Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lotta Näkyvä eronnut

Kommentit (696)

Vierailija
341/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvoin oikeasti pitää paikkansa "eroon ei liity kolmansia osapuolia eikä dramatiikkaa". Pian selviää, mikä on Lotan todellinen tilanne. Jos pariskunnalla kaikki hyvin, niin kyllähän he järjestävät itselleen sitä yhteistä aikaa, kaipuu on kova, eikä Ruotsi ole kaukana. Eli jo pidempään liitto ei ole voinut hyvin ja sitten siinä on katseltu jo muitakin..

Kristianin todellinen tilanne sen sijaan on automaattisesti pyhimys vai joten sitä ei tarvitse edes pohtia?

Vierailija
342/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se kristian on oikeen asunut kun lotta ei ole halunnut hänen kanssa muuttaa yhteen

Lotta oletti, että Kristian olisi päässyt NHL:n paremman palkan ääreen mutta, kun ei näin käynyt niin ei Kristian enää kelvannutkaan.

Tätä minäkin ehdotin, mutta eikös joku tullut uuden hienon terminsä kanssa misogynistiksi nimeämään :D

Seurannut varmaan vierestä Selänteiden elämää ja kun ei itse sellaista saanut, niin anti olla. Kristian on söpö, ja kiltin ja anteeksi nyt vain, jotenkin tylsän oloinen ja uskoisin, että olisi halunnut nätin vaalean vaimon, kaksi lasta, talon jostain esikaupunkialueelta jne. Onneksi Lotta jo hyvissä ajoin tajusi, ettei tuo elämä ole häntä varten. Tuntuu oudolta, että olisi ajatellut näin jo naimisiin mennessään. Miksi olisi sitonut itsensä muualla pelaavaan mieheen, jos maailmalle hamusi.

No onhan tuo aika naista halventavaa ja alistavaa vihjata, että Lotta olisi ollut rahan perään. Tämä on juuri se tapa alistaa ja väheksyä naisia, nainen on vain synnytyskone, tai rahan perässä juokseva munahaukka. Kenestäkään miehestä ei koskaan vihjailla, että on jonkun kanssa vain rahan takia, tai jätti siitä syystä, ettei tienaa tarpeeksi. Vaikka aivan sata varmasti näitäkin miehiä on. Miehelle tuollainen käytös olisi järkevää, loogista, hyvää taktikointia. Naisesta tuollainen tekee vain lumpun. Ja nainenhan ei koskaan voi haluta eroa mistään muusta syystä kuin siksi, että mies ei tienaa tarpeeksi. Etenkin jos on kaunis nainen. Voi huokaus...ja näitä ajatuksia viljelee jopa naiset, varmaan enemmän mitä miehet.

Mä teen pätkätöitä naisvaltaisella alalla. Tarkoittaa usein sitä, että kohtaan aina uudessa kohteessa minulle kymmeniä aiemmin tuntemattomia henkilöitä.

Ihan ensimmäiseksi kysytään minun koulutustani/pätevyyttäni alalle (mikä ei heille lainkaan kuulu, eivät rekrytoi) ja seuraava vakiokysymys on "Mitä sun miehes tekee"?

Aluksi kerroin, mutta sitten aloin suoranaisesti puhumaan paskaa, sillä niin se metsä vastaa. "Dippainssi" on kova ja "lääkäri" ihan best. Ex-mies oli laivan moottori/korjausmies, mikä ei ollut hyvä, vaan heti välittömästi, kun kerroin vain "laivatyöstä" tärähti pöytään "Ei kai se merikapteeni sentään ole"? Kun ei ollut, niin joku pamautti taustalta, että "kyllä se ainakin hyvin tienaa, eikö?"

Tämä yhteiskunta nyt vaan pyörii maineen ja mammonan avulla, ja heikot ja köyhät potkitaan ja kivitetään pois alta.

Ehkä, siis ehkä, Lottakin haluaa jollekin korkeammalle oksalle? Näin voi yhdistää hurjapäisyyden (on kertonut mielialaongelmistaan ja jopa itsetuhoisista ajatuksistaan julkisesti) ja tätä tietä saada jotain haluamaansa outoa tyydytystä elämälleen. Ehkä, siis ehkä, parisuhde ei edes ole häntä varten laisinkaan. Tuntuu aika oman tiensä itsepäiseltä kulkijalta.

Lotta on 30 v . En tiedä mitä töitä on tehnyt. Opiskelu kestää n 3 v mitä Lotta on suorittanut. Jossain vaiheessa keksi että alkaa vuorikiipeileen. Hänen on pitänyt alkaa jo aiemmin eroa alkaa työstään. Tai miehen mitta tuli täyteen että nyt on tehtävä ratkaisu.

Tästä vastauksesta huomaa katkerien foorumimammojen oman tason, kun eivät edes tiedä kuinka kauan maisteritutkinnon suorittaminen kestää. Vähän eri asia kuin foorimimamman oma amistutkinto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua kenen mielestä NHL-kiekkoilijan vaimolla on mitään statusta. Kyllähän Lotta on hankkinut itselleen miljoona kertaa enemmän statusta ihan omin voimin. Ilmeisesti teille itsellenne NHL-kullankaivajan elämä on hienointa mitä keksitte ja siksi Lotta teitä niin ärsyttääkin kun teillä ei ole rahkeita lätkävaimoksi.

Kuinka moni tietää, kuka on Sirpa Selänne versus kuinka moni tietää kuka on Jesse Virtasen (SHL:n viime kauden paras pistemies) puoliso? Kyllä sillä NHL-miehellä vaan saa merkittävästi enemmän julkisuutta, vaikka sinä koetatkin saada mustasta valkoista. Ja ei muuten kiinnostaisi pätkääkään muuttaa kiekkomiehen kotiorjaksi (anteeksi..rouvaksi), joten harhasi siitä, että lätkävaimous on joka tytön unelma on jostain ihan muualta kuin tästä todellisuudesta. 

Vierailija
344/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua kenen mielestä NHL-kiekkoilijan vaimolla on mitään statusta. Kyllähän Lotta on hankkinut itselleen miljoona kertaa enemmän statusta ihan omin voimin. Ilmeisesti teille itsellenne NHL-kullankaivajan elämä on hienointa mitä keksitte ja siksi Lotta teitä niin ärsyttääkin kun teillä ei ole rahkeita lätkävaimoksi.

Ei tarvitse olla edes supertähti ja pääsee jo miljoonatienesteille. Voi asua kunnon kartanossa, esim. https://www.realtor.com/news/celebrity-real-estate/antti-niemi-selling-…

Hienoa, jos kunnon kartanossa asuminen on elämän ylin päämäärä. Voitko kuvitella että on ihmisiä jotka asuu mieluimmin vaikka teltassa vuorella? Itse ei kiinnosta tollaset kartanot pätkääkään. Painajainen.

Vierailija
345/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni tietää, kuka on Sirpa Selänne versus kuinka moni tietää kuka on Jesse Virtasen (SHL:n viime kauden paras pistemies) puoliso? Kyllä sillä NHL-miehellä vaan saa merkittävästi enemmän julkisuutta, vaikka sinä koetatkin saada mustasta valkoista. Ja ei muuten kiinnostaisi pätkääkään muuttaa kiekkomiehen kotiorjaksi (anteeksi..rouvaksi), joten harhasi siitä, että lätkävaimous on joka tytön unelma on jostain ihan muualta kuin tästä todellisuudesta. 

Amerikoissa on kymmeniä lätkävaimoja, luettelepas niiden nimet googlettamatta.

Vierailija
346/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin aika skeptinen Lotan kasitonnisten suhteen, mutta mitä hittoa mammat...

Onko naisen ainoa oikea paikka kotona neljän seinän sisällä kaulimen ja imurin välissä maha pystyssä ja kymmenen muuta mukulaa helmoissa? Sekö on se ainut oikea naisen kunnollinen paikka ja kunnon naisen merkki? En voi uskoa että luen tällaista p*skaa vielä vuonna 2019, naisten kirjoittamana! Joo, Lotta meni naimisiin jääkiekkoilijan kanssa ja samalla tämä jääkiekkoilija on tiennyt tasan tarkkaan, että Lotasta ei tule perinteistä lätkövaimoa. Ainakin haastattelujen perusteella molemmat ovat varsin hyvin tienneet missä mennään: Lotta ei uhraa elämäänsä lätkävaimona ja mies aikoo tehdä uraa lätkän parissa. Vaikea yhtälö, mutta kannattaa kokeilla.

Ja toinen juttu: minkälainen on se ainut, oikea hyväksyttävä elämä, jota kolmekymppinen saa elää? Onko kaikilla pakko olla velkainen omakotitalo, kolme lasta, ”ura” ja elämä näiden parissa? Entä jos ei halua olla naimisissa pankin kanssa loppuelämänsä? Entä jos ei halua lapsia? Jos ei halua vakiduunia ja sitä ”uraa”, koska samalla nämö kaikki sitovat ihmisen paikalleen vuosikymmeniksi. Onko todella niin vaikea ymmärtää, että joillekin tuollainen elämä olisi ihan kamalaa? Tappavaa, tylsää, samaa arkea päivästä toiseen. Joillekin tuo on onni ja elämä eikä siinä ole mitään väärää, mutta onko niin vaikeaa käsittää, että onnellinen voi olla muillakin tyyleillä elää? Vai onko kaikkien PAKKO haluta täsmälleen samoja asioita, muuten on huono ihminen? Haloo, 60-luku kutsuu taas luutuneita ajatuksiaan takaisin!

Ja mistä te kenenkin tienestit ja muut tiedätte? Etänä voi nykyään tehdä monenlaisia hommia. Omassa työpaikassani yksi työntekijä teki etänä töitä Espanjassa, itse työskentelen eri kaupungissa kodissani, kuin missä konttorimme sijaitsee. Voisin pakata kimpsuni ja kampsuni ja mennä sinne ulkomaille työskentelemään ja harrastamaan samanaikaisesti.

Kun katsoo nykyaikaista perhe-elämää, missä naisen vastuulla on ihan kaikki. Miehet eivät hoida kotiaskareita, lapset hoitaa nainen, nainen käy töissä, pitää itsestään huolta samalla kun mies vapaamatkustelee kotona, niin kenelle teistä tulee yllätyksenä se, että tuollaiset näkymät eivät nykyajan kolmekymppisiä houkuttele? Minullakin on ihan kiltti ja mukava mies, mutta se ei jaksa mitään. Sisarusten lasten kanssa sillä menee hermot päivässä. Olen jo jonkin aikaa tajunnut, että jos lisäännyn tuon ihmisen kanssa, joudun hoitamaan kaiken kirjaimellisesti yksin. Ja käymään töissä samalla. Minä olen meistä se, jonka on aina ollut pakko jaksaa, kun mieheltä loppuu voimat. Hänestä ei ole isäksi ja minä en halua olla yksinhuoltaja. Ero on meillekin hyvin suurella todennäköisyydellä tulossa.

Miksi pitäisi elää väkipakolla elämää, jota ei halua elää? Jossa tietää tasan tarkkaan tulevansa onnettomaksi? Meillä on vain yksi elämä, niin miksi kurjuus pitäisi maksimoida, kun elämän voi käyttää niihin asioihin, jotka tuottaa iloa ja nautintoa? Mikä teitä ihmiset vaivaa? Miksi tuntemattoman ihmisen henkilökohtaiset valinnat voikin kaihertaa noin paljon? Mitä se kaikki on teiltä pois? Joku ei elä niin kuin te elätte - so what? Jokainen määrittää oman elämänsä ja onnellisuutensa itse, vaikka miten haluaisitte kontrolloida muita naisia ja laittaa heidät ruotuun - eli kiltin kotiäidin paikalle - niin valitettavasti se ei enää käy. Tulevaisuudessa yhä useampi tajuaa, että sellainen elämä ei ole minua varten.

Mä täytän kohta 60 vuotta, ja olen aina ajatellut kuin sinä. En halunnut isoa perhettä, yksi lapsi on vain. Miehen potkaisin pihalle, kun rupesi alko maistumaan ja nyrkkikin jo heilumaan. Ei vuosien helvettiä avuttomana ja riippuvaisena jonkun taunon kanssa, ei ei. Oma elämä, kunnianhimoa, päämääriä ja harrasteet pitää olla.

Omalla työllä on lapsi elätetty ja elämässä eteenpäin menty. Nyt on toinen kumppani, jo todella pitkältä ajalta. Sanoin heti aluksi hänellekin, että vaikka pullaa ja leipää leivon, en mihinkään hellan ääreen nauliudu. Lapsia en tee ainuttakaan enää. Ja kotityöt ja talousasiat menevät fifty/fifty. Valinta vapaa. Se oli ok. Homma selvä.

Mutta en silti voi ymmärtää noin hurmoksellista ja ylikunnianhimoista haavetta, kuin tuo Lotankin on. Joku kirjoitti, että maailmassa on tasan yksi nainen, joka on temppuun pystynyt, On aivan ihanaa, että rakastaa itseään noin paljon, että ottaa rohkeasti itsestään kaiken irti, nauttien ja vapaana lennellen. Mutta onkohan tämä kuitenkin jo alun perin tuhoon tuomittu suunnitelma?

En ole kateellinen, kyyninen tai mitään muutakaan, vaan pelkästään realistinen, ja aivan sama mitä kukin tekee. Mietityttää vaan, onko tuo kaikki loppujen lopuksi hukkaan heitettyä elämää, jos haaveet eivät toteudukaan, ja jäljelle jäävät vain valtava katumus ja katkeruus menetystä avioliitosta ja perheestä? Vaikka uusi kumppani tulisi vastaan, onko hän valmis olemaan hommassa mukana? Samanhenkinen? Jää nähtäväksi.

Tuli mieleen eräs kiipeilijäpariskunta, nimiä en muista, joista mies putosi ja menehtyi. Olivatkohan norjalaisia. Kuin kaksi olisi yksi, jotenkin hienoa.

Meistä kumpikaan ei voi tietää, millainen ihminen Lotta pohjimmiltaan on. Haastatteluiden ja muiden perusteella löydän hänestä paljon itseäni. Tiettyä seikkailuhenkisyyttä, menevyyttä. Jos Lotta on nuissa asioissa samanlainen mitä minä, niin perhe-elämä kotona ja lasten hoidoista loputon riitely (tai vielä pahempi, yh-elämä) versus oman näköinen elämä, haasteiden ja unelmien toteutus...niin voin sanoa, että se perhe-elämään jumahtaminen olisi se mikä katkeroittaisi. Ei se, ettei lapsia saakkaan. Ei kaikki naiset halua palavasti lapsia. Etenkään siinä tapauksessa, jos näyttää hyvin vahvasti siltä, että tulee olemaan yksin vastuussa lapsista, kodista ja perheestä. Olen sivusta seurannut monen naisen elämää, jossa he hukkaavat itsensä täysin lapsiin ja perhe-elämään. Vapaa-aikaa ei ole, ainainen väsymys, mies luistaa ihan kaikesta eikä välitä vaimon taikka lasten jaksamisesta saati hyvinvoinnista. Ei kiitos. En ole itseasiassa nähnyt läheltä vielä yhtäkään toimivaa perhekuviota, jossa nainen ei joutuisi uhraamaan itseään ja elämäänsä täysin. Tunnen itseni ja tiedän, että vihaisin tuollaista elämää.

Olen aikoinaan itse repäissyt ja lähtenyt toteuttamaan erästä unelmaa. Siitä ei toistaiseksi poikinutkaan mitään menestystarinaa terveydellisten seikkojen takia, mutta sain uusia taitoja, joita voin hyödyntää työelämässä, löysin kontakteja, uusia tapoja toteuttaa itseäni. En todellakaan kadu sitä, että yritin ja ehkä jonkun mittapuulla epäonnistuin, koska en saanut menestystä sillä saralla. Minä näen asian toisin. Ja olen todella onnellinen siitä, että uskalsin mennä haaveita kohti ja uskalsin laittaa itseni likoon.

Ei epäonnistuminen jossain ole maailman loppu. Tai se jos ei tullutkaan maailman parasta. Liian monet ihmiset pelkäävät epäonnistumista niin paljon, että eivät oikeasti elä koko elämänsä aikana. Minä väitän, että ei eläminen, itsensä haastaminen ja unelmia kohti meneminen ketään harmita, vaan se, jos jättää elämänsä elämättä pelkojen takia. Ja miksi pitäisi pelätä? Sitä että muut nauraa? Arvostelee? Koska epäonnistuu muiden mittapuulla? Mitä sitten? Suurimmalla osalla ihmisistä menee suurin osa ajasta oman elämän ongelmien ratkomiseen. Eivät he mieti muiden niin sanottuja floppeja maanisesti kellon ympäri. Paitsi ehkä pahimmat vauvapalstan psykot.

Sinällään olen kyllä samaa mieltä, että kasitonnisten huiputtaminen ilman lisähappea on enemmän kuin kunnianhimoinen haaste. Voisi sanoa jopa hulluksi haasteeksi. Mutta jos Lotta tuota asiaa haluaa tavoitella, niin mitä se meiltä on pois? Jos hän siitä tulee onnelliseksi ja pääsee vuorilla toteuttamaan itseään, niin senkus vaan. Ei ole minulta pois.

Tavoitteita pitää olla, mutta vaikka miten päin tätä miettisi, en ikinä usko, että onnistuu tässä. Kun olisikin ainoa nainen koko Suomessa aikeissaan, mutta kun taitaa olla parin kolmen joukossa koko maailmassa, jolla on vastaavanlaisia aikeita suunnitteilla.

Ikä tuo mukanaan ihmeellisiä asioita. Niin se mieli vaan muuttuu. Ei koskaan pidä sanoa ei koskaan.

Mutta se ei ole meidän elämämme. Eikä meidän päätöksemme. En minäkään usko, että tavoitteessaan onnistuu, mutta mitä sitten? Ei Lotta minun hyväksyntääni tarvitse eikä kaipaa. Minä elän omaa elämääni ja teen omat valintani, hän elää omaansa. Me ei voida vaikuttaa muiden elämään, ainoastaan omaamme.

Ja tulen aina sanomaan ei_koskaan perhe-elämälle, missä minä jumahdan katkerana kotiin samalla kun mies pakenee töihin ja harrastuksiin. Onneksi tässä alkaa tulla jo ikäkin vastaan sen suhteen, että nuita asioita olisi edes vahingossa mahdollista toteuttaa, jos saisi jonkin hetkellisen aivovaurion :D.

Eli mitään välimuotoja ei ole kuin olla jatkuvasti maha pystyssä hellan ääressä ja uhrata oma uransa miehen työn vuoksi TAI liehua pitkin Himalajaa kuvaamassa mekkokuvia?

Tuo mies pelaa Ruotsissa, joka on tuossa ihan lähellä. Lotan ammatti on jonkinnäköinen somejulkkis, jota voi tehdä tyyliin missä tahansa. Onhan tuolla naisia jotka ovat tehneet itsestään somejulkkiksen asumalla siellä missä heidän miehensä pelaa, mm. Hanna Väyrynen ja Metti Forsell ja myös moni ns. "jääkiekkovaimo". Ei tuo Vilma Bergenheimkaan vaikuta kovin alistetulta "lätkävaimolta", Selviytyjiinkiin pystyi ja tekee omaa uraa vaikka asuukin miehensä kanssa ja viettää perhe-elämää.

Jääkiekkoilijan on tehtävä se duuninsa siellä missä milloinkin sattuu pelaamaan ja se paikka on siellä mistä saa sopimuksen, tässä tapauksessa nyt Ruotsissa. Se on järjettömän sitovaa hommaa kauden aikana, moni NHL kiekkoilija ei ole päässyt edes lapsensa synnytykseen kun on ollut pelireissulla. Mutta ura on useimmilla suhteellisen lyhyt ja raha on taottava silloin kun sen aika on. Kyllä tuo Lottakin tuon on tiennyt kun on kiekkoilijan kanssa naimisiin mennyt. Hiukan kyllä haiskahtaa, että pettymys on ollut kova kun miehestä ei tullutkaan NHL-kiekoilijaa vaan pelkkä rivikiekkoilija Ruotsin liigaan.

Tämä haiskahdus on täysin omassa päässäsi ja kertoo eniten sinusta ja arvoistasi.

Hän ei suinkaan ole ainut, joka on "haiskahdellut" ihan samaa. Ja hän jopa perusteli näkemyksensä toisin kuin sinä. Lottahan kävi hyvinkin usein Kristianin luona, kun tämä asui Jenkeissä. Kertoi näistä vierailuista ihan julkisesti. Sitten kun mies tuli takaisin Eurooppaan, ei enää kiinnostanutkaan viettää aikaa miehen luona entiseen malliin. Ei tarvitse kovin suurta järjenjuoksua, että tuosta voi vetää 1+1 tyyppisen johtopäätöksen. 

Hmm, miksiköhän tosiaan jenkkilässä käyminen kiinnostaa enemmän kuin Örebro 😀. Kyllä minä ainakin kävisin kuumana Örebrohon matkustamiseen.

Naimisissa olevalla sen ensisijaisen kiinnostuksen kohteen pitäisi olla se puoliso, ei hänen kotipaikkakuntansa. Jos puolison luokse matkustaa, vain päästäkseen Jenkkeihin, on arvoissa jotain pahasti vinksallaan. 

Pariskunta oli tuolloin myös tuoreempi ja nythän se on vuosien mittaan selvinnyt ettei liitto kestänyt. Kiintoisinta asiassa on se miten Lotasta etsitään ainoaa syyllistä ja Kristianista tehdään pyhimystä.

Hurjan vuoden verran tuoreempi. Kristian pelasi Amerikassa kauden 15-16. Olivat olleet tuolloin jo 4 vuotta yhdessä. Kaudeksi 16-17 Kristian sitten palasi Ruotsiin, jossa oli jo pelannut ennen Amerikan reissua. 

Vierailija
347/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa äärimmäisen vanhanaikaiset ihmiset haaveilee aivan liian isoissa kartanoissa asumisesta ja laiskasta elämästä toisen siivellä ja sitten syyttävät niskoittelusta ihmisiä joille tämä ei riitä elämän sisällöksi.

Vierailija
348/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

348 viestiä kahden tavallisen ihmisen avierosta.

Ihmiset eroaa kaikenaikaa, eikä kauneus taikka rikkaus, saatikka julkisuus suojaa ketään erolta.

Tämä on ehkä maailmankaikkeuden turhin keskustelu.

Vierailija
349/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhumme nyt lähinnä suomalaisista, koska Suomen media ei pahemmin uutisoi muun maalaisten vaimoista. Kyllä tunnetuimpien suomalaisten NHL-kiekkoilijoiden puolisot ovat esillä mediassa vähintään silloin tällöin (Emmi Kainulainen, Helena Koivu, Sanna-Mari Kiukanen jne.) toisin kuin SHL-pelaajien tai muidenkaan "tavis"liigojen. 

Vierailija
350/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhumme nyt lähinnä suomalaisista, koska Suomen media ei pahemmin uutisoi muun maalaisten vaimoista. Kyllä tunnetuimpien suomalaisten NHL-kiekkoilijoiden puolisot ovat esillä mediassa vähintään silloin tällöin (Emmi Kainulainen, Helena Koivu, Sanna-Mari Kiukanen jne.) toisin kuin SHL-pelaajien tai muidenkaan "tavis"liigojen. 

En ole ikinä kuullutkaan näistä ihmisistä. Ja nyt pitäisi uskoa että ovat statushierarkian huipulla.

Vierailija
351/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla edes supertähti ja pääsee jo miljoonatienesteille. Voi asua kunnon kartanossa, esim. https://www.realtor.com/news/celebrity-real-estate/antti-niemi-selling-…

Hienoa, jos kunnon kartanossa asuminen on elämän ylin päämäärä. Voitko kuvitella että on ihmisiä jotka asuu mieluimmin vaikka teltassa vuorella? Itse ei kiinnosta tollaset kartanot pätkääkään. Painajainen.

Se on aika suuri osuus naisista, joka muuttaisi tuollaiseen kartanoon urheilijan vaimoksi. Vaikka saattavat muuta väittää, niin kyllä se raha ja status viehättää.

Vierailija
352/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottahan ollut monessa tv ohjelmassa mm tanssinut tähtien kanssa ja se selviytyjät kun piti olla samoilla alkkareillax4 pvää jne. Etiopiassa hyväntekeväisyyttä käynyt tekemässä ja nyt tämä vuorikiipeily hulluus. Mies ammatikseen pelaa lätkää lähinaapurissa. Opiskeli ammattiin siinä vaiheessa kun tuli missi suomeksi. Onko sitten tehnyt koulutusta vastaavaa työtä.

Vierailija
353/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tässä ketjussa kirjoitteleva ei selvästi tiedä hevonkukun vertaa Lotan ja miehensä parisuhteesta, taloudellisesta tilanteesta tai tulevaisuuden suunnitelmista 😀. Keskustelun käyttövoimana on puhdas kateus.

Kappas, kateushullukin tuli paikalle. Tervetuloa! Haluatko perustella, mitä kadehdittavaa avioerossa on? Itselleni ei oikein aukea. 

Lotta on kaunis ja uskaltaa haaveilla suuria ja tehdä kanssa eikä istu nurkassa häpeämässä itseään kuten kunnon suomalaisen kuuluu tai kuuraamassa vessaa kuten kunnon lätkävaimon kuuluu. Ergo raivoisa tarve painaa alas sinne missä kaikki muutkin rämpii. Perisuomalainen reaktio. Kiipeilyskenesssä on hyvin toisenlainen tunnelma. Sinne on seuloutuneet ihmiset jotka tekee eikä silloin ole tarvetta lytätä muita.

Ai hei Lotta, säkin oot täällä. :)

Ei ole Lotta. Rupea itse seuraamaan kiipeilyskeneä niin huomaat mitä tarkoitan.

Siellä porukoilla on aivan liian kiire toteuttaa unelmiaan ettei aikaa jää muiden ihmisten unelmien tallomiseen. Tuskin Lotallakaan on aikaa tällaisilla palstoilla roikkua.

Ei voisi "kiipeilyskene" vähempää kiinnostaa. Järjetöntä tapattaa itsensä jonnekin vuorelle. Tällaisia "unelmia" on niillä, jotka ovat itsetuhoisia ja elämästä puuttuu mielekäs sisältö, kuten perhe ja merkityksellinen työ.

Kaikki ei halua perhettä ja merkityksellinen työkin on vaan oma mielipiteesi. 99% töistä on turhia. Ketään ei kiinnosta edes sadan vuoden kuluttua Mervi Sairaanhoitajan elämä, vaikka Mervi sitä merkityksellisenä pitäisikin.

Vierailija
354/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aika suuri osuus naisista, joka muuttaisi tuollaiseen kartanoon urheilijan vaimoksi. Vaikka saattavat muuta väittää, niin kyllä se raha ja status viehättää.

On tullut selväksi että viehättää sinua yli kaiken.

Vierailija
355/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa äärimmäisen vanhanaikaiset ihmiset haaveilee aivan liian isoissa kartanoissa asumisesta ja laiskasta elämästä toisen siivellä ja sitten syyttävät niskoittelusta ihmisiä joille tämä ei riitä elämän sisällöksi.

Ei Ruotsissa pelaajat tai heidän vaimonsa asu isoissa kartanoissa tai vietä laiskaa elämää. NHL:ssä näin voi olla, mutta Kristian Näkyvähän ei pelaa siellä, joten kartanohaaveet ovat tässä yhteydessä täysin turhia. Veikkaan, että Lotallekin olisi kelvannut elämä lätkävaimona, jos se olisi tapahtunut Amerikan ihmemaassa miljoonilla höystettynä. 

Vierailija
356/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Ruotsissa pelaajat tai heidän vaimonsa asu isoissa kartanoissa tai vietä laiskaa elämää. NHL:ssä näin voi olla, mutta Kristian Näkyvähän ei pelaa siellä, joten kartanohaaveet ovat tässä yhteydessä täysin turhia. Veikkaan, että Lotallekin olisi kelvannut elämä lätkävaimona, jos se olisi tapahtunut Amerikan ihmemaassa miljoonilla höystettynä. 

Millä perusteella kun Lotta tekee koko ajan ekstremejuttuja. Tajuatko että larppaat tässä koko ajan sitä mikä olisi sinusta hienointa maailmassa ja Lotta toimii elämässään täysin päinvastoin kuin mitä kartanossa uima-altaan laidalla lojuminen edellyttää.

Vierailija
357/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuullutkaan näistä ihmisistä. Ja nyt pitäisi uskoa että ovat statushierarkian huipulla.

Ei heistä kuulekaan, jos ainut elämän sisältö on av-palsa. Se, että sinä, että jotain ihmistä tiedä, ei kerro hänen statuksestaan yhtään mitään. Et näköjään seuraa lainkaan iltapäivälehtiä jos et edes Emmi Kainulaisesta ole kuullut. Mutta sehän ei poista sitä tosiseikkaa, että Emmi on tunnettu ja hyvin paljolti puolisonsa ansiosta. Myös kaksi jälkimmäistä tietää nimeltä jokainen, joka vähänkään seuraa urheilumaailman uutisointia. 

Vierailija
358/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella kun Lotta tekee koko ajan ekstremejuttuja. Tajuatko että larppaat tässä koko ajan sitä mikä olisi sinusta hienointa maailmassa ja Lotta toimii elämässään täysin päinvastoin kuin mitä kartanossa uima-altaan laidalla lojuminen edellyttää.

Kyllä kaikki normaalit ihmiset pitävät vuorikiipeilyä nimenomaan "ekstremejuttuna". Normaalit ihmiset myös ymmärtävät, että omat fantasiat eivät ole kaikkien yhteisiä fantasioita. Sinusta voi olla "hienointa maailmassa" elää miljoonakartanossa, mutta kaikki eivät jaa tätä sinun unelmaasi, vaikka kuinka sitä kaupittelet.

Vierailija
359/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotalla on nuppi sekaisin kuin Haminan kaupunki, minkä hän siis aivan itse on moneen kertaan julkisesti kuvaillut. Kokemuksesta voin kertoa, että ero on silloin paras ratkaisu molemmille.

Tsemppiä jatkoon molemmille!

Vierailija
360/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen pariskunta, joka menee naimisiin, kun ei osaa erota. Lisäksi Lotta halusi, että isä on vielä elossa häiden aikaan, eli hänen vuoksi nuo häät järjestettiin. Se ei sitten kantanutkaan tämän pidemmälle, mikäpä siinä.

Mutta traumaa taitaa tällä nuorella naisella olla. Mm. vanhempien avioero ja tuo jatkuva suorittaminen perheen perintönä. Ehkäpä siellä vuorilla löytyy se oikea minä ja neiti uskaltaa rauhoittua ja lopettaa suorittamisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä