Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kuulla olevani tylsää seuraa ja outo. Ja luulin et meillä oli kiva juhannus!

Vierailija
22.06.2019 |

Olin deittimiehen kanssa hänen kesämökillä. Siellä oli muitakin, sekä pariskuntia että sinkkuja. Hieno huvila järven rannassa.

En tuntenut oloani kotoisaksi paikalla olleiden naisten seurassa. Välttelin heitä ja olin aika paljon omissa oloissani. Toki pyysin tätä mun deittimiestä juttelemaan ja esim kävelylle. Ruuat hain keittiöstä ja söin terassilla tai muualla missä ei ollut näitä naisia. Tänään söin aamiaista deittimieheni kanssa, kun nämä naiset nukkui vielä.

Mulla oli oma huone aitassa niin menin nukkumaan joka ilta jo ennen yhdeksää. Odottelin et tää mies olis tullut toivottamaan hyvää yötä muttei se tullut.

Muuten minusta meillä oli kivaa aina kun ne naiset ei ollut siinä.

Tänään sitten sanoi mulle kotimatkalla et ehkä tämä oli tässä. Kun olen tylsää seuraa ja outo.

Kommentit (170)

Vierailija
141/170 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli sellainen mielikuva, että jos Ap ja miehet ovat samalla alalla ja ovat esim. lääkäreitä tai insinöörejä, ja nämä vaimot ja tyttöystävät ovat puolestaan esim. sairaanhoitajia, sihteerikköjä tai kosmetologeja, niin kaipa nämä naiset kokevat Ap:n jonkin sortin uhkaksi ja tuntevat alemmuutta. Ap:n on taas vaikea keskustella naisten suosimista aiheista ja hän keskustelee mieluummin miesten kanssa ammattiasioista.

Voi luoja, miten nyrjähtänyt ajatustapa. Että miehet ovat lääkäreitä ja naiset kosmetologeja. Juu, tottakai kosmetologi tuntee alemmuutta lääkärinaisen kohdalla, muttei lman puolisonsa.. hohhoijaa.

En kyllä näe kosmetologeja ja lääkäreitä samassa illanvietossa. Niin syvä kuilu heillä on. Korkeasti koulutetut naiset ovat yleensä asenteella, että he ovat ansainneet ahkeruudella asemansa, ja hiukan katsovat alaspäin naisia, jotka odottavat löytävän hyvätuloisen kumppanin ulkonäön avulla. Kosmetologeilla taas on ammattiylpeys korkealla.

Niin, eli miksi nämä olisivat sitten samalla mökilläkään tuntemassa alemmuudentuntojaan?

Muiden lääkäreiden deitteinä ja kumppaneina?

Ehkä joku yksittäistapaus menisi, mutta ei kyllä useampia kosmetologeja. Ellei ole kyseessä plastiikkakirurgien mökkibileet.

Miksi takerrut näihin kosmetologin? Voihan joku niistä olla personal traileri tai Prisman kassa. Joka tapauksessa turhia hommia, joita voi kuka tahansa tehdä ilman koulutusta vs. Pitkän koulutuksen ja älyä vaativat työt.

Vierailija
142/170 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän aika hassuna sitä että täällä moni sanoo ettei lähtisi tuntemattomien kanssa tuolla tavoin mökille. Minä kyllä lähdin seurustelun alkuvaiheessa mieheni ja hänen kavereidensa kanssa viikoksi lappiin laskettelureissulle mökkimajoituksella! Siinähän on nimenomaan hieno tilaisuus tutustua hänen ystäviinsä oikein kunnolla, ja tavata kaikki lähimmät kaverit yhtäaikaa!

Kymmenkunta ihmistä hirsimökissä, tiivis tunnelma ja joka ilta bileet (nuoria kun oltiin...)

Meillä oli hieno reissu ja todella hauskaa.

Voi toki vaikuttaa etten ole itsekään mikään hissukka, vaan puheliasta sorttia. Eihän sitä toki tarvitse kaikkien kanssa ylimpiä ystäviä olla, mutta kyllä nyt aikuisen ihmisen täytyy tulla erilaisten tyyppien kanssa toimeen!?

Introvertille ihmiselle tuo on kestämätön tilanne. Varsinkin jos ei edes olla kunnolla seurusteluvaiheessa vielä. Itse en kyllä olisi lähtenyt vieraan porukan kanssa yhtään minnekään ja kaikkein vähiten Lappiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/170 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli sellainen mielikuva, että jos Ap ja miehet ovat samalla alalla ja ovat esim. lääkäreitä tai insinöörejä, ja nämä vaimot ja tyttöystävät ovat puolestaan esim. sairaanhoitajia, sihteerikköjä tai kosmetologeja, niin kaipa nämä naiset kokevat Ap:n jonkin sortin uhkaksi ja tuntevat alemmuutta. Ap:n on taas vaikea keskustella naisten suosimista aiheista ja hän keskustelee mieluummin miesten kanssa ammattiasioista.

Voi luoja, miten nyrjähtänyt ajatustapa. Että miehet ovat lääkäreitä ja naiset kosmetologeja. Juu, tottakai kosmetologi tuntee alemmuutta lääkärinaisen kohdalla, muttei lman puolisonsa.. hohhoijaa.

En kyllä näe kosmetologeja ja lääkäreitä samassa illanvietossa. Niin syvä kuilu heillä on. Korkeasti koulutetut naiset ovat yleensä asenteella, että he ovat ansainneet ahkeruudella asemansa, ja hiukan katsovat alaspäin naisia, jotka odottavat löytävän hyvätuloisen kumppanin ulkonäön avulla. Kosmetologeilla taas on ammattiylpeys korkealla.

Niin, eli miksi nämä olisivat sitten samalla mökilläkään tuntemassa alemmuudentuntojaan?

Ehkä joku yksittäistapaus menisi, mutta ei kyllä useampia kosmetologeja. Ellei ole kyseessä plastiikkakirurgien mökkibileet.

Nyt on pakko kysyä että miksi plastiikkakirurgien bileissä on kosmetologeja mutta muiden kirurgien ei?! Mikä logiikka?

Vierailija
144/170 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi takerrut näihin kosmetologin? Voihan joku niistä olla personal traileri tai Prisman kassa. Joka tapauksessa turhia hommia, joita voi kuka tahansa tehdä ilman koulutusta vs. Pitkän koulutuksen ja älyä vaativat työt.

Tämä jäi pyörimään esimerkkinä. Jokatapauksessa koulutus on vedenjakaja. Erityisesti koulutusta korostavat monet naiset ja sitten miehet, jotka jollakin tavalla näkevät koulutuksen erityisen arvokkaana ja työläänä saavutuksena. Koulutukseen käytetty aika on ollut heille taloudellinen ja ajankäytöllinen uhraus. Siksi he katsovat ylen ihmisiä, jotka tyytyvät elämäänsä Prisman kassalla.

Vierailija
145/170 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän aika hassuna sitä että täällä moni sanoo ettei lähtisi tuntemattomien kanssa tuolla tavoin mökille. Minä kyllä lähdin seurustelun alkuvaiheessa mieheni ja hänen kavereidensa kanssa viikoksi lappiin laskettelureissulle mökkimajoituksella! Siinähän on nimenomaan hieno tilaisuus tutustua hänen ystäviinsä oikein kunnolla, ja tavata kaikki lähimmät kaverit yhtäaikaa!

Kymmenkunta ihmistä hirsimökissä, tiivis tunnelma ja joka ilta bileet (nuoria kun oltiin...)

Meillä oli hieno reissu ja todella hauskaa.

Voi toki vaikuttaa etten ole itsekään mikään hissukka, vaan puheliasta sorttia. Eihän sitä toki tarvitse kaikkien kanssa ylimpiä ystäviä olla, mutta kyllä nyt aikuisen ihmisen täytyy tulla erilaisten tyyppien kanssa toimeen!?

Juuri tästä syystä en lähtisi tuollaiseen reissuun. Lauma tuntemattomia ihmisiä kännäämässä ja bilettämässä ahtaassa mökissä jossain hevonprseessä. Kiitos ei.

Vierailija
146/170 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs se olisi mahdollista? Juurihan sanoit, ettet näe kosmetologeja samassa illanvietossa lääkäreiden kanssa. Tätä juuri tarkoitin, miksi se koulutus olisi este naisten viihtymiselle keskenään, jos se ei ole este parisuhteillekaan. Onko nyt vähän kivikautinen asenne tässä?

Vierailija
147/170 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä jäi pyörimään esimerkkinä. Jokatapauksessa koulutus on vedenjakaja. Erityisesti koulutusta korostavat monet naiset ja sitten miehet, jotka jollakin tavalla näkevät koulutuksen erityisen arvokkaana ja työläänä saavutuksena. Koulutukseen käytetty aika on ollut heille taloudellinen ja ajankäytöllinen uhraus. Siksi he katsovat ylen ihmisiä, jotka tyytyvät elämäänsä Prisman kassalla.

Mutta voivat kuitenkin olla hyvin parisuhteessa ihmisen kanssa, jota ylenkatsovat/ tuntevat alemmuutta?

Vierailija
148/170 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle on käynyt uudessa porukassa niin, että nimenomaa ne porukan naiset jättävät ulkopuolelle ja erkaantuvat omaan porukkaansa juoruilemaan. Esimerkiksi juurikin uuden miesystävän kaveriporukkaan menin ihan kutsuttuna ja todella avoimin mielin, niin miespuoliset kaverit tulivat heti juttelemaan ja kyselemään ja heidän kanssa juttu luisti. Naiset taas olivat omassa porukassaan puhumassa pahaa muista ja kun menin vaikka samaan tilaan, niin heti hiljenivät ja katsoivat, kuin halpaa makkaraa.

Olen siis sosiaalinen ihminen ja ystävällinen eikä ole tapana vetäytyä porukassa omiin oloihin. Siksi tuollainen tympeä töykeä käytös ihmetytti.

Mieskin piti noiden naisten käytöstä epäkohteliaana ja tokaisi jotain, että tuollaisia ne kanat aina on joka paikassa... Heidän kaveripiirissä siis oli tapana, että miehet on yksi iso kokonainen porukka ja naiset monia pieniä kuppikuntia, jossa kyräillään ja juorutaan ja haukutaan niitä, jotka eivät ole paikalla.

Tiedän tunteen... Minunkin mieheni kaveriporukka on juuri tuollainen eritelty. 1 miesten porukka ja sitten 3 naisten porukkaa... Yksi naisten porukka on uusia tulokkaita, jotka hakevat paikkaansa porukassa, toinen porukka on ujot, hiljaiset, raskaana olevat ja muut, jotka ei käytä alkoholia (välillä nämä edellä mainitut porukat yhdistyy). Sitten on se kolmas ryhmä eli porukan "kerma", jossa juorutaan, haukutaan, kikatetaan, ollaan olevinaan jotain prinsessoja mitkä voivat katsella nenänvartta pitkin muita varsinkin uusia naistulokkaita. Jätkille ollaan kyllä niin mieliksi, mutta me "heikommat" naiset ollaan hyviä nälvimisen uhreiksi.

Minusta kuulostaa oudolta jakaa ihmiset sukupuolen mukaan porukoihin. Itse olen tottunut siihen, että naiset ja miehet hengaavat ihan keskenäänkin, eikä missään erillisporukoissa. Jos lähtisin uuden deitin kanssa mökille, pitäisikö minun hengata pelkästään porukan naisten kanssa siksi, että ole itse nainen?

Ehkä se onkin outoa, mutta tätä erittelyä kyllä tapahtuu monissakin porukoissa!

Vierailija
149/170 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luulin et meillä oli kiva juhannus". Sori mut nyt kyllä pikkasen hymyilyttää. :)

Vierailija
150/170 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollenkaan nyrjähtänyt ajatus, ammatit olivat vain esimerkkejä. Ap on samalla alalla kuin miehet, olkoot sitten vaikka nosturinkuljettajia, hitsareita tai rekkakuskeja. Hän kuitenkin kertoi, että ovat opiskelleet yhdessä ja mökki/huvila oli iso ja hieno. Silloin tuli mielikuva, että kyse on ns. paremmista ammateista, esim. lääkäri, insinööri, lakimies. Kai siinä sairaanhoitajarouvasia kismittää, kun uusi naistulokas keskustelee miesten kanssa neurokirurgiasta, eikä naisten kanssa keittiössä lasten koulunkäynnistä tai ruokaresepteistä.

Vierailija
151/170 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama ihmettely.

Miksi nukuit yksin aitassa ja mies jossain muualla? Tuo ei riitä syyksi, että mies ei "halunnut" seksiä. Ja miksi ihmeessä ei halunnut. Se ei sulje seurusteluduhteessa pois yhdessä nukkumista tai seksiä vaikka myös haluaa viettää aikaa yhdessä muiden kanssa.

Oliko alusta asti selvää, että sinä olet aitassa ja mies muualla? Mikä oli peruste kyseiselle järjestelmälle?

Itse ainakin nukun yhdessä jos lähden pariskuntaa johonkin. Oli seksiä tai ei, se ei nyt ole sen yhdessä nukkumisen ydin, vaan sama yöpymispaikka.

Tosi outo minusta tuo teidän järjestely.

Toinen ihmettely miksi ihmeessä menit nukkumaan juhannuksena jo ennen klo 21? Vaikka kuinka olisit introvertti, niin tuo ainakin lisää outoutta muiden silmissä vielä enemmän. Toinen asia on, että jos menisin pariskuntana itse, niin en jättäisi miestäni yksin viihtymään ja menisi itse nukkumaan noin aikaisin. Olisi epäkohteliasta toista kohtaan. Ja itse loukkaantuisin jos mies tekisi minulle noin, ilman pätevää syytä. Kun olisi juuri tarkoitus viettää juhannusta yhdessä.

Myös kyllä ihmettelisin jos mieheni lähtisi pyöräretkelle toisen naisen kanssa kun itse olisin paikalla, ehkä kyseisen miehen kumppanikin.

Yksin syömisen motiivi myös jäi minulle arvoitukseksi, useinhan juuri on tarkoitus syödä yhdessä ja jutella siinä samalla, ehkä juodaan jotain myös.

Suoraan sanoen jos minä itse tai kumppanini toimisin noin pitäisin sitä outona. Ja tylsänä myös.

Miten ja miksi mies pyysi sinua mukaansa? Pelkkänä kaverina vai naisystävänä? Ja miten selitti tuon sinun yksin aittaan laittamisen jos olet muutakin kuin kaveri?

Vierailija
152/170 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ollut yhteisiä aterioita ollenkaan? Naiset vahtivat koko ajan jääkaappia. Jossain vaiheessa kävit keittiössä hakemassa yksin ruokaa ja söit yksin terassilla, missä ne muut olivat?

Ap voisi nyt kyllä täydentää ja paikkailla tätä stooria. Sääli jos viihdyttävä juhannustarina jää kesken. Varsinkin tuo ammatteihin liittyvä asia askarruttaa.

Voihan olla myös, että naisten syrjivä käytös johtui siitä, että deittimiehen exä oli heidän hyvä ystävänsä.

Vierailija
153/170 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden 2019 juhannusprovo, ap ole hyvä:🏆

Vierailija
154/170 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Luulin et meillä oli kiva juhannus". Sori mut nyt kyllä pikkasen hymyilyttää. :)

Joku kysyi aiemmin ap:ltä, että millä tavalla kiva juhannus? Vastasiko koskaan? En jaksa kahlata koko ketjua.

Vierailija
155/170 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit ja huomasit, että nyrkkikyllikin kanssa se naisvihaisen juhannus meni. Taas.

Vierailija
156/170 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä ollut yhteisiä aterioita ollenkaan? Naiset vahtivat koko ajan jääkaappia. Jossain vaiheessa kävit keittiössä hakemassa yksin ruokaa ja söit yksin terassilla, missä ne muut olivat?

Ap voisi nyt kyllä täydentää ja paikkailla tätä stooria. Sääli jos viihdyttävä juhannustarina jää kesken. Varsinkin tuo ammatteihin liittyvä asia askarruttaa.

Voihan olla myös, että naisten syrjivä käytös johtui siitä, että deittimiehen exä oli heidän hyvä ystävänsä.

Tuota viimeistä kappaletta ihmettelen kyllä... Toki tuollaisia ihmisiä on, mutta en ymmärrä, että miksi. Jos joku pariskunta eroaa ja ystävät kuitenkin pysyvät edelleen, niin miksi pitäisi käyttäytyä syrjivästi uutta kumppania kohtaan?

Vierailija
157/170 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota viimeistä kappaletta ihmettelen kyllä... Toki tuollaisia ihmisiä on, mutta en ymmärrä, että miksi. Jos joku pariskunta eroaa ja ystävät kuitenkin pysyvät edelleen, niin miksi pitäisi käyttäytyä syrjivästi uutta kumppania kohtaan?

Ap ollut toinen nainen?

Vierailija
158/170 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos kaikki muut naiset ovat voimakkaassa meikissä, ja sinä tykkäät olla naturellina, tämäkin asia voi olla vedenjakaja. Monet naiset ajattelevat, että mitä toikin luulee olevansa luonnonkaunis, eikä viitsi laittaa meikkiä. Tuonkin asian voi korjata sanomalla, että käynpäs laittamassa hiukan huulipunaa ja ripsaria ja jatketaan juttua sitten."

Minä taas olen usein huomannut päinvastaisesti, että naturellit ajattelevat heti vahvasti meikkaavat pinnallisina kanoina, joita kiinnostaa vain meikit. Että eivät viitsi edes tutustua ja ehkä kääntävät juuri ajatuksensa siihen, että muut naiset olisivat kateellisia, kun itse on niin luonnonkaunis eikä yhtään pinnallinen. 

Meikkaaminen on ok siihen sopivassa tilanteessa. Esim. kesämökillä meikit ja muut kynsi- ym. härpäkkeet ovat vain tiellä. Viherpeukalona ja remontti-ihmisenä rakennekynnet eivät pysy sormissa puolta päivää, kun upotan kädet multaan ja saveen. Uidessa tykkään myös sukeltaa, kerran minulle on käynyt niin, että irtoripset jäivät kellumaan veden pinnalle.

Meikkaaminen on sosiaalista, se on tullut selväksi.

Aika monet ihmiset ovat kauniita ilman meikkiäkin. Käytän kohtuudella meikkiä, nuorempana tuli meikattua sitäkin enemmän, niin ehkäpä meikkikiintiö tuli täyteen. Nuorempana tosiaan olin itsekin sellainen, että en voinut mennä pihalle poimimaan edes karviaisia ilman meikkiä, koska herranjestas! naapuri olisi voinut olla pihalla.

Aikansa kutakin. Ilman meikkiä on vapauttavaa.

Pinnalliset kanat, sinähän tuon sanoit, ei ole ihan tuulesta temmattu versio. Oma kokemukseni on, että jo nuoresta laittautuminen vie paljon aikaa, niin ei siinä paljon ehdi itseään sivistää lukemalla. Jo pelkkä hiusten laittaminen ja meikkaaminen vie tunnin päivässä aikaa, siinä ajassa ehtisi lukemaan sanomalehden pariin kertaan.

Mitä naturellimpi ihminen on, sitä sivistyneempi hän on luultavasti, koska hän on käyttänyt aikansa itsensä sivistämiseen.

Sama myös pätee kroppaan. Hirveän syvällisiä ei voi odottaa ihmiseltä, joka on pumpannut aivot vyötärön korkeudelle.

Ihmeellisiä nää joista esteettisyys on tyhmyyttä ja pinnallisuutta. Laittautuakin voi ilman tekokynsiä tai tekoripsiä käyttämättä siihen valtavasti aikaa. Kun oikeasti oppii meikkaamaan käy se nopeasti, koska pohjameikillä, huulipunalla ja ripsarilla onnistuu aurinkopuuterin kanssa meikki muutamassa minuutissa. Hiusten harjaaminen ja kampauksen tekeminen vie hetken.

En myös ymmärrä miksi lehti pitää lukea kahteen kertaan. Vaikka meikkaankin osaan lukea sen verran nopeasti, että lehti on äkkiä luettu. Moni valtamedian lehti sisältää vielä sen verran kyseenalaista propagandaa ettei kaikkea viitsi lukeakaan. Kirjoja sitten jaksaakin lukea vaikka sotahistoriallisia sellaisia joka lienee uskomatonta kun käytän kuitenkin huulipunaa ja olen kanamainen. Mut me ollaankin erilaisia.

Moni pitää itseään fiksuna ja tekee järjettömiä rinnastuksia. Vaikuttaako meikkaaminen älykkyysosamäärään?

Vierailija
159/170 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä sillä on tietynlainen maine? Jakorasia tms.

Vierailija
160/170 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda koko ukko.

En haluis :(

Eli takerrut ukkoon, joka yrittää manipuloida ja muuttaa sinua. Ok, kuka nyt henkisestä väkivallasta nauttii...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän