Algerialaisen vaimo vastailee illan ratoksi kysymyksiin
Kommentit (47)
Pojan huoltajuus jo nuorempana, ja tytön hieman myöhemmin. En nyt muista tarkkoja aikoja/ikiä.
Joten jos miehesi on noinkin tiukka noissa huivi yms. asioissa, niin ei varmasti tuossakaan huoltajuusasiassakaan jousta!!
Palaat sieltä lastesi kanssa vain jos miehesi haluaa... Voi olla että hän palaa ja jättää teidät sukulaistensa hoiviin ilman passeja... Sinä saisit suurlähetystöstä lipun mutta tyttäresi ei, harkitse vielä.
Tää nainen lietsoo rasismia, älkää uskokaa häntä!!!
Tietysti kaksikymppinen voi olla hirmu sinisilmäinen ja naivi, erityisesti rakastuneena, että saattaa nielläkin kaikenlaista sontaa!
Miehesi kuulostaa todella uskonnolliselta ja ei kovinkaan hyvin länsimaiseen kulttuuriin sopeutuneelta.
Hälytyskelloni alkoivat jo soimaan kun kirjoitit miehen pojasta edellisen naisen kanssa. Erotilanteessahan islamin mukaan lapset ovat miehen. Itse pelkään, että mies on vienyt pojan äidiltä ilman lupaa ja nyt äiti etsii poikaansa ympäri Eurooppaa (maailmaa) aikä tiedä onko lapsi missä valtiossa tai onko edes elossa. Niin huonoilta kuulostavat nuo kommentiti " huono äiti" jne. Tottakai hän sanoo niin, että sinäkin jättäisit asian siihen. Ota selvää miehesi tietämättä esim. poliisista, onko poika etsintäkuulutettu. Menet siis poliisilaitokselle. Tiedätkö edes tuon pojan äidin nimeä? Jos et, niin se on huono merkki. Jos äiti itse ei oikeasti ole kiinnostunut lapsesta, ei miehelläsi ole mitään syytä pimittää naisen nimeä. Yritä ottaa itse naiseen yhteys/selvittää naisen yhteystiedot ja kysyä naiselta asian laita. Mieti, jos miehesi veisi nyt salaa tyttäresi toiseen valtioon. Sinä etsisit lasta hädissäsi ympäri maailmaa tietämättä onko hän edes enää elossa. Pian tyttösi ei muistaisi sinua.
Sanoit, että tunnet miehesi riittävän hyvin. Jos olette olleet vain reilun vuoden yhdessä, niin se on mahdotonta!
Lisäksi, jos muutatte Algeriaan, sinulla ei ole oikeuksia lapsiin eron sattuessa. Sinä voit lähteä maasta, mutta lapset jäävät Algeriaan, sanoi mies nyt mitä tahansa. Oletko siihen valmis? Harva äiti olisi.
Luethan tämän viestin toistamiseen.
Voiko provo tästä enää provommaksi mennä?
Vierailija: