Miehet! Esimerkkejä naisista, jotka ovat huonoja sängyssä
Miehistä on samanlainen ketju, ja haluan myös kuulla miesten huonoja kokemuksia naisista.
Kertokaa esimerkkejä tai kokemuksia naisista jotka ovat huonoja sängyssä, tai mikä ei sytytä/ole sytyttänyt.
Kommentit (201)
Kun näitä lukee, alkaa miettiä, moniko oikeasti rakastelee kumppania ollenkaan. Jotenkin toivoisi, että voisi suhteessa yhdessä treenata näitäkin taitoja. Ei ainakaan tee mieli näitä lukiessa. Hanki sitten joku hoito, jonka kanssa treenaat, että oot sitten valmis sitä oikeeta miestä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia on ne, jotka eivät tykkää ottaan koko elintä sisään. Joutuu jatkuvasti varomaan ettei tuikkaa liian syvälle. Takaapäin vedetään selkä kumaralle, ettei pääse koko matkalta sisälle asti.
Toinen on ne sängyssä paikallaan makaavat, jotka eivät tee mitään. Ei s. seksiä, ei ratsastamista, ei mitään aktiivisuutta.
Tuohan vain kertoo, että häneen on sattunut! Ei se mitään surkea seksitaitoa ole, vaan reaktio mitä sinä teet. Enemmän kiihottumista ja järkevää naisellekkin mukavaa panemista. Loppuu saamiset tuommoisen ukon kanssa lyhyeen joka ei kunnioita toisen tunteita!
"mukavaa panemista"`? mutta entäs ja kun se nainen ei välitäkkään eniten just siitä panemisesta? Jos naine haluaakin että hänetkin tyydytetään, se näyttää puolestaan olevan kovin monille miehill
Lesbojen ongelmahan tuo on. Muille kelpaa se muna.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä "huonot" erottaa viimeistään ratsastusvaiheessa. Osa ei suostu ollenkaan (näitä on yllättävän paljon osunut omalle kohdalle) ja osa ei vaan.. osaa? Ei joko jaksa tai sitten vain tekniikka hukassa eikä saa sillä tavalla kummallekaan nautintoa.
Mä olin exän kanssa melkein 10 vuotta. Kertaakaan en ollut hänen päällään. En halunnut. Syynä se, että mies mua pari senttiä lyhyempi eikä kovin harteikas. Sellainen urheilullisen solakka vartalo. Mä taas reilusti ylipainoinen. Mä tunsin itseni niin isoksi tämän miehen rinnalla ja sitten jos olisi vielä pitänyt hänen päällään olla seksissä.
Nyt mulla on seksisuhde miehen kanssa joka on mua 16cm pidempi ja hän on harteikas mies. Hänen päällään olen kyllä ollut enkä ole tuntenut itseäni isoksi. Mulla on painoa jonkun verran vähemmän kuin silloin kun olin exän kanssa, mutta ylipainoinen olen silti. Päällä kyllä pystyn ja jaksan ratsastaaa. Kyllä mulla siihen on tekniikka hallussa ja reisilihaksissa riittää voimaa.
Makaa vaan kylellään, eikä osaa mitään aloittaa.
Kaikkia kommentteja en jaksanut lukea, mutta jo muutamankin luettua huomaa että makuja on monia. Seksihetken voi pilata miljoonalla tavalla. Tärkein olisi mielestäni se että nainen haluaa oikeasti ja näyttää sen. Olemus pitäisi olla puhdas. Pesemätön baarivarpunen pienessä kännissä on ihan järkky. Puhumattakaan jos olemus viittaa pitempään putkeen.
Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija
Ylipainoiset. Ei siinä mikään määrä temppuja auta, kun tekee pahaa.
Kyllä se on vaan semmonen järkyttävä lahna kuka makaa paikoillaan ja yrittää oikein olla mahdollisimman liikkumatta, niitä ei pahemmin toiste tarvii tavata.
Kolme työntöö ja jännitys taasko se ruiskaa reisille.
Ei ole mitään kokemusta mutta.
Kannattaa kokeilla sitten sunkin jotain muuta.
Itse asiassa kypsät naiset voivat enimmäkseen pitää hauskaa sängyssä ja miksikö kun vertaa nuorempiin naisiin, mm.heidän ei tarvitse pelätä, että pieni lapsi tulisi makuuhuoneeseen kutsumatta,tms seksiä häiritsevää. He tuntevat jo kehonsa ja tarpeensa erittäin hyvin, joten he voivat testata sitä sydämensä kyllyydestä ja ota se niin!Loppujen lopuksi tärkeintä on pitää seksissä hauskaa ripauksella hulluutta;)) Ajattele, sillä jos ei nyt niin milloin? Panemalla omaa ikääsi vanhempaa naista niin annat seksin tuoda silloin elämääsi vain parasta mitä se voi ikinä tarjota..
sullekin.Ehkä jos haluut?
Mikä on hygieniasta eniten ollut vinossa?
Vierailija kirjoitti:
Kolme työntöö ja jännitys taasko se ruiskaa reisille.
Puhummeko nyt ns ladypeniksestä, kun kysyttiin esimerkkejä sängyssä huonoista naisista?
Vierailija kirjoitti:
Feministit
Eli nainen jolla on rajat ja joka uskaltaa sanoa epämiellyttävään touhuun ei ja vaatia nautintoa myös itselleen runkkualustana olemisen sijaan on huono sängyssä? Ok.
Taitaa olla aika pieni prosentti miehistä oikeasti hyviä seksissä.
Jurriset perheenäidit vapaalla. Kapakissa ollaan niin himokkaita. Auta armias kun kuskaat moisen kotiisi ja lykkäät sisään. Pientä ähinää silmät kiinni ja seksin jälkeen alkaa katumus sekä ulina. Joskus noita tuli poljettua kun helposti ne mukaansa saa. Ei ikinä enää. En ihmettele ettei niiden aviomiehetkään viitsi nussia. Kurjimpia panoja ikinä. Pallit noihin paljaalla tyhjentää. Muuta hyötyä niistä ei ole
Yksi pahimpia on tyyliin " makaa kuin laho tukki suossa". 😟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministit
Eli nainen jolla on rajat ja joka uskaltaa sanoa epämiellyttävään touhuun ei ja vaatia nautintoa myös itselleen runkkualustana olemisen sijaan on huono sängyssä? Ok.
Taitaa olla aika pieni prosentti miehistä oikeasti hyviä seksissä.
Tapailin yhdessä vaiheessa (ääri)feministiä, jonka elämä oli suhteellisen ankeata - kaikesta piti valittaa, ja varmistaa että kaikki menee tasan.
Seksi taas oli melko normisettiä, mutta se piti kirjaa orkuista. Koska tasa-arvo! Seksistä tuli melko suorituskeskeistä, ja mun kiinnostus lopahti
Sellaiset ovat huonoja jotka eivät kysele, kuten "mitä sä haluut tehdä mulle", "miten sä haluut että mä oon", "haluuksä että mä otan suuhun", "voinks mä tehdä jotain".
Vierailija kirjoitti:
Kurko kirjoitti:
Pahimpia ovat itseänsä tai vartaloansa häpeävät. Pimeässä peiton alla paita päällä pitäs puuhailla.
Yleensä vähän vanhemmat ja kokeneemmat naiset ovat paradoksaalisesti rennompia ja itsevarmempia vaikka se vartalo ei enää olekkaan mitään missitasoa.
Onko käynyt mielessä että naiset häpeävät vartaloaan ihan teidän MIESTEN kommenttien takia?
Idiootti.
Eli naiset laittautuvat vain itseään varten, mutta häpeävät vartaloaan miesten takia. Ei kuulosta loogiselta.
Yleensä "huonot" erottaa viimeistään ratsastusvaiheessa. Osa ei suostu ollenkaan (näitä on yllättävän paljon osunut omalle kohdalle) ja osa ei vaan.. osaa? Ei joko jaksa tai sitten vain tekniikka hukassa eikä saa sillä tavalla kummallekaan nautintoa.