Karsea koti Tukiaisella.
http://www.mtv3.fi/koti2006/sisustaminen2006/tutunhuusholli.shtml
Joku tolla muijalla viiraa... Mitään ehdotuksia diagnoosista?
"Mä olen niin tunnettu henkilö, että on kiva ottaa välimatkaa Helsingin keskustaan, jossa ihmiset tunnistaa. Täällä voi rentoutua luonnon helmassa."
"Keskustassa on kätevää, kun on kaikki lähellä. On kiva, kun voi vain kävellä kotiin, eikä tarvitse seistä taksijonossa. Mua naurattaa, kun ihmiset seisovat kylmissään pitkissä jonoissa taksia odottaen. Voi apua!"
"Piano on tärkeä, koska sen avulla mä pystyn ilmaisemaan tunteitani ja purkamaan paineita. Olen soittanut 5-vuotiaasta asti ja kävin myös Itä-Helsingin Musiikkiopiston Linda Lampeniuksen tavoin. Suoritin siellä 3/3-tutkinnon, Johanna kertoo."
Kommentit (58)
ikää jo 30 mutta ei mitään ammattia, tulot nolla euroa, asuu siskonsa kanssa vanhempiensa talossa (ja poikaystävänsä asunnossa) Eipä ole leuhkimista ei.
Miten joku jonka tulot on viime verotietojen mukaan nolla euroa voi ostella Chanelin pukuja ja ravata ulkomailla?
"Miehet hoitavat kokkauksen ja naiset hoitavat kauniina pysymisen..."
"Tassa on rakas siskoni Julia TUKIAINEN, han on erittain kaunis ihminen."
- Takka on myös mulle tärkeä, tuli takassa, kynttilät ja muu sellainen on ihanaa. Olen hirveä romantikko, hän jatkaa.
Jep, hirveäpä hyvinkin... :D
sillä Dollsilla kumminkin on esiintymisiä? Ei kai ne hyväntekeväisyydestä sitä tee vaan ottavat maksun.
sillä Dollsilla kumminkin on esiintymisiä? Ei kai ne hyväntekeväisyydestä sitä tee vaan ottavat maksun.
Siis uskomattoman... Mutta ehkä hän on syyntakeeton? Kuten joku aiemmin jo sanoikin, ei taida käydä ihan täysillä.
että "tää mekko on alusvaate, ostettu Victoria's Secretistä, mutta ulkomailla käytän sitä ihan tavallisen mekon tapaan".
Mä en kestä... Ja toi toimittajahan pistää ihan halvalla tytsyraukkaa. "Kosmopoliitin elämää viettävä". Ei vittu.. kuolen nauruun.
Ihme, etteivät muuttaneet kauemmaksi.
Se tarkoittikin tontun kiillotusta ja muovituolien pesua. Isä on suunnitellut Johannan puutarhan viimeistä silausta myöten :O
OMG, vitsi mikä vitsi koko hyypiö!
Vähän sama kun pilkkaisi vaikkapa downia.
Voi lol jee.
Vitun rumia halpishuonekaluja, kaikkea sikin sokin...
Ai että oikein kaunotar? Ja luulee olevansa niin kuuluisa...
että tukiainen vapaaehtoisesti esittelee sitä kaikelle kansalle. Jokainen saa sisustaa, pukeutua, käyttäytyä ja elää just niin nolosti kuin elää, ja tosiaan on aikuisten ihmisten asia pitää suunsa supussa mahdollisista negatiivisista ajatuksistaan toisia kohtaan...Mutta mutta mutta JOS joku ihminen ITSE pyrkii kaikin tavoin julkisuuteen ja esittelee itseään julkisuudessa, silloin häntä saa myös avoimesti arvostella. Senhän takia se Tukiainen mtv3:lle kotinsa esittelee, että ihmiset KATSOISIVAT ja sen jälkeen ihmisillä on MIELIPIDE. Tukiaisen tapauksessa se mielipide on ikävä kyllä 99% negatiivinen. Koti on mauton ja naisen käytös enemmän kuin noloa.
Jos iminen tyrkyttää persoonaansa, yksityiselämäänsä ja tyylivalintojaan julkisuuteen, ovat nämä seikat julkisen puheen alaisia...Ja Tukiaisen suhteen ihmisillä näyttäisi olevan aikalailla sama mielipide näistä asioista.
Itse en muuten hetkäkään usko,että suurin osa suomalaisista kodeista olisi tuota luokkaa. Itse en ole vieraillut vielä AINOASSAKAAN noin rumasti ja mauttomasti sisustetussa kodissa. Päin vastoin, etenkin nuorilla kaupunkilaisaikuisilla on hyvinkin tyylikkäitä (monia eri tyylejä toki edustavia) koteja tänä päivänä. Ja kertoohan sen jo yleinen mielipidekin, että suurimman osan mielestä tuo on ihan hirveä koti. Ei kai me palstamammat nyt itse sitten asuta kaikki kodeissa, jotka ovat meidän mielestä ihan hirveitä (siis vastaavia kuin Tukiaisen koti, niin kuin joku epäili)...
oli shampoopulloja.