Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestä tuli hirviö, kun tulin raskaaksi

Vierailija
22.06.2019 |

Sen sijaan, että saisin tukea ja rakkautta saan osakseni ilkeilyä ja arvostelua. Minulle haistatellaan ja saan kuulla, miten kelpaamaton ja vätys olen, kun en luo toimivia sosiaalisia suhteita hänen sukuunsa ( jotka eivät sano minulle sanaakaan itse). Meistä ei voi tulla perhe kuulemma tämän takia. Koen olevani joka tavalla vääränlainen ja olen pohjattoman yksin. Emme asu yhdessä. Olen aivan hukassa elämäni kanssa tässä tilanteessa.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali. Otappa nyt lopultakin vastuu omasta elämästäsi, jotta voit kantaa vastuun tulevasta lapsestakin. Miehestä tuli hirviö aivan yllättäen? Ei kenestäkään tule hirviöitä yhdessä päivässä, kannattaisi tutustua ihmisiin, joiden kanssa aikoo lisääntyä. Hirviöitä tulee korkeintaan hormoonihöyryissä kiehuvista äideistä.

Vierailija
22/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä abortissa on niin vaikeaa. Itse olen joutunut sietämään exääni jo yli 20 vuotta lasten takia vaikka erottu on kymmenen vuotta sitten ja piina jatkuu sinne asti kun on nuorin  18. Murhastakin selviää vähemmällä. Kannattaa miettiä kun lapsen hankkii että miten sietää lapsen isää ja varsinkin kun siitä tulee ex.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi viedä lapselta isäsuhdetta, mutta pidän hyvin mahdollisena, että isä yrittäisi myrkyttää lapsen mieltä minua kohtaan. Henkinen kypsyys on juuri sitä luokkaa. Ikinä en lasta pakottaisi viettämään aikaa isän kanssa, jos se ei tunnu hyvältä.

Ei se ole sinun päätöksesi, isällä on yhteiskunnan takaama oikeus tavata lastaan. Tarvittaessa vaikka poliisi hakee lapsen isälleen ja saat syytteet sopimuksen rikkomisesta, ehkä jopa menettäisit huoltajuuden. Kaltoinkohtelua voi myös olla vaikea toteennäyttää, varsinkin jos kyseessä on pieni lapsi. Isällä voi olla ihan omanlaisensa kasvatusperiaatteet.

Vierailija
24/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "tee abortti"? Yksinhuoltajia on paljon, eikä ketään jätä yhteiskunta pulaan. Onko lapsella vain silloin oikeus elämään, jos isä kohtelee äitiä hyvin?

Vierailija
25/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex kertoi olleensa tuollainen eräälle naiselle joka tuli raskaaksi. Hänellä oli ex vaimonsa kanssa useampi lapsi edellisestä liitosta ja ei todellakaan ollut ex vaimolleen tuollainen. Tämä raskaaksi tullut tapaus oli jokin lyhyempi suhde ja avokki. Mies alkoi täyspäiseksi kusipääksi kun tunsi tulleensa huijatuksi. Hylkäsikin lapsen ja äidin nopeasti. Nainen väitti heidän halunneen lasta. Exäni tuntien hän oli varmaan naisen saanut siihen luuloon että heidän suhteensa merkitsee hänelle enemmänkin ja on valmis lapsiinkin. Hän on erinomainen manipuloimaan ja saamaan haluamansa. Päätti sitten uhriutua kun toisin kuin ex vaimo joka ei tullut raskaaksi millään ennen kuin vuosien yrittämisellä niin tämä avokki tulikin tuosta vaan ja siihen ei ollut varautunut. 

Vierailija
26/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "tee abortti"? Yksinhuoltajia on paljon, eikä ketään jätä yhteiskunta pulaan. Onko lapsella vain silloin oikeus elämään, jos isä kohtelee äitiä hyvin?

Lapset on ihan hemmetin kuluttavia ja raskaita, niistä ei juuri mitään iloa ole muuta kuin pelkkää vaivaa.  Joten vielä jokin ilkeä ukko sen päälle riesaksi niin turha pilata elämäänsä.

Vierailija
27/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologia. Ei tälle voi mitään. Olet jo raskaana, joten suvun jatkamisen kannalta hänen kannattaisi vaihtaa naista nyt. 

Ei se lisääntymisbiologia nyt ihan noin toimi ihmisen kohdalla (senkin i.diootti). Ihmiset eivät lisäänny kuin käärmeet. Paitsi tietenkin kaikista niljakkaimmat ihmiset.

Vierailija
28/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex kertoi olleensa tuollainen eräälle naiselle joka tuli raskaaksi. Hänellä oli ex vaimonsa kanssa useampi lapsi edellisestä liitosta ja ei todellakaan ollut ex vaimolleen tuollainen. Tämä raskaaksi tullut tapaus oli jokin lyhyempi suhde ja avokki. Mies alkoi täyspäiseksi kusipääksi kun tunsi tulleensa huijatuksi. Hylkäsikin lapsen ja äidin nopeasti. Nainen väitti heidän halunneen lasta. Exäni tuntien hän oli varmaan naisen saanut siihen luuloon että heidän suhteensa merkitsee hänelle enemmänkin ja on valmis lapsiinkin. Hän on erinomainen manipuloimaan ja saamaan haluamansa. Päätti sitten uhriutua kun toisin kuin ex vaimo joka ei tullut raskaaksi millään ennen kuin vuosien yrittämisellä niin tämä avokki tulikin tuosta vaan ja siihen ei ollut varautunut. 

Tämäpä kuulostaa tutunlaiselta toiminnalta. Mies on mestarimanipulaattori.

-ap

Vierailija
29/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap olisit häipynyt eikä hankkiutua paksuksi jos mies olisi ollut mestarimanipuloija. Taidat olla itse sellainen. 

Vierailija
30/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi ei ole laskelmoitu niin harvoin ehkäisy pettää ja jos pettää niin silloin mennään aborttiin jos ei haluta lasta hirviön kanssa.

Vierailija
31/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu miehestä eroon, ellet halua olla yhdessä.

Normaali mies hoitelee suhteet sukuunsa ja esittelee naisensa suvulle.

Suosittelisin muuttoa mahdollisimman kauas, jos se esim. työelämän takia olisi mahdollista.

Se tuki on nyt haettava omalta perheeltäsi tai ystäviltä tai hoidat asiasi neuvolan kautta kuntoon.

Tuon miehen varaan et voi laskea.

Vierailija
32/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesta miehestä tulee raskauden myötä.

En tiedä miksi. Ajattelevat että nyt on nainen nalkissa ja ei tartte enää teeskennellä.

Yritä löytää työkalut tilanteeseen.

Ei todellakaan tule, moni mies odottaa lasta innolla ja on valmis tekemään odottavan äidin olosta mahdollisimman mukavan...

Asiat eivät sulje toisiaan pois. Kaksi on jo monta ja ne tapaukset on jo tässä ketjussa kerrottu.

Vierailija
33/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap olisit häipynyt eikä hankkiutua paksuksi jos mies olisi ollut mestarimanipuloija. Taidat olla itse sellainen. 

Manipuloinnin idea on siinä että kohde ei huomaa. Jos huomaisi se ei olis manipulointia. Minulle valkeni vasta pari vuotta avioeron jälkeen että minua oli koko suhde manipuloitu ja laitettu suostumaan asioihin jotka rikkoi kaikin tavoin omaa moraaliani ja uskomuksiani vastaan. Minä vain ihmettelin miksi aina voin henkisesti niin huonosti ja masennuin ja miten persoonani muuttui täysin vieraaksi kaikille jotka minut aiemmin tunsi, jopa itselleni. Ei tuollaisesta tilanteesta osaa lähteä tai sitä edes tunnista ellei joku ravistele. Minulla niitä ihmisiä ei ollut, ne löytyi vasta myöhemmin kun suhde oli jo ohi.

Vierailija
34/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti myös kannattaako sinun oikeasti synnyttää tuo lapsi. Huoltokiusaaminen ja lapsen kaltoinkohtelu hänen ollessaan isällään on ihan mahdollinen skenaario. Mieti miltä tuntuu pakottaa lapsi menemään isälleen, jos hän sinulta itkien anoo ettei halua mennä? Ja mitä sellainen siis tekisi lapsen mielenterveydelle.

Minä kasvoin luonnehäiriöisen isän kanssa. Olisin mieluummin ollut syntymättä.

Mieti siis AP kahteen kertaan aborttia. Älä itsesi kannalta vaan lapsen kannalta. Muista, että kyseessä ei ole vauva vaan tuleva aikuinen. Pahimmillaan hänellä on traumaattinen lapsuus, josta hän kasvaa traumaattiseksi aikuiseksi ja siirtää traumansa lapsiinsa, jotka kasvavat taas traumaattisiksi aikuisiksi ja siirtävät traumansa lapsiinsa jne.

Oma sukuni isän puolelta just tällaista.

No, suku isästä loppuu tähän, koska en aio hankkia lapsia.

Vierailija
35/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesta miehestä tulee raskauden myötä.

En tiedä miksi. Ajattelevat että nyt on nainen nalkissa ja ei tartte enää teeskennellä.

Yritä löytää työkalut tilanteeseen.

Ei todellakaan tule, moni mies odottaa lasta innolla ja on valmis tekemään odottavan äidin olosta mahdollisimman mukavan...

Eikä odota. Useimmilla mitään hajua koko hommasta.

Vierailija
36/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi niin että mies oli ensin aika vihainen kuultuaan raskaudesta. Kyseli olinko pannut muita (no en kun oltiin seurusteltu jo vuosi). Kuitenkin halusikin kohta että muutetaan yhteen. Ei tosin vaikuttanut olevan kovin iloinen raskaudesta, kävi paljon baareissa lähti kuukauden reissuun ulkomaille kaverinsa kanssa. Mietin paljon eroa mutta ajattelin että lapsen syntyessä mies muuttuu... no eipä muuttunut, ei ollut kiinnostunut perhe-elämästä yhtään. Minua haukkui läskiksi lehmäksi ym. Ajattelin että ei kukaan muu minua huoli, varsinkaan vauvan kanssa, ja jäin suhteeseen. Miehen sukulaiset olivat minua kohtaan aina kivoja, ihmettelin miten mies itse olikaan niin urpo.

Vuosia myöhemmin erosimme mihen juomisen ym. takia ja kuulin että mies oli pettänyt minua raskausajan ja myös lapsen ollessa pieni. Hän kuitenkin puhui sukulaisilleen minusta kaikenlaista ja he luulevat edelleen että erota piti, koska minä olin niin "vaikea luonne". 

Kerroin ap tämän siksi että sinä voit vielä erota ja aloittaa uuden elämän vauvan kanssa yksinkin! MInä kadun etten tehnyt sitä vaan jäin huonoon suhteeseen vuosiksi.

Vierailija
37/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologia. Ei tälle voi mitään. Olet jo raskaana, joten suvun jatkamisen kannalta hänen kannattaisi vaihtaa naista nyt. 

Toivottavasti yksikään nainen ei hankkiudu raskaaksi toullaiselle ukolle. 

Vierailija
38/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi vähän samoin. Mies oli todella ihana ja kunnollisen oloinen, uskovainen mies. Hän oli se joka ensisijaisesti halusi lasta, minä olin ajatellut että kun olin jo niin vanha (36) kun löysin mieheni, niin en nyt ehkä enää lapstiouhuihin ryhtyisi vaikka aikoinaan olin lapsiperheestä haaveillut. Mutta kun mies kovin halusi niin kyllä se minulle kävi. 

No, mies alkoi sitten jo odotusaikana muuttua. Hän ei halunnut minua ensinnäkään enää ollenkaan seksuaalisesti, ja kun halusin keskustella asiasta, hän totesi että "kuka nyt tiinettä lehmää haluaa naida". Aivan vierasta kielenkäyttöä tämän herkän, kiltin miehen suusta! Juttelin asiasta äitini ja kavereideni kanssa ja kaikki sanoi, että älä nyt ylireagoi, monella miehellä on vaikea sopeutua siihen muutokseen kun naisesta tulee äiti. Että kyllä se höntyily siitä ohi menee ja mies kasvaa isyyteen. Mies oli raskausajan etäinen, kylmä ja välinpitämätön ja heitteli muuttuvasta ulkonäöstäni ilkeitä kommentteja. Lehmä, valas, matki kävelytyyliäni loppuraskaudessa, totesi että tisseistäni on tullut melkoiset utareet ja hän tykkää pienistä.

Tytär sitten syntyi. Mutta miehen olo kävi vielä vaikeammaksi. Hän alkoi paeta ylitöihin ja baareihin. Häntä hermostutti kaikki lapsen ääntely, se että minä imetin (se oli hänestä oksettavan eläimellistä ja minun olisi pitänyt pulloruokkia ettei tissit mene enää enempää pilalle), että olin toki alkuun aika paljon vauvassa kiinni. Siirtyi nukkumaankin eri huoneeseen, koska hänen uniaan ei saa häiritä jos minä heräilen vauvan itkun takia. Missään ei auttanut, toi esim. pikaruokaa itselleen kotiin mutta minulle ei, koska minun on hyvä käydä kaupassa etten ihan valtavaksi liho. Mies etääntyi, kunnes vauvan ollessa 5 kk hän ilmoitti että hänellä on toinen nainen ja hän lähtee. 

Itse olen kuitenkin hyvin pärjännyt ilman miestä - paljon paremmin kuin silloin, kun mies oli siinä sekoilemassa. Eikä mies onneksi halunnut mitään yhteishuoltajuutta tai tapaamisia, saan olla täysin yh ja mies saa keskittyä nuorikkonsa kanssa vapaaseen elämään. Ollaan me puheväleissä kyllä, ja mies on selittänyt että hänelle vaan tuli joku kauhea ahdistus ja pakokauhu lapsesta, ja hän tajusi liian myöhään että hänellä on ihan liikaa traumoja lapsuudesta että hän pystyisi koskaan isäksi.

Vierailija
39/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan allekirjoita yhteishuoltajuuspapereita!!

Mieti myös haluatko laittaa nimesi edes isyyspapereihin..

Vierailija
40/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa että sossut tai lastenvalvoja ei mahda Mitään millekään. Jätin raskauden alussa lapsen isän väkivaltaisuuden vuoksi. Alkoi henkisenä väkivaltana ja muuttui räjähtäen fyysiseksi.

Olin ihan shokissa ja puhuin asiasta neuvolassa ja lastenvalvojalla. Hyssyttelivät vaan. Kukaan ei neuvonut tekemään rikosilmoitusta, kärsin traumanjälkeisestä stressireaktiosta (todettiin myöhemmin psykiatrilla) ja jäin ihan ilman apua.

Lapsen synnyttyä alkoi oikeusprosessi lapsen tapaamisista ja huoltajuudesta. Biologinen isä täysin yhteistyökyvytön ja tosi aggressiivinen ihan noilla virallisilla tapaamisilla asioita hoidettaessa, valehdellut oikeudessa ja sossuilla mm. että olen päihdeongelmainen.

Kaikki väitteensä tutkittu ja todistettu vääriksi, saanut silti lopulta oikeuden tavata lasta valvomatta. Lapsi nyt leikki-iässä, edelleenkään ei haluaisi mennä isälle mutta mentävä on. Kärsii ahdistuksesta ja painajaisista aina siellä oltuaan jne. Mutta jos isä vaatii, mentävä on.

Toivottavasti sinulla ei käy samoin. Toivon todella. Isän tekojen ja juttujen takia olen työkyvytön ja kärsin edelleen psyykkisistä ongelmista. Lapsi voi muuten hyvin mutta oireilee tosiaan isän tavattuaan.

Jos olisin tiennyt mitä tuleman pitää olisin tehnyt abortin. Tämä on ollut aivan helvettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän