Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla ei ole yhtään ystävää tai kavereita.

Yksinäinen rotta.
22.06.2019 |

Olen joka päivä yksin. Esim. Töissä olen avoin ja positiivinen, mutta kukaan ei tykkää minusta. Kaikki muut työkaverit pitävät illan istujaisia ilman että minua kutsuttais sinne ja en edes ole tietoinen kys. juhlista paitsi sen jälkeen kun juhlat on juhlittu. Mie en IKINÄ juorua töissä kenestäkään muille, koska se on niin prkleen lapsellista ja muutenki kun en pysty luottamaan näihin työkavereihin niin ei sitä pahemmin pysty osallistumaankaan noihin juoruiluihin.
Koulu aikoina sama homma. Ei tarvi kun selkäänsä kääntää niin mun 'kaverit' alkaa puhumaa pskaa minusta (näin mun yksi luotettava lapsuuden kaveri kertoi ja sen jälkeen tuli kova riita näiden juorukellojen kanssa).
Mulla on ollut ennen siis kavereita mutta menetin kaikki. Olen siis joka ikinen päivä ilman kavereita, joille voin kertoa kuulumisia tai jonka kanssa voi hegailla. Ainoat kelle voin avautua mun asioista on vanhemmat.
Kova on halu tutustua uusiin ihmisiin mutta ei vaan onnistu... Niinhän sitä sanotaan että kato peiliin niin näet syyn minkä takia kukaan ei tykkää sinusta. Mutta mie en vaan näe syytä? :( Luonteeltaan olen huumoritajuinen, todella rehellinen ja suora (äkkipikainen mutta en ole näyttänyt sitä luonetta töissä).. En mie vaan tiedä miksi kukaan ei vaan tykkää minusta. Ikää lähemmäs 30v ja alkaa vaan ahistaa ja masentaa tämä yksinäisyys. Mutta kai se on ok elää yksin.
Onko täällä muita jotka ovat samassa jamassa?:(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mussa jotain vikaa, kun en edes kaipaa kavereita? Viihdyn yksin ja koen sosiaaliset tilanteet aika rasittavina. Pari vanhaa koulukaveria on, joihin pidän yhteyttä n kaksi kertaa vuodessa. Tuntuu jopa kummalliselta, että jotkut ovat koko ajan yhteydessä ystäviensä kanssa.

Vierailija
22/26 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko AP mies vai nainen?

Tarinan perusteella arvaan nainen.

HEi kiiHKOILIJA! Kai tiedät että nykyisin ei ole vain kahta sukupuolta??? MIHIN UNOHDIT 48 muuta sukupuolta? ÄLÄ OLETA ETTÄ ON VAIN MIES TAI NAINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AP voi olla vaikka mikä muu kuin mies tai nainen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen sellainen kaveriton ihminen. Jouduin aikoinaan kiusatuksi ja ne vähät kaverit "käänsivät myös selkänsä" minulle. Sen jälkeen en onnistunut saamaan enää kavereita. Joitakin tuttuja oli, mutta mitään sen enempää ei koskaan. Olin muutenkin uusi tyyppi kun nuorena muutettiin ja jäin sitten porukoista täysin. Tämän jälkeen olen muuttanut muualle, mutta en ole mistään koulutuspaikoista tai töistä saanut kavereita. En itsekään oikein enää luota muihin ja tutustuminen hidasta. Myöskään en varmaan ole mikään niin kiinnostava ihminen ja ajattelen, että kukaan sellainen jolla paljon seuraa on ei varmaan enää "tarvitse" minua kaveriporukkaansa. Kyllä minäkin silti olen välillä surullinen kun kaupungissa näkee niin paljon ihmisiä muiden seurassa ja toisaalta aina silti mietin, kukahan noista vastaantulijoista on yksinäinen. Jos asiat olisivat menneet toisin vuosi olla jotain nuoruuden kavereita vieläkin elämässäni ja tuntuu välillä, että monet viettävät vieläkin aikaa niiden lapsuuden/nuoruuden kavereiden kanssa. Itsellä ei ole jäänyt sellaista porukkaa, joten nyt pitäisi sellainen luoda tyhjästä. Olne myös tavallaan aina tottunut olemaan itsenäinen ja nyt on vaikeaa "paljastaa" itsestään muille. Pelkään myös sitä että kuitenkin jään sitten lopulta taas yksin. Myönnän sen, että vikaa on paljon itsessä'kin, mutta toisaalta en tiedä mitä tekisin toisin.

Yksi tuttu sai kavereita viimein yhden koulutuksen myötä, jossa oli samantyylisiä ihmisiä. Itse en ole vielä kokenut mitään "yhteenkuuluvuutta" kenenkään kanssa ja ujo olen tutustumaan. Toisaalta olen ihan mukava ja empaattinen ihminen ja senkään takia en myöskään halua osallistua mihinkään "peleihin" ja loukata muita. Mieluummin aina tekisin jotain hyvää kaikista kokemuksistani huolimatta. Ihmiset ovat kohdelleet sen verran huonosti, etten toisaalta myöskään enää halua joutua sellaiseen ja parempi olla yksinkin, vaikka surullinen ja häpeissäni välillä olen. Ihminen kun kuitenkin kaipaa välillä seuraa ja toisaalta mietin , että ansaitsisin parempaa, kun olen ollut kuitenkin "hyvä" ihminen. Ei ole mukavaa, että monella kamalalla ihmisellä on  kuitenkin seuraa. Nykyisin olen jo liikaa tottunut olemaan yksin, mutta kyllä sellainen näkymättömyys ja se tunne, että olenko edes elossa tulee usein mieleen. Kärsin muutenkin epätodellisesta olosta ja yksinäisyys pahentaa tätä. Sori pitkä viesti. Aihe on vaan niin tuttu ja nuori olen itsekin.

Vierailija
24/26 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen yksinäisiä katsomaan tämän videon:

Hyvä video, kannattaa tosiaan katsoa.

Jäi hieman epäselväksi että jos yksinäisyys on vakavampi asia kuin ylipaino, niin mitä se tekee ihmisen fyysiselle terveydelle?

Vierailija
25/26 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksa enää työpäivän ja muun arjen pyörittämisen lisäksi tavata ketään. Toisinaan vanhemmat käyvät kylässä lapsiamme moikkaamassa. Sekin on rasittavaa, koska pitää emännöidä ja olen todella huono siinä. Yksi kaveri on. Häneen olen yhteydessä jokusen kerran vuodessa. Ehkä sitten eläkkeellä jaksaa taas yrittää viritellä sosiaalisia suhteita, kun ei ole enää töitä ja lapset asuvat omillaan.

Vierailija
26/26 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Todella (rehellinen ja) suora" - veikkaan, että tuossa on ongelman ydin.