Vietän juhannusta yksin kerrostalokaksiossa juoden itsetehtyä kylmää juomaa pillillä. Kysy tai keskustele!
Sisälämpötila on tällä hetkellä 28.7 astetta celsiusta, tuuletin vetelee viimeisiään ja otin juuri paidan pois.
Kommentit (40)
Täällä pikkuisen jyrisi. Nyt ihana poutapilvitaivas.
*3h+k*
Mitäs musiikkia kuuntelet, ap? Muutkin musiikin ystävät saa vastailla.
Kerrostalossa myös, +22,5 toistaiseksi. Katson sarjoja ja mitään en ole juonut. Koiran kanssa käyty kaksi kertaa metsälenkillä. Ihan mukavaa on.
Minäpä se kuuntelen vain ääniä ikkunasta ja tuulettimen hurinaa. En kaipaa muuta.
Vierailija kirjoitti:
Moi mä vietän juhannusta luxusmökissä, istun nyt 3.kerroksessa. Alhaalla on uima-allas, voiko sitä käyttää juhannuksena
Onko luxus siis synonyymi useille kerroksille? Mä asun kuudennessa kerroksessa eli taidankin olla tietämättäni elänyt jo pidempään melkoista luxus-elämää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi! Mä vietän jussia yksin kerrostalokolmiossa. Pidän sohvaa selässä ja lepuutan jalkojani työpäivän jäljiltä.
Joku jo varasti vitsini, mutta koska kertaus on opintojen äiti: taidat olla melko hyvässä kunnossa, jos ideasi jalkojen lepuutuksesta on sohvan kantaminen selässä?
ap
No kieltämättä ikäisekseni melko rautaisessa kunnossa !
Rautaiset jalat kuin Ironmanilla on kyllä oltava, jos sohvaa kantelee huvikseen!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala syödä
Kiitos ehdotuksesta, mutta ehdin jo tämän toteuttaa. Ei näin kuumalla edes ole kovin nälkä. Kaupassa käydessäni näin ihmisten lastaavan kärryihin useita paketteja kabanossia, grillitassua ja punaista maitoa. Mistä minäkin saan tuollaisen pohjattoman mahan?
ap
Ei sitten käynyt mielessä, että niillä ruokitaan useampikin?
Vierailija kirjoitti:
Tabascoa drinkissä... 😳
Ei sitä paljoa ole. Muutama tippa tuomassa vähän väriä ja kuumuutta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Entä saako jussina jumpata..?
Yle TV2 esitti aikanaan semmoista jumppaohjelmaa. Se oli muistaakseni hyvän mielen ohjelma. Sen voisin kuvitella soveltuvan juhannuksen jumppatuokioksi. Jos on kuitenkin alla jo enemmän kuin yksi muki urheilujuomaa niin suosittelen joko kypärän käyttöä tai nurmikolla jumppaamista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi mä vietän juhannusta luxusmökissä, istun nyt 3.kerroksessa. Alhaalla on uima-allas, voiko sitä käyttää juhannuksena
Onko luxus siis synonyymi useille kerroksille? Mä asun kuudennessa kerroksessa eli taidankin olla tietämättäni elänyt jo pidempään melkoista luxus-elämää.
ap
On luXusta, jos omistat kaikki kerrokset. Omistatko?
Samiksia ollaan.
Ei oo kuin alkkarit jalassa ja kaljaa kittaan kaksiossa. Teintytär lähti kaverinsa kanssa toiselle paikkakunnalle jussin viettoon.
Mullakin tossa tuuletin kääntyilee vieressä.
Ei kai tåssä mitään kysyttävää. Tai no mitä ite juot?
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen kerrostalokaksiossa yksin. Mä tosin en juo mitään, vaan katselen HBO:ta. Miksi olet yksin tänään, ap?
Aika vaikea kysymys. Kai tämä on osittain omaa valintaa, osittain olosuhteiden pakkoa ja osittain luonnekysymys. En ole ihminen, joka lähtee etsimään tuntemattomista seuraa, jota luultavasti kaupungista näin juhannuksena on myös normaalia vaikeampi löytää. Toisekseen kaverit ovat tässä elämänvaiheessa niin hyvällä prosentilla perheytyneet, että heillä on omat menonsa ja omat perinteensä. Kolmanneksi en pidä yksinoloa mitenkään katastrofaalisena olotilana. Oikeastaan juhannus on mielenkiintoinen ajankohta tällaiseen ja voin rauhassa toteuttaa niitä juttuja, joita en ehkä normaalina viikonloppuna tekisi eli esimerkiksi mato-ongintaa, rauhallista kaupunkipyöräilyä ja tietenkin pölynpyyhintää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs musiikkia kuuntelet, ap? Muutkin musiikin ystävät saa vastailla.
Leppoista kesämusaa esim. Maribou State, Soul II Soul, Maajo ja Frederik.
ap
Onko teillä tapana istua öisin parvekkeella?
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä tapana istua öisin parvekkeella?
Parveke on kesäisin mun olohuone, keittiö ja makuuhuone. Juon siellä aamuteet, luen kirjaa, syön, joskus otan päikkärit, katselen tähtiä, kuuntelen kaupungin ääniä. En voisi varmaan asua asunnossa ilman parveketta.
ap
Hei. Minä vietän juhannusta rivitalokaksiossa. Täällä ilma enteilee ukkosta. Ostin itselleni muutaman oluen, jotka maistuivat liiankin nopeasti, kun toivottelimme pikkuveikan kanssa puhelimetsi hyviä juhannuksia noin tunnin ajan hetki sitten.
Laitan saunan päälle ja arvon, että lähtisinkö lähikaupasta muutaman oluen vielä kipaisemaan.
Samis. Mun parvekkeelle tuli ihana tuuli, aion viettää loppuillan ja ehkä yönkin siellä. Parvekesänky ei kyllä ole kovin mukava, mutta kyllä siinä jonkun aikaa nukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Hei. Minä vietän juhannusta rivitalokaksiossa. Täällä ilma enteilee ukkosta. Ostin itselleni muutaman oluen, jotka maistuivat liiankin nopeasti, kun toivottelimme pikkuveikan kanssa puhelimetsi hyviä juhannuksia noin tunnin ajan hetki sitten.
Laitan saunan päälle ja arvon, että lähtisinkö lähikaupasta muutaman oluen vielä kipaisemaan.
Hei! Mä odottelin kanssa ukkosta, mutta ennustuksista huolimatta taisi jäädä muutamaan jyrähdykseen. Saunan jälkeen viileässä ukkosilmassa parvekkeella istuen olisi ollut hieno tapa viettää keskikesän juhlaa. Nyt täytyy tyytyä katselemaan taivaalla liikkuvia pilviä ja hiljaista katua.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvikaan arpoa. Kaupat sulkevat ovensa aattona aiemmin, mutta itse juhlapäivinä ovat kyllä auki.
Täällä toinen kerrostalokaksiossa yksin. Mä tosin en juo mitään, vaan katselen HBO:ta. Miksi olet yksin tänään, ap?