tuleva leski. Eroaisin mielummin. Karseaa elämää odottaa kotona toisen kuolemaa. Joutuisin myös luopumista perheenlisäyshaaveista.

En kestäisi sitäkään että näkisin miestäni vuoden aikana ehkä kuukauden ja loput tosi TV:ssä. Seuraisin kuinka mies viettää telttaöitä toisen naisen kanssa, kun itse kärvistelisin vailla läheisyyttä seuranani instagramin alusvaatekuvat miehestäni.

Eiköhän tämä avioliitto loppunut käytännössä jo viimeistään aconcagualle.

Vierailija
514/696 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mieheni kertoisi että alkaa huiputtamaan kasitonnisia, ja hengissä selviytymismahdollisuudet urakasta on alle 10%, olisin lähes varma tuleva leski. Eroaisin mielummin. Karseaa elämää odottaa kotona toisen kuolemaa. Joutuisin myös luopumista perheenlisäyshaaveista.

En kestäisi sitäkään että näkisin miestäni vuoden aikana ehkä kuukauden ja loput tosi TV:ssä. Seuraisin kuinka mies viettää telttaöitä toisen naisen kanssa, kun itse kärvistelisin vailla läheisyyttä seuranani instagramin alusvaatekuvat miehestäni.

Sitä ennen mieheni olisi valinnut pelata Ruotsissa pikkukylien jääkiekkojoukkueissa (Örebro tällä hetkellä runkosarjan kymmenes neljästätoista ja vastaa jotain Kalpaa, paitsi että Örebrossa on vähemmän asukkaita kuin Kuopiossa) jonkun vähäisen palkanlisän takia vaikka kotimaastakin löytyy maailman kovatasoisimpiin kuuluva liiga. Sen lisäksi olisin istunut yksin itkemässä isäni hautajaisissa ja ruvennut miettimään että löytyisikö maailmasta joku harrastus josta saisin muuta ajattelemista.

Vierailija
515/696 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ennen mieheni olisi valinnut pelata Ruotsissa pikkukylien jääkiekkojoukkueissa (Örebro tällä hetkellä runkosarjan kymmenes neljästätoista ja vastaa jotain Kalpaa, paitsi että Örebrossa on vähemmän asukkaita kuin Kuopiossa) jonkun vähäisen palkanlisän takia vaikka kotimaastakin löytyy maailman kovatasoisimpiin kuuluva liiga. Sen lisäksi olisin istunut yksin itkemässä isäni hautajaisissa ja ruvennut miettimään että löytyisikö maailmasta joku harrastus josta saisin muuta ajattelemista.

Suomessa voi siirtää urheilutulostaan verovapaasti urheilijarahastoon enintään 50 % verovuoden urheilutulon bruttomäärästä, kuitenkin enintään 100 000 euroa.

Ruotsissa taas seura voi maksaa rahastoon niin paljon kuin haluaa ja sillä on iso merkitys pelaajalle joka ajattelee elämää peliuran jälkeen.

Vierailija
516/696 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa voi siirtää urheilutulostaan verovapaasti urheilijarahastoon enintään 50 % verovuoden urheilutulon bruttomäärästä, kuitenkin enintään 100 000 euroa.

Ruotsissa taas seura voi maksaa rahastoon niin paljon kuin haluaa ja sillä on iso merkitys pelaajalle joka ajattelee elämää peliuran jälkeen.

Eli kun mies on rahanahne se on hienoa.

Vierailija
517/696 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/katso-video…

Kieltämättä Lotta näyttää jos ei nyt ihan rakastuneelta niin ainakin aika ihastuneelta naiselta katsellessaan valmentajaansa :D

Vierailija
518/696 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tässä ketjussa kirjoitteleva ei selvästi tiedä hevonkukun vertaa Lotan ja miehensä parisuhteesta, taloudellisesta tilanteesta tai tulevaisuuden suunnitelmista 😀. Keskustelun käyttövoimana on puhdas kateus.

Kappas, kateushullukin tuli paikalle. Tervetuloa! Haluatko perustella, mitä kadehdittavaa avioerossa on? Itselleni ei oikein aukea. 

Lotta on kaunis ja uskaltaa haaveilla suuria ja tehdä kanssa eikä istu nurkassa häpeämässä itseään kuten kunnon suomalaisen kuuluu tai kuuraamassa vessaa kuten kunnon lätkävaimon kuuluu. Ergo raivoisa tarve painaa alas sinne missä kaikki muutkin rämpii. Perisuomalainen reaktio. Kiipeilyskenesssä on hyvin toisenlainen tunnelma. Sinne on seuloutuneet ihmiset jotka tekee eikä silloin ole tarvetta lytätä muita.

Ai hei Lotta, säkin oot täällä. :)

Tämä on ehkä naurettavin ja säälittävin kommentti, mihin täällä vauva-palstalla aina silloin tällöin törmää. 

Aina kun jonkun ihmisen haukkuminen on hyvässä vauhdissa ja sitten joku laittaakin eriävän kommentin on vakiona vastata tälle, että " ai hei sinäkin ****** olet täällä.  Ihan kuin kukaan muu ei voisi olla asiasta eri mieltä, kuin haukuttava asian omainen itse.

No minä nyt en kuitenkaan ole Lotta, mutta sanon silti, että Lotta on ihana tyttö. Kaunis , herttainen ja tekee mitä itse haluaa.  Ja ymmärtää myös sen, että suhteessa ei kannata väkisin pysyä jos se ei suju vaan parempi on lähteä eri suuntiin.

Uli uli on Meganin ja Saaran jälkeen iskenyt Lottaan! Mikä näitä kaikkia naisia yhdistää? Palstatila ja riippumattomuus uli ulin ahtaista raameista. Eikö naiset enää tottele uli? Ei niin, ja jäät yksin lopuksi ikääsi vinkumaan!

No jopas jotakin! Olen aina kuvitellut, että palstan uli uli on joku mies, joka täällä mollaa naisia, mutta se olenkin näköjään minä. 

Minä en kyllä koskaan ole ajatellutkaan, että naisetn pitäisi minua totella ja  ihan yksin en ainakaan ihan lähiaikoina ole jäämässä, kun minulla on mies ja 4 lastakin. Lapset toki jo lähes aikuisia  ja osa jo pois kotoakin, mutta mies tuskin on mihinkään lähdössä.

Meganista ja Saarasta en tiedä mitään, joten niistä en koskaan ole mitään kommentoinut.

Nyt se palstan uli uli on sitten paljastunut :D Se olenkin minä 55 vuotias nainen , äiti ja vaimo. 

Ja anteeksi vaan kaikille, että puolustan Lottaa, mutta minusta hän on herttainen ihminen.

T: uli uli

Tunteekos tämä 55-vuotias nainen, äiti ja vaimo Lotan hyvinkin, kun tietää hänen olevan herttainen. Itse olen tavannut Lotan pari kertaa ja saanut kaikkea muuta kuin herttaisen kuvan. Toki en häntä tunne, joten voi olla ettei esittänyt minulle oikeaa minäänsä. 

No minä olen tavannut paljonkin ihmisiä elämäni aikana jotka eivät välttämättä ole aina niin herttaisia olleet, mutta kun heihin on paremmin ja pitemmän ajan kuluessa tutustunut, niin ihan mukaviahan he ovat olleet. 

Toiset ihmiset ovat taas alkuun olleet (sen pari kertaa, kun on pikaisesti tavannut) todella mukavia, mutta pitemmän päälle on saanut huomata, ettei ne niin mukavia olleetkaan. 

Ei ihmistä voi parin kerran tapaamisen ( minkähänlaisia ne teidän tapaamiset lie olleet) perusteella tuomita. Et varmasti voi sanoa tuntevasi Lottaa vaikka olet hänet muutaman kerran nähnyt.

Ja sinä tunnet vaikka et ole tavannut edes niitä muutamia kertoja?

Vierailija
519/696 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa löytyy suhteelle jos haluaa ja rakastaa toista.

Vierailija
520/696 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva nainen aikoo huiputtaa kaikki kasitonniset. Vaatii myös paljon rahaa ts sponsoreita. Jotenkin tuntuu ihan järjenvastaiselta nuo suunnitelmat.

Sinun järkeäsi ei kannata yleistää. Paljon rahaa sinulle on vähän jollekin toiselle.

Ny ei oo kyse monimiljönääristä joka huiputtaa. Lotalle 100 000 on paljon rahaa. Hänen täytyy saada mainostamlla jotain tuotetta.

Mistä on tuo tieto että Gasherbrumin reissu mEli aksaisi sata tonnia Lotalle. En millään usko. Se on raha joka pulitetaan Everestistä silloin kun lähdetään ihan ykkösluokan firman kanssa asioimaan. On sherpalaumaa ja gurmeekokit ja patruunakaupalla lisähappea ja teltassa sänky ja matto. Lotta ja Don G2:lla hieman eri meiningillä.

Everestin reissu. Luin jostain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän