Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestä tuli hirviö, kun tulin raskaaksi

Vierailija
22.06.2019 |

Sen sijaan, että saisin tukea ja rakkautta saan osakseni ilkeilyä ja arvostelua. Minulle haistatellaan ja saan kuulla, miten kelpaamaton ja vätys olen, kun en luo toimivia sosiaalisia suhteita hänen sukuunsa ( jotka eivät sano minulle sanaakaan itse). Meistä ei voi tulla perhe kuulemma tämän takia. Koen olevani joka tavalla vääränlainen ja olen pohjattoman yksin. Emme asu yhdessä. Olen aivan hukassa elämäni kanssa tässä tilanteessa.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mikäli pidät lapsen suosittelen sinua tekemään aloitetta miehen sukuun lähemmin tutustumisessa. Kestipä suhteenne tai ei on lapselle hyvä että sidos molempiin suvunhaaroihin eikä totaalisuljeta toista sukua pois. Miehesi läpikäy tunnemyräkkää lapsellisesti ja purkaa pahaa oloa sinuun. Voi olla ties millainen lapsen synnyttyä joten suosittelen olemaan hyvissä väleissä etenkin hänen lähisukulaisten kanssa jotka voivat tulevaisuudessa pitää puoliasi

Vierailija
42/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuinka pitkällä raskaus on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raskauden pystyy vielä keskeyttämään niin keskeytä se. Tuohon tilanteeseen ei pidä kenenkään syntyä.

Jos keskeytys ei enää onnistu niin ikävä juttu.

Et tiedä mihin helve.tiin olet astunut.

Vierailija
44/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mitenkään mahdollista latkaista välit, esim. jopa muuttaa ja jättää isyys tunnustamatta?

Vierailija
45/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus on alkuvaiheessa. Mutta kuten sanottu, aborttia en halua tehdä. Aloin ajatella, että luultavasti miehellä on myös muita naisia. Sopii siihen kaavaan tuollanen avoimen hostiili, toisesta arvosteltavaa etsivä käytös. Hävettää myöntää, mutta ei olisi ensimmåinen kerta sekään.

Älkääkä kiitos haukkuko, että mitä menit raskautumaan. Tiedän kyllä, että olen tehnyt typerästi ja jopa tuhoisia valintoja. Sellaista se on, kun rakastuu tietynlaiseen ihmiseen.

-ap

Vierailija
46/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut muutaman vuoden naimisissa ihan aidon luonnevikaisen kanssa, ennen kuin uskalsin karata. Tuo sitouttaminen lapsella kuului kuvioon; sen jälkeen voi pudottaa maskin ja paljastaa todellisen karvansa. Jos teillä on kyse samasta, voin luvata, että vieraat naiset ovat kevyintä kenttäkeittoa mitä tulossa on. Muhun jääneitä jälkiä (Huom! Ei koskaan fyysistä väkivaltaa) korjattiin vuosia terapiassa. Löysin myöhemmin hyvän puolison, lapsesta tuli Luojan kiitos normaali, kaikesta huolimatta.

Vierailija
47/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tavannut miehen sukua pahemmin ap jos siinä yksi ongelmista? Miten mies suhtautui vauvauutiseen alunalkaen? Oletteko olleet kauan yhdessä? Tekisin sinun tilanteessa luultavasti samoin pitäen lapsen koittaen parantaa miehen kanssa suhdetta. Siihen suhteeseen jos heittäytyy ei mitään hävittävää, ainoastaan voitettavaa jos asiat alkavat paranemaan. Koita olla raskaana liikoja stressaamatta

Vierailija
48/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaus on alkuvaiheessa. Mutta kuten sanottu, aborttia en halua tehdä. Aloin ajatella, että luultavasti miehellä on myös muita naisia. Sopii siihen kaavaan tuollanen avoimen hostiili, toisesta arvosteltavaa etsivä käytös. Hävettää myöntää, mutta ei olisi ensimmåinen kerta sekään.

Älkääkä kiitos haukkuko, että mitä menit raskautumaan. Tiedän kyllä, että olen tehnyt typerästi ja jopa tuhoisia valintoja. Sellaista se on, kun rakastuu tietynlaiseen ihmiseen.

-ap

Ainakin tällä mun exällä oli. Synnytykseenkin kun kutsuttiin niin oli toisen naisen päällä. Siis kyseessä oikeasti täysin tunnekylmä ihminen joka ei välitä jälkikasvustaan mitenkään ja kaikki avioliitossakin syntyneet lapset lopulta katkaisi yhteydenpidon isäänsä aikuisena. 

-se jolla saman tyyppinen ex

Vierailija
49/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut muutaman vuoden naimisissa ihan aidon luonnevikaisen kanssa, ennen kuin uskalsin karata. Tuo sitouttaminen lapsella kuului kuvioon; sen jälkeen voi pudottaa maskin ja paljastaa todellisen karvansa. Jos teillä on kyse samasta, voin luvata, että vieraat naiset ovat kevyintä kenttäkeittoa mitä tulossa on. Muhun jääneitä jälkiä (Huom! Ei koskaan fyysistä väkivaltaa) korjattiin vuosia terapiassa. Löysin myöhemmin hyvän puolison, lapsesta tuli Luojan kiitos normaali, kaikesta huolimatta.

Niin on, joko nopeasti naimisiin jos kohteella on rahaa tai jokin muu hyötymiskuvio. Pettäminen parisuhteessa on tosiaan se iisein osuus, sieltä tulee tappamisella uhkailut, kiristämiset, vainoaminen, läheisten tappamisella uhkailu, raiskaamisella uhkailu ja tehdään selväksi että sun elämä kuuluu tälle koko lopuksi ikää olet missä tahansa ja voi lopettaa sen koska tahansa.

Vierailija
50/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluatko jatkaa miehen kanssa yhdessä vai erota?

Vierailija
51/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi viedä lapselta isäsuhdetta, mutta pidän hyvin mahdollisena, että isä yrittäisi myrkyttää lapsen mieltä minua kohtaan. Henkinen kypsyys on juuri sitä luokkaa. Ikinä en lasta pakottaisi viettämään aikaa isän kanssa, jos se ei tunnu hyvältä.

Ei se ole sinun päätöksesi, isällä on yhteiskunnan takaama oikeus tavata lastaan. Tarvittaessa vaikka poliisi hakee lapsen isälleen ja saat syytteet sopimuksen rikkomisesta, ehkä jopa menettäisit huoltajuuden. Kaltoinkohtelua voi myös olla vaikea toteennäyttää, varsinkin jos kyseessä on pieni lapsi. Isällä voi olla ihan omanlaisensa kasvatusperiaatteet.

Tapaamisoikeudessa on kyse LAPSEN oikeudesta tavata vanhempaansa, ei vanhemman oikeudesta tavata lasta. Jos todettaisiin, että vanhemman tapaaminen ei ole lapsen paras, niin voisi olla, ettei sitä myönnetä. Useimmiten tapaamiset kuitenkin myönnetään.

Vierailija
52/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan miehet aina olleet niin heikkotasoisia kuin nyt. Ihan järkyttävää välinpitämttyyttä henkistä ja fyysistä vkivaltaa. Pidä lapsi saat apua ja kiellä mies sukuineen elämästänne.523

Vierailija
53/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologia. Ei tälle voi mitään. Olet jo raskaana, joten suvun jatkamisen kannalta hänen kannattaisi vaihtaa naista nyt. 

Toivottavasti yksikään nainen ei hankkiudu raskaaksi toullaiselle ukolle. 

No ei taatusti hankkiudukaan! Siksihän naisvihaajareppanan täällä kiukuttelee. Fantasioi kostavansa kaikille naisille, jotka eivät hänelle anna, jättämällä ensimmäisen naisen, joka hänelle erehtyisi säälistä edes antamaan. :D koska tämä fantasia on täysin epärealistinen, on naisvihaajareppnan revittävä kiksinsä järkyttämällä av-mammoja (taustalla ongelmainen äitisuhde). Ei järkytytä mammat, motiivi on selvillä! :)

Vierailija
54/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi sama. Alkoi jo raskausaikana ja huomasin silloin että mies myös pettää. Tehtiin melko pian toinen kuitenkin siihen perään vaikka tiesinkin että ero tulee. Pidimme kuitenkin parempana että lapsia on kaksi. Yhteisesti suunniteltuja ja tehtyjä. Toisen lapsen odotusaikana mies sitten tinttasi jo silmänkin mustaksi ja ihan jostain mitättömästä erimielisyydestä, ei edes ollut mikään riitä eikä motkotusjuttu. Ero tietty tuli ja sen jälkeen on nyt sitten ollut huoltokiusaamista miehen puolelta enkä ole kuulemma hyvä enkä riittävä yhtään missään. 

Mitä ihmeen järkeä on tehdä vielä toinen mukula tuollaisen äijän kanssa??? Myös oma ukkonikin alkoi käyttäytymään todella veemäisesti minun raskauteni aikana ja kun tultiin synnäriltä kotiin ja minä olin todella huonossa kunnssa edelleen (olin mm. revennyt tosi pahasti synnytyksessä yms), niin jo eteisessä raivosi minulle jostain pikkuasiasta ja vastasyntynyt vauvamme pelkäsi sitä räyhäämistä ja itki kamalasti ollessaan sitterissä siinä eteisen lattialla. Muistan tuon hetken vieläkin, vaikka poikamme on nykyään jo 16-vuotias... Mutta tuo ja moni tuon jälkeinen tapaus aiheuttivat sen, että päätin jo silloin, etten tuon paskiaisen kanssa enempää lapsia tee ja se päätös piti. Poikamme siis jäi ainoaksi lapseksi äijän typeryyden ja kypsymättömyyden takia. Säälitti aina, kun poikamme pienenä toivoi kauheasti sisarusta ja kyseli minulta, että "koska menet ostamaan minulle kaupasti pikkuveljen?".

Vierailija
55/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteen muuttoa ei ole näköpiirissä. Tällä hetkellä toivon, että saisin keskenmenon vaikka niin kovasti halusin vauvan. Aborttiin en pysty.

Adoptio?

Muista, ettei ole vauvan vika se, millainen mies on. Voit kasvattaa hänestä omannäköisesi, mukavan muita tositilanteessa tukevan ihmisen.

Vierailija
56/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaan,  että isä on tuntematon. Ainoastaan silloin ei tarvitse tavata isää. Yksinhuoltajana saat sossusta enemmän tukia. Kunnan elatusapu tulee kuin kello ajallaan. Monet naiset rakastavat ja huolehtivat yksin lapsista. Mahdolliselle isälle ei tarvitse tuossa tapauksessa kertoa lapsen syntymästä. Ystävällä on sellainen kouluikäinen jonka isä on merkitty : tuntematon. Näin sovittiin, sillä mies oli silloin nuorena rasittava. Lapsi on oikein ihana ja äidillä on uusi aviopuliso. Älä vaan miehen tähden tapa omaa rakasta lastasi. Lapsella on oikeus omaan äitiin ihan ilman ilkimysisäänsä. Elämä joskus on...... Mnä ja miehenikin olemme onnellisia yksinhuoltajien lapsia. Koulutettuja ja aika varakkaita.    Älä siedä ilkeätä miestä, tulet vielä sairaaksi. Älä ole kynnysmatto.

Vierailija
57/65 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva idea hei että sanoo vaan että lapsen isä tuntematon. Käytännössä riittää että isä esim vuoden päästä soittaa lastenvalvojalle ja ilmoittaa olevansa sen ja sen tyypin lapsen isä. Asia tutkitaan ja isyys vahvistetaan viranomaisten avustuksella jos lapsi on merkitty isättömäksi jonka jälkeen isää on pakko tavata.

Vierailija
58/65 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva idea hei että sanoo vaan että lapsen isä tuntematon. Käytännössä riittää että isä esim vuoden päästä soittaa lastenvalvojalle ja ilmoittaa olevansa sen ja sen tyypin lapsen isä. Asia tutkitaan ja isyys vahvistetaan viranomaisten avustuksella jos lapsi on merkitty isättömäksi jonka jälkeen isää on pakko tavata.

Tällaisessa tapauksessa voi hyvin olla, että mies "hylkää" ap:n ja lapsen kokonaan, jos nämä häipyvät kuvioista eikä ap enää ota yhteyttä. Asian tutkimistakin voi viivästyttää aika lailla. Kannattaa tässä tapauksessa ainakin yrittää.

Vierailija
59/65 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliiton ulkopuolella syntyneen lapsen synnyttyä menee muutama viikko kun lastenvalvoja lähettää kutsun isyyden selvittämistä koskien. Asiaa ei käytännössä voi viivyttää juurikaan, jos biologinen isä on itse yhteydessä lastenvalvojaan ja ilmoittaa olevansa lapsen isä asia tutkitaan ja isyys selvitetään ja vahvistetaan parissa kuukaudessa. Sen pidempi viivyttäminen katsotaan oikeudessa vastaan hangoitteluksi ja se ei ole hyvä juttu äidin ja lapsen kannalta. Oman lapseni isä aktivoitui vasta lapsen ollessa liki vuoden. Nyt on viisivuotias ja ongelmat jatkuvat edelleen.

Vierailija
60/65 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi sama. Alkoi jo raskausaikana ja huomasin silloin että mies myös pettää. Tehtiin melko pian toinen kuitenkin siihen perään vaikka tiesinkin että ero tulee. Pidimme kuitenkin parempana että lapsia on kaksi. Yhteisesti suunniteltuja ja tehtyjä. Toisen lapsen odotusaikana mies sitten tinttasi jo silmänkin mustaksi ja ihan jostain mitättömästä erimielisyydestä, ei edes ollut mikään riitä eikä motkotusjuttu. Ero tietty tuli ja sen jälkeen on nyt sitten ollut huoltokiusaamista miehen puolelta enkä ole kuulemma hyvä enkä riittävä yhtään missään. 

"Pidimme kuitenkin parempana että lapsia on kaksi", sillä lailla sitä pitää toimia, vaikka mies petti jo ensimmäisen raskauden ja toisen raskauden aikana sait turpaasi. Varmasti muuten ihana mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi