Tuiki tavallisia kotiruokia jotka ovat teille suurta herkkua?
Mulle jauhelihakeitto. Perunaa, porkkanaa, sipulia, jauhelihaa, mausteeksi mustapippuria ja liemikuutio ja se on siinä. Parasta ikinä!
Toinen, letut. Ihan vain letut ja hillo, ei tarvitse edes kermavaahtoa.
Sanon vielä että hyvin tehdyt kermaperunat, kaurapuuro voisilmällä ja keitetyt vihreät pavut. ❤️
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Haudutettu puuro. Rakastan hotelliaamiaisia joissa on aina pehmeää puuroa haudutuskattiloissa.
Tämä on niin ihanaa... Miljoona kertaa parempaa kuin kotona hutaistu pikapuuro. Oikein sulaa suussa. ❤️
Keitetyt perunat ja ruskea kastike. Nam!
Eilen tein ja taidan lämmittää jämät aamiaiseksi.
M
Uudet perunat ja silli, kesällä.
Oikea läskisoossi ja kuoriperuna, talvella.
Sinun suusi ei ole vielä kovin jalostunut. Makuaistisi on vielä keskeneräinen mutta korjaantunee iän mukana.
Vierailija kirjoitti:
Haudutettu puuro. Rakastan hotelliaamiaisia joissa on aina pehmeää puuroa haudutuskattiloissa.
Ylikypsää puuroa, hyi että 🤢
Meillä syödään tätä: ristikkoperunat, eineslihapullat, muutama nakin pätkä ja päälle juustoraaste. Uuniin 20 min.
..ja ääntä kohti
Kerran kuukaudessa tämä hetkuttelu.
Kaurapuuro ja hernesoppa. Äitini kuulemma häpesi kun ilmoitin nämä lempiruoikseni.
Vierailija kirjoitti:
Meillä syödään tätä: ristikkoperunat, eineslihapullat, muutama nakin pätkä ja päälle juustoraaste. Uuniin 20 min.
..ja ääntä kohti
Kerran kuukaudessa tämä hetkuttelu.
Ei tuo ole kotiruokaa. Kysyttiin kotiruokaa.
Äidin tekemä nakkikeitto. Ihme kyllä, inhoan nakkeja kaikessa muussa ja olen muutenkin vahvasti kasvispainotteinen ruokailija, mutta nakkikeittoa voisin syödä kattilallisen. Kerran yritin tehdä itse, mutta ei ollut sama asia.
Kananmunakastike perunoiden kanssa. Mieto maku, mutta niiiiin hyvä.
Perunamuusi ja ruskea jauhelihakastike.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..ja ääntä kohti
Kerran kuukaudessa tämä hetkuttelu.Ei tuo ole kotiruokaa. Kysyttiin kotiruokaa.
On se, kotona mä sen teen.
Kaikki, etenkin kaalilaatikko. En osaa itse kokata.