Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko Jussi Halla-Aho alfa?
Kommentit (8)
Kyllä hän on oman heimonsa alfa ja saa ottaa kenet vaan kannattajanaisistaan miesten katsoessa hiljaa sivusta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllähän Jussi odottaa alfautensa järkkymättömillä mielipiteillään jotka osaa myös perustella erittäin loogisesti, paremmin kuin muut poliitikot. Ei häntä tunnu pelottavan viherfassejen vaino ja räkiminen, vaan pysyy lujana. Se on johtajuutta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oman alaryhmänsä toki. Mutta hänen alaryhmänsä ei ole kovin arvostettu muiden ihmisten silmissä, joten on sellainen kukko tunkiolla, B-luokan alfa.
Alue: Aihe vapaa
On.