Sain kuulla olevani tylsää seuraa ja outo. Ja luulin et meillä oli kiva juhannus!
Olin deittimiehen kanssa hänen kesämökillä. Siellä oli muitakin, sekä pariskuntia että sinkkuja. Hieno huvila järven rannassa.
En tuntenut oloani kotoisaksi paikalla olleiden naisten seurassa. Välttelin heitä ja olin aika paljon omissa oloissani. Toki pyysin tätä mun deittimiestä juttelemaan ja esim kävelylle. Ruuat hain keittiöstä ja söin terassilla tai muualla missä ei ollut näitä naisia. Tänään söin aamiaista deittimieheni kanssa, kun nämä naiset nukkui vielä.
Mulla oli oma huone aitassa niin menin nukkumaan joka ilta jo ennen yhdeksää. Odottelin et tää mies olis tullut toivottamaan hyvää yötä muttei se tullut.
Muuten minusta meillä oli kivaa aina kun ne naiset ei ollut siinä.
Tänään sitten sanoi mulle kotimatkalla et ehkä tämä oli tässä. Kun olen tylsää seuraa ja outo.
Kommentit (170)
Deittimies ei halunnut käyttää aikaansa kanssasi eli eiköhän se syy löydy sieltä. Ei ollut oikea ihminen parisuhteeseen vaan kaikki muu tärkeämpää. Siellä varmaan sellaisia, johon tehnyt lähempää tuttavuutta jo aiemmin ja kiinnosti edelleen..
Vierailija kirjoitti:
Saratar kirjoitti:
Minulle on käynyt joskus parikin kertaa kuin ap:lle. On kutsuttu johonkin hienoon paikkaan, missä olen nauttinut juurikin OMAAN tyyliini, istumalla yksin terassilla ja kulkemalla luonnossa...
Lopputulos on ollut sama, vaikkei minulle ole mitään suoraan sanottukaan, paikan päällä on saatettu mulkoilla kiukkuisesti kun olen esim keittiössä käynyt. Tuttavuus on lopetettu ja annettu ymmärtää että olen huono ihminen kun en siellä kyläpaikassa ollut MUIDEN mielen mukaan.
Sanokaa mitä sanotte, mutta tuo vasta huonoa käytöstä on: Jos minut kutsutaan vieraaksi niin tärkeintä on että viihdyn, vaikka sitten "väärällä" tapaa. Silloin huvilan yms. omistaja luovuttaa huvilansa hetkeksi minulle ja saan olla kuin kotonani.Olet ymmärtänyt nämä kyläilyasiat ihan perusteellisesti väärin.
Aloita alusta, jos nyt joku vielä kylään kutsuu.
Itse olet ilkeän kuuloinen pska ja toivon sinulle kaikkea huonoa.
voi elämä taas. jos mökötät jossain ja painut nukkuu jo ysiltä, nii ehkä sitten olet vähän tylsä, kenties outokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Luulin et meillä oli kiva juhannus". Sori mut nyt kyllä pikkasen hymyilyttää. :)
Joku kysyi aiemmin ap:ltä, että millä tavalla kiva juhannus? Vastasiko koskaan? En jaksa kahlata koko ketjua.
Se pyöräily oli kai ollut kivaa ja kun oli jutellut deittinsä kanssa pari kertaa. Jippii.
Kuulostaa muuten elämältäni, paitsi että en toimi noin juhannuksena ja olen mies. Normi työpäivä.
Unoha koko juttu, ja jatka elämääsi, luulen että ap. on aika nuori ja kokematon ihminen. Kyllä ne juhannukset siitä parantuu, oot ollu liian kokematon kyseiseen porukkaan, jossa on ilmiselvästi monenlaisia jännitteitä jo ennestään menossa. Tutustu jatkossa kunnolla mieheen, ennenkuin lähet tuommosille reissuille.
Kiitos kommenteista, en ehtinyt lukea koko ketjua mutta ajattelun päivittää mitä lauantain jälkeen in tapahtunut.
Juttelin sunnuntai-iltana sekä serkkuni että sen sinkkumiehen kanssa, joka on yksi näistä minun kanssa opiskelleista.
Molempien mielestä näiden vaimojen köytös oli ollut ihan törkeätä. Minun lähdettyäni he olivat käyneet tämän serkkuni mukana olleen kaverin kimppuun, koska hän asui ja oli töissä ulkomailla ja oli muka ”leuhkinut” sillä. Tilanne mökillä oli muutenkin käynyt ihan sietämättömäksi. Nämä ukkomiehet olivat olleet ympäripäissään ja heidän rouvansa olivat riidelleet ja riehuneet sen vuoksi. Isäntä eli minun deittimies ei ollut enään jaksanut juopotella vaan ollut aika näkymättömissä lauantain ja sunnuntain. Olin kuulemma lähtenyt juuri oikeaan aikaan eli vielä kun fiilis mökillä oli ollut ihan ok, paitsi että nämä ukkomiehet ryyppäsi ja vaimot kiusasivat minua.
Deittimiehestä en ole kuullut lausntai-illan jälkeen, kun hän ajoi minut Turkuun. Laiton lyhyen viestin, jossa kiitin juhannuksesta ja kehuin huvilaa. En ole kauhean pahoillani, jos emme enää tapaa privaatisti. Töissä varmasti törmätään edelleenkin, mikä on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteista, en ehtinyt lukea koko ketjua mutta ajattelun päivittää mitä lauantain jälkeen in tapahtunut.
Juttelin sunnuntai-iltana sekä serkkuni että sen sinkkumiehen kanssa, joka on yksi näistä minun kanssa opiskelleista.
Molempien mielestä näiden vaimojen köytös oli ollut ihan törkeätä. Minun lähdettyäni he olivat käyneet tämän serkkuni mukana olleen kaverin kimppuun, koska hän asui ja oli töissä ulkomailla ja oli muka ”leuhkinut” sillä. Tilanne mökillä oli muutenkin käynyt ihan sietämättömäksi. Nämä ukkomiehet olivat olleet ympäripäissään ja heidän rouvansa olivat riidelleet ja riehuneet sen vuoksi. Isäntä eli minun deittimies ei ollut enään jaksanut juopotella vaan ollut aika näkymättömissä lauantain ja sunnuntain. Olin kuulemma lähtenyt juuri oikeaan aikaan eli vielä kun fiilis mökillä oli ollut ihan ok, paitsi että nämä ukkomiehet ryyppäsi ja vaimot kiusasivat minua.
Deittimiehestä en ole kuullut lausntai-illan jälkeen, kun hän ajoi minut Turkuun. Laiton lyhyen viestin, jossa kiitin juhannuksesta ja kehuin huvilaa. En ole kauhean pahoillani, jos emme enää tapaa privaatisti. Töissä varmasti törmätään edelleenkin, mikä on ihan ok.
Noloa että teet tismalleen samanlaisen provon ja nostat vielä samaan aikaan vanhan ketjusi etusivulla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa että teet tismalleen samanlaisen provon ja nostat vielä samaan aikaan vanhan ketjusi etusivulla...
Sorry, voisitko vähän avata mistä nyt on kysymys? En ymmärrä...
Aika ikävää kyllä, jos ap sosiaalisten pelkojensa vuoksi vältteli ehkä hieman ikävästi käyttäytyvää porukkaa, ja sai kuulla kylmästi olevansa outo. Ja tylsä. Nuo ovat kyllä sellaisia juttuja että parempi valehdella jotain, kuin täräyttää päin näköä. Miettikää nyt jos saisitte kuulla vaan kylmän toteamuksen että ootte joku friikki.