Kannattaako tutustua mieheen, joka on ollut pitkään yksin?
Mies on ollut 9v sinkkuna.
Kiinnostaa lähinnä, että onko mitään mahdollisuutta, että hän olisi silti hyvä sängyssä.. eikä liian pieni ”sieltä”.
Onko kellään kokemuksia?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Olen taas sitä mieltä, että olemassa "hyviä sängyssä".
Se on vähän sama kuin tanssitaito. Jollain se on luontaista, toiset taas pökkelömpiä.
Vaikka rytmitajuton ja tanssia ymmärtämätön kävisi sen sata kurssia, niin se on eri kuin tanssia miehen kanssa, jolle tanssi ja rytmitaju on "veressä".
Samoin vaikka kuinka opastaa ja neuvoo jotain miestä seksissä, niin se ei ole sama asia kuin olla miehen kanssa joka oivaltaa asioita itse ja jotenkin itse myös tajuaa mistä asiassa on kyse.En tiedä onkoska naisten kanssa sama juttu. Olen ollut vain miesten kanssa.☺
Tämä nyt ei liittynyt itse aiheeseen, mutta siitä puhuen itse sinnkunaoloaika ei aina sano kaikkea.
Riippuu miten on sen sinkkuajan käyttänyt. Ja onko syynä se, että on ollut mahdollisuuksia ja on valinnut omaehtoisesti sinkkuuden. Seksiä ja seuraelämää on silti ollut.
Vai onko se ollut pakollista kun ei ole flaxi käynyt. Ja seksitön aika on ollut siksi.
Itse kyllä osaan aika pian huomata miehestä minkä tyyppinen hän on, ei tarvitse olla pelimies, mutta jotain sulavuutta ja viehätystä täytyy olla käytöksessä.
Jos se puuttuu, niin oletan ettei seksikään ole kovin riemastuttava tapahtuma.
Olen samaa mieltä. Tekniikoita ja asentoja voi opetella vaikka pokea katsomalla, jos niitä pitää tärkeänä, mutta itselleni on olennaisempaa että seksi nimenomaan _ei_ ole suorittamista vaan nauttimista ja hauskanpitoa; rentoa, estotonta, luontevaa. Joskus toinen ei pääse perille saakka mutta sekään ei ole ongelma.
Minulla ei ole aavistustakaan, monenko kanssa puolisoni on elämänsä aikana "ollut silleen" tai seurustellut, tiedän vain edellisestä puolisosta ja että hänen jälkeensä mies oli ollut viimeiset viisi vuotta yksin / ei vakavassa parisuhteessa.
Ja jos olisin tutustunut häneen tilanteessa, jossa hän olisi antanut ymmärtää olevansa varattu, en nyt edes muistaisi häntä koskaan nähneeni/tavanneeni.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet saavat esittää ulkonäkötoiveita, mutta nainen ei voi toivoa tietynkokoista varustusta?
Usko pois: ei kukaan kiellä. Toivo ihan vapaasti. Tosin toivomalla se varustus ei kasva, joten mieluummin kannattaa _hakea_ kunnes löytää sen, jolla on riittävän iso.
Hyi sua! Mietit jotain kikkelin kokoa???
"Kannattaako"?, siinä on kyllä niin itsekeskeinen lähestymistapa ettei tosikaan. Toivottavasti sinäkin löydät joskus rakkauden!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet saavat esittää ulkonäkötoiveita, mutta nainen ei voi toivoa tietynkokoista varustusta?
Se on henkinen rais-kaus olla tyytymätön toisen sukupuolielimeen. Mieti nyt, miten pahalta se vehkeen omistajasta tuntuu.
Tarviiko sitä sanoa päin naamaa?
Ei näköjään. Selän takana sanotaan, ja kaikki tiedämme mitä naiset ajattelee.
Mikä on pahempi asia itseasiassa kun lähtee sana kiertämään naisten kesken. Mulla on 18cm muna ja en ole uskaltanut harrastaa seksiä sitten myöhäisteini-iän. 8v ilman seksiä kohta.
Muistutukseksi taas, että emätin on 9-12 cm pitkä. Herkin kohta on noin 2 cm päässä emättimen aukosta. Siitä pituudesta ei ole yhtään mitään iloa naisille, vain paksuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Yleistä, että ihastuessa johonkin mieheen (tai miehet naiseen) mietitään ihan ensimmäisenä ennen tutustumista tuollaisia asioita, että onkohan hänellä riitttävän hyvä sukupuolielin tai onko hän hyvä sängyssä...? Vai etsitkö hänestä pelkkää seksiä? Kuulostaa ihan älyttömän kylmältä ja pinnalliselta minun korviini... Itse kun ihastun mieheen, niin ihastun häneen ihmisenä enkä tosiaan siinä kohtaa mieti mitään vehkeiden kokoa tai seksisuorituksia. Se itse tutustuminenkin on ihan riittävän jännittävää ja ajatukset täyttävää. Ajattelen, että seksi lähtee sujumaan kyllä, jos olemme oikeat toisillemme.
Tämä on tätä nykyajan itsekkyyttä ja hedonismia =( Minä minä minä ja minun nautintoni!!
Nämä ihmiset ovat kyllä rakkaudettomia ja väitänpä että myös loppuje lopuksi onnettomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä typerä ennakkoasetelma niin usein toistuu täällä: Miehen oletus arvoisesti nousee sitä mukaan mitä enemmän hänellä on kokemusta naisten kanssa olemisesta ja vastaavasi naisen arvon katsotaan alenevan sitä mukaa, mitä enemmän naisella on kokemusa miesten kanssa olemisesta... Pelkäämmekö miehet siä, että nainen ai naiset alkaisivat verailemaan ja arvioimaan kesken suorituksen?
- Vai olettavatko nainen, etttä jos mies on hyvä seksissä yhden kanssa niin hän on parempi toisen kanssa ja vähintään erinomainen kolmannen kanssa ja ainakin minulta loppuu sanat jos samaa expotenttiaalista kehiysä tapahtuu miehessä paempaan suuntaan, niin millainen onkaan tai miten kuvata mies, joka tekee arkailematta selväksi julkisesi ja avoimesti, että hän on harrastanut seksiä ainakin 100 naisen kanssa, anaen samalla ymmärtää, että kuulolla oleva naien voisi olla se 101 tai jos ei ole kiire niin vaikka sittten 113.
- Vaan vertailun vuoksi ja osin kertauksena: Millainen mielikuva syntyykään naisesta, jos hän kertoo avoimesi ja julkisesti, että on hänellä ollu jo tuota 53 seksikumppania.
Tiedätkö muuten, että nainen ajattelee tuossa tilanteessa, ettei voi ainakaan kovin pahaa virhettä tehdä, kun sama mies on kelvannut 100:lle muullekin naiselle. Jos taas on riski, että miehellä ei ole ollut ketään tai vain muutama nainen, niin silloin nainen pitää kammottavana riskinä, että mies onkin "huono sängyssä" ja nainen meni tekemään noloakin nolomman virheen.
No kuule "nainen" EI ajattele noin, minä tai minun tuntemat ainakaan :D
Aikoinani en koskenut pelimieliin ja pelehtijiin pitkällä tikullakaan, monestakaan syystä. Yleensä ovat tunnevammaisia ja sitoutumiskyvyttömiä. Oma mieheni taas ei ollut ollut kenenkään kanssa sängyssä (enkä minäkään), ja se oli vain credittiä! Oli odottanut sitä oikeaa eli minua <3
ps. ollaan opeteltu hyviksi sängyssä ihan kahden kesken, tiedoksi että niinkin voi tehdä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä typerä ennakkoasetelma niin usein toistuu täällä: Miehen oletus arvoisesti nousee sitä mukaan mitä enemmän hänellä on kokemusta naisten kanssa olemisesta ja vastaavasi naisen arvon katsotaan alenevan sitä mukaa, mitä enemmän naisella on kokemusa miesten kanssa olemisesta... Pelkäämmekö miehet siä, että nainen ai naiset alkaisivat verailemaan ja arvioimaan kesken suorituksen?
- Vai olettavatko nainen, etttä jos mies on hyvä seksissä yhden kanssa niin hän on parempi toisen kanssa ja vähintään erinomainen kolmannen kanssa ja ainakin minulta loppuu sanat jos samaa expotenttiaalista kehiysä tapahtuu miehessä paempaan suuntaan, niin millainen onkaan tai miten kuvata mies, joka tekee arkailematta selväksi julkisesi ja avoimesti, että hän on harrastanut seksiä ainakin 100 naisen kanssa, anaen samalla ymmärtää, että kuulolla oleva naien voisi olla se 101 tai jos ei ole kiire niin vaikka sittten 113.
- Vaan vertailun vuoksi ja osin kertauksena: Millainen mielikuva syntyykään naisesta, jos hän kertoo avoimesi ja julkisesti, että on hänellä ollu jo tuota 53 seksikumppania.
Tiedätkö muuten, että nainen ajattelee tuossa tilanteessa, ettei voi ainakaan kovin pahaa virhettä tehdä, kun sama mies on kelvannut 100:lle muullekin naiselle. Jos taas on riski, että miehellä ei ole ollut ketään tai vain muutama nainen, niin silloin nainen pitää kammottavana riskinä, että mies onkin "huono sängyssä" ja nainen meni tekemään noloakin nolomman virheen.
No enpä tienny,enkä nytkään osaa totena ja paikkansa pitävänä väitettäsi pitää. Myönnän siis, että edellä hiemn provoilin. - (Meillä) miehillä on kyllä sensijaan kiistaton asema molemmissa ääripäissä sekä heidän joukossaan, jotka ova monin tavoin (kuten terveyden puolesta, sosiaalisesti, taloudellisesi jne) ihailluimpia ja menesyneimpiä ja siksi merkitävimmisssä asemissa erinomaisen monella alalla ja alueella mutta vastaavasti miehiä on huomatava enemmistö heidän joukossaan joilla menee monin tavoin kaikkein huonoiten ja heikoiten. - Naisten asema on toisiin naisiin verrattuna tasaisempi ja erot ääripäiden välillä pienemmät kuin miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset puhuu keskenään panoistaan, vertaillaan kalujen kokoa minkä kokoinen kenelläkin on.
Somessa kuulutetaan koko maailmalle kaikki jutut.Nykynaiset on sekaisin kuin pelikaanit.
Onneksi vielä on pieni määrä tervejärkisiäkin naisia joilla elämänasenteet on kohdillaan.
Kiiso kommenisasi. - Ei kai siinä ole miään pahaa, että naisekin puhuvat seksistä ja miehistä, läheisensä kanssa tai vaikka naisporukalla, ilman miesten läsnäoloa ja myötävaikuusa. - Sitä en tiedä, mitä kaikkea puhuvat, enkä välttämättä taida halutakkaan tietää. - Kenellekään tuskin on ylläys, että myös miehet puhuvat naisista ja seksisä keskenään ilman naisten läsnäoloa. Mikä ongelma? - No itse nostin onglemaksi tai sanosin nyt enemmän kylläsymiseni siihen, miten usein tälläkin palsalla turhauavan usein kohtaa niin paljon asetelmaa jossa mies on sanaksri ja nainen vastaavasssa asemassa halveksiu ja tai toisin päin. -Siis ts. Ikäänkuin edelleen nainen joka avoimesti ja estoitta ja häpeilemättä etsii seksuaalista nautintoa itselleen olisi jotenkin alempiarvoinen ja vasaavasi mies joka ei aktiivisesti hae ja etsi ja pyri olemaan naisen kanssa vaan viihyy ja nautii elostaan yksin olisi vähintäänkin jotenkin epäilyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hetkiä jolloin ajattelen, että minun kannattaisi palkata joku naispuolisista läheisistäni esittämään ja näyttelemään kumppaniani. - Kun ilmeisesti osalle on edelleen suuri turn of, tai epäilyksen aihe jos mies on sinkku. - Eli paremmin saa myönteistä huomiota kun on rinnalla joku, joka näyttää siltä kuin olisi rakas kumppani.
Pitäisikö myös tunkea wessapaperia alushousujen etumukseen seuraavalla kerralla kun lähden ns. viihteelle ja uskoella, että näin saan taatusti vähintään tuplattua mahdollisuuteni kohdatakseni iselleni sen oikean.
Ei kuulosta kovin järkevältä logiikkasi. Haluaisitko itsellesi nimenomaan sellaisen naisen, joka haluaa varattuja miehiä? Itse kuulun niihin naisiin, joiden kiinnostus loppuu, jos kuulen miehen olevan varattu, ja naisen kanssa liikkuvia en edes noteeraa.
Ja entä jos joku nainen sitten kiinnostuisikin, miten arvelisit hänen suhtautuvan siihen kun kertoisit, että "joo, mun on tapana kaverinaisten kanssa kulkea käsi kädessä / halailla / whatever"? Vai ajattelitko katkaista välit siihen kaverinaiseen ja esittää loppuelämäsi ajan, että hän oli naisystäväsi?
Mitä tulee pullotukseen housuissa niin se kiihottaa naisia yhtä paljon kuin Tom of Finlandin piirrokset sinua. Yäk. Jos lepotilassa oleva muna pullottaa näkyvästi, niin housut on kaksi numeroa liian tiukat.
Hmm. Kiitos - Olen vakuutunu edellä kertomastani huolimatta, että sinunkin lailla ajattelevia naisia on huomattavan paljon. Olen kuitenkin mietinyt jonkin verran sitä, miksi olen kokenut tai tuntenut joitain kertoja sen että olisin puoleensa vetävämpi silloin kun rinnallani on kumppani tai mahd. kumppani oletettu. Ennen kuin jatkan niin pohjustan vielä, että yksikään parisuhteeni ei ole päättynyt kenenkään ulkopuolisen naisen tai miehen antamasa syystä tai seurauksena.
Mutta siis. Ehkä kumppanin läsnäolo on saanut itsetuntoni nousemaan - Toki tämä on vaikea myöntää mutta ainakin hetkellisesti. Ja ihminen jolla on hyvä itsetunto, niin on ainakin omasta mielestäni kiinnosavampi kumppani (ehdokas) kuin sellainen jolla on heikkoitseunto.
Osa naisista toimii kuten itsekin. - On kiinnostunut näkemään tai yleisemmin aistimaan sen, miten tai kuinka kiinnostavalta oleva ("kumppani ehdokas") käytäytyy tai toimii muita kohtaan; kuten sanooko kiitos, kysyykö toisen mielipidettä miten pitää lasia kädessään vai juoko pullonsuusta vaikka varmasti saisi lasin jos pyytäisi, äplääkö puhelintaan vai keskityykö kuuntelemaan, mitä 2. kertoo jne. -
Jos moni asia osuu yksiin, niin sitä saattaa hakeutua toista lähemmäksi tai ainakin saattaa tulla selkeästi tai huomaamatomasi osoittaneeksi huomaamaomasti, että hei hyvä juttu jatka samaan malliin, jonka huomatessa tuntee, etä toinen osoittaa hyväksyntää myös. (Ja ellei kumppani olisi niin häntähän saattaisi vaikka lähestyä...) - Toisen mahd. hakeutumisen saattaa tai luultavasi huomaa myös kumppanikin, joka siten saattaa osoittaa ei tavoin kiinnosusa, että msiä te tunnette ai huomaisko muuen tuon ai tämän..
Kun miehen rinnalla on kumppani, niin hänelle saattaa olla helpompi sanoa muutama sana ilman pelkoa tai tunnetta siiä, että mies tulkitsee sanomsien heti "iskuyriyksenä".
- Myös, jos miehen seurassa on kuka tahansa jollain tavoin tuttu, niin saattaa tuttu toimia siltana ja löytää siä kautta yheistä puheenaihetta tai aiheen sanoa jotain miehelle.
Niin ja lopuksi mitä tulin sanoneeksi wc-papein tunkemisesta housuihin niin se ny tuli vain mieleen Ap:n avauksesta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko pois: ei kukaan kiellä. Toivo ihan vapaasti. Tosin toivomalla se varustus ei kasva, joten mieluummin kannattaa _hakea_ kunnes löytää sen, jolla on riittävän iso.
Teit nyt itse päätelmän isokokoisuudesta. Enempää aloittaja kuin minäkään ei sellaiseen viitattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on henkinen rais-kaus olla tyytymätön toisen sukupuolielimeen. Mieti nyt, miten pahalta se vehkeen omistajasta tuntuu.
Tarviiko sitä sanoa päin naamaa?
Ei näköjään. Selän takana sanotaan, ja kaikki tiedämme mitä naiset ajattelee.
Mikä on pahempi asia itseasiassa kun lähtee sana kiertämään naisten kesken. Mulla on 18cm muna ja en ole uskaltanut harrastaa seksiä sitten myöhäisteini-iän. 8v ilman seksiä kohta.
Muistutukseksi taas, että emätin on 9-12 cm pitkä. Herkin kohta on noin 2 cm päässä emättimen aukosta. Siitä pituudesta ei ole yhtään mitään iloa naisille, vain paksuudesta.
Jos G:tä tarkoitat, niin 3-5 cm. Itsellä A- ja varsinkin P-piste herkempiä.
Siis onko Yleistä, että ihastuessa johonkin mieheen (tai miehet naiseen) mietitään ihan ensimmäisenä ennen tutustumista tuollaisia asioita, että onkohan hänellä riitttävän hyvä sukupuolielin tai onko hän hyvä sängyssä...? Vai etsitkö hänestä pelkkää seksiä? Kuulostaa ihan älyttömän kylmältä ja pinnalliselta minun korviini... Itse kun ihastun mieheen, niin ihastun häneen ihmisenä enkä tosiaan siinä kohtaa mieti mitään vehkeiden kokoa tai seksisuorituksia. Se itse tutustuminenkin on ihan riittävän jännittävää ja ajatukset täyttävää. Ajattelen, että seksi lähtee sujumaan kyllä, jos olemme oikeat toisillemme.