Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri kysyy saman kysymyksen JOKA PÄIVÄ

Vierailija
20.06.2019 |

"Kävitkö pyöräilemässä, kuinka pitkän lenkin ajoit?"
Ai v*ttu mua v*tuttaa kuulla tuo sama kysymys joka päivä töissä!
En edes tajua, miksi pitää kysyä jatkuvasti samaa asiaa?! 🙄

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sellasen vanhan akan kansssa voi muuuta kkeskustella.

2/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten on, kävitkö?

Ja kuinka pitkä lenkki se oli?

Kerro nyt, niin tarvii koko ajan kysellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mua vaivaa yksi asia. Pakko kysyä: Kävitkö pyöräilemässä, kuinka pitkän lenkin ajoit?

Vierailija
4/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös työkaveri joka sanoi samat asiat joka kerta kun menin hänen kassalleen maksamaan ostoksiani. Luoja että raivostutti välillä. Ei enää loppuajasta jaksanut naureskella samoille jutuille eikä edes vastata ystävällisesti.

Vierailija
5/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mielenkiintoista kun yrittää jollekin selitttä jotaiin niiin se vaaan menee ohi taii yli. Toisesta korvasta sisäään ja toiisesta ulos. Ihan samaaa.

Vierailija
6/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä samojen asioiden vatvominen ei sovi suomalaiseen luonteeseen.

Kerran erään 40 vuotta naimisissa olleen avioparin vaimo oli kovin hiljainen miehen tultua kotiin työstä. Kun tilanne ei parantunut, mies kysäisi, että mistä kiikastaa. Nainen sanoi: "Sinä kun et koskaan sano, että rakastat minua."  Mies sannoi: "Minähän sanoin sen sulle 40 vuotta sitten, kun kosin sinua, ja ilmoitan kyllä, jos muutan mieltäni." 

Vierailija
7/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tässä nyt vaan pääättäny että toi kaveri on väärässä. Noi perusteeet ontuu. "Ihan sekasiiin. sseinähullllu jos multa kysytäään" tai muuuta sellaista voisi ajatelllla toisien ajattelevan.

Vierailija
8/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tässä nyt vaan pääättäny että toi kaveri on väärässä. Noi perusteeet ontuu. "Ihan sekasiiin. sseinähullllu jos multa kysytäään" tai muuuta sellaista voisi ajatelllla toisien ajattelevan.

Vuorovaikutuss ontuu meilllä suomessa.

Vierailija
9/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran erään 40 vuotta naimisissa olleen avioparin vaimo oli kovin hiljainen miehen tultua kotiin työstä. Kun tilanne ei parantunut, mies kysäisi, että mistä kiikastaa. Nainen sanoi: "Sinä kun et koskaan sano, että rakastat minua."  Mies sannoi: "Minähän sanoin sen sulle 40 vuotta sitten, kun kosin sinua, ja ilmoitan kyllä, jos muutan mieltäni." 

Ja tällä ikivanhalla kaskulla ajattelit sitten osallustua keskusteluun.

Vierailija
10/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei keksi muuta puhumista, yritä keskustella jostain muusta aiheesta hänen kanssaan. Valehtele, että oot lopettanut pyöräilyn tai sano, että ajat joka päivä saman pituisen lenkin. Työkaverit on monesti muutenkin maailman rasittavampia ihmisiä.

Vierailija
11/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha...eikun vanHIN vitsi.  Tällekään ei jaksa nauraa.

Vierailija
12/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mäntti yrittää olla kohteliaan kiinnostunut sinusta. Anna hänen numero, käsken häntä ignooraamaan sinut jatkossa niin et pahota mieltäsi.

Vierailija
13/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuorovaikutuss ontuu meilllä suomessa.

Sinulla se ontuu kun juttelet itsesi kanssa.

Vierailija
14/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri aina minut nähdessään: "Kato Maija" tai "No, mitäpä Maija?" tai "Onko Maijalla viikonloppusuunnitelmia?" Tai mitä tahansa, kunhan mukana on nimi.

Olen tulkinnut tuon nimen hokemisen jonkinlaisena arvonalentamisena. :) Puhuu siis kuin lapselle eikä vertaiselleen aikuiselle.

Vierailija
15/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä saattaa olla alkava muistisairaus. Minun muistisairas äitini kysyy vähän väliä: "Miten se teidän kissa voi?", joskus muutaman minuutin välein. Kissa kuoli viime syksynä.

Vierailija
16/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet jauhaa samoja typeriä juttuja päivästä toiseen, paljon aikaa menee ainakin hoitoalalla noin puolet ajasta, puheliatten työkaverien juttujen kuuntelemiseen, rapsatkin iltapäivällä kestää usein 2 tuntia, tuntuu että jotkut venyttää niitä uhalla, ettei tarvii töitä tehdä, eikä se laiskottelu minuakaan haittaa, mutta jos kahdeksan ihmistä istuu esim vaikka vain 3 tuntia ylimääräisillä tauolla, se tekee kahden ihmisen työpanoksen päivässä. Saati se että tehdään hommat mahdollisimman hitaasti koko sakki.

Vierailija
17/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihan samanlainen työkaveri, mutta puheenaihe ei ole pyöräily. Joka päivä sama kysymys. Ensin suhtauduin positiivisesti, sitten epäuskoisesti, ja nykyään jo kun kuulen askeleet, tekisi mieli piiloutua pöydän alle.

Tajuan sen, että on ystävällinen ihminen joka ei vain keksi muuta puhuttavaa, mutta silti: selkäpiitä karmii.

Vierailija
18/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kolmen ihmisen, ärsyttää se tehottomuus hoitoalalla, lähinnä veron maksajien kannalta

Vierailija
19/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille toinen aihe. Jokin mistä tykkäät puhua (ei vissiin pyöräily). Esim jos tykkäät puhua kissoista niin vastaa en käyny tänäänkään pyöräilemässä, ei oikein jaksa, mutta kuule tiiätkö mitä meidän mirre teki eilen...

Vierailija
20/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa joka kerta, että ajoit sen 10 km.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi