Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion syksyllä alkaa 100% ITSEKKÄÄKSI ja lopettaa EMPAATTISEN elämäntyylin

Vierailija
11.07.2024 |

Olen ollut koko ikäni empaatiinen ja juossut toisten toiveiden mukaan. Olen katkeroitunut, kun en ole saanut keneltäkään tukea elämäni aikana. Mittani on täynnä ja aion alkaa täysin itsekkääksi, teen vain niitä asioita joita itse haluan ja joista hyödyn. Mitä luulette että elämässäni alkaa tapahtua täyskäännöksen myötä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä elää jo noin. Varmaan saat arvostusta ja valtaa.

Vierailija
2/21 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko olla voimen itsekäs vai sokerikuorutetetusti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikin mokomin, ap.

Vierailija
4/21 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko olla voimen itsekäs vai sokerikuorutetetusti?

Hymyillen tietysti.  AP

Vierailija
5/21 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikin mokomin, ap.

Kiitos. En enää suostu kynnysmatoksi. ap

Vierailija
6/21 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi seksissä aion suostusta vain vastaanottamaan suuseksiä ja 2 asentoon joista MINÄ voin saada orgasmin, en aio suostua mihinkään miesten mieliksi. ap

Vierailija
7/21 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sinun viimeisetkin ihmissuhteet katkeaa, onnea yksinäisyyteen.

Vierailija
8/21 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sinun viimeisetkin ihmissuhteet katkeaa, onnea yksinäisyyteen.

mieluummin yksin, kun toisten "orjana". ap

Vierailija
9/21 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi seksissä aion suostusta vain vastaanottamaan suuseksiä ja 2 asentoon joista MINÄ voin saada orgasmin, en aio suostua mihinkään miesten mieliksi. ap

Perus Suomi-vaimo.

Vierailija
10/21 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatia tekeekin naisista heikkoja, katso ymärillesi esim. Sanna Marin menee ja tekee

Vierailija
11/21 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus Suomi-vaimo.

Perus mies ilmoittautui. Kyllähän nainen on olemassa vain sinua ja sinun tarpeitasi varten.

Vierailija
12/21 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus Suomi-vaimo.

Perus mies ilmoittautui. Kyllähän nainen on olemassa vain sinua ja sinun tarpeitasi varten.

Kyllä, naisen pitäisi tyydyttää minut sängyssä.

Vierailija
13/21 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus Suomi-vaimo.

Mitä sinulla on annettavaa sille naiselle sängyssä ja sen ulkopuolella?

Vierailija
14/21 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten orjana olemisen ja täydellisen itsekkyyden väliin mahtuu aika paljon. Suosittelen kokeilemaan esimerkiksi "Terveen itsetunnon omaavan aikuisen elämää, joka laittaa omat rajat ja arvostaa muiden rajoja ja elää niiden mukaisesti toisia ja itseään kunnioittaen". Tällä pääsee jo pitkälle elämänlaadun parantamisessa. Ne lokit ja hyväksikäyttäjät tippuvat aika nopeasti kelkasta. Ruikutuksesta ei kannata välittää.

Vierailija
15/21 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus Suomi-vaimo.

Mitä sinulla on annettavaa sille naiselle sängyssä ja sen ulkopuolella?

Annan hänelle meisseliäni ja saa näyttäytyä kanssani ulkona

Vierailija
16/21 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olet lähdössä liikkeelle turhaan noin aggressiivisella asenteella. Jos ongelma on kerran tuo, että teet liikaa muiden mieliksi, niin ei sinulle tule parempi olo sillä, että alat itsekkääksi. Lähinnä siinä tapahtuu niin, että sinusta tulee k...pää.

Suosittelen, että olet edelleen empaattinen, mutta opettelet ystävällisesti kieltäytymään niistä pyynnöistä, joihin et halua osallistua. Oleellisinta taitaa olla, että itse tiedät mikä tukee sinun hyvinvointiasi ja mikä syö sitä. Ja sitten toimit sen mukaisesti, ystävällisesti ja itseäsi kuunnellen.

Vierailija
17/21 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan. Onnellisuus tulee itsestä.

Vierailija
18/21 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella on liian korkea käsitys omasta empaattisuudestaan.

Vierailija
19/21 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten orjana olemisen ja täydellisen itsekkyyden väliin mahtuu aika paljon. Suosittelen kokeilemaan esimerkiksi "Terveen itsetunnon omaavan aikuisen elämää, joka laittaa omat rajat ja arvostaa muiden rajoja ja elää niiden mukaisesti toisia ja itseään kunnioittaen". Tällä pääsee jo pitkälle elämänlaadun parantamisessa. Ne lokit ja hyväksikäyttäjät tippuvat aika nopeasti kelkasta. Ruikutuksesta ei kannata välittää.

Kiitos kommentista! Koen että minun pitää mennä ensin täydelliseen ääripäähän etten lipsu liian empaattiseksi. ap

Vierailija
20/21 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että olet lähdössä liikkeelle turhaan noin aggressiivisella asenteella. Jos ongelma on kerran tuo, että teet liikaa muiden mieliksi, niin ei sinulle tule parempi olo sillä, että alat itsekkääksi. Lähinnä siinä tapahtuu niin, että sinusta tulee k...pää.

Suosittelen, että olet edelleen empaattinen, mutta opettelet ystävällisesti kieltäytymään niistä pyynnöistä, joihin et halua osallistua. Oleellisinta taitaa olla, että itse tiedät mikä tukee sinun hyvinvointiasi ja mikä syö sitä. Ja sitten toimit sen mukaisesti, ystävällisesti ja itseäsi kuunnellen.

Tarvitsen vihan tunteen, että kykenen muutokseen. Olen koittanut sanoa "ei kiltisti", mutta minut jyrätään aina. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan