Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kuulla olevani tylsää seuraa ja outo. Ja luulin et meillä oli kiva juhannus!

Vierailija
22.06.2019 |

Olin deittimiehen kanssa hänen kesämökillä. Siellä oli muitakin, sekä pariskuntia että sinkkuja. Hieno huvila järven rannassa.

En tuntenut oloani kotoisaksi paikalla olleiden naisten seurassa. Välttelin heitä ja olin aika paljon omissa oloissani. Toki pyysin tätä mun deittimiestä juttelemaan ja esim kävelylle. Ruuat hain keittiöstä ja söin terassilla tai muualla missä ei ollut näitä naisia. Tänään söin aamiaista deittimieheni kanssa, kun nämä naiset nukkui vielä.

Mulla oli oma huone aitassa niin menin nukkumaan joka ilta jo ennen yhdeksää. Odottelin et tää mies olis tullut toivottamaan hyvää yötä muttei se tullut.

Muuten minusta meillä oli kivaa aina kun ne naiset ei ollut siinä.

Tänään sitten sanoi mulle kotimatkalla et ehkä tämä oli tässä. Kun olen tylsää seuraa ja outo.

Kommentit (170)

Vierailija
101/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuhun en ota kantaa, mutta tosi on, että monesti vähän vieraammassa porukassa naiset ovat niitä, jotka kyräilevät alta kulmien ja voivat olla todella veemäisiä ja miehet taas niitä, jotka ottavat avoimesti porukkaan mukaan ilman kieroiluja. Naiset saattavat edessä päin olla mielinkielin, mutta selän takana se paskan puhumisen määrä on mieletöntä... Arvostellaan, tehdään omia tulkintoja, juorutaan, mustamaalataan jne.

Kaikki naiset paitsi sinä! Sinä olet reilu tyyppi, kuin yksi jätkistä. Muut naiset ovat hirviöitä. Kumma kun aina kuulee tätä samaa. "Ne muut, mutten minä." Hohhoijaa.

Moni nainen kyllä käyttäytyy noin varsinkin sellaisessa kaveriporukassa, jotka ovat henganneet ihan mukuloista asti samassa sekaporukassa. Ikään kuin omistaisivat nuo kaverimiehensä ja kokevat jotenkin uhkana kaverimiestensä uudet tyttöystävät, vaikka itsekin seurustelisivat. Ei todellakaan kaikki, mutta olen kyllä törmännyt tällaiseen käyttäytymiseen juuri naisten osalta. Jos porukkaan tulee uusi nainen, niin sitä pitää jotenkin arvioida.

Vierailija
102/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

👾

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuhun en ota kantaa, mutta tosi on, että monesti vähän vieraammassa porukassa naiset ovat niitä, jotka kyräilevät alta kulmien ja voivat olla todella veemäisiä ja miehet taas niitä, jotka ottavat avoimesti porukkaan mukaan ilman kieroiluja. Naiset saattavat edessä päin olla mielinkielin, mutta selän takana se paskan puhumisen määrä on mieletöntä... Arvostellaan, tehdään omia tulkintoja, juorutaan, mustamaalataan jne.

Kaikki naiset paitsi sinä! Sinä olet reilu tyyppi, kuin yksi jätkistä. Muut naiset ovat hirviöitä. Kumma kun aina kuulee tätä samaa. "Ne muut, mutten minä." Hohhoijaa.

Moni nainen kyllä käyttäytyy noin varsinkin sellaisessa kaveriporukassa, jotka ovat henganneet ihan mukuloista asti samassa sekaporukassa. Ikään kuin omistaisivat nuo kaverimiehensä ja kokevat jotenkin uhkana kaverimiestensä uudet tyttöystävät, vaikka itsekin seurustelisivat. Ei todellakaan kaikki, mutta olen kyllä törmännyt tällaiseen käyttäytymiseen juuri naisten osalta. Jos porukkaan tulee uusi nainen, niin sitä pitää jotenkin arvioida.

Tämä on kyllä yleistä, voisiko joku nainen kertoa mistä on kyse?

Vierailija
104/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pitää myös päästä sanomaan, kuinka Matti on nyt muuttunut sen Maijan löytämisen jälkeen. Ennen Matin kanssa pystyin avautumaan sille kaikesta ja Matti aina auttoi, mutta nyt, kun tuo Maija tuli kuvioihin, niin Matti ei ole enää samanlainen... Tämä siis ihan omassa kaveriporukassa kuultua, kun itsekin kauan parisuhteessa ollut naispuolinen ystäväni inisi yksissä illanistujaisissa... Ja voin itsekin tuon Maijan muutaman kerran nähneenä sanoa, että hän on todella mukava nainen ja juuri sopiva Matille :) ja tottakai ihmiset nyt voivat hieman muuttua, kun löytävät uuden rakkauden.

Vierailija
105/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus? Katkeruus? Jotkut naiset ei vaan kestä sitä, että porukkaan tulee joku uusi nainen, josta kaikki pitävät kovasti. Kai tuntevat jotenkin jäävänsä alakynteen?

Vierailija
106/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä kuulostaa aika oudolta lähteä juhannuksen viettoon porukalla ja viettää se omissa oloissa välttelemällä muita.

Hyviin tapoihin kuuluu, että jos joukossa on yksi, joka on uusi eikä tunne nuita, niin ne, jotka tuntevat toisensa vanhastaan, pyrkivät tutustumaan uuteen tulijaan, juttelevat hänelle ja koettavat ottaa mukaan porukkaan.

Sen, joka kutsui ap:n mukaan, olisi pitänyt toimia tässä ikään kuin välittäjänä.

Näin ainakin mulle on opetettu.

Minusta on pöljää, jos sen uuden, joka ei tunne ketään, täytyy väkisin yrittää ängetä porukkaan.

Mutta kuten moni jo vastasikin, niin ilmeisesti eivät olleet ap:n tyyliin sopivaa väkeä.

Vierailija
107/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten päästään oikein kunnolla juoruamaan ja arvostelemaan selän takana muun kanalauman kanssa, kuinka tämä nainen sanoi sitä, teki tätä ja käyttäytyi niin tai näin, vaikka tässä uudessa naisessa ei olisi mitään vikaa.

Vierailija
108/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä kuulostaa aika oudolta lähteä juhannuksen viettoon porukalla ja viettää se omissa oloissa välttelemällä muita.

Hyviin tapoihin kuuluu, että jos joukossa on yksi, joka on uusi eikä tunne nuita, niin ne, jotka tuntevat toisensa vanhastaan, pyrkivät tutustumaan uuteen tulijaan, juttelevat hänelle ja koettavat ottaa mukaan porukkaan.

Sen, joka kutsui ap:n mukaan, olisi pitänyt toimia tässä ikään kuin välittäjänä.

Näin ainakin mulle on opetettu.

Minusta on pöljää, jos sen uuden, joka ei tunne ketään, täytyy väkisin yrittää ängetä porukkaan.

Mutta kuten moni jo vastasikin, niin ilmeisesti eivät olleet ap:n tyyliin sopivaa väkeä.

No, ap kyllä käyttäytyi itse varsin erikoisesti ja epäkohteliaasti. Eri juttu, jos hän olisi ollut porukan seurassa ja yrittänyt päästä mukaan juttuihin ja kukaan ei olisi häntä noteerannut.

Vierailija
109/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus? Katkeruus? Jotkut naiset ei vaan kestä sitä, että porukkaan tulee joku uusi nainen, josta kaikki pitävät kovasti. Kai tuntevat jotenkin jäävänsä alakynteen?

Näin minäkin olen asian järkeilin, mutta jotenkin tuo käyttäytymismalli on näin miehisestä näkökulmasta järjetön. Jos meidän kaveriporukkaan tulee uusi ihminen, niin ei häntä lähtökohtaisesti pidetä kuin hyvänä lisänä, ja sitä hän onkin jos ei sitten myöhemmin kokemusten perusteella osoittaudu muuksi.

Vierailija
110/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos kaikki muut naiset ovat voimakkaassa meikissä, ja sinä tykkäät olla naturellina, tämäkin asia voi olla vedenjakaja. Monet naiset ajattelevat, että mitä toikin luulee olevansa luonnonkaunis, eikä viitsi laittaa meikkiä. Tuonkin asian voi korjata sanomalla, että käynpäs laittamassa hiukan huulipunaa ja ripsaria ja jatketaan juttua sitten."

Minä taas olen usein huomannut päinvastaisesti, että naturellit ajattelevat heti vahvasti meikkaavat pinnallisina kanoina, joita kiinnostaa vain meikit. Että eivät viitsi edes tutustua ja ehkä kääntävät juuri ajatuksensa siihen, että muut naiset olisivat kateellisia, kun itse on niin luonnonkaunis eikä yhtään pinnallinen. 

Vierailija
111/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähdit useaksi yöksi mökille täysin tuntemattomien kanssa?

No siellähän olisi ollut aikaa tutustua.... 

Vierailija
112/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vietit Juhannusyöt yksin? Missä tämä deitti oli? Outoa on lähteä ventovieraiden kanssa mökille ja lokkeilla muiden kustannuksella ilman, että koittaa edes jutella heille.

En olisi sinuna lähtenyt mukaan.

Sitäpaitsi, kaikki isommat reissut vaativat tutustumista aina ennen yhteistä kokoontumista. Epäselväksi jäi myös, että etsitkö kaveria vai sulhasta?

Vierailija
113/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lokkeilit koko viikonlopun välittämättä muista mitään ja nyt ihmettelet kun ei olla innostuttu sen jatkamisesta.

Vierailija
114/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos kaikki muut naiset ovat voimakkaassa meikissä, ja sinä tykkäät olla naturellina, tämäkin asia voi olla vedenjakaja. Monet naiset ajattelevat, että mitä toikin luulee olevansa luonnonkaunis, eikä viitsi laittaa meikkiä. Tuonkin asian voi korjata sanomalla, että käynpäs laittamassa hiukan huulipunaa ja ripsaria ja jatketaan juttua sitten."

Minä taas olen usein huomannut päinvastaisesti, että naturellit ajattelevat heti vahvasti meikkaavat pinnallisina kanoina, joita kiinnostaa vain meikit. Että eivät viitsi edes tutustua ja ehkä kääntävät juuri ajatuksensa siihen, että muut naiset olisivat kateellisia, kun itse on niin luonnonkaunis eikä yhtään pinnallinen. 

En tiennytkään että naiset ovat näin sekopäitä, ja toisaalla toitotetaan suvaitsevaisuutta. Käsittämätöntä toimintaa.

Vierailija
115/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin olen asian järkeilin, mutta jotenkin tuo käyttäytymismalli on näin miehisestä näkökulmasta järjetön. Jos meidän kaveriporukkaan tulee uusi ihminen, niin ei häntä lähtökohtaisesti pidetä kuin hyvänä lisänä, ja sitä hän onkin jos ei sitten myöhemmin kokemusten perusteella osoittaudu muuksi.

No, miehet nyt kokemukseni perusteella useimmiten ovat tällaisissa tilanteissa varsin avoimia ja helpompia... Esimerkiksi Make tulee uutena porukkaan Maijan poikaystävänä, niin Make marssii kaljat kainalossa sinne saunaan muiden jätkien kanssa ja keskustelu lähtee luistamaan esimerkiksi urheilusta, harrastuksista, työstä jne. Kaikki sopuisasti keskustelevat asioista siellä lauteilla. Naisilla ei toimi ihan niin helposti.

Vierailija
116/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähdetään porukalla mökille niin ollaan muiden seurassa vaikka seura ei niin mieluista olisikaan. Etenkin Juhannuksena. Saatoit varmaan tämän deittimiehesi vähän erikoiseen tilanteeseen. Luulen, että siitä nämä pakit. 

Vierailija
117/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle on käynyt uudessa porukassa niin, että nimenomaa ne porukan naiset jättävät ulkopuolelle ja erkaantuvat omaan porukkaansa juoruilemaan. Esimerkiksi juurikin uuden miesystävän kaveriporukkaan menin ihan kutsuttuna ja todella avoimin mielin, niin miespuoliset kaverit tulivat heti juttelemaan ja kyselemään ja heidän kanssa juttu luisti. Naiset taas olivat omassa porukassaan puhumassa pahaa muista ja kun menin vaikka samaan tilaan, niin heti hiljenivät ja katsoivat, kuin halpaa makkaraa.

Olen siis sosiaalinen ihminen ja ystävällinen eikä ole tapana vetäytyä porukassa omiin oloihin. Siksi tuollainen tympeä töykeä käytös ihmetytti.

Mieskin piti noiden naisten käytöstä epäkohteliaana ja tokaisi jotain, että tuollaisia ne kanat aina on joka paikassa... Heidän kaveripiirissä siis oli tapana, että miehet on yksi iso kokonainen porukka ja naiset monia pieniä kuppikuntia, jossa kyräillään ja juorutaan ja haukutaan niitä, jotka eivät ole paikalla.

Tiedän tunteen... Minunkin mieheni kaveriporukka on juuri tuollainen eritelty. 1 miesten porukka ja sitten 3 naisten porukkaa... Yksi naisten porukka on uusia tulokkaita, jotka hakevat paikkaansa porukassa, toinen porukka on ujot, hiljaiset, raskaana olevat ja muut, jotka ei käytä alkoholia (välillä nämä edellä mainitut porukat yhdistyy). Sitten on se kolmas ryhmä eli porukan "kerma", jossa juorutaan, haukutaan, kikatetaan, ollaan olevinaan jotain prinsessoja mitkä voivat katsella nenänvartta pitkin muita varsinkin uusia naistulokkaita. Jätkille ollaan kyllä niin mieliksi, mutta me "heikommat" naiset ollaan hyviä nälvimisen uhreiksi.

Minusta kuulostaa oudolta jakaa ihmiset sukupuolen mukaan porukoihin. Itse olen tottunut siihen, että naiset ja miehet hengaavat ihan keskenäänkin, eikä missään erillisporukoissa. Jos lähtisin uuden deitin kanssa mökille, pitäisikö minun hengata pelkästään porukan naisten kanssa siksi, että ole itse nainen?

Vierailija
118/170 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä, että oletko Asberger tai jollain tavalla muuten autistinen? Viestiesi perusteella vaikutat vahvasti siltä, että sinulla olisi joku autismikirjon häiriö.

Vierailija
119/170 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei oikeasti ollut provo, niin mies ei ole kyllä menettänyt mitään kun ap:n on jättänyt. Sen verran outoa toimintaa ap:lla.

Vierailija
120/170 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi kyllä itselleni introverttinä oikea painajaisten juhannus... En vaan saa puserrettua itsestäni ventovieraassa porukassa sosiaalista perhosta useamman vuorokauden ajaksi! Yksi ilta menisi ihan hienosti, varsinkin alkoholin voimin, toisena iltana alkaisi puuduttaa enkä alkoakaan jaksa kahtena iltana peräkkäin ja olisin vetäytyväisempi, kolmas päivä olisi jo silkkaa kidutusta enkä varmaan saisi edes hymyä pakotettua ulos. Eikä sillä ole mitään tekemistä ettei  ne ihmiset voisi olla mukavia, että mua jotenkin vituttaisi tms., olisi vaan sosiaalisen kanssakäymisen voimat täysin loppuun kulutetut, tuollaisen reissun päätteeksi tarvitsisi ladata akkuja useamman päivän ihan täysin omassa rauhassa.

Tästä syystä seurustelen vain intron kanssa. Käydään molempien sukulaisissa maks 1 yö kerralla, ja joo väsyn myös omien sukulaisten nurkissa parissa päivässä, eli ei tosiaan ole kiinni siitä kuka tai mikä porukka se on, ihan vain se oman itsen laittaminen siihen tilanteeseen väsyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän