Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entä onko 2 harrastusta/vko liikaa ekaluokkalaiselle joka EI käy ip-kerhoa?

Vierailija
23.07.2008 |

Koulusta tulee suoraan kotiin. Minä tulen klo 14 aikaan kotiin myös.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkaan jos ei ole juuri koulumatkaa.

Vierailija
2/9 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on tuon verran eskarilaisella. Meillä tulee olemaan pitkä koulumatka, joten siksi olen miettinyt, onko siinä sitten liikaa, mutta minusta sinulla ei ole.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä lähellä ei asu oman ikäisiä kavereita, joten harrastukset kivoja etenkin juuri ikäisensä seuran vuoksi.

ap

Vierailija
4/9 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... on innostunut ja pitää harrastuksista, en näkisi mitään estettä. Mutta jos lapsi harrastaa "pakosta" ja väsyy, ei kannata!

Vierailija
5/9 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis kyse on kahdesta erillisestä harrastuksesta, joissa käydään milemmissa kerran viikossa? mun mielestä ok. mutta jos molemmissa harrastuksissa käydään useampana päivänä viikossa, niin kannattaa miettiä uudelleen.

Vierailija
6/9 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokkalaisella menee valtavasti energiaa koulunkäynnin opetteluun, läksyrutiinin luomiseen jne.

Koulun ansiosta elämä on paljon ohjatumpaa "kahlitumpaa" kuin koskaan ennen, ja siksi vastapainoksi tarvitaan paljon vapaata aikaa, vapaata leikkiä, oleilua, rentoutumista.

Harrastuksetkin on kuitenkin ohjattuja ja vaativat keskittymistä.

Itse vasta kolmosluokkalaiselle harkitsisin kahta harrastusta, mutta silloinkin vielä ehkä 1 parempi kuin 2 kertaa viikossa.

Vierailija
7/9 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ekaluokkalainen harrasti 3x viikossa. Mutta silti oltiin joka päivä kotona/ pihalla ja läksyt tehtyinä, jo ennenkun kaverit tuli iltapäiväkerhosta.

koskaan en pakottanut menemään, vaan lapsi sai itse valita meneekö. Muutaman kerran jätti jonkun harrastuksen väliin.

Vierailija
8/9 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastus vie 2 iltaa viikossa, ei se mielestäni ole liikaa, varsinkin jos lapsi todella nauttii ja itse haluaa ko. harrastuksia.

Vierailija
9/9 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokkalaisten koulupäivät on tosi lyhyitä.

Ip-kerhon lisänä max 1 harratus, jos ei ip-kerhoa niin 2 on ok.