Vietän juhannusta yksin kerrostalokaksiossa juoden itsetehtyä kylmää juomaa pillillä. Kysy tai keskustele!
Sisälämpötila on tällä hetkellä 28.7 astetta celsiusta, tuuletin vetelee viimeisiään ja otin juuri paidan pois.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, kun aurinko paistaa sisään ja paljastaa siivoamatta jääneen pölykerroksen. Tekisi mieli keskeyttää juoman juominen, musiikin kuuntelu ja nousta ylös pyyhkimään pölyt. Voiko niin tehdä juhannuksena?
ap
Ei musiikkia tarvitse keskeyttää pölyjen pyyhkimisen ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, kun aurinko paistaa sisään ja paljastaa siivoamatta jääneen pölykerroksen. Tekisi mieli keskeyttää juoman juominen, musiikin kuuntelu ja nousta ylös pyyhkimään pölyt. Voiko niin tehdä juhannuksena?
ap
EI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei musiikkia tarvitse keskeyttää pölyjen pyyhkimisen ajaksi.
Hyvä huomautus! Lisäksi tajusin juuri, että pölyjä pyyhitään yhdellä kädellä ja toisessa kädessä voin pitää pillimukiani, josta rasituksen noustessa tarpeeksi voin imaista viilentävää ja ravitsevaa juomaa kehoni eliksiiriksi. Ehkä siis aloitankin uuden juhannusperinteen: pölyjen pyyhkimisen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
EI!
Saan nyt ristiriitaisia viestejä ja neuvoja. Vaikea tietää, kuka on oikeassa ja kuka enemmän oikeassa.
ap
Pyyhi vaan, siinä ei mee kauaa, voit kuunnella musiikkia samalla ja varmaan juoma odottelee sen aikaa. Mitäs juomaa teit?
Moi! Mä vietän jussia yksin kerrostalokolmiossa. Pidän sohvaa selässä ja lepuutan jalkojani työpäivän jäljiltä.
Ja kyllä jussina voi pölyjä pyyhkiä, kunhan muistaa riittävän nesteytyksen 🍹
Moi mä vietän juhannusta luxusmökissä, istun nyt 3.kerroksessa. Alhaalla on uima-allas, voiko sitä käyttää juhannuksena
Vierailija kirjoitti:
Moi! Mä vietän jussia yksin kerrostalokolmiossa. Pidän sohvaa selässä ja lepuutan jalkojani työpäivän jäljiltä.
Sohvan selässä pitäminen kuulostaa aika työläältä.
Vierailija kirjoitti:
Moi mä vietän juhannusta luxusmökissä, istun nyt 3.kerroksessa. Alhaalla on uima-allas, voiko sitä käyttää juhannuksena
Muista kellukkeet 👙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sohvan selässä pitäminen kuulostaa aika työläältä.
Ehkä tuolla sohvalla on kuitenkin rankempaa 😌
Vierailija kirjoitti:
Ala syödä
Kiitos ehdotuksesta, mutta ehdin jo tämän toteuttaa. Ei näin kuumalla edes ole kovin nälkä. Kaupassa käydessäni näin ihmisten lastaavan kärryihin useita paketteja kabanossia, grillitassua ja punaista maitoa. Mistä minäkin saan tuollaisen pohjattoman mahan?
ap
Vierailija kirjoitti:
Pyyhi vaan, siinä ei mee kauaa, voit kuunnella musiikkia samalla ja varmaan juoma odottelee sen aikaa. Mitäs juomaa teit?
Otin jo rätin ja puhdistusaineen kaapista. Melko rankkaa oli. Hetki pitää huilia ennen kuin jaksaa pyyhkiä.
Juomana on sekoitus valkoviiniä, vichyä, sitruunalohkoja, sitruunamelissaa, rommia ja tabascoa + jäitä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Joku jo varasti vitsini, mutta koska kertaus on opintojen äiti: taidat olla melko hyvässä kunnossa, jos ideasi jalkojen lepuutuksesta on sohvan kantaminen selässä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku jo varasti vitsini, mutta koska kertaus on opintojen äiti: taidat olla melko hyvässä kunnossa, jos ideasi jalkojen lepuutuksesta on sohvan kantaminen selässä?
ap
No kieltämättä ikäisekseni melko rautaisessa kunnossa !
Minä vietän kerrostaloyksiössä. Juon lämmintä kaakaota. Tännekin paistaa aurinko ja lämpöä on 28 astetta. Luvattua ukkosta ei näy eikä kuulu.
ap