Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kuulla olevani tylsää seuraa ja outo. Ja luulin et meillä oli kiva juhannus!

Vierailija
22.06.2019 |

Olin deittimiehen kanssa hänen kesämökillä. Siellä oli muitakin, sekä pariskuntia että sinkkuja. Hieno huvila järven rannassa.

En tuntenut oloani kotoisaksi paikalla olleiden naisten seurassa. Välttelin heitä ja olin aika paljon omissa oloissani. Toki pyysin tätä mun deittimiestä juttelemaan ja esim kävelylle. Ruuat hain keittiöstä ja söin terassilla tai muualla missä ei ollut näitä naisia. Tänään söin aamiaista deittimieheni kanssa, kun nämä naiset nukkui vielä.

Mulla oli oma huone aitassa niin menin nukkumaan joka ilta jo ennen yhdeksää. Odottelin et tää mies olis tullut toivottamaan hyvää yötä muttei se tullut.

Muuten minusta meillä oli kivaa aina kun ne naiset ei ollut siinä.

Tänään sitten sanoi mulle kotimatkalla et ehkä tämä oli tässä. Kun olen tylsää seuraa ja outo.

Kommentit (170)

Vierailija
1/170 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit kyllä kieltämättä aika outo. Itsekään en ole mikään ekstroverttiyden huipentuma, mutta sentään yritän tutustua ja jutella muiden paikalla olevien kanssa - kuuluu ihan normi käytökseen.

Vierailija
2/170 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä kuulostaa aika oudolta lähteä juhannuksen viettoon porukalla ja viettää se omissa oloissa välttelemällä muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/170 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko ukko.

Vierailija
4/170 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähdit useaksi yöksi mökille täysin tuntemattomien kanssa?

Vierailija
5/170 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno huvila = provo

Vierailija
6/170 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sulla oli seuraa...vauva.fi.

Vierailija
7/170 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno huvila = provo

No oli se kyllä todella hieno. Sellainen kakkosasunto tyyppinen. Ihana paikka!

Vierailija
8/170 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä sanoit deittimiehelle, miksi vetäydyit omiin oloihisi. Oletan kuitenkin, et nää oli deittimiehen kavereita, joten ne on ihmisiä, joiden kanssa deittimies on tekemisissä. Ehkä deittimies haluaa itselleen deittinaisen, joka tykkää deittimiehen ystävistä, eikä pidä heitä vihollisina.

Vierailija
9/170 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit kyllä kieltämättä aika outo. Itsekään en ole mikään ekstroverttiyden huipentuma, mutta sentään yritän tutustua ja jutella muiden paikalla olevien kanssa - kuuluu ihan normi käytökseen.

Jotenkin menin ihan lukkoon. Ei mulla ole ennen ollut tässä porukassa ongelmia mutta nyt annoin näiden naisten päästä liikaa mun pään sisään ja sitten aloin tarkkkailla heidän ilmeitä ja käytöstä ja se meni kaikki henk kohtaiseksi sitten.

Vierailija
10/170 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne deittimiehen kaverit antoi varmasti arvionsa 😯

Vierailija
11/170 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olethan sä outo, kun tuolla lailla kuvittelet osaavasi lukea ihmisten ajatuksia ja välttelet seuraa!!

Vierailija
12/170 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä kuulostaa aika oudolta lähteä juhannuksen viettoon porukalla ja viettää se omissa oloissa välttelemällä muita.

No mä välttelin vain niitä naisia, en muita. Ja se paikka oli niin iso, että se oli ihan helppoa. Eilen esim lähdin pyöräileen yhden toisen miehen kanssa katsoon harmaakivikirkkoo. Mun deittimies sanoi et mee vaan kun se laittoi ruokaa. Ja nää naiset oli kanssa siinä keittiössä koko aika touhuamassa.

Vierailija
13/170 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda koko ukko.

En haluis :(

14/170 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi tuollaiseen useamman vuorokauden kestävään vapaamuotoiseen juhlintaan, jos en tuntisi isosta porukasta ketään muuta kuin sen deittimiehen.

Uusiin porukoihin tutustutaan yhden illan kestävillä kutsuilla (tai sukulaisten osalta muodollisissa sukujuhlissa). Sen jälkeen voi jossain vaiheessa osallistua tuollaiseen reissuun.

Eri asia olisi, jos edes tuntisi jo sen seuralaisensa, mutta jos hänkin on vain joku "deittimies", niin tuollainen tuiki tuntemattomien keskellä vuorokausitolkulla oleileminenhan olisi painajaismaista! Kuka tahansa vaikuttaisi vähän oudolta noissa olosuhteissa, lukuunottamatta super ekstrovertteja seuranaisia ja -miehiä.

Vierailija
15/170 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähdit useaksi yöksi mökille täysin tuntemattomien kanssa?

Ei siellä ollut täysin tuntemattomia kuin yksi pariskunta ja yksi sinkku mies.

Vierailija
16/170 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinusta siis oli tuossa kivaa? Jäi vähän epäselväksi.

Vierailija
17/170 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä sanoit deittimiehelle, miksi vetäydyit omiin oloihisi. Oletan kuitenkin, et nää oli deittimiehen kavereita, joten ne on ihmisiä, joiden kanssa deittimies on tekemisissä. Ehkä deittimies haluaa itselleen deittinaisen, joka tykkää deittimiehen ystävistä, eikä pidä heitä vihollisina.

No en kyllä sanonut. Oiskohan minun pitänyt? Olisi ehkä pitänyt.

Vierailija
18/170 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne deittimiehen kaverit antoi varmasti arvionsa 😯

Ai miten niin? Ja kelle?

Vierailija
19/170 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olethan sä outo, kun tuolla lailla kuvittelet osaavasi lukea ihmisten ajatuksia ja välttelet seuraa!!

En minä niiden ajatuksia lukenut vaan ilmeitä ja eleitä.

Vierailija
20/170 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä sanonut. Oiskohan minun pitänyt? Olisi ehkä pitänyt.

No olisi kyllä pitänyt. Jatkossa tiedät muiden deittimiesten kohdalla, että avoimuudella ja rehellisyydellä pääsee pitkälle. Tosin ei silti tarvitse rehellisesti sanoa mielipidettään sysirumasta paidasta, tms. Mutta semmosesta on hyvä sanoa, jos jokin asia ahdistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän