Miehet! Esimerkkejä naisista, jotka ovat huonoja sängyssä
Miehistä on samanlainen ketju, ja haluan myös kuulla miesten huonoja kokemuksia naisista.
Kertokaa esimerkkejä tai kokemuksia naisista jotka ovat huonoja sängyssä, tai mikä ei sytytä/ole sytyttänyt.
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan tästä taas ketju, jossa vanhoja kokeneita naisia ylistetään ja nuoria lytätään?
nuoret naiset nyt vaan ovat aika surkeita. osalla on joku päänsisäinen ongelma ulkonäkönsä kanssa, eivätkä uskallla edes olla alasti ja osalla on päinvastainen ongelma ja luulevat olevansa niin kauniita, että koko elämä kuluu oman ulkonäön ihailuun.
on siinä välissä tervejärkisiäkin, mutta niitä on aika vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohooo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahnana maataan sängyssä ei-kiihottuneena.
Oliskohan tuolle asialle jotain tehtävissä?
Miehen tehtävä kiihottaa naista, mutta naisen tehtävä ei ole kiihottaa miestä? Tasa-arvo, jep, jep...
Kyllä, juuri näin. Johtuu siitä, että naiselle seksi voi olla kivuliasta, jos ei ole kiihottunut. Miehelle ei ole mahdollista joutua yhtä huonoon tilanteeseen selsissä kuin mikä on naiselle ilmeinen uhka. Jos mies ei kiihotu, sillä ei seiso, ja seksi jää väliin. Harvemmin kukaan häntä siinä sitten pahoinpitelee saati aiheuttaa vammoja.
Joissain asioissa ei vaan ole tasa-arvoa. Synnyttäminen on toinen, missä hommat ei vaan kerta kaikkiaan mene tasan, vaikka miten haluaisit.
Eksyit väärään ketjuun. Tälläinen nainen ei sytytä, vastaan ap:n kysymykseen.
Sellainen on surkein joka yrittää liikkua miehen tahdissa. Työntelee vastaan varsinkin takaapäin asennossa. Ei pysty yhtään muuttaa rytmiä.
Suuseksiä osaa vain harva nainen. Useimmat tarvitsee kädellä avustaa suoritusta.
Sellainen joka luulee olevansa sexybabe. Tekee kaiken niin väärin ja odottaa olevansa seksin jumalatar. Valitettavasti suurin osa naisista on tällaisia. He eivät kuuntele.
Mistähän löytäisi parhaat lahnanaiset? Hyppivät ja kiljuvat eivät kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohooo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan tuolle asialle jotain tehtävissä?
Miehen tehtävä kiihottaa naista, mutta naisen tehtävä ei ole kiihottaa miestä? Tasa-arvo, jep, jep...
Kyllä, juuri näin. Johtuu siitä, että naiselle seksi voi olla kivuliasta, jos ei ole kiihottunut. Miehelle ei ole mahdollista joutua yhtä huonoon tilanteeseen selsissä kuin mikä on naiselle ilmeinen uhka. Jos mies ei kiihotu, sillä ei seiso, ja seksi jää väliin. Harvemmin kukaan häntä siinä sitten pahoinpitelee saati aiheuttaa vammoja.
Joissain asioissa ei vaan ole tasa-arvoa. Synnyttäminen on toinen, missä hommat ei vaan kerta kaikkiaan mene tasan, vaikka miten haluaisit.
Oletko käynyt armeijan?
Naisen ei tarvi osata tai tehdä oikeastaan mitään. Riittää kun on innokas. Huonous tulee innon puutteesta. Se taas johtuu siitä ettei ole miehen kanssa jota haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs te miehet sitten teette jos saatte ja nainen ei?
Miksei nainen itse huolehdi, että saisi?Miten sen "huolehtii"? Miksei mies voi huolehtia, kun nainenhan huolehtiia miehen saamisesta. Siis antamalla sen ukon käyttää kehoaan.
Miten nainen huolehtii miehen saamisesta? Noin tyhmää juttua en ole ikinä lukenut. Kyllä se mies saa ihan omilla toimillaan ellei ole suikkarista kyse. Tai nainen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan tästä taas ketju, jossa vanhoja kokeneita naisia ylistetään ja nuoria lytätään?
Kyllä, vanhat naiset haukkuvat nuoria naisia. Sehän on yleistä vanhojen propagandaa etteivät nuoremmat naiset nauti seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei nainen itse huolehdi, että saisi?Miten sen "huolehtii"? Miksei mies voi huolehtia, kun nainenhan huolehtiia miehen saamisesta. Siis antamalla sen ukon käyttää kehoaan.
Miten nainen huolehtii miehen saamisesta? Noin tyhmää juttua en ole ikinä lukenut. Kyllä se mies saa ihan omilla toimillaan ellei ole suikkarista kyse. Tai nainen päällä.
Ihan omilla toimillaan. Miksi tämän kommentin perusteella miehen tulisi tehdä naisen eteen yhtään mitään. Nainen ei tee miehen eteen yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan omilla toimillaan. Miksi tämän kommentin perusteella miehen tulisi tehdä naisen eteen yhtään mitään. Nainen ei tee miehen eteen yhtään mitään.
Niin se vain menee. Naiset eivät saa mitään aikaiseksi. Eivät pysty edes tyydyttämään itseään ilma miesten keksintöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan omilla toimillaan. Miksi tämän kommentin perusteella miehen tulisi tehdä naisen eteen yhtään mitään. Nainen
Niin se vain menee. Naiset eivät saa mitään aikaiseksi. Eivät pysty edes tyydyttämään itseään ilma miesten keksintöjä.
Toivottavasti sitten pitäydyt miehissä niin sinulla ja ihan kaikilla muillakin on kivempaa.
Ja kaipa se käsikin on miehen keksintö kun sopivasta kulmasta katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun tai jonkin pitäisi "antaa" se alkusysäys sille kiihottumiselle; ei se ihan tyhjästä syty.798
Olin väsynyt nukkumaan menossa .Nainen sanoi että haluaa seksiä minä sanoin että ei jaksa..Nainen repi housuni pois ja otti suihin loppuun asti ja sanoi nyt minulle.On niitä vähemmän lahnojakin
Nuorena minulla oli seksisuhde naisen kanssa, jota pidin täydellisenä naisena seksuaalisesti. Joka ikinen kerta kun nähtiin, hän oli välittömästi vehkeessä kiinni ja otti sen suuhunsa. Jossain vaiheessa tajusin, että se oli robottimaista toimintaa aina täsmälleen samalla tavalla. Seuraavaksi hän meni selinmakuulle ja odotti minun tulevan sisään. Jos edes yritti poiketa protokollasta millään tavalla, esim. antamalla itse suuseksiä tai ehdottaa eri asentoa, niin ei käynyt millään päinsä. Aina samalla tavalla, samalla kaavalla ja jossain vaiheessa teki mieli sanoa, että liikuta edes silmiä.
Aluksi se oli mahtavaa, seksuaalisesti halukas nainen joka oli aina valmis. Sitten tajusin, ettei se edes mitään halunnut vaan teki kaiken tavalla, jota kuvitteli miesten tahtovan. En tietysti tiedä nykyisyyttään, mutta kuvittelisin hänen toistavan samaa opittua kaavaa edelleen.
Tästä muistuikin mieleeni nuoruuden pano, joka kehui antavansa minulle elämäni suihinoton.
No, tavallaan joo, mutta ei välttämättä siinä positiivisessa mielessä. Varmaan samalta olisi tuntunut työntää kalu lassilatikanpojan suurtehoimuriauton imuletkuun. Ei ikinä sitä ennen eikä jälkeenkään ole kyyneleet valuneet silmistä kun kepin päästä yritetään imeä aivoja pihalle. Sattui niin saatanasti mutta ei siinä kehdannut valittaakkaan kun omasta mielestään maailman paras suihinottaja näyttää parastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tästä muistuikin mieleeni nuoruuden pano, joka kehui antavansa minulle elämäni suihinoton.
No, tavallaan joo, mutta ei välttämättä siinä positiivisessa mielessä. Varmaan samalta olisi tuntunut työntää kalu lassilatikanpojan suurtehoimuriauton imuletkuun. Ei ikinä sitä ennen eikä jälkeenkään ole kyyneleet valuneet silmistä kun kepin päästä yritetään imeä aivoja pihalle. Sattui niin saatanasti mutta ei siinä kehdannut valittaakkaan kun omasta mielestään maailman paras suihinottaja näyttää parastaan.
Oisit sanonu sille, nyt tääll valitat. Kylä ne naiset on kamalia. Mutta olkaa ilman.
Pahimpia on ne, jotka eivät tykkää ottaan koko elintä sisään. Joutuu jatkuvasti varomaan ettei tuikkaa liian syvälle. Takaapäin vedetään selkä kumaralle, ettei pääse koko matkalta sisälle asti.
Toinen on ne sängyssä paikallaan makaavat, jotka eivät tee mitään. Ei s. seksiä, ei ratsastamista, ei mitään aktiivisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisit sanonu sille, nyt tääll valitat. Kylä ne naiset on kamalia. Mutta olkaa ilman.
En valita. Kuitenkin sain tuolloinkin seksiä. Että ilman ei ole tarvinnut olla. Tuo oli vain otsikon mukainen esimerkki. Ja en viitsinyt sanoa siinä hetkessä mitään, kun tilanne oli muutenkin sangen erikoinen.
Siinä tapauksessa mies huolehtii naisen orgasmista antamalla naisen käyttää kehoaan.