Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Esimerkkejä naisista, jotka ovat huonoja sängyssä

Vierailija
19.06.2019 |

Miehistä on samanlainen ketju, ja haluan myös kuulla miesten huonoja kokemuksia naisista.
Kertokaa esimerkkejä tai kokemuksia naisista jotka ovat huonoja sängyssä, tai mikä ei sytytä/ole sytyttänyt.

Kommentit (201)

Vierailija
101/201 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useampia naisia ollut, että kun panee takaapäin, niin hirveä paskan käry noussut perseestä nenään.

joo hiki ja paska ja vagi eritteet onkaloistaan tihkuu vaikka pintaelimiä pesevät. eivät osaa pestä peraykkoaankaan,joku vesi hutaisu mitään puhdista ja siihen kosteuteen ykskin pieru,pakaraväli haisee ummehtuneelle ja hiellä

Vierailija
102/201 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Passiivisuus, nainen ei ole aloitteellinen, ei tee mitään miehen nautinnon eteen, eikä näytä, mikä tuntuu hyvältä. Feministeille tiedoksi, että näin voivat käyttäytyä myös halukkaat ja kiihoittuneet naiset. Lahnan kanssa seksi tuntuu toisen vartalolla runkkaamiselta.

-Jos seksiin kuulutvat normaalit eritteet, kuten pillumehu ja sperma ovat hyi yäk ällöä ja seksin jälkeen täytyy juosta pesulle. Eikä ole puhettakaan, että nuolennan jälkeen voisi suudella.

-Huono hygienia, kuten hikikainalot ja paskanhaju tappavat halut nopeasti.

Siinä pahimmat. Onneksi näihin kaikkiin voi kukin itse vaikuttaa, jos tunnistaa itsensä tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/201 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha piikoja jotka yleensä sanovat anna mennä sisään olen naimisissa tai käytän ehkäisyä. kuvittelevat läpensä olevan maailman parasta. näille en oikeaa nimeäni anna.

Vierailija
104/201 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviossa näitä säälistä kerran vuodessa antavia on eniten. Ja tekevät siitä ison numeron.

Vierailija
105/201 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät osaa pestä just koko alapäätään, voi miten kamalaa ottaa suuhun näennäisesti (parhaimmilaan..) puhdasta kalua, kun nivuset ja perse haisee niin että oksennus tulee.

Naisena itse pesen monasti päivässä pilden, ja takamuksen myös, ja jos seksiä luvassa pesen koko köörin suihkussa.

Miksei miehet tajua, samaa. Karmein kokemus oli kun mies työni sissijuustoisen kalunsa kurkkuuni, apua, en tiennyt mitä oisin tehnyt!

Vierailija
106/201 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on sellaissia säälipillua Antavia makaa kuin Kuollut kala

Vierailija
107/201 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja en ole tavannut oikeastaan kuin vaimoni. Itse olin ollut ehkä liiankin monen kanssa ennen vaimoni tapaamista, hän oli ollut kerran menettäen neitsyytensä. Siinähän ei ole mitään probleemaa, mutta hän selvästi häpeää, että ei osaa mitään, eikä sitten halua oppiakaan. Ei koskettele penikseeni edes käsillään, saatikka ihanilla huulillaan/ihanalla kielellään, ei siis mitään siihen viittaavaakaan. Eli hän ottaa orgasminsa tyytyväisenä vastaan kun annan sen sormettamalla, kielellä, leluilla, mutta ei yritystäkään yrittää tehdä sitä minulle. Eli kun hän on saanut orgasminsa, niin minä jyystän itselleni orgasmin tulemalla häneen milloin mistäkin. Surulliseltahan tämä kuulostaa ja sitä se onkin. Muuten hän on maailman ihanin ihminen jonka tunnen, joten eroaminen ei ole käynyt edes mielessäni. Meillä on kaksi ihanaa lasta, joskin jo pesästä pois lentäneitä. Toisiamme rakastamme todella paljon. Vaimoni ymmärtää ja hyväksyy tarpeeni käteenvetoineen ja tiedostaa hyvin, että ottajia minulle olisi, mutta sitä hänen ei tarvitse pelätä että pettäisin ja hän tietää sen, ikinä en häntä kuitenkaan tulisi pettämään. On se elämä ihmeellistä joskus.

Vierailija
108/201 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoja en ole tavannut oikeastaan kuin vaimoni. Itse olin ollut ehkä liiankin monen kanssa ennen vaimoni tapaamista, hän oli ollut kerran menettäen neitsyytensä. Siinähän ei ole mitään probleemaa, mutta hän selvästi häpeää, että ei osaa mitään, eikä sitten halua oppiakaan. Ei koskettele penikseeni edes käsillään, saatikka ihanilla huulillaan/ihanalla kielellään, ei siis mitään siihen viittaavaakaan. Eli hän ottaa orgasminsa tyytyväisenä vastaan kun annan sen sormettamalla, kielellä, leluilla, mutta ei yritystäkään yrittää tehdä sitä minulle. Eli kun hän on saanut orgasminsa, niin minä jyystän itselleni orgasmin tulemalla häneen milloin mistäkin. Surulliseltahan tämä kuulostaa ja sitä se onkin. Muuten hän on maailman ihanin ihminen jonka tunnen, joten eroaminen ei ole käynyt edes mielessäni. Meillä on kaksi ihanaa lasta, joskin jo pesästä pois lentäneitä. Toisiamme rakastamme todella paljon. Vaimoni ymmärtää ja hyväksyy tarpeeni

Tuo on surullista, varsinkin kun teillä on niin paljon muuta. Jokuhan tännekin kirjoittaa, että vaihda. Niinhän se ei mene. Feel you bro.

Vierailija
109/201 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se puhuminen? Josko kertoisit mitä haluaisit, toivoisit.

Meillä alkuun ei mies tajunnut, kun oli vaan se pano mielessä, että nainen haluaa muutakin, niin minä ekan kerran jälkeen HETI kerroin mitä haluan. Niin nyt menty 41 vuotta, ja seksi maistuu molemminpuollin toiveiden mukaan.

Puhuminen voi ola joskus vaikeeta, mutta ei ole se vaan tuntuu se aloitus ensin, mutta lopussahan se kiitos sananmukaisesti "seisoo".

Vierailija
110/201 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonoja en ole tavannut oikeastaan kuin vaimoni. Itse olin ollut ehkä liiankin monen kanssa ennen vaimoni tapaamista, hän oli ollut kerran menettäen neitsyytensä. Siinähän ei ole mitään probleemaa, mutta hän selvästi häpeää, että ei osaa mitään, eikä sitten halua oppiakaan. Ei koskettele penikseeni edes käsillään, saatikka ihanilla huulillaan/ihanalla kielellään, ei siis mitään siihen viittaavaakaan. Eli hän ottaa orgasminsa tyytyväisenä vastaan kun annan sen sormettamalla, kielellä, leluilla, mutta ei yritystäkään yrittää tehdä sitä minulle. Eli kun hän on saanut orgasminsa, niin minä jyystän itselleni orgasmin tulemalla häneen milloin mistäkin. Surulliseltahan tämä kuulostaa ja sitä se onkin. Muuten hän on maailman ihanin ihminen jonka tunnen, joten eroaminen ei ole käynyt edes mielessäni. Meillä on kaksi ihanaa lasta, joskin jo pesästä pois lentäneitä. Toisiamme rakastamme todel

Thanks bro.

Vierailija
111/201 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites se puhuminen? Josko kertoisit mitä haluaisit, toivoisit.

Meillä alkuun ei mies tajunnut, kun oli vaan se pano mielessä, että nainen haluaa muutakin, niin minä ekan kerran jälkeen HETI kerroin mitä haluan. Niin nyt menty 41 vuotta, ja seksi maistuu molemminpuollin toiveiden mukaan.

Puhuminen voi ola joskus vaikeeta, mutta ei ole se vaan tuntuu se aloitus ensin, mutta lopussahan se kiitos sananmukaisesti "seisoo".

Kiitos kannanotostasi. Olemme molemmat akateemisesti koulutettuja ja todellakin tiedämme tilanteemme. Vaimoni on niin "perhanan" kokematon siveyden sipuli ja minä kokenut ja halukas kokeilemaan ihan kaikkea mitä vaimoni vaan haluaisi, mutta kun hän ei halua mitään. Tämä kait se suurin ongelma on. Eikä vaimoni niin tyhmä ole, että hän ei ymmärtäisi, että suurin osa ihmisistä haluaa rakastella ja nauttia toisen kanssa orgasmeistaan ja yhdessä olosta. Minun tilannetta ei helpota yhtään se, että vaimoni on todella kuuma pakkaus, miehet tietää, hitto mikä "farkkuperse" jne. Itse käyn aivan kuumana ja olen tyytynyt siihen, että saan sitten ottaa hänet takaapäin, sivulta, edestä ja  ihan mitä kautta vaan. Tämä on se meidän dilema. Olen aivan kuumana häneen, hän ei ole kuumana mihinkään seksiin liittyvään, mutta ei missään nimessä halua erota, suorastaan uskailee kun sanonkin että pitäisikö meidän laittaa kantapäät yhteen. No en minäkään erota halua, ikinä en vaimoni kaltaista naista enää löytäisi. Miksi hänen pitääkin olla niin upea perseinensä/rintoinensa.

Vierailija
112/201 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät osaa pestä just koko alapäätään, voi miten kamalaa ottaa suuhun näennäisesti (parhaimmilaan..) puhdasta kalua, kun nivuset ja perse haisee niin että oksennus tulee.

Naisena itse pesen monasti päivässä pilden, ja takamuksen myös, ja jos seksiä luvassa pesen koko köörin suihkussa.

Miksei miehet tajua, samaa. Karmein kokemus oli kun mies työni sissijuustoisen kalunsa kurkkuuni, apua, en tiennyt mitä oisin tehnyt!

Väärä ketju. Mene sinne toiseen.

Vierailija
113/201 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissijuustoinen kalu on kauhistus. Siksi ei ikinä suuhun alapään vehkeitä.

Vierailija
114/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kosketa eikä hyväile miestä, makaa lahnana ja odottaa että mies tekee hänelle orgasmin. Ei osaa käsitellä penistä, käsillä eikä suulla. Päällä on kuin norsu posliinikaupassa, ei mitään rytmiä, ihme hyppimistä ja kunto loppuu minuutin päästä. 

Vierailija
115/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurko kirjoitti:

Pahimpia ovat itseänsä tai vartaloansa häpeävät. Pimeässä peiton alla paita päällä pitäs puuhailla.

Yleensä vähän vanhemmat ja kokeneemmat naiset ovat paradoksaalisesti rennompia ja itsevarmempia vaikka se vartalo ei enää olekkaan mitään missitasoa. 

Onko käynyt mielessä että naiset häpeävät vartaloaan ihan teidän MIESTEN kommenttien takia?

Idiootti.

Ymmärrätkö sinä idiootti, että naisilta tulee karmeimmat kommentit esimerkiksi somessa.

Vierailija
116/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohooo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahnana maataan sängyssä ei-kiihottuneena.

Oliskohan tuolle asialle jotain tehtävissä?

Kiihottumiseen kyllä, mutta ei sitä naista voi väkisin pakottaa aktiiviseksi sängyssä. 

Vierailija
117/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahnana maataan sängyssä ei-kiihottuneena.

Miksi sinä ylipäänsä harrastat seksiä sellaisten naisten kanssa, jotka eivät halua sinua?

Miksi sinä väännät asiat pieleen? Kyllä ex-vaimo halusi minua, mutta oli harvinaisen epäaktiivinen sängyssä. Minä sain tehdä kaiken ja hän makasi selällään. Joskus harvoin suostui tulemaan päälle.

Vierailija
118/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvän naisen sängyssä tunnistaa siitä, että hän suihinoton jälkeen nielee siemennesteet ja jää miehen kainaloon makailemaan. Huono nainen lähtee vessaan tai minne lie sylkemään. 

Naisen nieliessä siemennesteet miehet kiihottuvat näkymästä monesti niin paljon, että he ovat hetikohta valmiit spruuttaamaan uuden lastin naisen suuhun. 

Sinua ei varmaan haittaa, että nainen haluaa sillä mällisuullaan sinua suudella seksin jälkeen makoillessa? :)

Minua ei ainakaan haittaa. Hyvin usein seksin jälkeen käperrytään lähekkäin ja suudellaan paljon. Jos nainen pystyy ottamaan lastin suuhun ja nielemään sen, niin kyllä minä pystyn häntä sen jälkeen suutelemaan.

Vierailija
119/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kun lukee, niin mies aina vaan sanoo mitä nainen jätti tekemättä, tai teki huonosti. Ei sanaakaan mitä itse teki, jtti tekemättä tai teki huonosti. Oisko joku korrelaatio kuitenkin kyseessä?

Ei, koska ihmisiä on erilaisia. Kyllähän naisetkin valittavat, jos mies on sellainen, että vain makaa selällään ja odottaa naisen tekevän kaiken. Ihan saman toisinpäin. 

Vierailija
120/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärä ketju. Mene sinne toiseen.

Ai, tässä saa haukkua vain naisia. Onko jossain oma ketju mihille??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä