Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, yllätysvieraita tulossa, eikä mulla ole mitään tarjottavaa

Vierailija
21.06.2019 |

Mulla ei ole mitään leivonta-aineitakaan, kun en harrasta kahvileipiä. Kaupat on jo kiinni. En kyllä odottanut tähän aikaan vieraita. Mulla ei ole maitoa, ei sokeria. Ainoat tarjottavat on kahvi mustana. Ei ole leipääkään muuta kuin näkkäriä, kun en syö pahemmin leipää. Normi ruokia löytyy kaapista, ei muuta. Lähellä on 24 h huoltamo kyllä, kävelymatkan päässä. En ole ikinä käynyt siellä sisällä, mitähän sieltä voisi löytyä? Varmaan nyt sitä maitoa ainakin? Ehkä jotain kahvileipää? Siinä ei ole mitään myymälää, mutta kai siellä jotain myydään? Keksejä? Ei tää puute ole varallisuuskysymys, vaan se, etten odottanut ketään ja olen aika pihi. Joskus pidän vierasvarana pullaa tai jäätelöä pakastimessa, mutta nyt ei satu olemaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä voi olla juurikin sitä jäätelöä, osalla huoltoasemista voi löytyä valikoimaa pienen ruokakaupan verran.

Vierailija
2/12 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo aika huono

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En osannut odottaa vierata, joten minulla ei ikävä kyllä ole tarjottavaa. Kiva nähdä teitä kuitenkin. Käykää sisään olkaa hyvä."

Vierailija
4/12 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, että tulla saa, mutta tuokaa eväät ja kahvileivät tullessanne, sillä en ole osannut varautua vierailuun.

Vierailija
5/12 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on siis ohikulkumatkalla. Näin myöhään siksi, että toinen osapuoli oli tänään vielä kuulemma töissä.  Mutta ajattelin, että mennään suosiolla tuohon huoltsikalle kahville mun piikkiin. Eiköhän siellä ole aika rauhallista. 

Vierailija
6/12 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat eivät ole kiinni täjän aikaan.

Vierailija
7/12 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy myös toisinaan yllätysvieraita juurikin ohikulkumatkalla. Ilmoittavat sen verran etukäteen, että keretään käydä ostamassa kaupasta tai huoltsikalta jotain tarjottavaa. Kerran olimme vielä kaupassa kun vieraat tulivat. He veivät lapset viereiseen leikkipuistoon kuluttamaan ylimääräistä energiaansa siksi aikaa kun odottivat meitä kotiin.

Monesti yllätysvieraat ovat tuoneet itse jotain syötävää tullessaan.

Vierailija
8/12 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupat eivät ole kiinni täjän aikaan.

Meillä meni tänään klo 15.00 kiinni (S-market). Lähin kauppa 40km päässä, ei autoa ja bussit ei liiku enää.

Vierailija
9/12 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä huoltsikalta varmasti jotain keksiäkin löytyy tai jäätelöä tai suklaata kahvin kylkeen. Jos löytyy jauhoja, munia ja hilloa niin tee lettuja.

Vierailija
10/12 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitä? Kutsumattomat vieraat tyytykööt siihen, mitä talossa on. Niiden takia tarvii haahuilla minnekään ostoksille.

Eriasia olisi, jos olisit kutsunut heidät.

Äly hoi!

Vierailija
11/12 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tarjoa mitään

Vierailija
12/12 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tullaan porukalla auttamaan, montako pystyt majoittamaan? Minä tulen Forssan suunnalta, tarviiko joku kyytiä? Eihän sulla ole lemmikkejä, mulla on allergia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä