Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 20 ja juhannus siiderit

Vierailija
20.06.2019 |

Mitä mieltä?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ainakaan ole taustalla mitään riippuvuutta taustalla näissä "pieni lasillinen" ja "vähän vain" -toteamuksissa. En ole eläessäni ollut humalassa. Käytän noita lähinnä silloin kun yllä olevien kommentoijien kaltaiset ihmiset ihmettelevät miten voin ottaa vähänkään viiniä ruuan kanssa vaikka olen raskaana.

Normaalisti joisin 1-2 lasillista, nyt olen vähentänyt lähes olemattomaan määrään juurikin siksi että suhtaudun vastuullisesti raskauteeni. Jos maksan illallisesta sen 100-150e, haluan makuelämystä korostamaan sen varta vasten valitun viinin enkä pelkkää vettä. Voisin ihan hyvin pyöritellä sen muutaman kulauksen viiniä suussani ja sylkäistä pois, mutta ravintolassa tämä ei taida olla kovin hyvää käytöstä. Mutta niillä muutamalla kulauksella ei ole minkään valtakunnan merkitystä. Varsinkaan kun ne nautitaan 2-3 kertaa koko raskauden aikana.

Tosin aloittajan tapauksessa kysymys ei tainnut olla hitusesta ruokaviiniä vaan juhannus_siidereistä, monikossa... 

Multa jäi kyllä raskausaikana ne paremmat illallisetkin väliin. Ne kun on tyypillisesti täynnä kaikkea kiellettyä :). Alkoholia en raskauden aikana juonut pisaraakaan, mutta pienen lapsen seurassa juon kyllä ihan hyvillä mielin sen yhden viinilasin. Syy oli hyvin yksinkertainen: jos lapsessa olisi ollut jotain ”vikaa”, en olisi koskaan voinut antaa itselleni anteeksi ”sitä yhtä”. Riippumatta siitä liittyisikö asia mitenkään alkoholiin. Valitsin siis itselleni helpomman tien.

Vierailija
62/65 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa ottaa yhtään ennen kuin vauva on 18 v!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsippä nyt sitä raskautta oikeen 9 kk :D En ymmärrä naisia jotka juo raskaana ollessa, oisko kannattanut olla tulematta raskaaksi jos noin haluttaa alkoholia!

Vierailija
64/65 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sädekehät täällä loistavat...

Vierailija
65/65 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä liioittelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi