Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ihminen sulkee silmänsä kun pitäisi puhua totta, valehteleeko? Epäilen että mies ei puhu totta toiseen naiseen liittyen..

Vierailija
07.05.2024 |

Kysyin mieheltä, että onko hänellä säätöä yhden naisen kanssa, kun tietyt asiat viittaa siihen. Hänellä on yleensä hyvä katsekontakti. Laittoi silmät kiinni ja sanoi että ei ole. Kysyin asiaa uudelleen toisin sanoin ja sama toistui, silmät kiinni. Näytti hyvin oudolta eikä oikein vakuuttanut. Sattumaako vai onko mulla paska mies?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lääkkeet henkiseen pahoinvointiisi. 

Vierailija
2/23 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, onko jollakin kokemusta vastaavasta ja osoittautui että valehteli?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelee

Vierailija
4/23 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmisillä on hyvä katsekontakti ei silloinkaan välttämättä puhu totta. Eli se katsekontakti on vanhentunut tieto.

Vierailija
5/23 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että valehtelee. Kaikilla tosin on omat valehtelumaneerit. Mun mies puhuu erilaisella äänellä ja sen suu alkaa kuivumaan ja napsuu. Luen häntä kuin avointa päiväkirjaa. 

Kysy saatko nähdä hänen kännykkänsä. Jos ei ole mitään salattavaa niin hän antaa sen.

Vierailija
6/23 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sulki silmänsä ja näki toisen hupakon hölskäävät utareet ja litisevän pillun mielessään. Naivat kun viimeksi näkivät.

Vierailija
7/23 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ainakin saatan laittaa puhuessa silmät kiinni, kun muistelen tilannetta mistä puhun tai yritän löytää oikeat sanat kuvailemaan asiaa. Toisaalta olen myös katsonut toista suoraan silmiin ja valehdellut. Ei tuohon ole mitään yksiselitteistä vastausta.

Tosin jos miehelläsi ei ole normaalisti tapana sulkea silmiä puhuessaan, kyllähän siitä vähän epäilyttävä fiilis on. Voi olla, että ei suoraan valehtele, mutta jättää ehkä jotain kertomatta. Voi olla, että miehellä ei ole ns. juttua toisen naisen kanssa, mutta jotain pientä ihastusta. Voi myös olla, että ei ole ihastustakaan ja miestä turhauttaa mustasukkaisuutesi. 

Tarkkaile tilannetta ja kuuntele vaistoasi, asia varmasti vielä selviää.

Vierailija
8/23 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sulki silmänsä ja näki toisen hupakon hölskäävät utareet ja litisevän pillun mielessään. Naivat kun viimeksi näkivät.

🤣

Vierailija
9/23 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, onko jollakin kokemusta vastaavasta ja osoittautui että valehteli?

Ap

Minulle olisi ihan sama mikä totuus olisi tuossa kohtaan. Mitä suhteesta on jäljellä, jos joutuu roikkumaan löysässähirressä? 

Vierailija
10/23 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
11/23 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse ainakin saatan laittaa puhuessa silmät kiinni, kun muistelen tilannetta mistä puhun tai yritän löytää oikeat sanat kuvailemaan asiaa. Toisaalta olen myös katsonut toista suoraan silmiin ja valehdellut. Ei tuohon ole mitään yksiselitteistä vastausta.

Tosin jos miehelläsi ei ole normaalisti tapana sulkea silmiä puhuessaan, kyllähän siitä vähän epäilyttävä fiilis on. Voi olla, että ei suoraan valehtele, mutta jättää ehkä jotain kertomatta. Voi olla, että miehellä ei ole ns. juttua toisen naisen kanssa, mutta jotain pientä ihastusta. Voi myös olla, että ei ole ihastustakaan ja miestä turhauttaa mustasukkaisuutesi. 

Hämmästyin kun hän silmät sulki, ei ole yhtään hänen tapaista. Oltiin sängyssä päivälevolla naamat vastatusten, tuli tunne että hän ei päässyt pakenemaan tilanteesta mitenkään muuten kuin sulkemalla silmät.

Sitten höpisi kaikkea että ihana tuttu peppu, sä olet se joka osaa mua pitää hyvänä jne. Ja huokaili hyvin syvään. Mun vaisto sanoo että tää on nyt jotenkin outoa. 

Ap

Vierailija
12/23 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyin kun hän silmät sulki, ei ole yhtään hänen tapaista. Oltiin sängyssä päivälevolla naamat vastatusten, tuli tunne että hän ei päässyt pak

Eli on nähnyt sen toisen naisen alasti (nussinut) ja yrittää uskotella itselleen, että nykyinen olisi riittävä.

Vierailija
13/23 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyin kun hän silmät sulki, ei ole yhtään hänen tapaista. Oltiin sängyssä päivälevolla naamat vastatusten, tuli tunne että hän ei päässyt pak

Tuijotit niin pistävästi, että seinäänkin olisi porautunut reikä. 

-miehesi

Vierailija
14/23 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertomasi perusteella kuulostaa siltä, ettei ole ensimmäinen kerta kun tivaat jotain vastaavaa. Voisin kuvitella, että toimisin noin ihan pettymyksestä, että mukava yhteinen hetki, jossa olisin ehkä toivonut jotain hellittelyä, toinen miettiikin jotain millä kaivaa ongelmia. Olisin itse varmaan noussut ja lähtenyt, ellei kävisi sääliksi toisen epävarmuus.

Vierailija
15/23 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että valehtelee. Kaikilla tosin on omat valehtelumaneerit. Mun mies puhuu erilaisella äänellä ja sen suu alkaa kuivumaan ja napsuu. Luen häntä kuin avointa päiväkirjaa. 

Kysy saatko nähdä hänen kännykkänsä. Jos ei ole mitään salattavaa niin hän antaa sen.

Juuri näin. Puhelimen pyytämiseen vastaus paljastaa kaiken tarpeellisen. 

Vierailija
16/23 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tunteita kysymys herätti. Mitä tunteita, sitä ei voi tietää. 

Vierailija
17/23 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit niin syyttävä, että mies pelkäsi jäävänsä kiinni jostakin, mitä ei ole edes tehnyt. 

Vierailija
18/23 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit niin syyttävä, että mies pelkäsi jäävänsä kiinni jostakin, mitä ei ole edes tehnyt. 

Höpsis hapsus

Vierailija
19/23 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit on just tuollaisia. Katsekontakti vaikeaa silloin kun valehtelee ja salaa jotain. Eivät koskaan myönnä mitään. Ja varsinkin kun ovat jättäneet monta kumppania kylmästi ja heti hypänneet uuteen suhteeseen. He pelkäävät paljastuvansa. Luottaisin sinuna omaan intuitioosi.

Vierailija
20/23 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap - millaisia merkkejä olet havainnut? Itsellä sama tilanne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi