Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Esimerkkejä naisista, jotka ovat huonoja sängyssä

Vierailija
19.06.2019 |

Miehistä on samanlainen ketju, ja haluan myös kuulla miesten huonoja kokemuksia naisista.
Kertokaa esimerkkejä tai kokemuksia naisista jotka ovat huonoja sängyssä, tai mikä ei sytytä/ole sytyttänyt.

Kommentit (201)

Vierailija
121/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät osaa pestä just koko alapäätään, voi miten kamalaa ottaa suuhun näennäisesti (parhaimmilaan..) puhdasta kalua, kun nivuset ja perse haisee niin että oksennus tulee.

Naisena itse pesen monasti päivässä pilden, ja takamuksen myös, ja jos seksiä luvassa pesen koko köörin suihkussa.

Miksei miehet tajua, samaa. Karmein kokemus oli kun mies työni sissijuustoisen kalunsa kurkkuuni, apua, en tiennyt mitä oisin tehnyt!

Ihan vastaavia naisia on olemassa. Pillun haju saa voimaan pahoin ja pahimmillaan vielä vessapaperin palasia häpäreiden välissä. Ja sitä pitäisi sitten nuolla.

Vierailija
122/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät osaa pestä just koko alapäätään, voi miten kamalaa ottaa suuhun näennäisesti (parhaimmilaan..) puhdasta kalua, kun nivuset ja perse haisee niin että oksennus tulee.

Naisena itse pesen monasti päivässä pilden, ja takamuksen myös, ja jos seksiä luvassa pesen koko köörin suihkussa.

Miksei miehet tajua, samaa. Karmein kokemus oli kun mies työni sissijuustoisen kalunsa kurkkuuni, apua, en tiennyt mitä oisin tehnyt!

Väärä ketju. Mene sinne toiseen.

Ai, tässä saa haukkua vain naisia. Onko jossain oma ketju mihille??

Kyllä. Luitko sinä aloitusta lainkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakos kertoa miten upea on oma mieheni, hän tekee just kaiken oikein, ja on upea rakastaja. Sormetta, nuolee ja panee ihanalla sopivalla kalullaan, Koskaan ei kieltäydy , enkä minä. Kehuu minua ja taitojani, joita on tullut hiottua kyllä.

Tais taas tulla vääränlaista teksitä ja väärään paikkaankin. Oletan.

Vierailija
124/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohooo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahnana maataan sängyssä ei-kiihottuneena.

Oliskohan tuolle asialle jotain tehtävissä?

Miehen tehtävä kiihottaa naista, mutta naisen tehtävä ei ole kiihottaa miestä? Tasa-arvo, jep, jep...

Kyllä, juuri näin. Johtuu siitä, että naiselle seksi voi olla kivuliasta, jos ei ole kiihottunut. Miehelle ei ole mahdollista joutua yhtä huonoon tilanteeseen selsissä kuin mikä on naiselle ilmeinen uhka. Jos mies ei kiihotu, sillä ei seiso, ja seksi jää väliin. Harvemmin kukaan häntä siinä sitten pahoinpitelee saati aiheuttaa vammoja. 

Joissain asioissa ei vaan ole tasa-arvoa. Synnyttäminen on toinen, missä hommat ei vaan kerta kaikkiaan mene tasan, vaikka miten haluaisit. 

Vierailija
125/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saakos kertoa miten upea on oma mieheni, hän tekee just kaiken oikein, ja on upea rakastaja. Sormetta, nuolee ja panee ihanalla sopivalla kalullaan, Koskaan ei kieltäydy , enkä minä. Kehuu minua ja taitojani, joita on tullut hiottua kyllä.

Oletit oikein. Toki kiva, että kehut miestäsi, mutta ei vastaan taaskaan ketjun aloituksen kysymykseen.

Vierailija
126/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin passiivinen nainen. Olo oli kuin yrittäisi harrastaa seksiä seksinuken kanssa. Olin tuolloin nuorempi, niin en kehdannut keskeyttää, vaan yritin jotenkin päästä maaliin.

Vierailija
127/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärä ketju. Mene sinne toiseen.

Ai, tässä saa haukkua vain naisia. Onko jossain oma ketju mihille??

Etkö osaa lukea? Vinkki: lue ketjun aloitusviesti uudelleen.

Vierailija
128/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, millilleen oltava asia just siellä missä pitää, jaottelu on päivän sana. Kehua ei saa, haukku kyllä, ainakin naisia. Ou yeah, fack.

Vierailija
129/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette te naiset sen parempia tuon asian suhteen ole.

Vierailija
130/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aha, taas jälleenkaikki naiset. Voihan, ovatko kaikki miehet sitten munattomia ja itsekkäitä? Ja haisevia  paskiaisia. Ei kai.

Vierailija
131/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin passiivinen nainen. Olo oli kuin yrittäisi harrastaa seksiä seksinuken kanssa. Olin tuolloin nuorempi, niin en kehdannut keskeyttää, vaan yritin jotenkin päästä maaliin.

Omaan maaliisi siis.

Vierailija
132/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs te miehet sitten teette jos saatte ja nainen ei?

Vierailija
133/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei nainen itse huolehdi, että saisi?

Vierailija
134/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superaktiivit naiset sängyssä ovat kauhistus. Mieluummin lahnoja kuin niitä.

Vierailija
135/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadehdin sinua. Itselläni on jokapaikkaa nuolettava. Olen alkanut ällöä.

Vierailija
136/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vastaavia naisia on olemassa. Pillun haju saa voimaan pahoin ja pahimmillaan vielä vessapaperin palasia häpäreiden välissä. Ja sitä pitäisi sitten nuolla.

Oikein pahaa tekee lukiessakin.

Vierailija
137/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei nainen itse huolehdi, että saisi?

Miten sen "huolehtii"? Miksei mies voi huolehtia, kun nainenhan  huolehtiia miehen saamisesta. Siis antamalla sen ukon käyttää kehoaan.

Vierailija
138/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoja en ole tavannut oikeastaan kuin vaimoni. Itse olin ollut ehkä liiankin monen kanssa ennen vaimoni tapaamista, hän oli ollut kerran menettäen neitsyytensä. Siinähän ei ole mitään probleemaa, mutta hän selvästi häpeää, että ei osaa mitään, eikä sitten halua oppiakaan. Ei koskettele penikseeni edes käsillään, saatikka ihanilla huulillaan/ihanalla kielellään, ei siis mitään siihen viittaavaakaan. Eli hän ottaa orgasminsa tyytyväisenä vastaan kun annan sen sormettamalla, kielellä, leluilla, mutta ei yritystäkään yrittää tehdä sitä minulle. Eli kun hän on saanut orgasminsa, niin minä jyystän itselleni orgasmin tulemalla häneen milloin mistäkin. Surulliseltahan tämä kuulostaa ja sitä se onkin. Muuten hän on maailman ihanin ihminen jonka tunnen, joten eroaminen ei ole käynyt edes mielessäni. Meillä on kaksi ihanaa lasta, joskin jo pesästä pois lentäneitä. Toisiamme rakastamme todella paljon. Vaimoni ymmärtää ja hyväksyy tarpeeni

Voisi olla melkein omasta elämästä, niin paljon yhtäläisyyksiä. Eniten itseä hiertävä ongelma on vaimon passiivisuus. Tykkään toki ottaa ohjat seksissä, mutta jos se on ainut tyyli mihin vaimo suostuu, niin alkaa sekin maistua puulta.

Ja vaimon kanssa on muutenkin vaikeaa saada keskustelua aikaan seksiin liittyen. Jos haluan tietää hänen mieltymyksistään, hän vain kohauttaa harteitaan ja toteaa ettei tiedä. Hän sanoo tykkäävänsä seksistä meidän välillämme ja orgasmin hän saa aina, mutta itse haluaisin keskustella mistä toinen tykkäisi (ja minäkin!)

Vierailija
139/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aha, taas jälleenkaikki naiset. Voihan, ovatko kaikki miehet sitten munattomia ja itsekkäitä? Ja haisevia  paskiaisia. Ei kai.

Eli mielestäsi voi hyvin kirjoittaa että miehet sitä ja miehet tätä, mutta naiset sitä ja naiset tätä on kauheaa naisvihaa

Vierailija
140/201 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Superaktiivit naiset sängyssä ovat kauhistus. Mieluummin lahnoja kuin niitä.

t: nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi