Miehestä tuli hirviö, kun tulin raskaaksi
Sen sijaan, että saisin tukea ja rakkautta saan osakseni ilkeilyä ja arvostelua. Minulle haistatellaan ja saan kuulla, miten kelpaamaton ja vätys olen, kun en luo toimivia sosiaalisia suhteita hänen sukuunsa ( jotka eivät sano minulle sanaakaan itse). Meistä ei voi tulla perhe kuulemma tämän takia. Koen olevani joka tavalla vääränlainen ja olen pohjattoman yksin. Emme asu yhdessä. Olen aivan hukassa elämäni kanssa tässä tilanteessa.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex kertoi olleensa tuollainen eräälle naiselle joka tuli raskaaksi. Hänellä oli ex vaimonsa kanssa useampi lapsi edellisestä liitosta ja ei todellakaan ollut ex vaimolleen tuollainen. Tämä raskaaksi tullut tapaus oli jokin lyhyempi suhde ja avokki. Mies alkoi täyspäiseksi kusipääksi kun tunsi tulleensa huijatuksi. Hylkäsikin lapsen ja äidin nopeasti. Nainen väitti heidän halunneen lasta. Exäni tuntien hän oli varmaan naisen saanut siihen luuloon että heidän suhteensa merkitsee hänelle enemmänkin ja on valmis lapsiinkin. Hän on erinomainen manipuloimaan ja saamaan haluamansa. Päätti sitten uhriutua kun toisin kuin ex vaimo joka ei tullut raskaaksi millään ennen kuin vuosien yrittämisellä niin tämä avokki tulikin tuosta vaan ja siihen ei ollut varautunut.
Tämäpä kuulostaa tutunlaiselta toiminnalta. Mies on mestarimanipulaattori.
-ap
Lue Thomas Eriksonin kirja Psykopaatit ympärilläni, siinä on silmiäavaavaa tekstiä. Siinä käsitellään myös tuota manipulointia ja miten hyvin nuo psykopaatit osaavat käsitellä ihmisiä.
Olisko sun ap mahdollista muuttaa heti jonnekin pois? Ilmoitat sille miehelle, että teit abortin, etkä koskaan kerro sille lapsesta. Mut silloin se ei saa nähdä sua enää raskaana eikä vauvan kanssa. Jos se joskus myöhemmin näkee sut sen lapsen kanssa, valehtelet sen iän vuotta nuoremmaksi ja keksit isälle nimen. Katkaiset kaikki välit siihen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Olisko sun ap mahdollista muuttaa heti jonnekin pois? Ilmoitat sille miehelle, että teit abortin, etkä koskaan kerro sille lapsesta. Mut silloin se ei saa nähdä sua enää raskaana eikä vauvan kanssa. Jos se joskus myöhemmin näkee sut sen lapsen kanssa, valehtelet sen iän vuotta nuoremmaksi ja keksit isälle nimen. Katkaiset kaikki välit siihen mieheen.
Emme asu niin lähekkäin, että sattumalta törmättäis. En oikein ymmärrä miksi vastaajien mielestä isä pitäisi poistaa lapsen elämästä täysin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme asu niin lähekkäin, että sattumalta törmättäis. En oikein ymmärrä miksi vastaajien mielestä isä pitäisi poistaa lapsen elämästä täysin.
-ap
No minun mielestäni
1. Hirviö (omat sanasi) isä on lapselle huonompi asia kuin ei isää ollenkaan.
2. Mies vaikuttaa haluavan satuttaa ja kontrolloida sinua. Juuri synnyttäneenä pienen vauvan kanssa olet äärimmäisen haavoittuvassa tilassa, jolloin satuttamiseen on hänellä täydelliset mahdollisudet, myös vauvan kautta. Vastasyntynyt tarvitsee turvalliset olosuhteet, etenkin äitiä, jolla on turvallinen ja hyvä olla. Siksi kertomasi perusteella olisi parempi että mies ei ole ainakaan alkuvaiheessa sinun ja lapsen lähellä.
No ei kyllä tule. Menkää yhteen normaalien ihmisten kanssa.