Karsea koti Tukiaisella.
http://www.mtv3.fi/koti2006/sisustaminen2006/tutunhuusholli.shtml
Joku tolla muijalla viiraa... Mitään ehdotuksia diagnoosista?
"Mä olen niin tunnettu henkilö, että on kiva ottaa välimatkaa Helsingin keskustaan, jossa ihmiset tunnistaa. Täällä voi rentoutua luonnon helmassa."
"Keskustassa on kätevää, kun on kaikki lähellä. On kiva, kun voi vain kävellä kotiin, eikä tarvitse seistä taksijonossa. Mua naurattaa, kun ihmiset seisovat kylmissään pitkissä jonoissa taksia odottaen. Voi apua!"
"Piano on tärkeä, koska sen avulla mä pystyn ilmaisemaan tunteitani ja purkamaan paineita. Olen soittanut 5-vuotiaasta asti ja kävin myös Itä-Helsingin Musiikkiopiston Linda Lampeniuksen tavoin. Suoritin siellä 3/3-tutkinnon, Johanna kertoo."
Kommentit (58)
Ei ne mitään ironiaa tai sarkasmia tajua kuitenkaan.
Varmaan ovat vaan huokailleet onnellisena, kun ovat saaneet "hienosta" kodistaan jutun nettiin, ja kuvittelevat, että kaikki on nyt niin saiiirraaan kateellisia!
Hupaisaa että tuonikäiset ihmiset elävät vielä vanhempiensa siivellä. Ei taida dolls-bisnes tuottaa sen vertaa, että oman kämpän pystyisivät hankkimaan.
Huh, nyt mä lopetan noiden mollaamisen, se on niin helppoa, ettei ole edes hauskaa enää. Vähän kuin veis pikkulapselta tikkarin. :/
kirjottanu oikein hyvin arvosanoin ylioppilaaksi, saatan erehtyä.
mtv3:n uutisoi joskus että Tukiainen ois kirjoittanut 4 ällää, mut googletin ja juttu ei pitänytkään paikkansa...
Ois pitänyt arvata :P
Kyselijä luki tuon myös aikanaan, ja korjauksen myös.. olipa ylläri :D
Ja toinen juttu, hän pitää kalliita vaatteitaan MUOVIHENGAREILLA. Se Chanelkin roikkui halvalla paskahengarilla. Jokainen tietää, että kunnon vaate kaipaa kunnon hengarin.
Ja toinen juttu, hän pitää kalliita vaatteitaan MUOVIHENGAREILLA. Se Chanelkin roikkui halvalla paskahengarilla. Jokainen tietää, että kunnon vaate kaipaa kunnon hengarin.
Julmaa toimittajilta, kun selkeästi piruilevat naisen kustannuksella.
niin parisuhdestatus on ehtinyt muuttua monta kertaa siinä välissä. Kenes kanssa Karpela oli v. 2006?
kun se sanoo että keskustan koti on "mieheni asunto" ?! :-O
Vaatekaappi vaikutta hiukan kirjavammalta ja kenkiä on enemmän...
mulle tuli paha mieli kun luin tuota juttua. Miksi toimittaja on tahallaan kirjoittanut noin ilkeilevään ja piilo*ittuilevaan sävyyn tekstinsä? Mielestäni tuo koti edusti hyvin keskivertoa suomalaiskotia. Eiköhän aika monelta palstalaiseltakin löydy vastaavat Sotkan kalusteet kotoaan?
Minun kotini ei todellakaan muistuta Johannan kotia, mutta en silti tunne tarvetta haukkua sitä jossain keskustelupalstalla. Tuntuu tosi ikävältä että me ihmiset olemme tällaisia haaskalintuja. Ehkä Johanna ei käy ihan täysillä, tai on vaan omalaatuinen persoona, mitä väliä. En vaan ymmärrä miksi aina pitää pilkata ja mollata että voi tuntea itsensä paremmaksi????
Oikeasti, tuli kurja olo tästä ketjusta.
mulle tuli paha mieli kun luin tuota juttua. Miksi toimittaja on tahallaan kirjoittanut noin ilkeilevään ja piilo*ittuilevaan sävyyn tekstinsä? Mielestäni tuo koti edusti hyvin keskivertoa suomalaiskotia. Eiköhän aika monelta palstalaiseltakin löydy vastaavat Sotkan kalusteet kotoaan?
Minun kotini ei todellakaan muistuta Johannan kotia, mutta en silti tunne tarvetta haukkua sitä jossain keskustelupalstalla. Tuntuu tosi ikävältä että me ihmiset olemme tällaisia haaskalintuja. Ehkä Johanna ei käy ihan täysillä, tai on vaan omalaatuinen persoona, mitä väliä. En vaan ymmärrä miksi aina pitää pilkata ja mollata että voi tuntea itsensä paremmaksi????
Oikeasti, tuli kurja olo tästä ketjusta.
kotiaan jonain sisustushelmenä.
Mielestäni tuo koti edusti hyvin keskivertoa suomalaiskotia. Eiköhän aika monelta palstalaiseltakin löydy vastaavat Sotkan kalusteet kotoaan?
.
Juuri kävin maikkarin netissä ja tämä juttu komeili heti etusivulla.
Jotain selitystä oli kuinak se puutarha on tärkeä ja hän on puutarhajuhlien ehtoisa emäntä ja sitten siellä oli valkoiset MUOVITUOLIT!!!!
Kivat tummuneet puolipaneelit ja paljon rojua, taitaa olla joku uusi tyylikäs muotivirtaus. Kohta on Avotakka ja muut lehdrt täynnä Tukiais vaikutteista mäntypaneli-pirtti sisutustyyliä.
Mäkin haluan jauhaa paskaa toisten selän takana niiden mauttomista mäntypaneeleista.. :P
Neliseiska pyytää anteeksi tyhmyyttään eikä kettuile tästälähin enää kenellekään! :D
3/3 tulee vääjämättä eteen kun tarpeeksi kauan opistossa on, eli ei todellakaan kieli mistään lahjakkuudesta.
Sitä ihmettelen, miten ilmeisen hyvin koulussa pärjännyt ihminen päätyy strippaamaan (ja vielä todella huonosti! Keskiverto av-mammakin tanssii paremmin..) ja näyttämään oikeasti ihan transvestiitilta.