Rv 20 ja juhannus siiderit
Kommentit (65)
Itse juon "juhlahetkinä" radleria (Lidlin cloudy radler on oikeasti hyvää!). Taitaa olla 2,7%, puolen litran tölkissä on siis vajaa yksi annos. Ehkä lasillinen päivällä ja lasillinen illalla, tai vain se yksi lasillinen, ei ole mennyt koko tölkkiä yhtenä päivänä. Rv 23, tähän mennessä koko aikana olen 3-4 kertaa nauttinut tuota eli ehkä kerran kuussa. (Lisäksi pari kolme kertaa puoli lasia viiniä illallisella.)
Ovat niin pieniä määriä ja niin satunnaisesti ettei kyllä yhtään huoleta =) eli jussina voisin sen pari lasia tuota radleria nauttia, ei nyt vain tullut ostettua sitä vaan alkoholitonta siideriä.
No parasta olla ilman alkoholia raskauden ajan.
Oliko pakko raskautta jos ei voi olla juomatta? Ääliö
Ei ole olemassa turvallista rajaa, joten järkevintä on, ettei juo alkoholia raskausaikana.
Juhannus tulee joka vuosi, raskauksia ehkä harvemmin. En ottais mitään. Itse join alkoholittoman oluen juhannuksena, silloin kun olin raskaana.
Vierailija kirjoitti:
En itse juo omien raskauksien aikana tippaakaan, mutta järki sanoo, ettei pieni lasillinen aiheuta peruuttamatonta vauriota. Jokainen siis tyylillään.
Järkikin sanoo, että elle raskaudaikana voi olla juomatta alkoholia sillo on ongelmia sen kanssa.
Magners ja Happy Joe ovat hyviä alkoholittomina. Hauskaa juhannusta!
Ei mitään siidereitä. Sun juhlat on nyt juhlittu vähäksi aikaa.
Nykyään on olemassa hyviä alkoholittomia siidereitä. En näe mitään syytä juoda alkoholia raskauden aikana. Syyllisyys ja huoli olisi kamala joten nautintoa siitä ei olisi.
Ihan sama ap:n kohdalla, ei lapsi häävejä aivoja muutenkaan peri.
Yks pullo/tölkki, naurattaa nää hysteerikot et ei tippaakaan raskausaikana,.. kyllähän sen tyhmempikin tajuaa että ryyppäämiset jätetään väliin, mutta vielä tyhmempikin tajuaa että lasillinen viiniä tai yks sidukka kerran kuussa meinaa mitään.
Kyllä jo 20-vuotiaat rouvat saavat siideriä ostaa ja juoda.
Miten voi olla noin kova siiderinhimo? En ole raskaana, mutta en silti ikinä juo alkoholia, koska se on niin pahaa ja aiheuttaa huonon olon.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama ap:n kohdalla, ei lapsi häävejä aivoja muutenkaan peri.
Repesin.
Tee sitten sellainen paperi, jossa otat täydellisen vastuun siitä kun lapsesi on vesipäinen FAS, etkä maksata yhteiskunnalla yhtäkään erikoislapsitouhua...
Mene sillä siideriajalla yhdyssanakurssille!
Ei todellakaan, raskaana ollessa ei juoda pisaraakaan. Parempi olisi lopettaa jo ennenkuin yrittää tulla raskaaksi, jos siis yrittää. Ihan viimeistään positiiviseen testiin tai myöhässä oleviin kuukautisiin pitää lopettaa. Miten voi olla niin vaikeaa olla juomatta se 9kk? Se menee todella nopeasti lopulta.
En itse juo omien raskauksien aikana tippaakaan, mutta järki sanoo, ettei pieni lasillinen aiheuta peruuttamatonta vauriota. Jokainen siis tyylillään.