Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Algerialaisen vaimo vastailee illan ratoksi kysymyksiin

Vierailija
25.05.2006 |

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole vielä palannut islamiin, mutta käytän huivia ulkona liikkuessani. En myöskään liiku yksin juuri missään vaan olen lapsen kanssa kotona tai lähipuistossa/kaupassa kun mies on töissä. En myöskään liiku yleisillä kulkuvälineillä vaan miehen autolla tai kävellen. Miehellä on siis vain ajokortti.

t. ap

Vierailija
2/47 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelemme muuttoa Algeriaan.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen naimisiin menoa?

Vierailija
4/47 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Algeriassa emme ole vielä rahapulan vuoksi päässeet käymään, mutta nyt syksyllä menemme sinne. Kuvista päätellen on oikein ihana paikka, ei pelota yhtään sinne matkustaminen.

t. ap

Vierailija
5/47 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei halua, että liikun yksin, sen vuoksi käyn vain tässä lähialueella pikaisesti. Mieheni ei halua, että minua luullaan eurooppalaiseksi huoraksi, joten siksikin käytän tätä huivia. Mies ei myöskään halua, että ulkopuoliset näkevät hiukseni.

t. ap

Vierailija
6/47 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yksin tässä lähikaupoissa, mutta esim. kaupungin keskustaan en yleensä mene yksin, joskus harvoin jos on joku " pakottava" asia sinne menoon.

t. ap

Vierailija
7/47 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mieheni ei halua, että liikun yksin, sen vuoksi käyn vain tässä lähialueella pikaisesti. Mieheni ei halua, että minua luullaan eurooppalaiseksi huoraksi, joten siksikin käytän tätä huivia. Mies ei myöskään halua, että ulkopuoliset näkevät hiukseni.

t. ap

Vierailija
8/47 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme ensimmäisen kerran netissä 14 kk sitten.

t. ap

Vierailija
9/47 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on sitä paitsi paljon turvattomampaa kuin Suomessa.

t. ap

Vierailija
10/47 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas olet provo olet täysin mauton!

Vierailija
11/47 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioittaako mies sinun kulttuuriasi?? Kuulostaa kyllä siltä, että olet pahemman kerran joutumassa nyrkin ja hellan väliin.

Huh-huh!!

Eikä ole minunkaan osaltani rasismista kyse, sillä olen naimisissa arabin kanssa itsekin jo 15.vuotta.

Vierailija
12/47 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten mielestäni hänellä on myös oikeus vähän päättää miten kotona ollaan. Itse olen siis ihan kotiäitinä. En minä koe tätä hankalaksi. Kuten sanoin käyn mieheni poissaollessa tässä lähialueella, en siis ole vankina neljän seinän sisällä.

t. ap

Vierailija
13/47 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

set joutui jättämään Algeriaan.

Jaksatko tosiaan huuman mentyä ohi olla se alistettu?

Vierailija
14/47 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei vain tahdo, että käyttäydyn kuin huorat. Siksi käytän huivia kodin ulkopuolella. Olen myös kovasti kiinnostunut islamista, harkitsen vakavissani islamiin palaamista, mutta nyt en ole kiireiltäni vielä ehtinyt. Algeriaan meidän on tarkoitus mennä syyskuussa kuukaudeksi ja sitten tehdä siellä se muuttopäätös, että muutetaanko vai ei. Löytyykö asuntoa, työtä ja mitä mieltä minä olen maasta jne.

t. ap

Vierailija
15/47 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn hyvin kotiäitinä lapseni kanssa ja tulen hyvin toimeen myös miehen lapsen kanssa, joka asuu myös meillä. On siis aiemmasta avioliitosta. Miehellä on lapsen yksinhuoltajuus. Siis tämän vanhemman lapsen.

Meidän yhteisellä lapsella on sitten ihan normaalisti yhteishuoltajuus.

t. ap

Vierailija
16/47 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulla on siihen sanani sanottavana.

t. ap

Vierailija
17/47 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä kunnioitusta täytyy löytyä puolin ja toisin. Onko miehesi mielestä kaikki suomalaiset huoria? Onko sinun siskosi ja äitisi hänen silmissään huora? Miksi ei mennyt algerialaisen kanssa naimisiin?

Ja vaikka tienaakin rahat, ei se sitä tarkoita, että hän saa tuollalailla kontrolloida!!!

Minulla on egyptiläinen mies (naimisissa ollaan oltu kohta 10v.) Hän on kristitty, joten meillä ei uskonto eroa ole, mutta kulttuurieroja kuitenkin. Kunnioitusta on puolin ja toisin. Hän tienaa kaikki rahat ja minä olen kotirouva. Hän ei minun tekemisiäni pääse kontrolloimaan sillä, että tienaa rahat!!

Ärsyttää muutenkin, kun tosi monet suomalainaiset ovat valmiita sopeutumaan miehensä kulttuuriin, mutta sitten nämä miehet voivat paheksua meidän kulttuuria ja vielä huoritella!!!

Vierailija
18/47 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole sanonut, että kaikki suomalaiset ovat huoria, mutta hän ei halua, että minua luullaan huoraksi, siksi käytän huivia. Täällä meillä päin on aika paljon ilotyttöjä katujen varsilla varsinkin ilta-aikaan. Asumme myös vähän huonomaineisella alueella (kun ei rahat riitä parempaankaa), joten täällä on vielä tavallista enemmän kaikkea levottmuutta.

Minä olen jo ennen mieheni tapaamista ollut erittäin kiinnostunut islamilaisesta kulttuurista, joten en koe sitä ahdistavana, että se on nyt meidän perheen pääkulttuuri.

t. ap

Vierailija
19/47 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan itsekin eurooppalainen.

Kuinka vanha teidän lapsi on?

Vierailija
20/47 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä pahalta tuo vastakkain asettelu, huora ellei käytä huivia. Itse olen palannut islamiin jo vuosia sitten, enkä vieläkään käytä huivia, mutta en koskaan ole törmännyt moiseen ajttelutapaan, en Suomessa asuvien algerialaisten enkä Algeriassa asuvien taholta.

Mutta hienoa, että totuttelet huiviin jo hyvissä ajoin, jos harkitset paluuta islamiin joka tapauksessa. Hyvää jatkoa!