En halua uuden miesystävän kaveriporukan kanssa saunaan.
Onko tuollainen aikuisten pariskuntien kimppasaunominen jotenkin hyvinkin yleistä?
Tultiin eilen mun miesystävän kaveripariskunnan kutsumana heidän mökille. Täällä on kolme muutakin pariskuntaa. Eilen suurin osa saunoi, mutta jotenkin kai ehkä erissä, en tiedä. Itse en saunonut, eikä kaksi muutakaan naista, kun oltiin kuitenkin vähän laittauduttu juhannusta varten kotona. Nyt saunaa on lämmitetty jo tovi ja tajusin saunomisjärjestelyistä puhuttaessa, että kimppasauna on suunnitteilla! En tunne täältä oikein kuin tuon mökin omistajapariskunnan ja miehen kanssa en ole päässyt nyt kahden kesken juttelemaan. Nolottaa kieltäytyä kimppasaunasta, mutta en haluaisi raskaus- ja hätäsektioarpea mennä tuonne esittelemään. Enkä koe muutenkaan alastomuutta vieraiden tai puolituttujen edessä luontevana. Hitto. Miten ei tällänen oo tullut ton miehenkään kanssa puheeksi ollenkaan!? Se on siis nähnyt kai alasti koko kaveriporukkansa naiset. Ja nyt tuntuu olettavan, että tää on mulle ihan fine... Mitä teen?
Kommentit (122)
En ikinä menisi sekasaunaan ja olen kyllä itse todellakin katseen kestävä. Minun alapääni paljaana ja nännini kuuluu miehistå vain minun mieheni nähdä.
Ap pidå pintasi ja se joka ei sekasaunaan suostu ei ole estynyt vaan ihminen joka tietää, kunnioittaa ja pitää omista rajoistaan kiinni.
Et vaan sauno etkä pääse ryhmäseksiin mukaan sitten.
Oikeesti niin oudon tiukkapipon maineen saat, mutta sulla on täysi oikeus kieltäytyä. Ketään ei pitäisi pakottaa saunomaan epämukavassa sakissa!
Menet saunaan pyyhkeen kanssa ja loppujoukossa naisten kanssa päättymään. Tuskin miehesi on edes ajatellut, että olet noin estoinen, jos on aiemmin viettänyt aikaa toisenlaisen naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Menet saunaan pyyhkeen kanssa ja loppujoukossa naisten kanssa päättymään. Tuskin miehesi on edes ajatellut, että olet noin estoinen, jos on aiemmin viettänyt aikaa toisenlaisen naisten kanssa.
Pidän itseäni hyvinkin estottomana, mutta mihinkään yhteissaunoihin en mene minäkään. Kuten tuossa edellä joku jo mainitsikin, niin myös minun suloni ovat vain oman mieheni katseille tarkoitettu.
Olen joskus ollut samassa tilanteessa. Tein niin että jätin bikinin alaosan päällä ja mulla oli pyyhe koko ajan käden ulottuvilla niin että kun lähdin uimaan tai muuten saunasta ulos pidin pyyhettä rintojen edessä. Vähän nuijaa kun muille tilanne oli näköjään ihan ok. Mutten kehdannut ainoana jättää saunaa kokonaan väliinkään.
Tee itse mien parhaaksi koet.- Onhan ämä tavallaan myös miehelle testi, miten hän suhautuu haluusi jättää kimppasauna väliin. Entä miten sinä suhaudut mieheen, jos hän ehdotomasi haluaa mennä. Tai miten suhaudu muihin nisiin, jos he ovat kaikki halukkaita menemään, muta sinä et. Yleisemmin ei ähän ole minusa miään muua oikeaa rakaisua kuin, että kukin päättää omala kohdaltaan mitä tekee ai on tekemättä; reilumpaa tosin saattaisi olla, että miehesi kanssa valisisitte samalla tavoin (ketään wt:si pilkkaamatta).
Sano että et mene, jokaisella on oikeus kieltäytyä. Ei kannata mennä vaan muita miellyttääkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän itseäni hyvinkin estottomana, mutta mihinkään yhteissaunoihin en mene minäkään. Kuten tuossa edellä joku jo mainitsikin, niin myös minun suloni ovat vain oman mieheni katseille tarkoitettu.
Miten voit pitää itseäsi hyvinkin estottomana jos jo sekasauna ahdistaa? Mimmonenhan se estoinen ihminen sitten on? Ymmärräthän, ettet voi pitää itseäsi "hyvinkin estottomana" jos estosi estävät mailman luonnollisimman asian eli alastomuuden? Sillä et ole, ja se on ihan fine, mutta älä silti valehtele itsellesi.
Minä menen sekasaunoihin aina mielelläni, koska haluan nähdä vieraiden naisten alapäitä sekä rintoja.
Ei todellakaan ole "pakko" mennä sekasaunaan. Minä en ole niissä käynyt koskaan. Et vaan mene, eikä tarvitse selittää mitään. Sano vaan että et tule. Jos kysyvät miksi, niin toista vaan ystävällisesti hymyillen, että en nyt tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit pitää itseäsi hyvinkin estottomana jos jo sekasauna ahdistaa? Mimmonenhan se estoinen ihminen sitten on? Ymmärräthän, ettet voi pitää itseäsi "hyvinkin estottomana" jos estosi estävät mailman luonnollisimman asian eli alastomuuden? Sillä et ole, ja se on ihan fine, mutta älä silti valehtele itsellesi.
En ole edellinen, mutta sinähän se ahdasmielinen olet, jos estottomuudelle on mielestäsi välttämätön kriteeri tykätä olla alasti vieraiden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus ollut samassa tilanteessa. Tein niin että jätin bikinin alaosan päällä ja mulla oli pyyhe koko ajan käden ulottuvilla niin että kun lähdin uimaan tai muuten saunasta ulos pidin pyyhettä rintojen edessä. Vähän nuijaa kun muille tilanne oli näköjään ihan ok. Mutten kehdannut ainoana jättää saunaa kokonaan väliinkään.
Tuo nyt vähän on, että haluan herkkuja mutta en halua jakaa niitä muille... Kiva tieytysti, jos seurasi ymmärsi valintasi. - Muia kuienkin yleisemmin kakkua ei voi samanaikaisesti sekä syödä että säästää.
Hassua, että Suomessa kimppasaunomisen oletetaan olevan kaikille ok. Itse en menisi mistään hinnasta. En koe kieltäytymistä myöskään mitenkään vaivaannuttavana. Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee ja toisten tulee sitä kunnioittaa.
Olisko vaikka toi, että juttelet sen äijäsi kanssa.