Kaupan kassalla oli harjoittelija, joka ei tiennyt mitä stidit ovat
Pitäisikö lähettää palautetta hänen esimiehelleen? Varmaan haluavat, että asiakkaat saavat parempaa palvelua.
Kommentit (105)
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitkö itse jos sulta pyydettäis jotain murteella
Kokeile, sano jotain, enkä katso kuukkelista vastausta
Pitääs saara uus lesta Tunturihin kun on mennyt niin risaaseks.
Niin tai piitan ja kulu on kans lakannu pelaamasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile, sano jotain, enkä katso kuukkelista vastausta
Mitäs saisin jos ankkastukkia tai mötyksiä kysyisin?
Ankkastukki on leetaa mutta mötyksistä en ole kuullut.
Kihveliä kyselin, tollo ohjasi keittiövälinehyllyille!
En minäkään tiedä, vaikka olin huoltoaseman kassalla neljä kesää ja yhden talven s-marketissa.
Lanternan kloppi myi eioota kun kattohuopaa kysyin. Klopilla oli vain "bitumikatteita". Vaadin paikalle oikean myyjän.
Teinien sanavarasto on tutkitusti noin viidennes aikuisten vastaavasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan tietäisin, jos olisin kyseisellä murrealueella töissä. Miten asiakaspalvelija voi palvella, jos ei ymmärrä asiakkaita?
Ap
Eli suomenruotsinkielisiä palvelisit sujuvasti ?
Ap voisi nyt vastata noihin murreaiheisiin googlettamatta, jos kerran koki asiakseen nauraa nuorelle harjoittelijatytölle, joka ei stideistä tiennyt. Missäs tämä ostotapahtuma muuten oli? Tuskin pääkaupunkiseudulla?
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi nyt vastata noihin murreaiheisiin googlettamatta, jos kerran koki asiakseen nauraa nuorelle harjoittelijatytölle, joka ei stideistä tiennyt. Missäs tämä ostotapahtuma muuten oli? Tuskin pääkaupunkiseudulla?
Stidit ostettiin Espoossa, joten arvasit väärin.
Ap
Slangi ei kuulu palvelukielivaatimuksiin.
Minä pyysin varttikilon jauhelihaa Herkun tiskillä. Myyjä kysyi:"Paljonko se on, se varttikilo?"
Vierailija kirjoitti:
Stidit -sanan käyttö on niin passe'
Bon voyage.
Kerran kysyin kahvilassa että mitä santsikuppi maksaa, niin myyjä tyty ei tiennyt mikä on santsikuppi. Olisin kuvittelut että se kuuluu kahvilassa ammattisanastoon. Kun selitin että se tarkoittaa sitä että ottaa samaan kuppiin toisen kupillisen ja monissa paikoissa se on halvempi tai jopa maksuton. Tähän tyty sitten vastasi että heillä on kahville vain yksi hinta isolle ja yksi hinta pienelle kupille. No tässä vaiheessa vanhempi työntekijä puuttui peliin ja sanoi että santsikuppi maksaa 50 senttiä mutta minä voin ottaa sen nyt ilmaiseksi kun tuli vähän tätä säätöä.
Tämä varmaan tapahtui jossain Vammalassa ja sinä käytit lausetta tyyliin:
Onks sul myydä stidei?
Typerän ja lapsellisen kuulosta eikä sillä mitään palvelua saa.
Minä aina kaupassa etsin oikeeta maitoa, eli punaista maitoa. Jotkut minun tuttavat ovat ihmetelleet, että mitä minä oiken etsin.
Sylttyä jos kysyn mitä saan.