Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen ilmeisesti lämmin ihoinen ja silti kylmät hiukset sopii?

Vierailija
23.06.2019 |

Eli värianalyysin mukaan kevät, en tykkää kevät väreistä ja paremmin sopii kylmän väriset hiukset kuin lämpimät, punertavat oli ihan kauheat, kaikki ihon virheet korostui. Onko värianalyysin tulos väärin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa näkemättä kuvaa tai tietämättä väritystäsi tarkemmin. Itselleni tuli mieleen, että voisit olla myös talvi. 

Vierailija
2/6 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko talvella lämmin iho? Tiedän vain että lämpimän väriset hiukset ei sovi vaikka analyysin tekijä niin sanoi. Kokeili ensin punaisista ja sitten vihreistä mitkä sävyt sopi. En muista kokeiliko talven värejä ollenkaan, vaan päätti että kun olen vaalea niin olen kevät. ajattelen että pidän vain värejä mistä pidän. Esim. Beige ei sovi minulle. mustasta kyllä pidän. Epäilen voiko väritykselläni olla talvi. Luonnostaan vaaleat hiukset, sinivihreät silmät, pisamia. Rusketun kohtalaisesti, ensin saatan palaa ja sitten muuttuu rusketukseksi. Iho on toiseksi vaalein asteikossa, yleensä ivory.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille hiuksiin sopiikin sävy, joka antaa kontrastia ilmeeseen. Värityyppejähän on monia, ei vain neljää. Myös meikkaustyyli vaikuttaa paljon mitä sävyjä voi pitää hiuksissa ja se millaista vaikutelmaa haetaan. Punaisiakin on monia eri sävyjä.

Vierailija
4/6 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voinko sulkea pois kevät tyypit jos lämpimät hiukset ei sovi?

Ap

Vierailija
5/6 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi maalima, ihanko totta?

Vierailija
6/6 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta voinko sulkea pois kevät tyypit jos lämpimät hiukset ei sovi?

Ap

Ei kaikki lämpimät sävyt sovi keväälle. Esimerkiksi syksynkin sävyt ovat lämpimiä, mutta eivät sovi keväälle. Ehkä sun pitäis lukea aiheesta nyt kunnolla jostain kirjasta tai netistä.