Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mua vaivaa, kun koen henk.koht. loukkauksena toisten naisten paljastavan pukeutumisen?!

Vierailija
20.06.2019 |

En vain voi tälle mitään, mutta loukkaannun jotenkin tosi paljon kun joku mulle täysin tuntematon nainen vaikka vain kävelee ohi kadulla ja huomaan että on pukeutunut sellaisiin vaatteisiin, jotka ovat oman harkintakykyni mukaan liian paljastavat. En millään pysty ajattelemaan neutraalisti tällaisesta pukeutumista ja otan ihan henkilökohtaisena loukkauksena sen.
Siis siinä tulee semmoinen olo ettei se toinen kunnioita muita tai mua kun on sellaisissa vaatteissa tai jotain tän tapaista...kenelläkään muulla vastaavaa? vai oonko vain yksin hullu?

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sinua ei vaivaa narsismi koska osaat asettautua itsesi ulkopuolelle. Ja tarkastella käytöstäsi. Piirteitä siihen on kyllä muttei patologisena.

Nythän on niin, että oikeastaan sinua närkästyttää iahn oikeakin asia: joku halaua räväyttää silmillesi omia intiimejä paikkojaan ja se rasittaa ihan syystä. Kiitos rehellisyydestäsi sinulle. Asia ei haittaa ketään kun et kuitenkaan mene luettelemaan toiselle missä menee pieleen ellei kysy.

Vierailija
22/144 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä muakin otti päähän kun yks asiakaspalvelija nainen oli pukeutunut niin avonaiseen paitaan, että suurin osa rinnoista oli näkyvillä. Ei ollut asiakkaana yhtään kivaa kun ne rinnat oli koko ajan siinä silmien edessä vaikka kuinka yritin katsella kasvoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua häiritsee?

Eikö ole hienoa, että elämme maassa jossa voi vaikka pukeutua paljastavaasi, jos haluaa.

Minua ei haittaa.Siitä vaan ja antaa mennä!

No joo, anna ku arvaan...oot mies?

Jos se vastaan tulija oiski lihaksikas mies yläkroppa öljyttynä, nii varmaanki oisit vieläki ihan samaa mieltä...

Kuule.Olen nainen ja ei haittaa minua pätkääkään kumpikaan-paljastavaasi pukeutuvat naiset tai öljytty miehet.Ihsn rauhassa

Vierailija
24/144 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä muakin otti päähän kun yks asiakaspalvelija nainen oli pukeutunut niin avonaiseen paitaan, että suurin osa rinnoista oli näkyvillä. Ei ollut asiakkaana yhtään kivaa kun ne rinnat oli koko ajan siinä silmien edessä vaikka kuinka yritin katsella kasvoja. 

Provo.Enpä usko että pitää paikkansa.

Vierailija
25/144 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato kato.Jonne on herännyt päiväuniltaan ja yrittää täällä taas pro* oilla.

Ja porukkaa ja henkilöhahmoja on taas enemmän kuin mm torijuhlassa

😂😂😂😂

Vierailija
26/144 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on sinussa, kuten arvelitkin. Koita ensikerralla saada kiinni siitä, mitä ajatuksia sinussa tarkalleen herää, kun näet vähäpukeisen naisen. Onko kyse kateudesta (haluaisit huomiota), kielletystä kiinnostuksesta vai kenties kotoa opitusta madonna-h uora ajattelutavasta? Eli peittävästi pukeutuvat naiset ovat ihanteellisiä puhtaita madonnoja ja paljastavasti pukeutujat pelkkä paheiden pesä. Tämä lienee naisia alistavissa kulttuureissa se peittävän pukeutumisen juurisyy. Naiset nähdään mustavalkoisesti objekteina (äiteinä, tyttärinä, siskoina), joilla ei ole seksuaalisuutta laisinkaan. Ja näiden kunnon naisten vastakohta on esim länsimaalainen bikineissä kulkija, joka kehtaa vielä juoda alkoa, ajaa autoa ja omistaa omat rahansa. Millaisena näet itsesi tällä akselilla?

Vierailija
27/144 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato kato.Jonne on herännyt päiväuniltaan ja yrittää täällä taas pro* oilla.

Ja porukkaa ja henkilöhahmoja on taas enemmän kuin mm torijuhlassa

😂😂😂😂

No niinpä onkin.Yritti äsken tuossa virittää an%alueeksi keskusteluhetkiä, mutta se lopetettiin.On yksi Jonnen lempiaiheita, itse kun on jäänyt sille tasolle

Vierailija
28/144 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samoja tuntemuksia kun avaan jonkun iltapäivälehden nettiversion ”Aah nyt on kuumaa” ”Ups mikä vilautus” yms.

Häiritsee itseäni,koska en todellakaan inhoa vaikka Sara Sieppiä tai Amanda Harkimoa.

Mutta just tietyntyyppiset pyllistelykuvat tai sivutissit ym jotenkin ahdistaa ja harmittaa.

Oma mieheni tiirailee just tällaista ja ehkä se ahdistus ja yökötys sekä jonkinlainen henkilökohtaisesti ottaminen tulee siitä.

En pysty katsomaan enää ketä kaikkia mies Instassa seuraa.Tulee niin vaikea ahdistus.

Vierailija
29/144 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on sinussa, kuten arvelitkin. Koita ensikerralla saada kiinni siitä, mitä ajatuksia sinussa tarkalleen herää, kun näet vähäpukeisen naisen. Onko kyse kateudesta (haluaisit huomiota), kielletystä kiinnostuksesta vai kenties kotoa opitusta madonna-h uora ajattelutavasta? Eli peittävästi pukeutuvat naiset ovat ihanteellisiä puhtaita madonnoja ja paljastavasti pukeutujat pelkkä paheiden pesä. Tämä lienee naisia alistavissa kulttuureissa se peittävän pukeutumisen juurisyy. Naiset nähdään mustavalkoisesti objekteina (äiteinä, tyttärinä, siskoina), joilla ei ole seksuaalisuutta laisinkaan. Ja näiden kunnon naisten vastakohta on esim länsimaalainen bikineissä kulkija, joka kehtaa vielä juoda alkoa, ajaa autoa ja omistaa omat rahansa. Millaisena näet itsesi tällä akselilla?

Yuli esittää syvällistä kommentoijaa

Vierailija
30/144 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kesällä nähnyt näitä perskannikat paljastavia shortseja nuorten päällä, myös teini-ikäisten.

Kyllä joo en halua katsoa kenenkään perskannikoita, vaikka mikä hyväperse olisikin. Vaatekaupan hoikalla myyjälläkin näin todella lyhyet shortsit, ihmettelin miksi joudun katsomaan näkyä.

Kukkahattuilijaksi sitä on tultu...

Vierailija
31/144 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään pidä siitä jos nainen kerjää huomiota paljastavalla pukeutumisella. Ällöttää myös miehet jotka tällaisia naisia katselevat. Muslimit ovat siinä mielessä parempia, etteivät naiset elä miesten huomiosta, vaan arvostavat itseään enemmän.

Itsekkin varmana katselisit jos joku komea mies kävelisi ilman paitaa ja vatsalihakset paistaisivat.

Ajattelin juuri samaa: komeat, sporttiset ja hyväkroppaiset miehet voisivat pukeutua vähän paljastavankin.Silmäkarkkia naisille!

Suomessa SILMÄNRUOKAA! Silmäniloa jne.

te amerikkalaiswannabet, plyökh!

Vierailija
32/144 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua musliminaisena myös hirvittää miten naiset pukeutuu nykyään. Jopa nuoret tytötkin kulkee paljastavissa vaatteissa.

Vierailija
33/144 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea itsetunto.

Vierailija
34/144 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sinua ei vaivaa narsismi koska osaat asettautua itsesi ulkopuolelle. Ja tarkastella käytöstäsi. Piirteitä siihen on kyllä muttei patologisena.

Nythän on niin, että oikeastaan sinua närkästyttää iahn oikeakin asia: joku halaua räväyttää silmillesi omia intiimejä paikkojaan ja se rasittaa ihan syystä. Kiitos rehellisyydestäsi sinulle. Asia ei haittaa ketään kun et kuitenkaan mene luettelemaan toiselle missä menee pieleen ellei kysy.

Lisäys: nuo narsistiset piirteet tarkoittavat siis vaan terveen rajoissa olevaa asiaa ei narsismia ollenkaan. niitähän on meissa kaikissa.

Vierailija
35/144 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono p* ovo

0/5

Vierailija
36/144 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pelkäävät naisia.

Vierailija
37/144 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä yksinkertaista yleistystä. Paljastaa voi ihoa ilman olematta liikaa paljastelija. Sen nyt jokainen vähänkään sivistynyt nainen ja mieskin tietää. Esimerkiksi yksi isompi ihoalue kerralla, tilanteesta ja vartalosta riippuen.

Vierailija
38/144 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samoja tuntemuksia kun avaan jonkun iltapäivälehden nettiversion ”Aah nyt on kuumaa” ”Ups mikä vilautus” yms.

Häiritsee itseäni,koska en todellakaan inhoa vaikka Sara Sieppiä tai Amanda Harkimoa.

Mutta just tietyntyyppiset pyllistelykuvat tai sivutissit ym jotenkin ahdistaa ja harmittaa.

Oma mieheni tiirailee just tällaista ja ehkä se ahdistus ja yökötys sekä jonkinlainen henkilökohtaisesti ottaminen tulee siitä.

En pysty katsomaan enää ketä kaikkia mies Instassa seuraa.Tulee niin vaikea ahdistus.

Seiskassa on JÖSSESDAISARIT.

Mutta kai se myy.

Vierailija
39/144 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet asiat ärsyttää toisia ihmisiä.Kesällä on kuuma.Ehkäpä sen takia toiset pukeutuvat vähempiin vaatteisiin.Minulla heräsi ajatus:haluaisitko kenties itsekkin pukeutua vähemmän kesällä,mutta et kehtaa?Minä kuljen kesällä lyhyissä shortseissa ja topissa.En hae huomioita.Enkä vikittele kenenkään miehiä.Tai edes miehiä :)

Vierailija
40/144 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde Jonne Juhannuksen viettoon, niin lähtee av mammatkin.Sulle tulee yksinäinen Juhannus