Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanheneminen potuttaa! Onko muita 40+ ikäisiä, joilla sama tunne?

Kohta 42v. emäntä
20.06.2019 |

Ärsyttävää huomata vanhenevansa! =( Olen yrittänyt taas aloittaa edes jonkinlaisen kuntoilun pitkän masennusjakson jälkeen, lähinnä pyörälenkkeilemällä. Olin tänään lenkillä ja hiukkasen nolotti, kun nuori mies ajoi heittämällä ohi (no, oli hänellä kyllä onneksi ns. kilpapyörä). Itse siinä sitten ähkin ylämäkeä ylös puolikuolleena. Kiva! =D Nuorempana olisin ollut ihan ok ajaja, mutta vanhuus ja huonokuntoisuus ei tule näköjään yksinään! =D

Ei se ulkonäön rapistuminenkaan omasta mielestäni ole niin paha kuin fyysisen kunnon huonontuminen. Voi kun saisi ne nuoruudenpäivät takaisin! Masentavaa tämä fyysinen vanheneminen varsinkin, kun mieli on vielä kuin 2-kymppisellä.

Muistakaahan nuoret nauttia täysin siemauksin nuoruudestanne! =)

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

N43

Vierailija
2/43 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiukan alle 40 mutta joo, potuttaa, ihan kaikki vanhenemisen osa-alueet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vituttaa.

Mutta kyllä sä sen fyysisen kunnon saat takaisin harjoittelemalla, se ei ole ongelma.

N 47

Vierailija
4/43 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kuitenkin niin, että mielesi ei ole kuin parikymppisellä. Pessimismi ja tulevaisuuden pelko ei parikymppistä vaivaa.

Vierailija
5/43 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena tosi epävarma. Niin että se jopa ahdisti. Vanhemmiten se ei ole vaivannut.

Vierailija
6/43 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa miettiä asiaa toisinpäin. Olla kiitollinen jokaisesta päivästä mitä täällä maanpäällä saa. Tokihan ne ikääntymisen merkit varmaan kaikkia välillä harmittaa, mutta ei niitä nyt sen enempää kannata murehtia. 

Ja eihän 40v ole vielä edes vanha. Todellakaan. Et ole edes ihmiselämän puolivälissä vielä. 

Vierailija
7/43 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Olen juuri varannut loman Alpeille patikoimaan, kuten aina kerran vuodessa. Ei kyllä ikä paina vielä fyysisesti. 

N49

Vierailija
8/43 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan käsitä terveiden ihmisten kitinää vanhenemisesta.

Vierailija
9/43 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet vielä nuori, olet vain huonossa kunnossa. N 51

Vierailija
10/43 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaneheneminen ei pelota, mutta fyysinen kunto on kyllä huono. 

N54

Vierailija
11/43 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanheneminen on etuoikeus jota ei kaikille suoda :) yli 40 vuotta olet saanut tällä kauniilla maapallolla elää eikä vielä toivottavasti loppua näy! Kaikki ei ole niin onnekkaita, että näkisivät edes sitä 40. ikävuotta.

Fyysistä kuntoa voit aina parantaa. Hienoa, että olet ruvennut pyöräilemään, tästä se lähtee!

Vierailija
12/43 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Vituttaa, kun mies on sanan ikäinen, mutta tuntuu paljon vanhemmalta kuin minä. Minä tarvitsen vielä toimintaa ja s*x. Ja on niitä ryppyjäkin mun miehen naamassa jo. Vitsi kun pitää vanheta.

Vierailija
13/43 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi potuttaisi? Jos en olisi tämän ikäinen niin olisin kuollut, joten iloitsen elämästä.

Vierailija
14/43 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa se! Vasta olin 20 ja nyt kolkutellaan 50.

Vierailija
15/43 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja pahasti. 45v, rapakunnossa, lihonut ja nuoruuden hehku kateissa. Tiedän että 10kg kevyempänä ja hyväkuntoisena ei fiilis olisi tällainen... nyt vihaan olemustani ja vanhenemista.

Vierailija
16/43 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti. Nelikymppisenä kuntoa voi nostaa todella paljon. Jos et ole pitkään aikaan itseäsi rasittanut, se on tietysti huono, mutta paranee kun alat huolehtia siitä.

Vierailija
17/43 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin onnellisessa parisuhteessa niin ei haittaisi. Mutta yksinäisenä harmittaa vietävästi kun ei enää kelpaa kellekkään.

Vierailija
18/43 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti. Nelikymppisenä kuntoa voi nostaa todella paljon. Jos et ole pitkään aikaan itseäsi rasittanut, se on tietysti huono, mutta paranee kun alat huolehtia siitä.

Mutta älä yritä mitään muutamassa viikossa tai parissa kuukaudessa kuntoon rääkillä projektia. Aloita hitaasti. Rääkkäämällä itsesi kipeäksi into loppuu tuossa tuokiossa.

Vierailija
19/43 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsette antibiootteja/ravintolisiä, siitä se lähtee. Muistan kun yksi mikrobiologi englannista rupesi hoitamaan itseään antibiootein, siinä lähti verenpaine laskuun, ja pehmytkudoksen turvotus kaulan ympärillä poistui, ja painoa lähti yli 10 kg. Henkilö kärsi myös lihaskivuista, jotka myöskin paranivat siinä kaiken muun ohessa. Hoito kesti tosin muutaman vuoden.

Jos Lontoon murre taipuu niin tässä eikun lukemaan ja suunnittelemaan itselleen josko antibioottihoito olisi mahdollista toteuttaa, niin saisi vähän jatkoaikaa.

http://cpnhelp.org/node/132

Vierailija
20/43 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan. Olen juuri varannut loman Alpeille patikoimaan, kuten aina kerran vuodessa. Ei kyllä ikä paina vielä fyysisesti. 

N49

Miksi miinuksia siitä, että olen hyvässä kunnossa oleva 49 v.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme