Veimme lapset mummilaan että saisimme olla juhannuksen kaksin, lähdimme terassille, mies sanoi pistäytyvänsä kotona- eikä tullut takaisin
Kun menin etsimään että mihin se jäi nukkui sohvalla, ei siis ollut sammunut vaan nukkui. Sanoi ettei jaksa olla missään terassilla.Kaunis aurinkoinen iltapäivä,juhannus, lapset mummilassa ja ukko haluaa halailla sohvaa ! Lähdin sitten yksin jatkamaan iltaa sinne terassille ja illan viilennettyä siirryin baariin. Palatessani kotiin n. klo 1.00 mies valvoi vielä ja oli kuin myrskynmerkki, meille tuli riita kun huusin etten halunnut viettää lapsivapaata katsellen kun yksi kuorsaa sohvalla! Miehen mukaan olisin vaikka voinut ottaa aurinkoa parvekkeella. Huudettiin niin että naapuritkin varmaan heräsi ja menin nukkumaan sohvalle. Nyt koko päivä ollut mykkäkoulua ja toisen katseen väistelyä. Minulla on krapula, en juuri nyt jaksa mitään syvällistä keskustelua enkä todellakaan näe tarpeen esittää anteeksipyyntöä jota mies luultavasti odottaa...
Kommentit (31)
Aah. Kyllä sinkkuna on niiiin hyvä olla.
Ja ikää teillä oli kenties 5vuotta? :D
Vierailija kirjoitti:
Ja ikää teillä oli kenties 5vuotta? :D
32 ja 38
Ap
Kyllähän sinun täytyy voida käydä viihteellä jos haluat.Hän halusi vain nukkua miksi sinun olisi pitänyt olla kotona?
Kumpikin lapsellisia, mutta sinä eniten.
Väsynyt ihminen haluaa vain nukkua. Mitä teit etukäteen sen hyväksi, että miehesi olisi jaksanut paremmin bailata?
Oisitte ensin levänneet ja virkeinä nauttineet sen jälkeen juhannuksesta.
Mut ei sä aloit tappeleen. Eihän tuo sua estänyt menemästä, vaikkei itse jaksanut. Tuskin väsyneenä olisi kauheasti sulle iloa ollut ja vielä vähemmän itse nauttinut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sinun täytyy voida käydä viihteellä jos haluat.Hän halusi vain nukkua miksi sinun olisi pitänyt olla kotona?
No sitähän minäkin tässä ihmettelen !
Ap
Ihana pieni Prinsessa Ruusunen miehenä. Ok, toki voi väsyttää, mutta voi myös tsempata ja valvoa jos on erikoistilanne kuten teillä oli.
Vierailija kirjoitti:
Väsynyt ihminen haluaa vain nukkua. Mitä teit etukäteen sen hyväksi, että miehesi olisi jaksanut paremmin bailata?
Mut ei sä aloit tappeleen. Eihän tuo sua estänyt menemästä, vaikkei itse jaksanut. Tuskin väsyneenä olisi kauheasti sulle iloa ollut ja vielä vähemmän itse nauttinut.
Mies ei maininnut mitään väsymyksestä ja oli itse innokas lähtemään oluelle. En olisi meikannut ja muutenkin laittautunut vain yhtä drinkkiä varten, vaan odotin tottakai että siinä vietetään pidempi tovi! Yhdet oltiin kuitenkin vasta juotu, kun mies sanoi käyvänsä kotona (matkaa 1km) ja sille tielle jäi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mieshän se tuossa oli ap:n kotiin tullessa ollut myrskyn merkkinä kotona. Hän olisi voinut myös reagoida niin, että olisi pahoitellut väsymystään ja ollut iloinen kun edes toinen pääsi viihteelle. Tai olisi mies voinut herättyään laittaa viestin ja kysyä missä puoliso on ja lähtenyt mukaan. Mutta ei, lapsellisest kiukkua siellä kasvatti kotona.
Mies kuvitteli, miten vieraat uroot piirittää vaimoa ja kihisi kiukusta.
Kumpi on 38? Jos mies, niin voi olla että ei jaksa enää ylihintaisia, täysiä terasseja vaan kotisohva alkaa houkutella.
Hahaa siitäs saitte, yks yö ei riitä univelkoja kuittaamaan. Jos on typerä akka, ni päiväunien vietto on parasta mitä voi olla.
Ei muuta kuin eroa vetämään ja omat osoitteet.
Kumpikin teistä on harvinaisen lapsellisia tuohon ikään. Miten teillä voi olla lapsiakin ja olette itse jääneet jonnekin 10v. tasolle?
Tottakai mies teki väärin kun ei puhunut mitään vaan jäi nukkumaan kotiin ja tottakai teki väärin kun suuttui siitä että sinä et halunnut olla kotona katsomassa kun hän nukkuu. Mutta kyllä sinäkin olit lapsellinen kun aloit siitä riitelemään. Ja kumpikin on lapsellisia siinäkin että pitää yleensäkin mennä ryyppäämään heti kun lapset saa jonnekin, olisitte menneet vaikka romanttiselle illalliselle kahdestaan tai rakastelleet kotona kaikessa rauhassa, mitä ihmeellistä siellä terassilla nyt oli?
Juhannus on tavallinen päivä, se vaan sattuu olemaan kesän pisin päivä, ei te talvellakaan juhli kun on pisin yö tai kevätpäivän tai syyspäivän kunniaksi ryyppäämällä että nyt on yhtä pitkä yö ja päivä.
Yleensäkin ihmiset jotka puhuu "lapsivapaista" on itsekin lapsia.
Sun olisi pitänyt kiksauttaa sitä ensin ja sitten vasta lähteä viihteelle. Ois ukkokin piristynyt ja saattanut lähteä mukaan. Tuskin olisi ainakaan enää murjottanut, vaikka olisi silti jäänyt kotiin.
Kertoo jotakin naisesta, kun ukko menee mieluummin sohvalle koisimaan kuin viettää iltaaämmän kanssa.
Aika erikoinen tarina. Ei kai vaan ole kyse siitä, että miestä ei kiinnosta juominen ja ap:ta kiinnostaa liikaakin. Jos toinen on heti kännissä niin ei ihme jos mies häipyy mieluummin nukkumaan :D
Luulisi muutenkin, että lapsivapaaseen yhteiseen iltaan kuuluu muutakin kuin tälläytymistä ja sitten radalle painumista :D
Teit ihan oikein, dorka ukko!