Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä juttu toi on että porukka ottaa saippuaa kuiviin käsiin?

Vierailija
11.02.2025 |

Ja huuhtelee heti pois. Eihän tuossa ehdi peseytyä mikään?! Arviolta 90 % näyttäisi toimivan noin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä osa lisää vettä siihen ja hieroo. Ottaa uudelleen saippuaa ja vettä. Ei vain yksi kierros.

Vierailija
2/22 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku selittää? Tälläkin palstalla on oltava tuhansia, jotka tekevät noin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä osa lisää vettä siihen ja hieroo. Ottaa uudelleen saippuaa ja vettä. Ei vain yksi kierros.

En nähnyt kenenkään tekevän näin ja muutenkin koko käsipesu oli parissa sekunnissa ohi. Ei siinä ehdi useita kierroksia tehdä.

Ap

Vierailija
4/22 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain woke-porukkaa...

Vierailija
5/22 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jotain woke-porukkaa...

Eipä ne vanhemmat rouvat ainakaan miltään woke-porukalta näyttäneet.

Ap

Vierailija
6/22 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan saippuaa kuiviin käsiin, hieron sitä toiseenkin, sitten vaahdotan saippuan veden kanssa. Mitä kummallista tuossa on?

Vierailija
7/22 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otan saippuaa kuiviin käsiin, hieron sitä toiseenkin, sitten vaahdotan saippuan veden kanssa. Mitä kummallista tuossa on?

Se että saippua huuhtoutuu heti pois.

Ap

Vierailija
8/22 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sulle ohjeet, jos et ole näitä vielä lukenut (mitä ilmeisimmin et ole).

- kostuta kädet lämpimällä vedellä

- ota käsiin nestesaippuaa

- hiero kämmeniä yhteen noin 20 sekuntia. Pese huolellisesti myös kämmenien selkäpuolet, sivustat, ranteet, sormien välit sekä kynsien ja sormuksien alustat

- huuhtele kädet puhtaiksi

- kuivaa kädet huolellisesti puhtaaseen kertakäyttöiseen käsipyyhkeeseen tai kangaspyyhkeeseen

Vierailija
9/22 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esipesen vedellä, siinä lähtee helposti irtoavat, sitten hieron saippuat käsiin.

Vierailija
10/22 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on outoa, että saippuaa otetaan kuiviin käsiin. Kyllä pitäisi ensin huuhdella kädet ja sitten sitä saippuaa, hierotaan hyvin ja huuhdellaan kädet.

Vierailija
11/22 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

SIllä hierotaan ensin lika irti käsistä ja sitten huuhdotaan sekä lika että saippua pois. 

Fairykin toimii hyvin jos esim pyörän huoltamisen jälkeen kädet ovat mustassa rasvassa, niin hierotaan fairya kuiviin käsiin että rasva irtoaa. 

Vierailija
12/22 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa? Saippua tietenkin kuiviin käsiin. Sitten samalla sitä hierotaan käsiin veden kanssa. 

Vierailija
13/22 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan saippuan kuiviin käsiin. Sitten kastelen toisen käden ja hieron saippuan molempiin. Sitten huuhtelu.

Vierailija
14/22 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

SIllä hierotaan ensin lika irti käsistä ja sitten huuhdotaan sekä lika että saippua pois. 

Fairykin toimii hyvin jos esim pyörän huoltamisen jälkeen kädet ovat mustassa rasvassa, niin hierotaan fairya kuiviin käsiin että rasva irtoaa. 

Nestesaippua kuivuu käsiin parissa sekunnissa eikä sillä saa hierottua yhtään mitään. Ehkä joku kourallinen Fairya toimii eri tavalla?

Ap

Vierailija
15/22 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan saippuan kuiviin käsiin. Sitten kastelen toisen käden ja hieron saippuan molempiin. Sitten huuhtelu.

Tai siis paremmin: kuivaan käteen.

Vierailija
16/22 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa? Saippua tietenkin kuiviin käsiin. Sitten samalla sitä hierotaan käsiin veden kanssa. 

Eli huuhdotaan heti pois? Käsien varsinainen pesu ei suinkaan tapahdu vedessä vaan saippuoinnin aikana. Hämmentävää, että aikuiset ihmiset eivät tätä ymmärrä. 

Ap

Vierailija
17/22 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä näin.

Vierailija
18/22 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen yleinen tapa on se, että käsiä hinkutetaan nopealla tahdilla toisiaan vasten vesihanan alla. Ikäänkuin vauhti parantaisi pesutulosta.

Vierailija
19/22 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei, koska en pidä käsiä hanan alla niitä vaahdottaessani. Vasta sitten, kun on huuhtelun vuoro.

Vierailija
20/22 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 70-luvun jälkeen koskenut aippuaan, koska kuivat käteni eivät kestä sitä.  Käsihuuhdetta kylläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi