Algerialaisen vaimo vastailee illan ratoksi kysymyksiin
Kommentit (47)
Hän on asunut 4 maassa tämän 12 vuoden aikana. Yksi oli Lähi-idässä ja kolme muuta Euroopassa. Ensimmäisen lapsensa hän sai erään eurooppalaisen naisen kanssa ja lapsi asuu nyt siis meillä. Mieheni on lapsen yksinhuoltaja ja asumme nyt eri maassa kuin tämä lapsen äiti.
t. ap
He eivät oikein tule toimeen mieheni kanssa. Yrittävät sietää häntä, mutta kyllähän sen näkee jo kauas mitä he oikeasti ajattelevat. He toivovat minun muuttavan lapseni kanssa Suomeen ja unohtamaan miehen.
t. ap
että sinut sekoitettaisiin huoriin, jos kulkisit ilman huivia?
Kai ne huorat nyt erottaa tavallisesti pukeutuvasta länsimaisesta naisesta! Tai sitten sillä alueella on TODELLA paljon, lähes kaikki huoria. Itse en ainakaan sellaisella alueella suostuisi asumaan.
Mutta mieheni on kertonut, että syy miksi vanhempi lapsi asuu meillä on se, että lapsen äiti oli huono äiti ja lapsen on parempi asua meillä. Uskon kyllä jos meille tulisi avioero niin saisin lapsen itselleni niin halutessani.
t. ap
Asumme siis huonomaineisella alueella ja senkin vuoksi suunnittelemme Algeriaan muuttoa. Minä olen nyt jo niin tottunut tähän huiviin, että tuntuisi oudolta liikkua ilman huivia. Mies ei halua, että muut ihmiset pääsisivät ihailemaan esim. hiuksiani.
t. ap
Ainahan ne eronneet naiset ovat tuollaisten miesten silmissä huonoja äitejä....
Onko ensimmäinen lapsi poika? Onko teidän yhteinen lapsi tyttö vai poika?
Minulla on koulutuksena lukio. Nyt ainakin aion keskittyä ihan tähän lastenhoitoon ja kotiäitinä olemiseen. Opiskella ehtii sitten myöhemmin jos vielä kiinnostaa.
t. ap
jos han kerran oli huono aiti? Ei siis ollut mitaan ennalta nahtavia merkkeja siita? Minkamaalainen nainen muuten oli? Nakeeko han lastansa koskaan?
olla aika huono itsetunto. Onpas järkyttävää, jos olisit ihan kaunis kadulla kävellessäsi=)
Hän ei tapaa enää lastansa, mies on kertonut, ettei lapsen äiti koskaan ollut kiinnostunut lapsesta. Mies sanoi, että hänen elämässään oli aiemmin tällainen huono jakso, että sekaantui huonoihin ihmisiin.
t. ap
et kouluttaudu ja jättäydyt työelämän ulkopuolelle. Avioliiton kariuduttua olet täysin tyhjän päällä. Modernin naisen tulee huolehtia lapsiensa lisäksi. itsestään.
Puhumme miehen kanssa keskenään englantia.
t. ap
Ei hänellä sitä vastaan mitään ole, mutta uskonnosta tai hänen kulttuuristaan en saa pahaa sanaa sanoa.
t. ap
joten otahan nyt selvää, mitä koraani tästä asiasta kertoo!
Entä jos hän, siis miehesi, ei anna lapsen ja äidin pitää yhteyttä? Tai jos onkin niinpäin, ettei nainen tiedä missä lapsi nyt on??
niin kannattaisi todellakin hankkia itselleen koulutus ja työpaikka eikä jäädä kotiorjaksi.
Kuukauden tuttavuuden ja tuntikausien nettikeskusteluiden ja puhelinsoittojen jälkeen lähdin tapaamaan miestä ja menimme tuon matkan aikana naimisiin. Sitten vain palasin tänne Suomeen ja hoidin paperiasiat kuntoon ja muutin miehen luokse. Lapsemme on nyt 2kk vanha. Miehen vanhempi lapsi on jo kouluikäinen.
Mies ei todellakaan pidä kaikkia eurooppalaisia huorina, mutta täällä meidän asuinalueella kun on heitä paljon niin ei halua minua yleistettävän heihin.
t. ap